Autor |
Wiadomość |
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:49, 16 Maj 2008 |
|
A to niby dlaczego? Przecież magia bardzo urozmaica grę. Jeśli myślisz, że to by się udało jesteś w błędzie, przeciwników patcha było by jeszcze więcej niż kiedykolwiek.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 16:54, 16 Maj 2008 |
|
piorun napisał: |
A to niby dlaczego? Przecież magia bardzo urozmaica grę. Jeśli myślisz, że to by się udało jesteś w błędzie, przeciwników patcha było by jeszcze więcej niż kiedykolwiek. |
Magia nie urozmaica gry tylko robi z niej zręcznościówkę, w której chodzi o to kto walnie lepiej deszczem lub innym czarem we wroga
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Pią 17:39, 16 Maj 2008 |
|
Nie, magia jest fajna i urozmaica grę, jedyne co psuje grę to Najemnicy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:25, 16 Maj 2008 |
|
Nie wyobrażam sobie kampanii tzara bez magów. To pierwsza rzecz.
Wiem, King, że nie podoba ci się magia bo ktoś jedzie ci pół kilkoma czarami. Ale to też zmusza do myślenia, używaj kapłanów, sam się naucz korzystać z magii, rób to ze zręcznością itd. Magia bardzo urozmaica grę, i pozwala nawet nieco nadążyć słabszym graczom za lepszymi. Do tego jeszcze magiczne stwory..
I też się nie zgodzę z Matello. Najemnicy to dobre urozmaicenie gry, pozwala wykorzystać różne jednostki, przyspiesza grę, ułatwia lub utrudnia oblężenia, zmusza do myślenia i skutecznego używania najemników - ogólnie ulepsza grę. Nie wiem co ci się w nich nie podoba.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:40, 16 Maj 2008 |
|
Matello napisał: |
Nie, magia jest fajna i urozmaica grę, jedyne co psuje grę to Najemnicy |
Człowieku, gra ktoś uero, w euro nie ma zadnej jednostki bez minusów... Jedyną jednostką w tzarze bez minusów jest samuraj... arabom i euro bardzo by pomogły takie samuraje, ale jak? Pozostają tylko najemnicy
Jets to piękne urozmaicenie, relistyczne za czasów średniowieczmnych i bardzo pożyteczne, wiec trzeba korzystać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Pią 19:43, 16 Maj 2008 |
|
Proste, to że z wojny Arab vs Euro powstaje wszystkie nacje vs wszystkie nacje xD
@Edit
Samuraje teraz mają plusy do konnicy tak? to niech piechurzy dostaną plusy do nich, jak u reszty...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matello dnia Pon 6:55, 26 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Virtual
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 11:34, 06 Cze 2008 |
|
@topic
Uważam że patch 1.12a jest dobry. Jednak trudno, naprawdę trudno jest pokonać Azjatę, ma on jednostki silniejsze od Euro, a Samurajowie naprawdę są supermenami, jedyne co daje przewagę euro to kulturystyka i szybka możliwość użycia kapłanów(błogosławieństwo). Jednak co to daje gdy Azjatów jest o 50 więcej?
Do tego wszystkiego Azjata ma tanich wieśniaków....nic dziwnego że wszyscy przerzucają się na Azję
@Magia
Do póki nie spotkałem się z wrogiem który używał magii przeciwko mnie, uważałem że jest to zwykły element gry, jednak gdy musiałem zmierzyć się z takim wrogiem...zmieniłem zdanie, gościu atakował mała garstką wojska, gdy dochodziło do konfrontacji, używał deszczu ognia, i potem uciekał, i tak w kółko. I nie mówcie mi 'trzeba było wybudować kapłanów' bo to mało dawało. Mają za mały zasięg, i maga zabijają na (aż) 2 hity....
Zgadzam się ze stanowiskiem Paweł Kinga, Magia to zręcznościówka, Słabi gracze nie mają co robić (bo nic nie umieją) więc bawią się w magie... Ja nie mam na to czasu w rozgrywce..jest dużo więcej ważniejszych rzeczy do zrobienia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Pią 14:16, 06 Cze 2008 |
|
magii nie chce przede wszystkim azja
narzeka sie ,ze deszcz arabow zostal oslabiony...nonsens...teraz trzeba zaznaczyc wiecej magow i rownie dobrze dziesiatkuja(szczegolnie azjate) jak wczesniej
azja jest dobra tylko na pierwsze ataki...gdy dac czas na wytrenowanie wojska euro to juz nie sa takimi koksami nawet tez po treningu...nie ma tazke kaplana z blogoslawienstwem...
wszyscy tak wypominaja ,ze azja ma limit 300...tylko zauwazcie ile trzeba wiesniakow wyslac do tartaku i pol zeby miec nie tylko na zapchanie koszar ale zwerbowanie najemnikow...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Margal
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane Płeć:
|
Wysłany:
Pią 17:16, 06 Cze 2008 |
|
Ardwin święta racja Uważam Azje za silnego wroga, ale wytrenowane wojo + 5hp 250 limit pokona azje 300/300 jeszcze jak dodasz magie np. euro no to wiadome kto wygra, w grze chodzi tylko o umiejetnosci bo taki rekty grając azją pokona nie jednego europejczyka ;P Limit obu nacji sie wyrówna bo przeciez ile trzeba wieśków do farm azji? z czego wiem bardzo dużo... , tartaki itp. nie to co krówki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Virtual
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 17:54, 06 Cze 2008 |
|
Z czego wiesz..nie wiem, ale wiedz...że Azja w późniejszym etapie gry dostaje za każde pole 24 fooda, wyobrażasz to sobie? Daje to Azjacie niesamowite ilości pożywienia...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 18:28, 06 Cze 2008 |
|
Virtual napisał: |
Z czego wiesz..nie wiem, ale wiedz...że Azja w późniejszym etapie gry dostaje za każde pole 24 fooda, wyobrażasz to sobie? Daje to Azjacie niesamowite ilości pożywienia... |
Coś mi się wydaje, że za dużo azją to ty nie grałeś, może i 60 wieśków daje trochę pożywienia, ale nie 30, tylko 60
Zazwyczaj dobry azjata ma w popie 100 wieśków, euro ma 50, a więc nie widzę różnicy
Mhm, i weź pod uwagę, że jeżeli zrobisz cokolwiek związanego z magią, azjata nie ma żadnych szans
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Virtual
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 19:29, 06 Cze 2008 |
|
'Kapłani' Azjatów też mają premie do jednostek magicznych, tyle że nie mogą strzelać...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Pią 19:34, 06 Cze 2008 |
|
i dla tego sa praktycznie bezuzyteczni
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Margal
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:35, 06 Cze 2008 |
|
Virtual z czego wiem to grałem azją bardzo długo i kazdy to moze potwierdzic wiec wiem conieco o niej ) i jej mozliwosci, wiec dalej twierdze ze z azja nie ma szans z ojro... zabije krówki i co nie bede mial pozywienia??? hehe w etapie 30 min po zabiciu masz średnio 25k wiec nie widze problemu, euro rlz ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Pią 19:47, 06 Cze 2008 |
|
widac to szczegolnie gdy po fali azjatow wiekszosc zaczyna powrot do euro...
z rzadka arabow
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|