Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Patch 1.12 - wersja finalna Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:15, 18 Mar 2008 Powrót do góry

Może i tak piorun ale:
ARABOWIE: mają do wyboru ognisty deszcz czy dżinów
EURO: mogą użyć zamrożenia, ale i tak wystarczą im wytrenowane jednostki by pokonać samurajów

Nie widze problemu, jest wiele sposobów by ich pokonać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:27, 18 Mar 2008 Powrót do góry

U Arabów teraz rzadko buduje się Gidię Magów, a u Euro jeszcze rzadziej. Jedynie wytrenowani i pobłogosławieni strzelcy mogą zadać im jakieś poważniejsze straty. A niewytrenowani to tak sobie, trzeba dużej nawały jednostek żeby dać sobie z nimi radę.

Cytat:
tak wystarczą im wytrenowane jednostki by pokonać samurajów


U Euro najpierw buduje się Katedrę, u Arabów nie ma treningu więc? Trudno poradzić sobie z nimi wcześniej, zwłaszcza z rushem samurajów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:11, 18 Mar 2008 Powrót do góry

Tak samo trudno jest poradzic sobie z krzyżowcami w 13 minucie, każdy ma coś mocnego, ale na wszystko jest sposób.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:34, 18 Mar 2008 Powrót do góry

Kto rushuje Krzyżowcami w 13 minucie? Raczej niewiele osób. A obronić wcale nie jest tak trudno, 10 samurajów, 20 roninów, 20 łuczników i jedna zamurowana strażnica powinny dać radę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 19:11, 18 Mar 2008 Powrót do góry

Skończcie z tym offtopem w tym temacie do jasnej cholery.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:30, 18 Mar 2008 Powrót do góry

Do cholery to nie jest off top, chyba gadamy o patchu skoro nie widać, zresztą admin zawsze może usunąć ten "offtop"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PaWeł21MaT



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:57, 22 Mar 2008 Powrót do góry

według mnie to nie ma sensu każdemu sie cos nie podoba i Lin bedzie ciągle wydawał "nowe wersje" aż dojdziemy do wersji v.778.9 i wam sie to znudzi...

Rolling Eyes


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:42, 25 Mar 2008 Powrót do góry

coś Ty, wersji może wyjdzie jeszcze max 2


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VeemSiS



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Śro 23:16, 26 Mar 2008 Powrót do góry

Wydaje mi się, że to był sarkazm Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mike



Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:07, 15 Kwi 2008 Powrót do góry

Odrazu mówie że nie czytałem całej dyskusji. I nie wiem czy to co teraz napisze zamieścić tu czy w nowym temacie, ale napisze na razie tu.

Mój pomysł na patha 1.13 lub 1.12b ( jak chcecie):
- możliwość zaznaczenia nieskończonej ilość swoich jednostek ( teraz można tylko 50) , myślę że znacznie by to ułatwiło dowodzenie wojskiem.
- jeśli zaznaczę więcej niż 8 jednostek walczących wręcz to niech to wojsko chodzi do wszystkich zbudowanych manekinów w dość dużej odległośc , a nie tak jak teraz tylko w odległości jednego pola.

To takie podstawowe zmiany. myślę że ułatwią one gre. Dodatkowo chciałbym żeby path obniżał premię kapłanów do stworów magicznych ( np. golemy, smoki, dżiny), znacząco obniżał. np zeby premia była tylko 50%.
Filmik Lorysa udowodnił tylko co już wszystkich powszechnie wiadomo że np. golemami, smokami i dżinami się nie opłaca atakować ponieważ każdy obawia się kapłanów i utraty złota wydanego na te stwory. chcę to zmienić.
Sam oczywiście nie umiem tego patha zrobić ale zwracam się tu z prośbą do lineara. co o tym sądzicie?

Oczywiście najlepiej by było jakb ktoś naprawił błąd z desynchronizacją sieci


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mike dnia Wto 15:40, 15 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Matello



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 19:40, 13 Maj 2008 Powrót do góry

Wszystko ładnie, równa nacje (wreszcie Razz ), ale, trochę za słaba magia Euro i Arabów, powinni dostac dawne obrażenia lodem i gradem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:42, 13 Maj 2008 Powrót do góry

eheh w większości gier nie grywa sie na magie więc nawet nie moge ponarzekać na słabość deszczu Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Obieżyświat



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:40, 14 Maj 2008 Powrót do góry

Myśle, że jeśli ktoś potrafi bardzo dobrze grac i potrafi zapanować nad wieloma jednostkami i budynakami może znakomicie wykrzystać magię. Napewno będzie jakaś rewoulcja w urzywaniu magi i znowu zmieni się sposób grania Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:51, 14 Maj 2008 Powrót do góry

Obieżyświat napisał:
znowu zmieni się sposób grania Wink


I oto chodzi czy Was nie wkurza ten sam styl gry ?

Powinny być różne taktyki , najlepiej gdyby każdy miał swoją , lecz ta gra jest zbyt słabo rozbudowana do zbytniego zmieniania stylu gry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:06, 16 Maj 2008 Powrót do góry

Obieżyświat napisał:
Myśle, że jeśli ktoś potrafi bardzo dobrze grac i potrafi zapanować nad wieloma jednostkami i budynakami może znakomicie wykrzystać magię. Napewno będzie jakaś rewoulcja w urzywaniu magi i znowu zmieni się sposób grania Wink


Ja w tej rewolucji radzę usunąć taki budynek jak Gildia Magów.

I przy okazji wielu graczy zmieni swoją taktykę. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)