Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Patch 1.12 - wersja finalna Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Noobcio



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:21, 13 Mar 2008 Powrót do góry

według mnie linear odrazu powinien konsultować z userami na temat patcha czy wogole go chca. Lucznikowi konnemu mozna powiekszyc zdrowie ale nie o 45 max 25


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:23, 13 Mar 2008 Powrót do góry

Lin, w następnej poprawce zmniejsz premie kapłanów do dżinów czy coś takiego i też do golemów itp. Grałem ostatnio na tronka, 60 dżinów łądnie walczyło z euro, zostało Tronkowi mało obrony i dołączył dla testu 5 kapłanów, po chwili wszystkie dżiny padły. Więc zrób coś z tym Lin pls


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:26, 13 Mar 2008 Powrót do góry

Teraz wam pokażę filmik przedstawiający dlaczego powinno się zmeniejszyc premię kapłanów do jednostek magicznych nie wliczając w mnie magów rzecz jasna.
[link widoczny dla zalogowanych]
I powiedzcie mi teraz czy nie mam racji ? Tak jak napisałęm wróg ma 200 woja wytrenowanego z krzyżowcami i strzelcami i innymi bajerami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:13, 14 Mar 2008 Powrót do góry

Tak, że tylko jeśli Lin ma obniżyć siłę kapłanów to powininen też obniżyć siłę dżinów wg mnie i zwiększyć siłę deszczu ognistego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:53, 14 Mar 2008 Powrót do góry

Miałby obniżyc siłę kapłanów przeciw jednostkom typu dżin golem, a reszte zostawic jak jestl. Gadałem z o tym z Linem na IRC ale ma to kompletnie w dupie...nie podał żadnego argumentu, dlaczego nie mam racji


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:10, 16 Mar 2008 Powrót do góry

Ach, niech będzie z tymi łucznikami konnymi, bo przyznaję że ta wada aż tak nie boli, ale mogli mieć chociaż 105-110 HP. A dżinów i golemów mało się używa, ale są niezłym wsparciem na polu bitwy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:22, 16 Mar 2008 Powrót do góry

To patrz Arabowsie vs Azjaci użyl dżinów i rozjedziesz ich jak małe dzieci.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:33, 16 Mar 2008 Powrót do góry

Kapłani Azjatyccy tez umieją lać dżinów.

A na europejczyka i araba to co?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:38, 16 Mar 2008 Powrót do góry

piorun napisał:
Kapłani Azjatyccy tez umieją lać dżinów.


Kto dzisiaj robi kapłanów azjatami ?? Skoro nie mają błogłosławieństwa każdy ich olewa. Wogóle nie buduje się do nich gildii , jak znam życie i widzę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:43, 16 Mar 2008 Powrót do góry

A ja tam budują tę Gildię czasem. Jest warta budowy tak samo jak każda inna. Kapłan azjatycki na 8+ poziomie ma super statystyki. Mnisi są bardzo dobrzy, są dość tani a skuteczni i wytrzymali. A kapłan naucza ich do swojego poziomu! Pozwala to oszczędzić na manekinach, dorabiać nawet do 20 poziomu, i takie tam. A mnich na np. 11 poziomie jest trudny do rozwalenia, oj trudny. Kapłani mogą jeszcze uleczać, a to też nie byle co. Ogólnie więc Shaolin jest bardzo wart budowy, a przypomnę też, że można robić ninja, które choć dużo słabsze, nadal sieją postrach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:35, 17 Mar 2008 Powrót do góry

Mnich ma bardzo dużo obrony i jakby Azjaci mieli kulturystykę mnisi byli by silniejsi od każdej jednostki walczącej w zwarciu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:00, 17 Mar 2008 Powrót do góry

No jeszcze krzyżowiec jest mocniejszy Smile. Mnicha łatwo jest wytrenować bez manekinów nawet do 20 poziomu, za sprawą jeszcze mocniejszych kapłanów. Tych to dopiero ciężko zabić, za względu na wielką obronę, mocny atak, sporo HP i uleczanie. Jak ma się dużo złota można zrobić i podtrenować z 20, to świetnie sprawdzają się w walce.

Co do patcha: Ech, osłabcie trochę samurajów, bo on jest za tani i za mocny. Proponuję ograniczyć HP do 105 i cenę nieco zwiększyć...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:49, 17 Mar 2008 Powrót do góry

piorun napisał:
Co do patcha: Ech, osłabcie trochę samurajów, bo on jest za tani i za mocny. Proponuję ograniczyć HP do 105 i cenę nieco zwiększyć...


Hmmm... nad tym można by się zastanawiać bo samuraj pełni rolę zarówno i pikiniera i wekiernika ( satrapy) także tutaj to nie wiem czy opłacało by się Azję osłabiać w zakresie ciężkiej piechoty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 22:22, 17 Mar 2008 Powrót do góry

Rozmawiacie o patchu czy o mnichach i kapłanach? Koniec z tym offtopem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:51, 18 Mar 2008 Powrót do góry

Samuraj powinien być bardziej podatny na jakiegoś rodzaju obrażenia. Bo on ma dużo HP, nie ma minusów, zmniejszanie obrażeń łuczników, plus do ataku konnicy, a obrona i atak niezłe... A do tego cena, bardzo mała jak na takie coś... Samuraj powinien mieć HP jakieś 100-105 i może jakaś premia np. Baszt?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)