Autor |
Wiadomość |
Axis
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 20:59, 29 Gru 2008 |
|
Witam wszystkich
Mam do powiedzienia kilka słów wstępu zanim przejdę do głównego tematu.Mianowicie Pewnie niektórzy odrazu zniechęcą się po kilku faktach.
Wtf?Pierwszy post od razu po rejestracji pisze?Noob?Troll?6-10 Latek?
Dobrze,wiem,rozumiem ale nie chce teraz bezsensownie nabijać postów ani czekać aż Ci własnie ludzie się zadowolą.
No dobrze do sedna:
Otóż Robie Sobie na użytek rodzinny kilka Map w Nowym stylu i potrzebuję pewnej porady od Tych którzy Rozumieją Programowanie lub operowanie na hexach.Otóż Wiem iż z Tego Forum wypłynęło Kilka Patchy Dla niektórych urozmaicających rozgrywkę dla innych wręcz odwrotnie.
Proszę Was o podpowiedź w Jaki sposób Mógłbym zmodyfikować Gospodę ,aby była możliwa wymiana surowców w Trybie Natchmiastowy, bądź Kilkakrotnie szybszym Lub dokonywania kilku wymian jednocześnie.
Wszelkie Podpowiedzi i sugestie traktuje poważnie.
Pozdrawiam i Witam się z Tym forum .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pon 21:11, 29 Gru 2008 |
|
Niestety obawiam się iż to jest niemożliwe. Owszem, powstawały na tym forum patche, ale zmiany w nich były ostatecznie dość płytkie, czy takie, jak atak, HP, czas produkcji, koszty itp. Niektóre z nich, jak zmienianie siły Deszczu Meteorytów, czy zmienianie ilości wydobywanego pożywienia z pól zostały wprowadzone przy pomocy doświadczonego programisty NoiZza. Jego GG: 1378720. Chociaż wątpię, żeby mógł ci pomóc, bo to na co wpadłeś jest sprawą raczej bardzo skomplikowaną.
Można by spróbować porozmawiać z kimś wyższym rangą z forum Haemimontu.. Ale myślę że próba zakończyła by się fiaskiem. Szanse na dostanie kodu gry, dzięki któremu takie zmiany mogły by być możliwe albo przynajmniej dużo prostsze, są małe. Bardzo małe. Ale próbować można.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Axis
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 21:21, 29 Gru 2008 |
|
Tego Się obawiałem...No cóż z kodem gry do takiej drobnostki nie ma co wyskakiwać ale mam pytanie.Czy Te Patche zmieniały czas odkrywania technologii?Bo jeżeli tak to jest pewna szansa iż dało by się zmienić czas wymiany tych surowców(Bo 20k na 2k nawet na turbo może być nużące)Zwłaszcza na moich Mapkach.
Starałem się rozwiązać ten problem tak jak z Warsztatem Magów...Mianowicie Kilku Komputerów jako sojuszników z kontrolą jednostek i można tworzyć na raz w każdym warsztacie.Z Gospodami niestety ten wariant się nie sprawdza... Ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły?
Dziękuję Ci Piorun'ie za Odpowiedź Przynajmniej Troszkę mi to pomogło .Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Axis dnia Pon 21:33, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 21:41, 29 Gru 2008 |
|
Cóż, ja co do rozwiązania które wyżej podałeś nie wypowiem się w żaden fachowy sposób bo programistą nie jestem, choć również uważam, że przy obecnych możliwościach to się nie uda, bo patche były robione głównie z poziomu plików w "data" modyfikowanych za pomocą programu Arch. No chyba, że postarasz się robić tak jak wyżej wspominany NoiZZ i pogrzebać bodajże w Tzar.exe na którego poziomie zostały wprowadzone bardziej skomplikowane zmiany - typu zmiana siły, czy czasu trwania poszczególnych czarów.
Na ten czas jednak, moja rada jest tylko jedna: poszukać alternatywnych rozwiązań
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Axis
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 12:07, 30 Gru 2008 |
|
Ach jednak się udało znaleść sposób zastępczy!Źle podszedłem do sposobu z Warsztatem magów.Wystarczy tylko dodać jednego gracza jako sojusznika w edytorze wyłączyć jego działalność gospodarczą i wojenną ->w grze włączyć wspólne surowce i kontrolę jednostek i można dokonywać kilku wymian na raz (Ostatnia wymiana musi być w Naszej gospodzie) I problem częściowo może być rozwiązany .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Wto 12:32, 30 Gru 2008 |
|
Hehe, ściągnij patcha 1.13a i wejdź w dział powtórki, pooglądaj kilka i na pewno znajdziesz takie w udziałem herosa . I myślę że dzięki temu zobaczysz, iż jest to przegięcie, bo możliwość robienia kilku artefaktów na raz bardzo przyspiesza tę działalność herosa... Który na prawdę słaby nie jest. Daj mu 500 many, 500 ataku i 500 obrony, i jeszcze parę przydatnych czarów takich jak zamrożenie, deszcz meteorytów i leczenie. W ekwipunku herosa będziesz miał księgi czarów, wciśnij CTRL i kliknij na nią, powinien pokazać się napis "jednostka nauczyła się zaklęcia" i możesz już lać każdego jak chcesz .
Co do kodu źródłowego można go dostać jedynie od kogoś postawionego wyżej rangą w Haemimoncie . Problem w tym, że w dziale Tzara na ich forum przestali pisać wszyscy właśnie tacy. Można by więc spróbować ściągnąć ich uwagę pisząc o tym w innych działach, ale sądzę, iż prędzej dostaniemy warna niż kod .
Ich forum: [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Axis
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 14:11, 30 Gru 2008 |
|
Axis napisał: |
Lub dokonywania kilku wymian jednocześnie.
|
Axis napisał: |
Wystarczy tylko dodać jednego gracza jako sojusznika w edytorze wyłączyć jego działalność gospodarczą i wojenną ->w grze włączyć wspólne surowce i kontrolę jednostek i można dokonywać kilku wymian na raz (Ostatnia wymiana musi być w Naszej gospodzie)
|
To Miało dotyczyć gospody chociaż pomysł zaczerpnięty z Warsztatu Magów.
piorun napisał: |
wciśnij CTRL i kliknij na nią, powinien pokazać się napis "jednostka nauczyła się zaklęcia"
|
o.O Tyle Lat gram a tego Nie wiedziałem...Jaki to człowiek ubogi w doświadczenia
O Kod źródłowy to można by się postarać ale z kontem bankowym i kilkoma zerami przed 1
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jeepers
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 18:37, 30 Gru 2008 |
|
Chyba po 1...;p
No jeśli ubogi w doświadczenia to zapraszam do gry online, szybko sie wszystkiego nauczysz xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Axis
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:56, 30 Gru 2008 |
|
Oj grałem już kiedyś grałem i powiem tyle...Nie nadawałem się nawet do Akademi
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Axis dnia Wto 21:02, 30 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:24, 30 Gru 2008 |
|
Tak? A jaki miałeś nick, może sobie kogoś przypomnę .
Pograsz trochę, pooglądasz repy, poczytasz trochę info od doświadczonych graczy i będziesz się nadawał do klanu . Gra z Lancelotem to kiepska rozgrywka .
Ciekaw jestem, kiedy na forum Haemimontu w dziale tzara przestał pisać ostatni, który mógł by nam pomóc...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Axis
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:30, 30 Gru 2008 |
|
A Nicku Nie ujawnie chociaż powinieneś kojarzyć pewnego nooba z czasów gdy miałeś 200-300 postów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|