Autor |
Wiadomość |
Bagero
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z lasu..
|
Wysłany:
Pią 17:59, 23 Mar 2007 |
|
Dostałem to od hiszpanów i przekazuję dalej (tłumaczył Nigi)
*UMIESZCZENIE WIEŚNIAKÓW W KOPALNIACH
Jak dużo czasu tracisz na umieszczeniu pojedynczych wieśniaków obok magazynów, by mogli być razem i by mogli wydobywać więcej złota?
1: wybierasz wieśniaków.
2: naciskasz SHIFT i produkujesz.
3: myszą ustawiasz czerwoną flagę na końcu kopalni, gdzie pierwszy wieśniak powiniej już iść I zbudować wszystko(?) do wydobywania złota lub kamienii.
*SZYBSZE BUDOWANIE:
Kto nie zauważył, że trzeba budować domy, ale nie jeden ani dwa, potrzebujesz wielu? Aby to zrobić wybierasz wieśniaka myszą, potem wybierasz miejsce na dom i ponownie wybierasz dom i umieszczasz go. JEŚLI TO ROBISZ JESTEŚ SZALONY. Dzięki odpowiednim skrótom klawiszowym będziesz mógł konstruować wszystkie domy razem bez konieczności wybierania domu za każdym razem. Działa to nie tylko dla domów, ale też dla murów, różnych ras i wielokrotnie ratuje koszary(?) (pozwala zaoszczędzić wiele czasu w koszarach?).
1: wybierasz wieśniaka.
2: wybierasz co chcesz zbudować lub lepiej używasz skrótów(?) (dla domu B+H).
3: naciskasz SHIFT I bez puszczania go wybierasz miejsca budowy wszystkich domów, które chcesz skonstruować w ten sposób.
*ABY SZYBCIEJ TRENOWAĆ
Gdy masz manekiny i rozkażesz twoim wojownikom trenować na nich, wszyscy oni pójdą do tego samego manekina i dopóki nie umiejscowią siebie dobrze i spóźnią się, jest metoda, aby zaoszczędzić czas
1: Umieszczasz wszystkich obok manekinów
2: zaznaczasz jednostki
3: przypisujesz je do grupy (CTRL) i wybierasz manekina.
4: twoje jednostki umiejscowią się obok manekinów; inną metodą jest wybranie sprawiedliwego punktu zbornego z koszar obok manekinów, wtedy jednostki pójdą do manekinów i rozpoczą trening.
*NAUKA <charm>(?)
CTRL+prawy przycisk myszy na zdolności nauki(?), aby nauczać (pamiętaj, że musisz mieć manę). W ten sam sposób możesz robić z napojami, aby zrobić łucznika konnego z <charm>(?):
1º CTRL + prawy myszy na napoju many
2º CTRL + prawy myszy na <charm>, aby nauczyć
*ZABIJANIE WIELU JEDNOSTEK JEDNOCZEŚNIE
Bardzo dobre do zabijania wszystkich krów naraz
Wybierz krowy i kliknij SHIFT + klawisz.
Łucznicy piesi kontra Mnisi i Kapłani +100%
Katapulty kontra Statki +400%
Katapulty kontra Budynki +400%
Katapulty kontra Wieże +600%
Katapulty kontra Katapulty i Balisty +400%
Katapulty kontra Mury +900%
Samurajowie kontra Jednoski konne +20%
Ronini kontra Wieśniacy +100%
Piknierzy kontra Jednostki konne +450%
Piechurzy (Europejscy i Arabscy) kontra Piknierzy +150%
Piechurzy (Europejscy i Arabscy) kontra Jednostki strzelające +150%
Piechurzy (Europejscy i Arabscy) kontra Wojownicy Dżihadu +100%
Satrapowie kontra Wieśniacy +200%
Wiekiernicy i Satrapowie kontra Katapulty i Balisty +300%
Jednostki strzelające i Wieże kontra Smoki +75%
Jednostki strzelające i Wieże kontra Piknierzy (Europejscy) -75% (Atak jest zmniejszony)
Jednostki strzelające i Wieże kontra Wiekiernicy i Satrapowie +50%
Kapłani kontra Magowie i Magiczne stworzenia (Jednostki z Magicznych wrót, Przywołane stworzenia) +300%
Jednostki walczące wręcz (Wyjątek: Kapłani Azjatów) kontra Nietoperze -75% (Atak jest zmniejszony)
Jednostki walczące wręcz (Wyjątek: Kapłani Azjatów) kontra Smoki -50% (Atak jest zmniejszony)
Kamienne Golemy Kontra Budynki +100%
Krasnoludy kontra Budynki +400%
Może za nowy temat dostanę ostrzeżenie
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Bagero dnia Pią 19:34, 23 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 18:42, 23 Mar 2007 |
|
Ułatwia to grę i można to zastosować nie tylko do domów bo także do innych budynków.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 22:24, 23 Mar 2007 |
|
Druga część porad jest od dawna na forum przetłumaczona. Pierwsza to natomiast wolne wnioski jak grać lepiej w Tzara.
A skąd to masz Bagero? Od jakich Hiszpanów?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bagero
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z lasu..
|
Wysłany:
Sob 15:35, 24 Mar 2007 |
|
Rommel mi to przesłał po angielsku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:41, 26 Mar 2007 |
|
Ale o co biega z tą nauką ? Bo jakoś nie kapię ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Pon 15:15, 26 Mar 2007 |
|
W sensie kapłani ma ją zdolność nauki azjatów a teraz juz kapujesz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:05, 26 Mar 2007 |
|
mam zapytanie: czy kapłani azjatów vs. magiczne stwory są jakieś bonus jak u europejczyków i arabów?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lady Sylvanas
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany:
Pon 16:07, 26 Mar 2007 |
|
Cóż to trudne pytanie.Ale myśle że nie ponieważ kapłan u azjatów nie ma laski
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:17, 26 Mar 2007 |
|
też tak właśnie myślę. kapłan u azjatów nie używa jako takiej magii. jest za to świetnym wojem kung fu... a jednak bardzo potrzebuje opinii innych na temat tej jednostki... (bardzo ważne dla mojej kampanii...)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Pon 16:28, 26 Mar 2007 |
|
Kapłan azjatów ma takie same bonusy przeciwko magicznym potworom jak kapłani pozostałych ras.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:25, 26 Mar 2007 |
|
No to uważaj Nigi, bo jeśli kłamiesz, to... lepiej żebyś nie wiedział. To bardzo ważne jest... ;] dzięki za info...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Filor
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 8:38, 27 Mar 2007 |
|
Kapłan azjatów nie ma takich samych bonusów jak pozostali kapłani ma od nich mniejsze.Smok po ataku kapłana Europejskiego lub Arabskiego traci 80hp a po ataku Azjatyckiego 40hp
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Wto 9:37, 27 Mar 2007 |
|
Oczywiście, w końcu azjatycki kapłan ma mniejszy atak, więc naturalnie będzie mniej hp zabierał. Ale nie zmienia to faktu, że bonus do ataku przeciwko magicznym ma taki sam, tzn. +300%. Jak chcesz żeby zabierał tyle hp co pozostali kapłani to ustaw mu taki sam atak.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Filor
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 11:02, 27 Mar 2007 |
|
No rzeczywiście masz racje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zymek
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany:
Wto 11:11, 27 Mar 2007 |
|
no to dla utrudnienia dam dla gracza do walki ze smokami i golemami łuczników HAHAHA
dzięki za pomoc, dzięki temu będe wiedział jak sformułować konwersację...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|