Autor |
Wiadomość |
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Pią 17:51, 12 Gru 2008 |
|
Moje uwagi: najbardziej pasowałaby sucha, odpowiednio przygotowana mapka, bo momentami brakowało trochę miejsca oraz był pewien problem ze złożami złota :.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gaara dnia Pią 18:48, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
$0BĐ^Piotrek
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Pią 18:09, 12 Gru 2008 |
|
ahh Piękna gra !!!! Wuja rektego pomysł był wspaniały extra siekanina, staty zarombiste
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Pią 18:46, 12 Gru 2008 |
|
e tam...jeszcze nie mialem tak dlugiego afku ;P
nawet nie zdarzylem stracic 10x szybciej niz tworzylem zapomnianej jednostki ^^
Gaara staty jeszcze lepsze niz myslalem...a w dodatku prawie bez zlota ;P
gdy nadzialismy sie na sciane euro i pik juz myslalem ,ze przergamy...ale jakos sie udalo
tak jak pisal Mark w innym temacie...euro ma przewage w takiej grze
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Pią 18:59, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:03, 12 Gru 2008 |
|
demko jest dobre, tak jak sobie pomyslalem trzeba jeszcze troche poprawek, tak jak napisalem w dyskusjach, mapa musi byc sucha
fakt faktem ardwin postawilismy na jazde i ladnie sie nacielismy na sciane pik i strzelcow
myslalem ze gara bedzie z nami lecz on pozniej doszedl, troche odbiegl od tego ale jego wspolne surki duzo nam pomogly
mysle, ze 2-3 takie gry i dojdziemy do wprawy. lokalizacje podane przeze mnie i powtorzane przez dandiego idealnie pasowaly do rozbicia obozow ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dandi
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pią 19:57, 12 Gru 2008 |
|
Nasza gra to była porażka:) Napsialem zeby dali wpsolne i gdy dalem z kazdym wspolne to zabierali mi ciagle zarcie i cala reszte, a zarcia mialem najwiecej ze wszystkich (jak widac na statach) pozniej gdy usunolem wspolne to troche lepiej mi sie gralo...
Zlota duzo shandlowalem:D
EURO +AZJA= potega:) tylko trzeba umiec ich wykoszrystac, u nas nikt nei mial azji;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Blademan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY Płeć:
|
Wysłany:
Pią 20:57, 12 Gru 2008 |
|
No ładnie , ładnie ale z tą wodą to faktycznie porażka. Teamy od początku zdawały mi się nierówne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Pią 21:55, 12 Gru 2008 |
|
Euro miało przewage dlatego że byla mała przestrzeń. nie zapominajcie że arab i azjata ma lepszą ciężką jazde niż euro więc na otwartych bataliach nacje będą porównywalne. Gara pokazał kawał dobrego euro wymiatania, ale bądźmy szczerzy. Tylko dlatego iż Manolin mu na to pozwolił... gdyby tym samym wojem poszedł na dandiego walka byłaby wyrównana
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Sob 8:40, 13 Gru 2008 |
|
co z tego skoro nie ma wszechpoteznych pik
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dandi
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Sob 12:43, 13 Gru 2008 |
|
Manol nie miał zlota dlatego tak słabo mu szło:/
Gdyby manol ulokował się gdzieś indziej gra była by ciekawsza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:50, 13 Gru 2008 |
|
Pamiętajmy, że właśnie po to limit ataku ustawiono na 20 minutę żeby każdy miał czas się przenieść. No i trzeba znaleźć odpowiednie rozwiązanie co do tych złóż złota - deatchmatch na średnich nie byłby złą opcją.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Blademan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY Płeć:
|
Wysłany:
Sob 13:33, 13 Gru 2008 |
|
gaara napisał: |
deatchmatch na średnich nie byłby złą opcją. |
Mój ulubiony typ gry zbluzgany przez wszystkich Ale na takich ustawieniach najlepiej sie gra bez zasad.
Proponuję do tych "ustawek" gotowe mapy , to najlepsze rozwiązanie każdemu nieskończone złoto i na środku czyste pole do walki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mazur3k
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: HollyŁódź Płeć:
|
Wysłany:
Sob 14:10, 13 Gru 2008 |
|
Blademan napisał: |
Proponuję do tych "ustawek" gotowe mapy , to najlepsze rozwiązanie każdemu nieskończone złoto i na środku czyste pole do walki. |
Też myślę ,że to najlepsze rozwiązanie.
Jeżeli gra odbyłaby się na deathmathu z normalnymi surkami to trzeba by zmniejszyć czas na przygotowania do bitwy ...
A repek jest spoko, dużo sieczki ...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mazur3k dnia Sob 19:20, 13 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 14:22, 13 Gru 2008 |
|
Ja mysle, ze takie potyczki grac powinnismy na maach gotowych z tym ze nie tak jak inni powiedzieli ze kazdy gracz ma 1 złoze nieskaczonego złoza. Bo takie pojedynki przegra zapewne ten team, któremu skończyłyby sie surowce Proponuje postawic kazdemu graczowi postawic jedno złoze z 50 - 60k złota (do ustalenia)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Sob 16:31, 13 Gru 2008 |
|
fajnie ze piszecie posty nie w temacie, od tego jest temat w dyskusjach, tu prosi sie o opisywanie demka a nie o ustawce....
jejq czy wy musicie te same posty w innych temat ! od tego juz JESTEM POWTARZAM temat.
wypad z tymi postami stad ;D
gdzie jest mod ? gdzie admin ?
...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 17:53, 13 Gru 2008 |
|
Na urlopie ...
Posłuchajcie wujka i nie spamujcie już. Postów nie będę już przenosił bo nie pamiętam jak to się robiło xD. Ale z góry przepraszam za moje niekompetentne zachowanie.
A co do repka gra bardzo ładna, co tu dużo pisać . Ale gotowe mapy to chyba ciut lepszy pomysł .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|