Autor |
Wiadomość |
Turbo
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 718
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: się wziąłeś? Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:15, 21 Lip 2009 |
|
Mod np. na polepszenie grafiki dodanie jakiejś ostrości czy coś, jak myślicie było by to możliwe? Czy ktoś mógłby się podjąć tego wyzwania wszystko po to by unowocześnić tzara
W różnych grach są mody to czemu nie w naszej strategii
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Turbo dnia Pon 21:39, 27 Lip 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
Alkhadias
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:39, 21 Lip 2009 |
|
W końcu temat dla mnie.
Już wcześniej narodził się w mojej głowie pomysł na stworzenie modyfikacji do Tzara. Jednak gdy się dowiedziałem, że nie da rady oskryptować tu nowych możliwości, a jedynie wstawić nowe grafiki, to ręce mi opadły. Przecież nowe ikonki moda nie czynią.
Potem rozeznałem się w plikach i funkcjach Tzara, gdyż w mojej głowie narodził się niemalże niemożliwy do wykonania plan. Otóż, miałem na myśli stworzenie opcji zapisu gry, podczas gry przez internet. Jednak po dłuższym siedzeniu doszedłem do wniosku, że do tego nie wystarczy wiedza o systemach, ale także o sieciach, a o tym zielonego pojęcia nie mam, a mój znajomy, który pracuje nad sieciami, aktualnie nie ma czasu na ten temat. Sprawa byłaby też przegrana, gdyby nie dało się obejść i legalnie zdobyć kodu źródłowego.
Jednak, skoro ktoś się tym zainteresował, mogę spróbować, zrobić coś w kierunku poprawy grafiki do Tzara, bo grafika to moja specjalność.
Problem pojawia się taki, że ja zajmuję się grafiką 3D, animacjami i efektami specjalnymi, a z 2D mam tylko tyle wspólnego, że robię tekstury obiektów ;p
W każdym razie wszelka grafika nie stawnowi dla mnie problemu, więc jeżeli ktoś jest chętny pomóc, lub wskazać rzeczy, które należy poprawić, to niech pisze w tym temacie. Jestem w stanie to zrobić, ale musze się obeznać w plikach gry i ogólnych pojęciach moddingu w Tzarze.
Wcześniej miałem styczność z moddingiem Gothica, Obliviona, ale najbardziej z moddingiem Mount & Blade. Aby dowiedzieć się więcej na temat mojej modyfikacji do M&B kliknijcie na mój banner w podpisie.
Przykładowe grafiki zamieszczałem tu na forum w temacie "Inne Grafiki", czy jakoś tak.
Więc czekam na odzew z Waszej strony, ale jednocześnie niczego nie obiecuję, bo czas mam bardzo ograniczony.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SOBD^Chidori
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 22:14, 21 Lip 2009 |
|
Witajcie
Ah turbo czytasz w moich myślach
Także nie raz o tym rozprawiałem, lecz nie znam się na programowaniu ani za bardzo na grafice, choć kiedyś modowałem LF 2.
Do Alkhadias
Jeśli chodzi o pomoc np Historyczną i wygląd jednostek (Szczególnie samurajów xD ) to z przyjemnością pomogę jak tylko mogę
Moje GG : 12288464 , jak chcesz napisz mo żęmy troszke o tym pogadać
PS : Lubie M&B czekam z niecierpliwością na Multiplajer który ma wyjść
Zara zgram w twojego moda
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 23:24, 21 Lip 2009 |
|
What? Co wy kurczę chcecie zrobić? Jak byśmy grali na takiej grafie jaką ty przedstawiłeś po prawej turbo to ja chyba bym dostał oczopląsu! Zresztą co wy tu chcecie poprawiać? Wygląd jednostek jest dobry i dość realistyczny jeśli już robić moda to tylko i wyłącznie po zdobyciu kodu źródłowego! Rozbudować nacje np grecja rzym kartagina persja tatarzy majowie itp (można by tu nawet wymieszać okresy ;P) ale to tylko moje zdania czekam na więcej opinii
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Wto 23:36, 21 Lip 2009 |
|
Med co do nacji i okresow (hahaha :p) to polecam AoE2. W cuj nacji, budynkow, badan. Nawet balisty tam sa fajne - wygladaja jak katapulty.
Co do grafiki, to faktycznie ten poprawiony screen przez Turbo po pewnym czasie denerwuje i męczy oczy, ale moznaby cos zrobic z zielonym i szarym kolorem na mapie, bo tego drugiego prawie nie widac, a dzieki zielonemu samki Ardwina maja premie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Śro 6:23, 22 Lip 2009 |
|
Medavoj do tych co dodałeś trza by jeszcze jedną :d Medavojową
Co do pomysłu to owszem, ale np. trzeba zmienić wygląd zimy. Już kiedyś Kuleshov to proponował, ale jakoś nie przeszło. A ty Turbo za za dużo to rozjaśniłeś/wyostrzyłes. W mniejszym stepniu trzeba, bo jak gram tzara to chce mi się spać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Turbo
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 718
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: się wziąłeś? Płeć:
|
Wysłany:
Śro 8:33, 22 Lip 2009 |
|
Ale mi nawet chodziło że mod można by właczać i wyłaczać oraz dostrajać do własnych oczu ostrość itp. , a zime faktycznie można by poprawić bo już sawanna mnie denerwuje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SOBD^Fugiel
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Śro 9:14, 22 Lip 2009 |
|
A kwestia MP? Co z tymi którzy przykładowo nie będą mieć moda, w stosunku do tych, co będą? Czy to nie zrobi jakiś rzeczy typu dyschro? Hmm... chcecie zmuszać całą społeczność Tzara do instalacji moda ?
Swoją drogą to, co pokazał Turbo jest tak "oczojebne" że w życiu w coś takiego bym nie grał. Wyszedł już jakiś mod poprawiający wygląd zimy, ktoś to zrobił, jest nawet na tym forum, zapraszam do przeglądarki
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SOBD^Fugiel dnia Śro 9:16, 22 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Turbo
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 718
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: się wziąłeś? Płeć:
|
Wysłany:
Śro 9:23, 22 Lip 2009 |
|
Czytaj posty
a gdzie ten mod ? daj link nie moge znaleźć ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 10:04, 22 Lip 2009 |
|
Mysle że tzar nie jest grą stworzoną pod mody. Praca nad kodem źródłowym w tzarze z tego co słyszałem to prawdziwa udręka i nikt Ci Alhadiasie nie zagwarantuje że będzie na nim grał. hmm może źle to ujęłem. teraz jest masa optymistów lecz gdy przyjdzie co do czego to zostanie ich najwyżej połowa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Quigo
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet Płeć:
|
Wysłany:
Śro 10:46, 22 Lip 2009 |
|
Moda grafiki stworzył też Abrakadabra vel VeemSiS. Zmieniał on grafiki i, uwaga, staty jednostek. Z powodu, że właśnie te drugie były absurdalne mod się nie przyjął i popadł w zapomnienie. Próbowałem go ściągnąć, ale, niestety, wcięło go w przestrzeń internetu.
A jeżeli chodzi o Modę: nie uznaję żadnych trendów wymyślanych przez gwiazdy .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 11:06, 22 Lip 2009 |
|
Qarter napisał: |
Medavoj do tych co dodałeś trza by jeszcze jedną :d Medavojową
Co do pomysłu to owszem, ale np. trzeba zmienić wygląd zimy. Już kiedyś Kuleshov to proponował, ale jakoś nie przeszło. A ty Turbo za za dużo to rozjaśniłeś/wyostrzyłes. W mniejszym stepniu trzeba, bo jak gram tzara to chce mi się spać |
Zapomniałem więc od razu podam charakterystykę nacji XD
1)Nacja mająca +50% do skilla grając błękitem XD
2)Krowy za 100fooda
3)Nacja mająca w farmie badania składanie zapasów i owoce morza oraz specjalne badanie ,,Kosmiczny Medavoj" która daje +100 do popa XD
4)W GW ma następujące badania:
-Jeździectwo
-Kulturystyka
-Sztuka wojny
-Taktyka
-Sun Tzu
-Najemnicy
-Bohaterstwo
-Sława
-Przywództwo XD
-Taktyka Oblężnicza
5)W Gm posiada wszystkie czary XD
6)Lekka jazda tej nacji tworzy się 10 sekund kosztuje tylko 10fooda i ma staty 160/20/15 XD
7)Nacja posiada Medycynę i dokokszony Dżihad który ma premię do wszystkich jednostek +400% XD
8)Posiada wzbogacenie rudy Handel Euro lichwę przekupstwo Banki chemie kartografię
9)Surowce tej nacji mnożą się x2 po każdej minietej 1minucie
10) I NAJWAŻNIEJSZA CECHA TĄ NACJĄ MOŻE GRAĆ TYLKO MED XD
Dobra to żart i niepotrzebny spam xD
//
Skoro żart i spam, to po kiego piszesz...?
Kamil K.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 12:58, 22 Lip 2009 |
|
Ad Medavoj^^
Jakbyś grał tą nacją to mysle że Twój skil o wiele by nie wzrósł
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:08, 22 Lip 2009 |
|
Zmieniając grafikę ściągając patch 1.13a mielibyście zamiast 100kb wagi 100mb do ściągnięcia..
A pomysł w ogóle nie trafiony dlaczego - po i tak zmieniona grafiki tzara(a właściwie tylko pozmienianie kolorów ) prędzej czy później by się znudziło i nie było by niczym pięknym czy wielkim. Jeśli ktoś myśli, że wniesie to coś do tzara, to niech zrobi owy "mod" ale ja myślę że na prawdę niewiele to zmieni. Głównym problemem w grze są raczej noobki, przerwane gry, błędy patcha itp. a nie grafika. Tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:21, 22 Lip 2009 |
|
Li Mu Bai napisał: |
Ad Medavoj^^
Jakbyś grał tą nacją to mysle że Twój skil o wiele by nie wzrósł |
ad Li ;P
Jakbyś mi zrobił taką nację to bym cię zacnie rozniósł a ino ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|