Autor |
Wiadomość |
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 22:01, 10 Gru 2007 |
|
Tak sobie ostatnio oglądam magiczne jednostki i doszedłem do wniosku, że w Tzarze są wcale nieprzydatne, słabe i w ogóle. Pomyślałem, że od czasu do czasu można by spróbować zagrać tylko jednostkami magicznymi.
U Azjatów:
- Ninja
- Smoki
- Magowie
Euro:
- Golemy
- Nietoperze
- Magowie
Arabowie:
- Djiny, Dywany
- Magowie
Jestem pewien, że nigdy nie graliście takiej partii, może warto spróbować ? Ciekawe, jak wyglądałaby taka partia. Gromadne 200/200 Magów, Golemów, Nietoperzy przeciwko Djinom i Deszczom Ognia, mhm...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
szymon666
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany:
Pon 22:10, 10 Gru 2007 |
|
DObry pomysł
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pon 22:24, 10 Gru 2007 |
|
Nawet niezły pomysł. Ale jak go planujesz zrobić ;P ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 22:28, 10 Gru 2007 |
|
Po prostu chciałbym kiedyś spróbować tak zagrać, jestem ciekaw jak nowy styl gry wpłynie na umiejętności poszczególnych graczy, no i jak będą wyglądać te walki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Pon 22:47, 10 Gru 2007 |
|
Ale to jest wręcz niedorzeczne gdyż Magiczne jednostki w róznych rasach sa różne
No bo przecież załóżmy taki Golem który się tworzy nie wiadomo ile i rozwala go 10 piechurów i taki ninja co likwiduje krzyżowca, albo azjaci co maja najszybszy trening jednostek magicznych
Chyba żebyście grali jedną rasą to co innego
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 22:56, 10 Gru 2007 |
|
Można używać tylko jednostek magicznych, jest dorzeczne, bo zawsze pozostają magowie, a z nimi i basztami idzie wykminić odpowiednie taktyki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Wto 11:51, 11 Gru 2007 |
|
Pomysł może i dobry, ale i tak już widać kto zwycięży ten pojedynek.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ender
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 21:41, 12 Gru 2007 |
|
Bo ja wiem czy magiczne jednostki takie slabe?mam tu linka ktory pokazuje ze nawet juz w przwdzie mozna powiedziec przegranej pozycji dzieki tym slabym jedn mozna wygrac, bo kto inny rozwali te 250 szkolonego na mapie z wydobytymi surkami jak nie magowie arabscy, azjaccy magowie i ich smoki plus sily ladowe czyli dziny i ninja??http://www.speedyshare.com/552378803.html przyznajcie sami z takimi jendsotkami to wasze 250 wymieka nawet jak sa w nich kaplani;)
a pozatym sa przeciez te "hiszpanskie zasady" i zaden gracz ktory lubi masowki euro nie bedzie chcial zagrac w "taka magiczna bitwe;)". moge zorganizowac cós takiego i skonstruowac zasady co wy na toxD?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ender dnia Śro 21:43, 12 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:58, 12 Gru 2007 |
|
Hahaha a to dobre - "dyskryminacja jednostek magicznych-pomysł" Autor: Kuleshov Dyskryminowane to są, ale nie magiczne jednostki tylko Arabowie i Azjaci. Chcesz magii w grze? Rozwiązanie jest proste - zniesienie zasad. Koniec dyskusji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Śro 22:07, 12 Gru 2007 |
|
No więc tylko 1/3 posta jest zgodna z prawdą wygrałeś no ale tylko iwyłącznie dzieki ninja, wszelkie inne magiczne jednostki były skutecznie rozwalane przez kapłanów
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:24, 12 Gru 2007 |
|
Tak, tylko zniesienie zasad nie zmieni faktu, że taki Djin ginie od jednego shoota, a to jest tutaj główną boleścią...
Można stworzyć pewien odłam, który zabraniałby używania kapłanów, ale to trochę abstrakcyjne i nazbyt tragiczne rozwiązanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 11:39, 15 Gru 2007 |
|
Można spróbować. Walniemy skrypt magic i nikt nie zrobi żadnej gilddi oprócz gildii magów.
Ale...ja tam nigdy nie lubiłem gry magami. Według mnie każdą grę strategiczną psuje możliwość użycia czarów Nie lubię kiedy jedna jednostka jest wstanie rozwalić kilkadziesiąt jednostek wroga.
Bardziej pociąga mnie gra ninjami
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|