Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Od Bagero Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Bagero



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z lasu..

PostWysłany: Pią 17:59, 23 Mar 2007 Powrót do góry

Dostałem to od hiszpanów i przekazuję dalej Very Happy (tłumaczył Nigi)

*UMIESZCZENIE WIEŚNIAKÓW W KOPALNIACH
Jak dużo czasu tracisz na umieszczeniu pojedynczych wieśniaków obok magazynów, by mogli być razem i by mogli wydobywać więcej złota?
1: wybierasz wieśniaków.
2: naciskasz SHIFT i produkujesz.
3: myszą ustawiasz czerwoną flagę na końcu kopalni, gdzie pierwszy wieśniak powiniej już iść I zbudować wszystko(?) do wydobywania złota lub kamienii.

*SZYBSZE BUDOWANIE:
Kto nie zauważył, że trzeba budować domy, ale nie jeden ani dwa, potrzebujesz wielu? Aby to zrobić wybierasz wieśniaka myszą, potem wybierasz miejsce na dom i ponownie wybierasz dom i umieszczasz go. JEŚLI TO ROBISZ JESTEŚ SZALONY. Dzięki odpowiednim skrótom klawiszowym będziesz mógł konstruować wszystkie domy razem bez konieczności wybierania domu za każdym razem. Działa to nie tylko dla domów, ale też dla murów, różnych ras i wielokrotnie ratuje koszary(?) (pozwala zaoszczędzić wiele czasu w koszarach?).
1: wybierasz wieśniaka.
2: wybierasz co chcesz zbudować lub lepiej używasz skrótów(?) (dla domu B+H).
3: naciskasz SHIFT I bez puszczania go wybierasz miejsca budowy wszystkich domów, które chcesz skonstruować w ten sposób.

*ABY SZYBCIEJ TRENOWAĆ
Gdy masz manekiny i rozkażesz twoim wojownikom trenować na nich, wszyscy oni pójdą do tego samego manekina i dopóki nie umiejscowią siebie dobrze i spóźnią się, jest metoda, aby zaoszczędzić czas
1: Umieszczasz wszystkich obok manekinów
2: zaznaczasz jednostki
3: przypisujesz je do grupy (CTRL) i wybierasz manekina.
4: twoje jednostki umiejscowią się obok manekinów; inną metodą jest wybranie sprawiedliwego punktu zbornego z koszar obok manekinów, wtedy jednostki pójdą do manekinów i rozpoczą trening.

*NAUKA <charm>(?)
CTRL+prawy przycisk myszy na zdolności nauki(?), aby nauczać (pamiętaj, że musisz mieć manę). W ten sam sposób możesz robić z napojami, aby zrobić łucznika konnego z <charm>(?):
1º CTRL + prawy myszy na napoju many
2º CTRL + prawy myszy na <charm>, aby nauczyć

*ZABIJANIE WIELU JEDNOSTEK JEDNOCZEŚNIE
Bardzo dobre do zabijania wszystkich krów naraz
Wybierz krowy i kliknij SHIFT + klawisz.


Łucznicy piesi kontra Mnisi i Kapłani +100%

Katapulty kontra Statki +400%

Katapulty kontra Budynki +400%

Katapulty kontra Wieże +600%

Katapulty kontra Katapulty i Balisty +400%

Katapulty kontra Mury +900%

Samurajowie kontra Jednoski konne +20%

Ronini kontra Wieśniacy +100%

Piknierzy kontra Jednostki konne +450%

Piechurzy (Europejscy i Arabscy) kontra Piknierzy +150%

Piechurzy (Europejscy i Arabscy) kontra Jednostki strzelające +150%

Piechurzy (Europejscy i Arabscy) kontra Wojownicy Dżihadu +100%

Satrapowie kontra Wieśniacy +200%

Wiekiernicy i Satrapowie kontra Katapulty i Balisty +300%

Jednostki strzelające i Wieże kontra Smoki +75%

Jednostki strzelające i Wieże kontra Piknierzy (Europejscy) -75% (Atak jest zmniejszony)

Jednostki strzelające i Wieże kontra Wiekiernicy i Satrapowie +50%

Kapłani kontra Magowie i Magiczne stworzenia (Jednostki z Magicznych wrót, Przywołane stworzenia) +300%

Jednostki walczące wręcz (Wyjątek: Kapłani Azjatów) kontra Nietoperze -75% (Atak jest zmniejszony)

Jednostki walczące wręcz (Wyjątek: Kapłani Azjatów) kontra Smoki -50% (Atak jest zmniejszony)

Kamienne Golemy Kontra Budynki +100%

Krasnoludy kontra Budynki +400%

Może za nowy temat dostanę ostrzeżenie Very Happy


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Bagero dnia Pią 19:34, 23 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Obieżyświat



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:42, 23 Mar 2007 Powrót do góry

Ułatwia to grę i można to zastosować nie tylko do domów bo także do innych budynków.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KrzysztofZW



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 22:24, 23 Mar 2007 Powrót do góry

Druga część porad jest od dawna na forum przetłumaczona. Pierwsza to natomiast wolne wnioski jak grać lepiej w Tzara.
A skąd to masz Bagero? Od jakich Hiszpanów?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bagero



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z lasu..

PostWysłany: Sob 15:35, 24 Mar 2007 Powrót do góry

Rommel mi to przesłał po angielsku. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:41, 26 Mar 2007 Powrót do góry

Ale o co biega z tą nauką ? Bo jakoś nie kapię ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VeemSiS



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Pon 15:15, 26 Mar 2007 Powrót do góry

W sensie kapłani ma ją zdolność nauki azjatów a teraz juz kapujesz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zymek



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:05, 26 Mar 2007 Powrót do góry

mam zapytanie: czy kapłani azjatów vs. magiczne stwory są jakieś bonus jak u europejczyków i arabów?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lady Sylvanas



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Pon 16:07, 26 Mar 2007 Powrót do góry

Cóż to trudne pytanie.Ale myśle że nie ponieważ kapłan u azjatów nie ma laski Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zymek



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:17, 26 Mar 2007 Powrót do góry

też tak właśnie myślę. kapłan u azjatów nie używa jako takiej magii. jest za to świetnym wojem kung fu... a jednak bardzo potrzebuje opinii innych na temat tej jednostki... (bardzo ważne dla mojej kampanii...)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Pon 16:28, 26 Mar 2007 Powrót do góry

Kapłan azjatów ma takie same bonusy przeciwko magicznym potworom jak kapłani pozostałych ras.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zymek



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:25, 26 Mar 2007 Powrót do góry

No to uważaj Nigi, bo jeśli kłamiesz, to... lepiej żebyś nie wiedział. To bardzo ważne jest... ;] dzięki za info...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Filor



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 8:38, 27 Mar 2007 Powrót do góry

Kapłan azjatów nie ma takich samych bonusów jak pozostali kapłani ma od nich mniejsze.Smok po ataku kapłana Europejskiego lub Arabskiego traci 80hp a po ataku Azjatyckiego 40hp


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Wto 9:37, 27 Mar 2007 Powrót do góry

Oczywiście, w końcu azjatycki kapłan ma mniejszy atak, więc naturalnie będzie mniej hp zabierał. Ale nie zmienia to faktu, że bonus do ataku przeciwko magicznym ma taki sam, tzn. +300%. Jak chcesz żeby zabierał tyle hp co pozostali kapłani to ustaw mu taki sam atak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Filor



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 11:02, 27 Mar 2007 Powrót do góry

No rzeczywiście masz racje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zymek



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:11, 27 Mar 2007 Powrót do góry

no to dla utrudnienia dam dla gracza do walki ze smokami i golemami łuczników Very Happy HAHAHA

dzięki za pomoc, dzięki temu będe wiedział jak sformułować konwersację...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)