Autor |
Wiadomość |
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:27, 03 Lis 2006 |
|
Po krótce o moim planie:
Fabuła: (dowiecie się jak ściągniecie prolog)
Czas tworzenia kampanii: zależy od czasu. Będę informował o postępach.
Liczba map: przypuszczam ok 9 - 11 na I epizod.
O sobie:
Mapki oraz kampanie do Tzara tworzyłem od dawna. Zawsze byłem twórczy. Niestety, wskutek formatowania dysku utraciłem swoje wszystkie stare, świetne projekty. Teraz postanowiłem ponownie zainteresować się Tzarem.
Oto link:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ps. Sory, że tak mało napisałem, ale chyba się przeziębiłem i głowa mnie strasznie boli
Ps.2 Z tym linkiem może być coś nie tak, więc niech ktoś mi poleci jakiś dobry darmowy serwer, gdzie moge wrzucić swoją mapke.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 22:58, 03 Lis 2006 |
|
Bardzo podoba mi się wstęp - widać, że profesjonalny Twórca wziął się za profesjonalną mapę. Jedyne błędy jakie zauważyłem to jedna literówka w dialogu, "z Keany" a nie "z Keana" i Kimkolwiek chyba razem(jakoś dziwnie rozdzieliło).
Tak więc:
Ogólna Ocena Mapki: 9+/10
Jedyne do czego można się przyczepić to te trochę dziwne nazwy(zmień je, bo to tak błazenowato wygląda - np. sir Krzywe Oko, Aqa, Król Zymek). Ogólnie historia fajna, nie naciągana zbytnio(początek raczej myli - "Mijają trzy lata od wojny pomiędzy Kal'ha, a Hong, a w pustynnym..." - no to wygląda jakby Kal'tha a Hong walczyły miedzy sobą, a teraz o dziwo są sprzymierzeńcami).
Aha! Za dużo tych nazw się pojawia, przez co może to trochę zagmatwać graczowi w głowie.
PS.
Gdzie u licha jest ten kontynent, na który trzeba wprowadzić żołnierzy?! xD
Może później napiszę dłuższą ocenę - teraz mi się nie chcę/nie mogę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 23:28, 03 Lis 2006 |
|
Dotarłem do momentu z kontynentem... Na razie na moją ocenę wpływyały takie czynnkiki jak: słabo ukształtowanie terenu. Wysepki strasznie jakieś "łyse" i to nieźle widać, no, ale sam też nie jestem za dobry w zabawie terenem, konwersacje i pierwszy monolog nieco do zmiany - małe błędy stylistyczne, fabuła zapowiada się bardzo fajnie, aczkolwiek nazewnictwo bohaterów jest dość... proste. Stać Cię na więcej! No i własnie nie wiem gdzie jest kontynent, na który trzeba doprowadzić żołnierzy. Stawiam 8+ w dziesięciostopniowej skali, żebyś nie popadł w samozachwyt.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Pią 23:32, 03 Lis 2006 |
|
W ostatecznym wydaniu wszystko będzie poprawione. Co do tego problemu z kontynentem (a tego należy szukać na zachodzie), to jeszcze poprawię to , zaś nazwa sir Krzywe Oko była nadana umyślnie - jest to postać, która wypatruje wszędzie zyski. Nie jest szczególnie związana z główną fabułą,choć nie zaprzeczam, że nie pojawi się jeszcze w przyszłości...
Ps. jeśli ktoś lubi wędrować po mapkach to może uruchomić akcje z atakiem piratów (należy się udać do południowych bram)
A co do literówek, to starałem się, aby było ich jak najmniej.
Co do wojny Kal`tha z Hong: wszystko wyjaśni się w trakcie gry.
Viltharis->>> co do ukształtowania terenu, to wszystko zostało zaplanowane. Nie bez powodu w jednym z dialogu pojawia się wyrażenie: ,,przeklęta pustynia``
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 23:38, 03 Lis 2006 |
|
Wiem, że jest pustynia, ale to nie zmienia postaci rzeczy, że i na pustyni są kamyczki. Jak już mówiłem to mi jednak nie przeszkadza. Akcję z piratami zrobiłem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Pią 23:47, 03 Lis 2006 |
|
Ok, robię aktualnie 3 mapkę (licząc z prologiem) i wciąż nie mogę zagonić się do pisania regułek itp.
Równocześnie układam plan wydarzeń oraz już kształtuję sobie jak bedą wyglądały niektóre konwersacje, co wbrew pozorom jest najtrudniejsze do napisania.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 11:26, 04 Lis 2006 |
|
Kurcze jakoś nie wiem co zrobić po spotkaniu z tym dowódcą ludzi na wyspie. Czy chcesz dostać własny dział na kampanię?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Sob 11:45, 04 Lis 2006 |
|
powinien pojawić się komunikat o zwycięstwie po rozmowie z tym rycerzem.
Co do własnego działu, to jeszcze przemyślę. Jeśli dalej dobrze pójdzie przy robieniu tej kampanii to tak,ale w razie gdybym nie ukończył z jakiś przyczyn epizodu I (odpukać ) to niema sensu tworzenia osobnego działu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 16:47, 04 Lis 2006 |
|
Po rozmowie z posłańcem następuje klęska, ponieważ dałeś tam akcję "gracz wygrywa", a do edytora wkradł się błąd w tłumaczenia i ta akcja oznacza porażkę. Poza tym mapa jest dobrze zrobiona, fabuła ciekawa a forma terenu mi akurat się podobała W konwersacjach występują jak zauważył Viltharis błędy stylistyczne, które bywają irytujące. Co do piratów, do wojska się broniące mogą poradzić sobie same Nazwy i imiona postaci też mi nie przeszkadzały.
Moja ocena: 7+/10
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Sob 17:51, 04 Lis 2006 |
|
Poprawiłem nieco Prolog. Co do błędu z wygraną, to pomimo, że wiedziałem, że gdzieś tam jest błąd tylko zapomniałem gdzie. Poprawię to. Obecnie robię 3 mapke i piszę teraz regułki. Niedługo zacznę już modelować4 mapke
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Haroun94
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Ursynowa!!
|
Wysłany:
Sob 19:27, 04 Lis 2006 |
|
no to niedługo możemy spodziewać się linku do całej kampanii
według mnie prolog palce lizać
ocena 8/10 za literówki i błędy(których i tak było mało)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Nie 21:42, 05 Lis 2006 |
|
dla pocieszenia: niedługo skończę modelować 4 mapkę, jednak nie wiem kiedy napiszę regułki ;] leń jestem, a jak już robię to nie lubię przerywać, bo potem wszystko mi się plącze i muszę szukać dziur i błędów.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
aragorn
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ... i po co ?
|
Wysłany:
Pon 9:18, 06 Lis 2006 |
|
8/10
Za drobne błędy. Czekam na pełną kampanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:38, 06 Lis 2006 |
|
Surowi jesteście.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Quigo
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:50, 06 Lis 2006 |
|
Ja daje 10-/10
Za co?
Za to że jest błąd - z tym końcem jak się jest u posłańca.
I za błędy ort., itp.
Ale głównie cała produkcja jest niezła
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|