|
|
Autor |
Wiadomość |
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pon 17:01, 24 Sie 2009 |
|
Cytat: |
1.Zwiększając czas producji zbroi płytowej |
To nie takie łatwe . Można niby kuźnie wcześniej zbudować .
Cytat: |
2.W grze 1 na 1 gdzie gra azja chyba musi być ta jedna zasada że bez magii Razz.Innego wyjścia nie ma |
Może jakieś jest, ale na razie nic nie przychodzi mi do głowy .
Manolin napisał: |
3.Zwiększając wydajność irygacji + jakies 15 fooda. Wtedy azji wystarczy jakieś 20 pól co da się zabezpieczyć przed zniszczeniem.
|
NoobSaibotek napisał: |
A nie lepiej zrobić, jak ktoś wcześniej proponował, aby pola miały załóżmy 5000 życia? Troche to nienaturalnie by wyglądało, ale trudno. Do tego prawie nikt nie lubi wjeżdzać w pola Wink |
pomysł Manolina wydaje się niezły. Jedyny problem - wcześniej w patchu zostało to zrobione przez dobrego informatyka, którego teraz nie ma . Więc nie będzie to łatwe, ale możliwe.
A to co podał Noob jest niemożliwe. Zresztą i tak niewiele by to dało, wieśków wystarczy wygonić z roboty żeby zatrzymać gospodarkę Azji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:32, 24 Sie 2009 |
|
NoobSaibotek napisał: |
A nie lepiej zrobić, jak ktoś wcześniej proponował, aby pola miały załóżmy 5000 życia? Troche to nienaturalnie by wyglądało, ale trudno. Do tego prawie nikt nie lubi wjeżdzać w pola Chyba, że NAPRAWDE chce wygrać. Z resztą takie granie jest noobskie. |
Tym ktosiem byłem ja. Niestety okazało się, że możliwość zwiększenia hp polom nie istnieje i tak oto mój, całkiem niezły, pomysł się zmarnował.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Blademan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY Płeć:
|
Wysłany:
Pon 19:46, 24 Sie 2009 |
|
Podobno teraz są nowe możliwości(Przynajmniej Medavoj twierdził , że ma większe od Lina)Więc może nie ma już problemu ze zmianą HP pól.
Według mnie jedyna słuszna zasada to właśnie zakaz wjeżdżania w pola:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pon 20:15, 24 Sie 2009 |
|
Cytat: |
Podobno teraz są nowe możliwości(Przynajmniej Medavoj twierdził , że ma większe od Lina)Więc może nie ma już problemu ze zmianą HP pól. |
I ty wierzysz w to jego pajacowanie, kręcenie i wywyższanie się ?
Cytat: |
Według mnie jedyna słuszna zasada to właśnie zakaz wjeżdżania w pola:) |
Faktycznie, pozostaje jeszcze problem tych nieszczęsnych rycerzy(magię to pomińmy, to będzie standard) - proponuję przedłużenie tworzenia zbroi płytowej do 4-6 minut. Powinno chyba dobrze wyjść. Budowanie wcześniej kuźni i wynajdywanie nie będzie jednak za dobre, bo może nie starczyć złota na gildię i technologie oraz armię.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Manolin
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z syberi
|
Wysłany:
Śro 12:02, 26 Sie 2009 |
|
Wprowadzenie zakazu wjeżdżania w pola prowadzi do tego co gra z zasadami . Ktoś sobie robi 50 baszt , i że są one koło koszar to musisz w nie pakować.
Chyba najlepszym rozwiązaniem by było , żeby jakiś programista ulepszył ich wydajność + 10 fooda.A zamiast wydłużanie czasu tworzenia się zbroi płytowej mądrzejsze by było dać samurajom większą premie do konnych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:29, 22 Wrz 2009 |
|
To o czym mówiłem.
Smoki - psują każdą grę - oto dowód.
Jakby nie patrzeć - i tak dupa i tak dupa. Kiszenie wojem w bazie - odpada. Budowanie 50 baszt - odpada. Stawianie fortów przy gildiach/koszarach z 25-50 kapłanami - odpada. (-50 wyjęte z życiorysu, poza tym to nie wybroni limitu smoków).
Nie mówiąc już o ataku na puste koszary < 3
Kolejna gra z cyklu yeti atakuje. Nie ma skutecznej alternatywy na smoki.
Tym bardziej na mokrych mapach o które tak zabiegacie.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |