Autor |
Wiadomość |
Noobcio
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 15:21, 13 Mar 2008 |
|
według mnie linear odrazu powinien konsultować z userami na temat patcha czy wogole go chca. Lucznikowi konnemu mozna powiekszyc zdrowie ale nie o 45 max 25
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 16:23, 13 Mar 2008 |
|
Lin, w następnej poprawce zmniejsz premie kapłanów do dżinów czy coś takiego i też do golemów itp. Grałem ostatnio na tronka, 60 dżinów łądnie walczyło z euro, zostało Tronkowi mało obrony i dołączył dla testu 5 kapłanów, po chwili wszystkie dżiny padły. Więc zrób coś z tym Lin pls
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 21:26, 13 Mar 2008 |
|
Teraz wam pokażę filmik przedstawiający dlaczego powinno się zmeniejszyc premię kapłanów do jednostek magicznych nie wliczając w mnie magów rzecz jasna.
[link widoczny dla zalogowanych]
I powiedzcie mi teraz czy nie mam racji ? Tak jak napisałęm wróg ma 200 woja wytrenowanego z krzyżowcami i strzelcami i innymi bajerami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tronk
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Pią 13:13, 14 Mar 2008 |
|
Tak, że tylko jeśli Lin ma obniżyć siłę kapłanów to powininen też obniżyć siłę dżinów wg mnie i zwiększyć siłę deszczu ognistego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 13:53, 14 Mar 2008 |
|
Miałby obniżyc siłę kapłanów przeciw jednostkom typu dżin golem, a reszte zostawic jak jestl. Gadałem z o tym z Linem na IRC ale ma to kompletnie w dupie...nie podał żadnego argumentu, dlaczego nie mam racji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 15:10, 16 Mar 2008 |
|
Ach, niech będzie z tymi łucznikami konnymi, bo przyznaję że ta wada aż tak nie boli, ale mogli mieć chociaż 105-110 HP. A dżinów i golemów mało się używa, ale są niezłym wsparciem na polu bitwy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tronk
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Nie 19:22, 16 Mar 2008 |
|
To patrz Arabowsie vs Azjaci użyl dżinów i rozjedziesz ich jak małe dzieci.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 21:33, 16 Mar 2008 |
|
Kapłani Azjatyccy tez umieją lać dżinów.
A na europejczyka i araba to co?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tronk
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Nie 21:38, 16 Mar 2008 |
|
piorun napisał: |
Kapłani Azjatyccy tez umieją lać dżinów. |
Kto dzisiaj robi kapłanów azjatami ?? Skoro nie mają błogłosławieństwa każdy ich olewa. Wogóle nie buduje się do nich gildii , jak znam życie i widzę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 21:43, 16 Mar 2008 |
|
A ja tam budują tę Gildię czasem. Jest warta budowy tak samo jak każda inna. Kapłan azjatycki na 8+ poziomie ma super statystyki. Mnisi są bardzo dobrzy, są dość tani a skuteczni i wytrzymali. A kapłan naucza ich do swojego poziomu! Pozwala to oszczędzić na manekinach, dorabiać nawet do 20 poziomu, i takie tam. A mnich na np. 11 poziomie jest trudny do rozwalenia, oj trudny. Kapłani mogą jeszcze uleczać, a to też nie byle co. Ogólnie więc Shaolin jest bardzo wart budowy, a przypomnę też, że można robić ninja, które choć dużo słabsze, nadal sieją postrach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tronk
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Pon 19:35, 17 Mar 2008 |
|
Mnich ma bardzo dużo obrony i jakby Azjaci mieli kulturystykę mnisi byli by silniejsi od każdej jednostki walczącej w zwarciu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pon 21:00, 17 Mar 2008 |
|
No jeszcze krzyżowiec jest mocniejszy . Mnicha łatwo jest wytrenować bez manekinów nawet do 20 poziomu, za sprawą jeszcze mocniejszych kapłanów. Tych to dopiero ciężko zabić, za względu na wielką obronę, mocny atak, sporo HP i uleczanie. Jak ma się dużo złota można zrobić i podtrenować z 20, to świetnie sprawdzają się w walce.
Co do patcha: Ech, osłabcie trochę samurajów, bo on jest za tani i za mocny. Proponuję ograniczyć HP do 105 i cenę nieco zwiększyć...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tronk
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Pon 21:49, 17 Mar 2008 |
|
piorun napisał: |
Co do patcha: Ech, osłabcie trochę samurajów, bo on jest za tani i za mocny. Proponuję ograniczyć HP do 105 i cenę nieco zwiększyć... |
Hmmm... nad tym można by się zastanawiać bo samuraj pełni rolę zarówno i pikiniera i wekiernika ( satrapy) także tutaj to nie wiem czy opłacało by się Azję osłabiać w zakresie ciężkiej piechoty.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 22:22, 17 Mar 2008 |
|
Rozmawiacie o patchu czy o mnichach i kapłanach? Koniec z tym offtopem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Wto 12:51, 18 Mar 2008 |
|
Samuraj powinien być bardziej podatny na jakiegoś rodzaju obrażenia. Bo on ma dużo HP, nie ma minusów, zmniejszanie obrażeń łuczników, plus do ataku konnicy, a obrona i atak niezłe... A do tego cena, bardzo mała jak na takie coś... Samuraj powinien mieć HP jakieś 100-105 i może jakaś premia np. Baszt?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|