Autor |
Wiadomość |
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:29, 11 Lis 2006 |
|
narazie zrobiłem mapkę 4, 5 i 6 (tylko modeling terenu i bohaterów), może dzisiaj też uzupełnię dla jednej z nich jakieś formułki tzn. regułki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Haroun94
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Ursynowa!!
|
Wysłany:
Sob 21:51, 11 Lis 2006 |
|
no..tutaj przynajmiej widzimy postęp prac, nie tak jak u niektóych,piszesz którą mapę robisz i prace idą pełną parą
100 POST
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Sob 23:10, 11 Lis 2006 |
|
hehe najłatwiej jest 4 i 6 mapą - to jedna i ta sama. Jednak zrobiłem bardzo głupią rzecz - zacząłem robić 6 mapę przed zakończeniem 6, więc takie rzeczy jak bohaterowie to od nowa musiałem robić No cóż, następnym razem będę o czymś takim pamiętać.
Ps. mam pewne problemy ,,ciągłością`` herosów. Jaki warunek musi być, aby doświadczenie i staty przeszły do kolejnej mapy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 8:28, 12 Lis 2006 |
|
A więc tak:
Nie musi być żaden warunek spełniony
Wystraczy że we właściwościach jednostki zaznaczysz w każdej misji ciągłośc i w każdej nadasz jej TĘ samą nazwę
Pamiętaj tylko żeby nie tylko w 1 misji wpisac staty jednostki takie jakie ma miec, bo jeśli je zwiększasz, ustaw w każdej misji jedne staty jednostki by później nie zmniejszał się jej atak i obrona
A następuje to dlatego że co jeden poziom do obecnego ataku jest dodawany jednen punkt i jeśli załóżmy w 1 misji utawiłeś na początku że heros ma atak 30 i zdobył powiedzmy cztery poziomy - ma 34 ataku, a jeśli w następnej misji nie zmienisz domyślnej wartości ataku, przyjmijmy że była równa 14, to twój heros w następnej potyczce nie będzie miał 34 ataku a 18 (14 + 4). To samo dotyczy obrony.
Mam nadzieje że to rozumiesz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:49, 18 Lis 2006 |
|
prace nad kampanią się nieco przedłużą z powodu braku czasu. nie bójcie się jednak, skończę swój projekt.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Haroun94
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Ursynowa!!
|
Wysłany:
Śro 15:06, 22 Lis 2006 |
|
jak tam prace nad kampanią Zymek???
możesz podać już (w przybliżeniu) datę premiery??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Quigo
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:36, 24 Lis 2006 |
|
Coś Zymeka brakuje na forum. Możliwe że chwilowo, a co do daty myślę że nikt nie potrafi precyzyjnie powiedzieć kiedy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:43, 24 Lis 2006 |
|
Jedna uwaga : Mało kto wie kiedy zabierze się za kampanie to długi proces. Dlatego Nawet jak Zenek będzie nie koniecznie poda datę premiery, ale nie wykluczam takiej ewentualności.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Pią 22:52, 24 Lis 2006 |
|
no cóż. kiedyś potrafiłem zrobić 1 dobrą mapę, bez żadnych błędów, wszystko ok,w 1-2 dni. teraz jednak większość moich zapisków dot. regułek wcięło. Wszystkie info muszę zbierać chodząc po mapach, a w dodatku nie mam na obecną chwile czasu no i oczywiście zależy to także od chęci. coś wymuszonego nie będzie tak piękne, jak rzecz robiona z cierpliwością i starannością.
Data premiery nadal nieznana, sorki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Czw 18:48, 07 Gru 2006 |
|
Nareszcie mogę kontynuować robotę. mogę też mniej więcej powiedzieć z ilu map będzie się składał I epizod. Narazie kalkuluję, że to jakieś 11 map (wraz z prologiem)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Nie 21:32, 10 Gru 2006 |
|
Pozwolę sobie napisać trzeciego posta pod rząd i pokazać kilka screnów z pierwszych misji (nie licząc prologu). Na razie postanowiłem zrobić wszystkie mapki, a dopiero później zapełnić je regułkami i takimi tam...
Druga mapka
Trzecia mapka
Trzecia mapka
Trzecia mapka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:34, 10 Gru 2006 |
|
Dobrze się zapowiada, czekamy, czekamy na resztę!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:36, 10 Gru 2006 |
|
Najlepiej jakieś demo by się przydało - takie cząstkowe, wprowadzające
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:30, 11 Gru 2006 |
|
Krzysztof - oprócz prologu nie zamierzam nic więcej wstawiać w roli dema. No dobra, nareszcie odkryłem kluczową regułkę dla 4 mapy i mogę posunąć się z pracami dalej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:32, 11 Gru 2006 |
|
Ale nie - po prostu pokazówka, jak będzie przebiegać prolog - tak do połowy czy coś - replay.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|