|
|
Poll :: Czy chcesz poprawek do 1.13a |
Tak |
|
36% |
[ 14 ] |
Nie |
|
42% |
[ 16 ] |
Dostosuje się |
|
21% |
[ 8 ] |
|
Wszystkich Głosów : 38 |
|
Autor |
Wiadomość |
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Pon 19:49, 25 Maj 2009 |
|
Najpoważniejszym argumentem będą demka. Przedstawiam jedno przykładowe http://www.tzar.fora.pl/powtorki,66/3vs3-nowy-rush-azji-i-lzy-virtuala,2684.html sorry Virt xD
Tak na poważnie to balisty są dużym problemem. Nie widać tego tak dokładnie, bo lepsi gracze idą na ugodę i nie wykorzystują ich pełnej mocy, ale zobaczymy co przyniesie turniej ;D.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gaara dnia Pon 19:49, 25 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
SOBD^Fugiel
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Wto 12:19, 26 Maj 2009 |
|
Ejj ludzie, ludzie... co by nie zrobić i tak zawsze będzie wam źle. Tak, osłabicie balisty, to później gracze zaczną więcej korzystać z czegoś innego, a skoro tak, to wtedy osłabicie jeszcze to i tak mamy reakcję łańcuchową...
Zgadzam się w pełni z Piorunem (aaaaaa....... cud? ). Robienie kolejnego patcha zrobi kolejny chaos, podzielenie się graczy itp itd. Moim zdaniem do poprawy są zbyt małe błahostki żeby stwarzać nowego patcha. A swoją drogą jakoś ja nigdy nie mam problemu z nawałem balist... hmm... ciekawe czemu?
Po raz pierwszy zgadzam się też z czymś z Medavojem. Jeśli wam nie pasują bunkry, to usuńcie fronty... to proste jak budowa cepa. Wtedy bunkrowanie tylko jednej pozycji może okazać się zgubne. Mój klan nie gra na fronty, dlatego jakoś taka sytuacja(bunkrowanie się) nie ma miejsca, chyba że ktoś całkowicie skupia się na defensywnej grze.
Cytat: |
teraz jak rozwiązać ten problem ?
odpowiedz jest prosta albo należny zrobić nowego patcha w którym Będzie technologia balist będzie kosztować około 1200 złota i 3 min się badać powinna być w GW ale nie wiem czy jest taka możliwość |
UHAHAHA.... to mnie rozbroiło najbardziej ze wszystkich odpowiedzi. Taaa... jeszcze więcej rzeczy i przywilejów dla GW? Żeby była jeszcze bardziej opłacalna i już dosłownie wszyscy tylko ją stawiali? I tak kwestia najemników jest zdecydowanie przesadzona, to jeszcze niech nawet balisty będą w GW.... Pomyślcie nieco ludzie...
Przyznam, że kwestia dodania kamienia do kosztu balisty jest raczej mało realistyczna, ale z punkty widzenia gry warta uzgodnienia
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SOBD^Fugiel dnia Wto 12:21, 26 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Wto 14:28, 26 Maj 2009 |
|
piorun napisał: |
Po drugie - owszem to wymaga poprawy i jest największą wada patcha. Jest również parę innych wad i błahostek. Ogólnie jednak - lepiej zostańmy już na tym patchu. Euro na balisty mają ciężkie katapulty, arabowie herosów, a azjaci ninja. Prawdopodobnie gracze znajdą sposoby aby się przed balistami bronić. Jeszcze niedawno wszyscy jęczeli i krzyczeli jaki to rush rycerzy jest przewspaniały i nie do odparcia, a wystarczyło trochę pograć i taktyki obronne jakoś się znalazły(również i uaktualnienie zasad). |
tak tylko to są koszta dodatkowe...tracić tysiące złota za drewno? nie wiem jak solówki arabów mają wyglądać skoro nie ma możliwości budowy gm,euro ma z górki bo jest w gw a azją mam swój sposób ale jeśli ktoś się o bunkruje to mimo różnicy skilla taka gra nie potrwa mniej niż godzinę.
więc jakie niby teraz azja ma sposoby na odparcie rusha rycków dobrego gracza? Tylko z litości eurosi tak nie grają żeby nie psuć meczu już na początku czyniąc składy nie równe już na starcie gry ~~można zabudować kilka balist ale strzelcy i tak je wytępią a nasze wojsko wtedy traci bo azja potrzebuje drewna na jedzenie i trening
cena akurat ich jest beznadziejnie niska...już Ci najbardziej przeciętni hiszpanie nawalą tyle tych balist jeśli zobaczą u mnie ,że później nie ma co myśleć o szybkiej wygranej
piorun napisał: |
Po za tym, wyobraża sobie ktoś ten chaos, jaki powstanie po zrobieniu nowego patcha? Tak:
1.Cała baza replayów staje się bezwartościowa,
2.Zapewne ponad połowa gier będzie psuta przez źle spatchowane gry,
3.Wybuchną kolejne spory na temat szczegółów, zmian zawartych w patchu. |
1po co oglądać repy z nieaktualnego patcha?
2to już raczej naturalna selekcja...jeśli ktoś nie umie czegoś tak prostego to raczej nie ma co liczyć na przebłyski w grze
3dlatego tym razem można to ogólnie przedyskutować...a jak pokazują wcześniejsze zmiany Ci co narzekali i tak teraz grają oprócz nielicznych wyjątków którzy mają teraz inne gry ~~ ale ogólnie teraz jest sporo nowych graczy co im pokazuje ,że tzar żyję wsród naszej niewielkiej społeczności
piorun napisał: |
Jak dla mnie parę zmian(jak na ironię jeszcze bardziej obniżających myślenie w grze) jest nie wartych dla tego całego zamieszania. Tym bardziej, że możemy coś porządnie popsuć w kolejnym patchu i znowu będzie potrzebna zmiana. |
dla mnie cofnięciem się w rozwoju jest obrona z marną ilością wojska opartą na spamie balist ale są różne gusta
piorun napisał: |
A jeśli siła ataku balisty miała by być zniżona to maksymalnie do 35. Za byle gówno nie płaci się 800 drewna, dodatkowo strasznie wytrzymały ten shit musi być, skoro ma 75Hp i 0 obrony.... |
najpierw piszesz ,że na balisty jest sposób by zaraz potem dodać ,ze atk ma być obniżony o połowę?? to tak jakby samuraj miał mieć 6 ataku ~~
no tak może mieć i 1 hp bo nie chodzi o wytrzymałość tylko o massę miecha i fortyfikacji która blokują do nich dostęp...porównać ich wytrzymałość można do ninja-zbędna
gaara napisał: |
Tak na poważnie to balisty są dużym problemem. Nie widać tego tak dokładnie, bo lepsi gracze idą na ugodę i nie wykorzystują ich pełnej mocy, ale zobaczymy co przyniesie turniej ;D. |
dokładnie...o ewn patchu 1.13b można będzie rozmawiać po turnieju który przekona wszystkich niedowiarków ,że zmiany mogą być potrzebne ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 14:57, 26 Maj 2009 |
|
Wątpię żeby turniej coś zmienił dlatego że odbywa się wewnątrz nacji tutaj raczej chodzi o gry miedzy nacjami gdzie arab nie ma jak się bronić przed balistami a w pozostałych nacjach jest to tak kosztowne że aż nie opłacalne.
Fugiel masz racje problem twój polega na tym że prawie wszyscy lubią grać wojem a nie magami...
Taka uwaga na koniec Ardwin popieram cię w 100%!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Haos
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:18, 26 Maj 2009 |
|
ja to bym akurat zmiejszyl atak balisty do tych np. 20 bo to jakby niebylo jest 20 ktore rowniez robi duze straty a i tak atakuje bardzo szybko xD jezeli chodzi o spam ryckow na azje to tylko dlatego podniesiono prog ataku na 14 min a za ten czas juz uda sie azji wyciagnac jakis oddzial pikow i go wytrenowac xD i nie piszcie ze heros to super pogromca balist poniewaz balisty stoja glownie za wojskiem i atakuja miecho a herosa nie wyslesz na pewna smierc / sami strzelcy sobie genialnie radza z herosem ktory jest w ich zasiegu xD a azja ma ninja xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 16:31, 27 Maj 2009 |
|
Wybaczcie, że się wtrącam, choć nie gram. Aczkolwiek myślę, że łatwiej było by znieść przymus ataku od frontu niż robić nowy patch. Ale cóż, niektórzy wolą okrężnie.
Oczywiście róbcie jak chcecie, ja nie gram, na szczęście
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Śro 18:49, 27 Maj 2009 |
|
Teraz już tylko desperaci atakują w miejsce najbardziej zabudowanego bunkra, od dawna nikt nie idzie w jeden pkt tam gdzie pokazują lokację...tylko większe manewry utrudniają domki(to nie problem można dostawić więcej w różnych częściach mapy) ale farmy ~~
mimo to zdarzają się takie pozycje a także ukształtowanie terenu (las,woda,urwiska,góry) ,że inteligentny gracz może tak się zabudować ,iż jesteśmy skazani na atak w jedno miejsce...wtedy to zaczyna się dopiero balista party
po za tym uważam po dłuższym czasie gry ,że patchowi już nie wiele brakuje do ideału co można by poprawić ale zaraz przy głosach ,że zmiany są pod siebie, kolejny rozłam itp raczej nie ma sensu ~~ ale balisty zabijają skilla
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 16:46, 28 Maj 2009 |
|
Niestety ankieta jest na nie aczkolwiek mało osób wzięło w niej udział ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Pon 20:14, 01 Cze 2009 |
|
Po pierwsze jeśli chodzi o nowy patch jestem na nie.
Po drugie jeśli chcecie pisać o zmniejszeniu siły ataku balist zajrzyjcie najpierw do tematu - http://www.tzar.fora.pl/faq-i-porady,51/obrazenia-w-tzarze-wzor-wyprowadzony,1127.html
Balista przy obrażeniach 60 dobrze eliminuje herosów. baszty rakietowe herosowi mającemu bodajże 100 defa zadają po 1 więc heros zacnie je miecie. gorzej jak nie gra sie na magie co widać po tym repku - [link widoczny dla zalogowanych]
Co do zmian w celu uczynienia patcha idealnym to życze powodzenia. jest kilka zmian które możnaby zrobić ale to nie warte zachodu a i teraz gry powiewają czasem nudą.
Co do frontu to 2 kwestie moim zdaniem podstawowe. front powinien być odsłonięty z 3 stron a co najwyżej z jednej strony powinien być osłoniety przez eko. Po drugie typ mapy. chcecie grać na bunkry to dawajcie jeziora, albo kontynęnt, do tego urwiska i sie dziwcie że nie możecie zdobyć frontu. czasem można sobie zagrać na innej mapie dla urozmaicenia ale domyslnie wole suchą.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Pon 20:15, 01 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 15:47, 02 Cze 2009 |
|
Li ale nie ma reguły na to że front musi być odsłonięty w 3 stronach właściwie po takiej zmianie styl gry zmienił by się na ciężki bez łuczników ponieważ nie osłonięci np strzelcy zginęli by od ataku oddziału 6-7osobowego SK i tu koło się zamyka...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 12:32, 03 Lip 2009 |
|
Widzę że temat powiał nudą czas więc aby na nowo zacząć dyskusje o balistach tym razem porozmawiałem na sieciach z ludźmi i oni widza takie rozwiązania
a)Zmniejszenie ataku balistom (różne typy słyszałem począwszy od 20 kończąc na 50)
b)Zwiększenie kosztu balisty do (i tutaj zdania też były podzielone jedni uważają że 2k inni że 3k)
Jeśli chodzi o podpunkt b to wtedy ja zauważyłem że należałoby też zwiększyć koszt rekietówek ale to tylko moje przemyślenia
Zmniejszenie ataku dałoby rade jak ktoś miałby je 3
ale maja ich po 10 więc i tak każde wojsko które się zbliża pada na hita jak wystrzela a jeśli zrobimy dużo mniejszy atak to przy takiej (śmiesznej)cenie balisty ludzie po prostu zaczną robić ich więcej
Więc moja proponowana poprawka to zwiększenie kosztu balisty do 3000 i zwiększenie jej HP do 100
Co o tym myślicie dlaczego robicie pro z ludzi typu ,,Gruby" który napieprza balist i siedzą w bazie?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Medavoj dnia Pią 12:38, 03 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
RObInHoIO
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 12:59, 03 Lip 2009 |
|
ja bym zrobił nowy
np z 3 k Drewna jedna balista i bardzo droga Baszta Rakietowa bo to jest bez sensu takie bunkrowanie tylko psuje zabawę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Manolin
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z syberi
|
Wysłany:
Pią 13:26, 03 Lip 2009 |
|
Ja też ucieszyłbym się jakby był nowy pach.W 1.13a bardzo nie podoba mi się to iż nie opłaca się trejnić jednostek , lepiej zrobic z 5 balich troche miesa i ma sie najlepszą z mozliwych w grze armi.Noi troche hamskie wydają mi się sztuczki z herosem magią i przywudztwem . Trejning calej armii u araba na 11 lv zajmuje jakies 2 min , wystarczy 27 elixirów . Natemiast u ojro i azjii jest znacznie gorzej. Tak samo z robieniem herosa z magią , 1 hero i troche choloty i sie gniecie najelpsze wojo.U azjii natomiast nie odpowiada mi iż żeby mięc food trrzeba się tak okropnie namęczyć z budowaniem pól i w dodatku tak łatwo można je stracić w wyniku nie kontrolowanych jednostek przez wroga- ale to tak na marginesie ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Pią 17:19, 03 Lip 2009 |
|
yhy...to bez sensu...grał ktoś kiedyś arabami na 1.11? patch mimowolnie dał im najwięcej atutów...wyrównując wojsko z resztą i zostawiając wzbogacenie rudy + masówke herosów robiący lepszy trening niż sun-tzu i słynny balistowy mass który zatrzymuje wytrenowane wojsko do czasu herosów i przewagi w złocie
euro teraz słabiutkie...właściwie swoją azją kładę każdego mieszanką ronin+s. konny+łucznik(oczywiście wyjątek rycek rush ewn czyjaś świetna gra z bdb ustawionymi balistami), na takiego araba nawet nie wiadomo co robić: oszczepy bez podatności a mają takie staty ,że w porównaniu do piki euro nawet te słynne blokowanie strzał zabiera o 1 hp mniej niż oszczepnikom, dzichad+hero wiadomo co się dzieje, samuraj pieszy praktycznie bezużyteczny kładą go balisty i beznadziejnie tani łucznicy a nowych nie ma co robić bo bez treningu to oni się nadają co najwyżej do pól, a na janczarów już lepiej robić tych konnych
kiedyś pisałem ,że "jak coś jest dobre we wszystkim to nie jest w niczym ale u euro jest inaczej"...jednak to nie prawda...euro nie ma nic specjalnego a mając takie same wojsko jak reszta jest na straconej pozycji...już nawet brakuje mi tej krucjaty którą można zdecydowanie podrasować i dać sporą premię na dzichad/mnisi
byłbym hipokrytą gdybym nie wspomniał także azji w porównaniu do 1.11 też dostała zdecydowanego kopa ale o tym nie będę się wypowiadał bo zaraz będzie powiedziane ,że zmiany są pode mnie etc
na koniec w 1.12 sporo było według graczy błedów takich jak samuraj pieszy za mocny, arabskie wojsko za słabe i wyszedł 1.13a gracze podnieśli skill xx razy i co się okazało? to raczej dla tych co pamiętają starsze czasy i rozumieją o co chodzi...idąc takim dalszym tokiem rozumowania...tak samo można powiedzieć o 1.11 a od tamtego czasu skill podniesiono z xxx razy więc kiedyś zmiany uznawane za poprawki, teraz mogą okazać się błędne przy skillu graczy
tylko nie pomyślcie ,że chce masowych powrotów na 1.11 xd otóż kolejne zmiany mogą być przydatne by gracze znów podnieśli skilla i kiedyś na te nasze gry będą patrzeć z uśmiechem
yo ale inteligentna puenta wyszła xDD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Turbo
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 718
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: się wziąłeś? Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:08, 03 Lip 2009 |
|
Medavoj napisał: |
Martin miałeś dzisiaj walkę z turbo przykładowo..
Ale co to za powiedzenie ,,Mądry gracz" to znaczy ze w tzara będą wygrywać ,,Drewniani Idioci" ? |
a co to wspólnego zemną jest?
Moim zdaniem mieszanie w patchu jest bez sensu, dobrze powiedział Fugiel [nie czytałem all wybaczcie] myślę że jak widzimy bunkier to doświadczony gracz robi katapulty albo grający euro ciężkie katapulty, które sieją popłoch i też trzeba je osłabić, moim zdaniem nie, a czemu niby balle? Baliściaki są drogie 800drewna zanim przykładowy gracz narobi 20 to mu się zejdzie zbierani[chyba ze gra 4vs4] ale przeciez taką bale łatwo rozwalić magia, podjazd 10 łuków które niszczą to za jednym podejśćiem, moim zdaniem bez sensu :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |