Autor |
Wiadomość |
ShadowDG
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DG Płeć:
|
Wysłany:
Czw 9:54, 07 Maj 2009 |
|
Teraz możecie się wykazać
Piszcie o jednostkach, które wg was są najlepsze u Azjatów w patchu 1.13a...
Samurajowie ( samuraje (?) ) są silniejsi, ale z tego co widziałem ninja ma zaledwie 50hp ( obniżone z 90 ! )...
Mogę się mylić, dawno nie grałem z nikim
Jednak ciężko mi powiedzieć czy Azja jest słabsza czy też silniejsza.
Ja i tak zawszę będę grał Azjatami, bez względu na ich siłę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Czw 15:56, 07 Maj 2009 |
|
jednostki są na pewno silniejsze tylko innych nacji też więc nie można powiedzieć obiektywnie tzw nie mogę tylko odżałować rydwanów ale faktycznie trochę za duży wymiot robiły
a najlepsza jednostka Azji to balista ~~
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Czw 15:58, 07 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
ShadowDG
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DG Płeć:
|
Wysłany:
Czw 16:08, 07 Maj 2009 |
|
Balista to jednostka uniwersalna
Żal mi tych rydwanów, ale fakt faktem były bardzo potężne ; )
A która jednostka została ulepszona ? Tzn. większy atak, obrona lub hp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Czw 18:02, 07 Maj 2009 |
|
Mnich . O dziwo coś nikt z nich nie korzysta a szkoda . A już tym bardziej kiedy mają powiedzmy +10 poziom - nic trudnego gdy mamy jednego kapłana na takim.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShadowDG
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DG Płeć:
|
Wysłany:
Czw 18:33, 07 Maj 2009 |
|
No tak mnisi to potęga
90hp i po 6 atk i def na 1 poziomie. A kapłani 120hp, 6atk i 12def
A oni mają do czegoś premię ataku lub obrony ? ( kapłan zdaje się jest mniej podatny na ataki magiczne i ataki magicznych istot )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Czw 19:18, 07 Maj 2009 |
|
Cóż, moim zdaniem, to mnisi mają co najmniej 7 ataku i obrony. Nie są słabi, po za tym mają premię na satrapów, co może się przydać w walce arab-azja.
Kapłan to jest zupełnie co innego. Ma on umiejętności takie jak nauczanie czy leczenie, co wspomaga armię, ale nie należy wysyłać go do walki(chyba że w celu nabicia lvl). Bo niby po co, skoro kosztuje on tyle złota, a nie może solować się nawet z rycerzem?
Mnich ma z klei całkiem porządne statystyki, wspomnianą premię na satrapów, może być nauczany przez kapłana oraz co najważniejsze, jest tani i szybko się robi. Dodatkowo zapewnię, że jeśli ma on powiedzmy 17 poziom(co wcale nie jest problemem) jego statystyki będą.. trochę bardzo dobre.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Czw 19:19, 07 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
ShadowDG
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DG Płeć:
|
Wysłany:
Czw 21:36, 07 Maj 2009 |
|
I szkolisz sobie kapłana do 20 lvl po czym zaczynasz nauczać innych kapłanów, a oni z kolei armie mnichów, którzy bez problemów z oddziałem konnych samków i balist niszczą każdego wroga
To się nazywa geniusz taktyczny xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 10:27, 09 Maj 2009 |
|
Tylko jak tu mnichami dojść do takich lvl gdy napierdzielają je tymczasem samuraje, które są znacznie silniejsze. Po za tym ciężko jest zrobić azji 3 gildie, bo GW i GK są ważniejsze niż shaolin, a złota brak
Najlepsza jednostka azji to według mnie łucznik konny, który jest mobilny, żywotny i szybko nabija 13 lvl, a później już leci z górki
Jednostki azji zostały ulepszone w porównaniu do 1.10, a w porównaniu do 1.12 chyba są troszkę słabsze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShadowDG
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DG Płeć:
|
Wysłany:
Sob 14:40, 09 Maj 2009 |
|
Łucznicy konni są rzeczywiście bardzo przydatni, szczególnie z wsparciem samków na czele
Jeżeli grasz na deathmatchu to raczej surowców nie będzie Ci żal
No oczywiście jeśli gracie na własnych zasadach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 18:06, 09 Maj 2009 |
|
Owszem łuki są mocne, ale ze strzelcami przegrają, dodatkowo balisty będą towarzyszyć raczej strzelcom niż konnym. Po za tym kupę ok. 60 łuków konnych może łatwo przepędzić grupka pików.
Cytat: |
Tylko jak tu mnichami dojść do takich lvl gdy napierdzielają je tymczasem samuraje, które są znacznie silniejsze |
??
Mnisi będą mieli wysoki poziom dzięki kapłanom, a ci lvl będą mogli narobić najpierw na manekinach, potem dzięki Sun Tzu jeden taki wysłany np. na grupkę wrogich wieśków czy na front pod naszym nadzorem potrafi się nieźle nakręcić. Potem uczy innych kapłanów, tamci innych, a tamci tanich mnichów - i mamy potężną broń za niską cenę.
Cytat: |
Po za tym ciężko jest zrobić azji 3 gildie, bo GW i GK są ważniejsze niż shaolin, a złota brak Wink |
Nie musisz stawiać koniecznie GK, w końcu Owoce Morza nie są aż takie ważne od kiedy można wynajdywać Składowanie w farmie. A jeśli nie będziemy chcieli iść w baszty rakietowe gildia jest niewiele warta(Azja ma słaby handel).
Zresztą nie można ciągle grać tą samą taktyką, tym samym zestawem gildii, bo wróg ustawi sobie taktykę taką, że cię zaskoczy i zjedzie. Nie można powiedzieć jednoznacznie co jest lepsze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ShadowDG
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DG Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:22, 10 Maj 2009 |
|
Piorun, ale zastanów się kto wysyła same oddziały konnych łuków ?
One są bardzo dobrym "wspomagaczem" dla naszej piechoty ( żeby te piki konnych nie goniły ).
Poza tym nie ma wojska niepokonanego na każdą jednostkę się coś znajdzie ;]
Z mnichami to rzeczywiście ciężka sprawa... dla wrogów Wystarczy wyszkolić takiego kapłana itd. I masz potężną armię, która wymaga od Ciebie tylko fooda ( tak mi się wydaje, mnisi potrzebują tylko jedzenia ? ), masz więc bardzo silną armię gdy już złoto się skończy
No fakt faktem, nie ma sensu tworzyć 3 gildii ( GW, GK, Shaolin ) ale GK nie jest tak bardzo potrzebne. Chyba, że masz zamiar rakietowe stworzyć. No i większa populacja jednak się przydaje. I chyba z tych przydatnych to tyle, ja z handlu nie korzystam...
A jak się mają rydwany ? Zostały osłabione zdaje się...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Spel
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:51, 22 Lip 2009 |
|
Według mnie Samuraje wymiatają, to bardzo zgrana piechota!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|