Autor |
Wiadomość |
TMO
Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 9:40, 09 Mar 2007 |
|
Mój problem polega na tym iż nie umiem sformułować reguły tak by np. gdy bohater „a” dojdzie do obszaru „b” to brama otwierała/zamykała się .
Jak na razie ułożyłem regułę(która nie działa)a wygląda ona tak:
Obiekt w obszarze np. ”a” (to jest warunek)
Rozkaz dla obiektu <dla bramy dałem rozkaz domyślny a pole wykonania tej czynności ustawiłem na bramie >
Na początku myślałem że danie opóźnienia załatwi sprawę lecz to nic nie dało brama jak stała bez ruchu tak stoi nadal .
Zapewne błąd popełniam przy dodawaniu ”akcji” ale nie mam pojęcia jak ta akcja ma wyglądać poprawnie proszę kogoś by mi to wytłumaczył bo ja nie mam już cierpliwości . Proszę by nikt nie dawał linków do kolejnych instrukcji do edytora ponieważ czytałem co najmniej 5 różnych i nic tam nie znalazłem na ten temat.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Pią 12:08, 09 Mar 2007 |
|
Problemu niestety nie da się rozwiązać w edytorze do Tzara. Nie można sterować otwieraniem/zamykaniem bramy poprzez rozkazy.
Jedyne co możesz zrobić to zastosować pewne sztuczki, jak np umieszczenie obok bramy jednostki w trybie "broń pozycji" - i jeśli chcesz zamknąć bramę, to zmieniasz ustawienia dyplomacji pomiędzy tą jednostką i bramą, tak aby były one wrogie, wtedy brama się zamknie. I odwrotnie - ustawienie ich jako przyjaznych, spowoduje otworzenie bramy (gdy nie będzie innych wrogich jednostek w pobliżu).
Nic lepszego niestety nie da się zrobić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:39, 09 Mar 2007 |
|
Zastanawia mnie jedno. Jaka jest klawiszologia Budynków i czy wykonywanie poleceń nie jest przypadkiem za pomocą klawiszologii.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 15:26, 09 Mar 2007 |
|
Deadman, możesz jaśniej?
Cytat: |
Proszę by nikt nie dawał linków do kolejnych instrukcji do edytora ponieważ czytałem co najmniej 5 różnych i nic tam nie znalazłem na ten temat.
|
Ja znam 2 instrukcje. Jeśli będziesz tak dobry umieść tu wszystkie linki do tych Twoich 5 różnych instrukcji o edytorze....
PS.
Zawsze gdy obiekt znajdzie się w zasobniku(koło bramy) możesz ją usunąć ;D
Podążając tym tokiem myślenia - gdy obiekt znajdzie się w obszarze załóżmy, że brama jest zamknięta(jesteście wrogami). Wtedy możesz to samo uczynić z bramą co proponował Nigi z jednostką obok - nie trzeba stawiać koło niej żadnych niepotrzebnych jednostek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 15:34, 09 Mar 2007 |
|
Tylko brama wtedy musiałaby być osobnym królestwem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Pią 18:13, 09 Mar 2007 |
|
albo przed brame wrzucasz np. Kapłana wyłaczas mu si ustawiasz @god(1) i juz a po wypełnieniu misji usuwasz go
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
TMO
Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 18:35, 09 Mar 2007 |
|
Nie mogę do końca spełnić twej prośby KrzysztofZW.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu masz link jednej z nich dwie są na tym forum a czwartą mam od kumpla a ta piąta nie mam pojęcia skąd ją wziołem bo skopiowałem ją kiedyś ze stronki do worda.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|