|
|
Poll :: Która mapa podoba Ci się najbardziej? |
1. Bitwa Morska |
|
35% |
[ 6 ] |
2. Polowanie |
|
17% |
[ 3 ] |
3. Gladiatorzy |
|
11% |
[ 2 ] |
4. Ucieczka |
|
11% |
[ 2 ] |
5. Portale |
|
11% |
[ 2 ] |
6. Dwa Zamki |
|
0% |
[ 0 ] |
7. Ninje i samuraje |
|
5% |
[ 1 ] |
8. Zdobycie flagi |
|
5% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 17 |
|
Autor |
Wiadomość |
Pawcio
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Sob 19:30, 13 Maj 2006 |
|
Czy przypadkiem większość robi mapy tylko do "prawdziwej gry"?
Czy nie lepiej się zabawić??
Kilka map, które postaram się zrobic..:
1. -Bitwa Morska-
Gra polegala by na tym, ze kazdy gracz by mial jakis glowny statek, mozna tez miec "statek handlowy", dzieki ktoremu mozna zameniac surowce na drewno, a potem za to zwiekszac poziom statku.
Bedzie tez komp, ktory bedzie kierowal normalnymi statkami.
Cel: zatopic port przeciwnikow i zniszczyc statki graczy.
2. -Polowanie-
Kilka wiesniakow, a kilka rycerzy, ktorzy probuja ich zlapac i zabic.
Wiesniacy beda mieli zdolnosc do budowania wiez i murow. Musza oni jak najszybciej zrobic wieze magow, uzyskac czar zamrozenia i niewidzialnosci, i unieruchomic ich w polizu wlasnych wiez.. Wiesniacy mieli by tez kilka zaklec niewidzialnosci, ale biada gdy ta ksiega znajdzie sie w rekach rycerza..
Cel rycerzy: zabic wiesniakow
Cel wiesniokow: odwrotnie
3. -Gladiatorzy-
Kilka gladiatorow i jeden gracz, ktory steruje potworami na arenie.
Magowie, wojownicy, kaplani, kazdy bedzie mial wlasna premie.
4. -Ucieczka-
Kilka piechurow musi przebyc sie przez labirynt pulapek i potworow.
Gdy gracz dotknie potwora lub dostanie od pocisku katapulty (komenda atakuj obszar ) ginie. Beda punkty, gdzie kazdy gracz odzywa.
Cel: dojsc do okreslnego punktu.
5. -Portale-
Gracze maja utrzymac jakas wieze, lub inny budynek przez okreslony czas. Moga takze zniszczyc portale, przez ktore przychodza coraz to nowsze potwory. Celem tej misji jest zniszczenie wszystkich portali lub dortwanie do konca.
6. -Dwa Zamki-
Są dwa zamki, dobra i zła. Są TYLKO po 4 bohaterów na zamek, ne więcej nie mniej. Żadnych innych jednostek. Celem jest zdobycie jakiegos przedmiotu wroga i przetransportowac do swojego zamku. Zrobil bym cos z niszczeniem przedmiotu przez graczy, co by bylo nieuczciwe.
7. -Ninje i samuraje-
Kilka samurai na koniach, kilka ninji, duzo jednostek komputera na mapie. Misja jest zdobycie jakiegos przedmiotu i przetransportowanie go do swojej bazy (dla ninji). A samuraje maja teo nie dopuscic.
Latwe? hmm.. tylko kazda jednstka ma 1 zycia.
8. -Zdobycie flagi-
Kazdy ma lucznika, 1 zycia. Trzeba zdobyc jakis przedmiot i przetransportowac go do swojej bazy. Podobne do 2 zamków, ale inne.. to tylko maly opis..
Proszę o ocenę każdej misji 0-10/10 Zebym wiedzial do czego sie przylozyc i czy wogole to sie wam podoba!
Dziękuję tej pięknej grze Warcraft III za pomysły! [/b]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawcio dnia Sob 20:03, 13 Maj 2006, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 19:34, 13 Maj 2006 |
|
Dla mnie super pomysły, a najlepszy to ten z labiryntem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lula
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Z innego wymiaru
|
Wysłany:
Sob 19:35, 13 Maj 2006 |
|
1 jest bardzo fajne a na pewno każdy by chcial żebyś zrobił te mapki
a ocene dam jak zrobisz te mapki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pawcio
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Sob 19:37, 13 Maj 2006 |
|
Ale labirynt to jest najtrudniejszy do zrobienia.. mnostwo akcji, regul i tych glupot.. mi sie tam podoba najbardziej polowanie..
zaraz cos zedutuje..
tylko ze edytor map jest "niedorobiony"
kiedys mialem piekna mape z bitwa
magow, rycerzy, piechurow itp.
wiesniacy kopali kamien, wiesniakow przeciwnika trzeba jak najszybciej zabic, zanim sie przekopia do super przedmiotow..
byly fajne wieze, wojka co chwile..
ale cos sie skiepscilo i z zdenerwowania wrzucilem caly folder tzara do kosza xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Sob 19:45, 13 Maj 2006 |
|
Ja kiedyś zrobiłem mapę, gdzie dwóch graczy miało tylko po 1 magu do dyspozycji i razem musieli pomóc komputerowemu graczowi pokonać przeważające siły wroga. Żeby było ciekawiej mogli na początku gry wybrać której rasy maga chcą, a poza tym na mapce było wiele magicznych ksiąg, no i mieli też kapłanów do leczenia się, ale ci kapłani nie mogli wyjść poza pewien obszar, ah no i jak zginęli to się respawnowali, ale z obniżonym poziomem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pawcio
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Sob 19:52, 13 Maj 2006 |
|
taak i to jest blad tzara.. tu sie nie da robic takich fajnych mapek.. ale cos sie da
bez sensu jest robic kaplanow, bo to glupio wyglada.
jak cos trzeba dac kazdemu ksiege zdrowia.. OH! jak moglem zapomniec o tych 3 mapach...!!!!!!!
znowu drobna zmiana.. chcialem nie glosowac, ale sie nie da
[bez obejrzenia wynikow]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Sob 20:08, 13 Maj 2006 |
|
Jakich fajnych się nie da? Edytor Tzara jest jednym z bardziej rozbudowanych edytorów map do strategii jakie widziałem :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pawcio
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Sob 20:23, 13 Maj 2006 |
|
W takim razie nie widzialas Warcrafta III frozen throne.. TO JEST CUDO!
Między innymi:
- setki dodatkow!
- kazdego mozna zrobic kim sie chce, zmienic wyglad jednostki, zmienic zdolnosci, zycie, inteligencje,
- zrobic wlasny AI komputerowi, jaka technologie ma zrobic na poczatku, jaka potem? jakiej nie robic? na jakich jednostkach ma sie skupiac
- mozna robic super filmy, kamery ustawiac,
- super grafika, labirynty, mury, PULAPKI,
- plytka woda, po ktorej mozna chodzic, troche glebsza, FALE, jednostki moga chodzic po wodzie, jak uzyjesz takiej opcji..
- super komendy mozna dodawac, otwierac bramy, zamykac za pomoca komend..
- 0, 0, 0! 0 bledow, pomlek, sprawdza Ci stan mapy, czy nie ma jakis bledow przez ktore nie bedzi mozna grac i takie tam..
- 20 poziomów wysokosci, genialna grafika..
- latwy w obslugiwaniu akcji, regul itp.
- mozna np dac akcje zeby jakas jednostka rzucila czar, uzyla specjalnej ZDOLNOSCi,zego nie mozna w tzarze..
- i wiele, wiele INNYCH!
SUPER GRA xD
PS: ale się rozpisalem..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Sob 20:41, 13 Maj 2006 |
|
Ah, owszem grałem, i tutaj się zgodzę, ale zauważ, że napisałem "jednym z bardziej rozbudowanych", a nie "najbardziej rozbudowanym". Wiem, że są lepsze edytory, jednakże większość nie oferuje nawet połowy tego co ten w Tzarze. Poza tym porównaj też daty premier obu gier, Tzar jednak jest ciut starszy, więc naturalne jest że np. graficznie nie może prezentować się na poziomie Warcrafta3
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pawcio
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Sob 21:03, 13 Maj 2006 |
|
Kucze 50% na bitwę morka.. to się nudno robi..
ale chyba sie wezme za ta bitwe.. poczekam i zobacze jak bedzie za niedzlugo..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacops
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Debica Płeć:
|
Wysłany:
Nie 9:33, 14 Maj 2006 |
|
Bardzo dobry pomysl z robieniem takich mapek. Sam zaglosowałem na Gladiatorów, bo ładnie mogło, by to wyglądać - Otwiera sie kamienna brama, a z niej wojownicy (jednostki oczywiscie) i sie nalewają .
Tydzień temu tez mialem taka mapke zrobic z ciekawosci - Wyścigi Rydwanów, bo usłyszałem na historii, ze Grecy takie mieli sporty, no ale coś mi niewyszła ta mapka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pawcio
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Nie 9:36, 14 Maj 2006 |
|
Ja juz kiedys robilem bitwe morska, polowanie, itp, ale teraz mam wiecej pomyslow..
A ta brama bedzie miala chyba z 60k zycia, zeby jej nie niszczyli, a jak cos to beda zabezpieczenia by gracze nie dostawali sie do tego co wysyla jednostki:
obiekt w obszarze...
zniszcz obiekt.. ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Nie 9:54, 14 Maj 2006 |
|
Zawsze można ją ustawić niezniszczalną (wyrażenie @god(1))
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pawcio
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Nie 9:56, 14 Maj 2006 |
|
oo tego nie wiedzialem..
glosowac, glosowac, jest nas tyle a dopieo 8 glosow..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Draco
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
|
Wysłany:
Nie 14:41, 14 Maj 2006 |
|
Nie mam zamiaru głosowac na coś czego nie ma.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |