Autor |
Wiadomość |
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 20:20, 24 Maj 2009 |
|
Ostatnimi czasy coraz więcej gier kończy się bunkrowaniem. Czyli spamem jakiś jednostek plus XXX balist lub XXX rakietówek czy nie uważacie że trzeba to zmienić? Może ta zmiana na patsch 1.13b nie jest zła? Przecież w tzara nie gra 10000mln graczy tylko 20-30! Możemy się chyba dogadać prawda? Linear obiecał że jeśli dokładnie mu powiemy co chcemy zmienić to to zmieni i zrobi nowy patsch. Proszę o adekwatne wypowiedzi a nie narzekania baliściarzy! ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Medavoj dnia Nie 20:21, 24 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
MartinDj
Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany:
Nie 20:28, 24 Maj 2009 |
|
Szczerze ... moim skromnym zdaniem jest to nie potrzebne ...
Prawdziwy mądry gracz który gra dla zabawy ,a nie dla głupiego bunkru bedzie walczył wojskiem i wygrana przyniesie mu jakąś satysfakcje.
Bunkrowanie według mnie jest głupie , i każdy niech sam sobie odpowie dlaczego.
A jeśli mowa o patchu to lepiej nie kąbinowac wiecej bo to może przynieśc wiecej strat niż korzyści.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 20:31, 24 Maj 2009 |
|
Martin miałeś dzisiaj walkę z turbo przykładowo..
Ale co to za powiedzenie ,,Mądry gracz" to znaczy ze w tzara będą wygrywać ,,Drewniani Idioci" ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MartinDj
Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany:
Nie 20:36, 24 Maj 2009 |
|
Zaczej samym spamem balist gry się nie wygra ... można tylko zremisowac.
W takim wypadku ja np: łamie ogólno przyjęte zasady...
Wtedy nawet balisty mu nie pomogą , a raczej kontry szybko nie przeprowadzi.
To juz zależy od nas samych i nikomu nie narzucisz gry bez balist.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SOBD^Chidori
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 20:41, 24 Maj 2009 |
|
Ja jestem przeciw.
Jeśli ktoś nie umie się bunkrować to wiadomo że będzie za ale ponieważ ja potrafię choć często nie mam czasu więc jestem przeciw.
Zresztą wystarczy 3-4 katapulty (+ jednostki strzeleckie) i po bunkrowiec
BARDZO ale to BARDZO bunkrowicza wkurza atak paru katapult XD
Ale osobiście na w ogóle paroma zmianami jestem za
Zresztą ty po prostu chcesz BARDZO uproszczać grę, takie pomysły twoje czy innych polegające na ograniczeniu czego kolwiek lub zakazaniu bardzo uproszczają grę, tak że niedługo nawet 5 latek będzie na początku pro bo wystarczy ze będzie miał krowy bo złota się zakaże bo niektórzy mają go za dużo więc będziemy walczyć na same jedzenie atakować się w 1 punkcie spamem piechurów z zakazem ataku na co kol wiek oprócz koszar. Ju to sobie wyobrażam bo tzar do tego zmierza. Może wo gulę zabrońmy budowy koszar ? wygra ten kto będzie miał więcej krów i opanuje mapę xD
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SOBD^Chidori dnia Nie 22:00, 24 Maj 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 20:42, 24 Maj 2009 |
|
tzn wjazd an bazę? Ale to jest bez sensu bo zasady są po to aby je przestrzegać! Nie lepiej odjąć baliście połowę ataku i było by po problemie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SOBD^Chidori
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 20:48, 24 Maj 2009 |
|
Eh med przestań kombinować bo chcesz sobie Tzara ustawić po swojemu.
Chcesz grać bez balist? Zrób se w edytorze mapę losową, ustaw zakazany warsztat i nawalaj se z botami oni się nie będą kłócić
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:16, 24 Maj 2009 |
|
Ja nic nie chce mówic ale nie raz wygrałem przez własnie te moje kochane jak wy to nazywacie balist - przykladem jest solówka turniejowa moja z Ardwinem.. Dodam jeszcze, ze zmniejszenie baliscie atak o połowe wyeliminuje tą jednostke w tzarze gdyz nie opłacalne bedzie kupowanie takiej szerokiej machiny za tak spora ilosc drzewa a nawet zmniejszenie tej ceny nic nieda gdyz lepsza jednosta od balisty bedzie strzelec biora pod uwage, ze "szybko" moze się znalesc w ofensywie jak i w defensywie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hudy dnia Nie 22:19, 24 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Margal
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:40, 24 Maj 2009 |
|
OMG OMG OMG AZAMIZNG LOL eeeeeee coś tu nie tak.
Do rzeczy... Wczoraj w nocy jak kładłem się do łóżka to myślałem o balistach Zastanawiałem się czy nie założyć tematu o poprawce patcha 1.13 Nie chciałem nawoływać do natychmiastowych zmian ani nękać Lineara o tworzenie poprawek, tylko zapytać co się wam w patchu a może grze nie podoba ^^ Medavoj mi to z ust wyjął tylko że ja bym to troche inaczej przedstawił. Bardziej uogólnił nie skupiając się na jednej czy dwóch rzeczach. Dobra ale nieważne.
Co do baszt czy balist to powiem tak:
-baszty rakietowe winny zostać nie tknięte, fakt faktem są mocne i mają wielki zasięg, ale myślę że tego koszt wymaga, a jak wiemy jest on bardzo duży. Zresztą dobrym "przeciwnikiem" dla baszt są katapulty, wystarczy pomyśleć
-balisty to już większy orzech do zgryzienia ^^, Jeśli miałoby dojść do jakichś zmian to chciałbym by właśnie jak napisał Medavoj zmniejszył się ich atak o połowe (30)- to też już miałem wymyślone w nocy Myślę że znaczenie i ich popularność zmniejszyłby się, ale nie na tyle by odrazu stały się nie opłacalne
Bardzo mnie martwi że w późniejszym etapie gry lub po szybkiej kontrze przeciwnik nie broni się wojskiem tylko balistami... (nie dosłownie ) Takich cwaniaczków czasami naprawdę ciężko przełamać, nie mówię że się nie da ale straty jakie ponosi agresor do obrońcy są kolosalnie duże.
Może ich koszt jest duży, ale drewno nie może się równać złotu... W grze jak widać balisty tak samo traktują jednostki za złoto i typowe mięso armatnie co dla mnie jest nie fair. Skill= balisty czyli 0. Pozdro !^^
Cytat: |
Przecież w tzara nie gra 10000mln |
Normalne że nie gra, tyle ludzi to nawet na świecie nie ma
Cytat: |
Ale co to za powiedzenie ,,Mądry gracz" to znaczy ze w tzara będą wygrywać ,,Drewniani Idioci" ? |
Chociaż raz Medavoj mądrze napisałeś
EDIT:
Hudy napisał: |
Dodam jeszcze, ze zmniejszenie baliscie atak o połowe wyeliminuje tą jednostke w tzarze gdyz nie opłacalne bedzie kupowanie takiej szerokiej machiny za tak spora ilosc drzewa a nawet zmniejszenie tej ceny nic nieda gdyz lepsza jednosta od balisty bedzie strzelec biora pod uwage, ze "szybko" moze się znalesc w ofensywie jak i w defensywie |
Od tego są właśnie edytory, od tego jest właśnie Linear Znaczne zmniejszenie ataku może przecież iść w parze ze znacznym zmniejszeniem kosztu produkcji. Nie wiem jakby to mogło wyglądać bo nie sprawdzałem, wiem że można to jakoś udogodnić ^^,
Napisałeś- "a nawet zmniejszenie tej ceny nic nieda gdyz lepsza jednosta od balisty bedzie strzelec"- Czyż to niepiękne ?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Margal dnia Nie 22:51, 24 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Pon 0:24, 25 Maj 2009 |
|
przepraszam nie czytałem co tu pisaliście, powiem swoje zdanie. Dostrzegam kilka minusów patcha które należałoby zniwelować. ogólnie ok 10 małych korekt. Ale jestem stanowczo na nie, gdyż jeśli chodzi o bunkrowanie to mądry gracz nie pozwoli stworzyć bunkru przeciwnikowi, a i bunkrowanie ma swoje złe strony. Patch jest dobry proponuje troche więcej myśleć w grach na początek a nie zakładać tematów odnośnie poprawek. Z doświadczenia wiem, że jeśli stworzy się coś doskonałego i wyważonego po krótkim czasie staje się to nudne, więc lepiej jak jakieś tam błedy i niedociągnięcia są na dobry początek radze używać strzelców przeciw balistom. gramy arabem lub azją? to trza nając strzelców z gospód. Nieraz już tak rozbijałem wrogi balista-front jak ktoś chce moge wrzucić repy.
Jeśli już zmniejszać moc balisty to do 40-50, 30 to stanowczo za mało, wystarczy przeprowadzić kilka testów żeby samemu się przekonać.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Pon 0:28, 25 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Pon 12:10, 25 Maj 2009 |
|
gdyby Ci cali twórcy nie grzebali w następnym patchu w balistach nie było by tego tematu ~~ widać jak się znali na grze dając dla balisty 2.5x szybszy strzał więc teraz napieprzają jak wyrzutnie rakiet ~~ powinny mieć nadal niszczycielską moc ale nie z prędkością ataku łucznika
ta zanim tymi strzelcami namierzysz ,znajdziesz w gospodach(co uniemożliwia rusha) to wojsko trenowane pada tak samo jak pierwsze lepsze mięcho ~~ heros nie heros i tak nie oprze się dla balisty...Li grasz arabami więc idziesz w ilość nie jakość dlatego możesz tak pisać
ogólnie ta dyskusja pewnie nic nie da:D bo robić 1.13b tylko dla balist to głupota...jest trochę rzeczy jakie można zmienić(wydaje mi się ,że mają one jakiś sens) ale to chyba już nie ten temat
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:41, 25 Maj 2009 |
|
Po pierwsze - temat do dyskusji o nowych patchach już jest, ale tego nie ma sensu zamykać bo napisano w nim sporo postów. Na przyszłość - warn?
Po drugie - owszem to wymaga poprawy i jest największą wada patcha. Jest również parę innych wad i błahostek. Ogólnie jednak - lepiej zostańmy już na tym patchu. Euro na balisty mają ciężkie katapulty, arabowie herosów, a azjaci ninja. Prawdopodobnie gracze znajdą sposoby aby się przed balistami bronić. Jeszcze niedawno wszyscy jęczeli i krzyczeli jaki to rush rycerzy jest przewspaniały i nie do odparcia, a wystarczyło trochę pograć i taktyki obronne jakoś się znalazły(również i uaktualnienie zasad).
Po za tym, wyobraża sobie ktoś ten chaos, jaki powstanie po zrobieniu nowego patcha? Tak:
1.Cała baza replayów staje się bezwartościowa,
2.Zapewne ponad połowa gier będzie psuta przez źle spatchowane gry,
3.Wybuchną kolejne spory na temat szczegółów, zmian zawartych w patchu.
Jak dla mnie parę zmian(jak na ironię jeszcze bardziej obniżających myślenie w grze) jest nie wartych dla tego całego zamieszania. Tym bardziej, że możemy coś porządnie popsuć w kolejnym patchu i znowu będzie potrzebna zmiana.
A jeśli siła ataku balisty miała by być zniżona to maksymalnie do 35. Za byle gówno nie płaci się 800 drewna, dodatkowo strasznie wytrzymały ten shit musi być, skoro ma 75Hp i 0 obrony....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Haos
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:48, 25 Maj 2009 |
|
moim zdaniem juz nie jeste sztuka sie wybronic przed kontrą pamietam gre turniejową z chyba mazurkiem zrobilemmu rusha w 12 min mialem praktycznie 0 zywnosci i zrobilem 2 balisty xD i te 2 balisty + jakies 30 jednostek pozwolilo mi sie wybronic przed 200 mazurka ;/ a robiac je masowo mogą zrobic ładna rozpierduche dorzuc do tego ze atak jest na front ;] front ustawiasz zaraz przed lasem dobudujesz w odpowiednim miejscu troche muru narobisz balist (euro) strzelcow i miecho z gospod wątpie aby ktos w pojedynke dał rade czemus takiemu ;/ + wypasiony handel euro rowniez a jezeli chodzi o arabow to jak arab ma przeciw dzialac basztom rakietowym ?? heros duzo niezdziala jak wyskoczy nagle na front i zacznie sterzelac w wierze to niech ktos mnie oswieci xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
LorD_M@rk
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:42, 25 Maj 2009 |
|
Prawda jest taka że przeciw bunkrowi dużo nie zdziałasz ...
a robienie Katapult też jest kosztowne i mało skuteczne
zaczęło się od wież i strzelców Hudego potem jego Balisty potem już prawie wszyscy robili te zasrane balisty ^^
i wszyscy narzekali na wyprawę na 1.10 to teraz macie x razy skuteczniejsze balisty ...
Dodam jeszcze że ja prawie nigdy nie buduje balist ^^
teraz jak rozwiązać ten problem ?
odpowiedz jest prosta albo należny zrobić nowego patcha w którym Będzie technologia balist będzie kosztować około 1200 złota i 3 min się badać powinna być w GW ale nie wiem czy jest taka możliwość
albo może to trochę urozmaicić grę dodać kosztu balisty kamień
z którym było by znacznie ciekawiej
teraz łączny koszt takiej balisty powinien wynosić 1000 Drewna 250 kamienia przy takiej cenie kupienie 10+balist sprawi spory problem jednak nie będzie nie możliwe
co do wież po prostu zwiększyć zasięg katapult (jeżeli jest taka opcja)na taki kturym mozna skutecznie niszczyć wieże bez konieczności większej walki ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:37, 25 Maj 2009 |
|
Fakt można by pomyśleć o kamieniu bo prawda jest taka że o kamień właściwie nikt się nie bije bo tak prawdę mówiąc czy ktokolwiek z nas w grze wykorzystuje powyżej 10k kamienia(2złoża)? Nawet arab który buduje 4Gidlie wykorzystuje go mało aczkolwiek oni mają wydobycie tak wiec te 10k trzeba pomnożyć 2x myślę że wykorzystanie większe kamienia dobrze by wpłynęło na grę
Co do myślenia w grze to postawienie koszar muru spamu i XXX balist wymaga takiego intelektu że aż tak prosty człowiek jak ja nie potrafi tego pojąć!
Co do zwiększenia zasięgu katapult jestem jak najbardziej za!
Niestety Linear nie zna sposobu na spowolnienie strzelania balist dlatego jedyne rozwiązanie to zmniejszenie jej ataku!
Po za tym za chwilę styl gry będzie tak wyglądał że bitwa będzie o lasy a nie o złoża złota! Tak nie może być! Złoto musi być ważniejsze od drewna!
Innym rozwiązaniem będzie tu(wiem wiem zaraz mnie wszyscy zchuczą ;P)zniesienie zasady o ataku w front wówczas bunkier dało by się ominąć i wjeżdżać w bazę. Bo za chwilę wszyscy będą grali cytuje tu MartinaDJ
,,W takim wypadku ja np: łamie ogólno przyjęte zasady... "
To znaczy że za chwilę wybuchną kłótnie ponieważ wszyscy zaczną łamać te zasady i będzie to wyglądać tak
-Przecież miałem tylko 10 balist! Złamałeś zasady!
-Ale ja nie miałem złota to co miałem zrobić
-G*wno mnie to interesuje złamałeś zasady
-Nie umiesz grać bez balist!
-A ty nie umiesz mnie w balistach pokonać!
Zobaczycie takich przykładowych kłotni będzie wiecej!
Jako twórca tego tematu informuję że można tu dyskutować o wszystkich po prawkach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|