Autor |
Wiadomość |
Bagero
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z lasu..
|
Wysłany:
Wto 23:44, 12 Lut 2008 |
|
Lin, na wstępie tego tematu napisałeś dłuuuuugiego posta. Sporo się natrudziłeś ( i czasu poświęciłeś ) Jednak chciałbym zwrócić uwagę na "Listę zmian". Wypunktowałeś tam zmiany, ale tylko w kilku przypadkach podałeś "z ilu na ile". Nie prościej (a na pewno bardziej czytelnie) było zrobić zestawienie przed zmianą i po zmianie? Sorki, ale nie mam w pamięci wszystkich danych odnośnie ataku, obrony, kosztu i premii poszczególnych jednostek. I chyba nikt nie ma. Sporo czasu zajmie sprawdzenie/zestawienie tych różnic każdemu z nas. Czy mógłbyś takie zestawienie przygotować? Tak dla ułatwienia zrozumienia zmian, ewentualnie oceny patcha. Skoro patcha zmieniłeś, to ufam, że to nie będzie duuuuży problem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 2:15, 13 Lut 2008 |
|
Można, pewnie, że można, ale sam przyznaj, będzie Ci się chciało przeinstalowywać wszystko?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 10:22, 13 Lut 2008 |
|
Viltharis: jak już trzy razy napisano, można mieć dwie wersje gry na kompie.
Po drugie, zmiana wersji gry to 15 sekund, wystarczy skopiować 3 pliki umieszczone w backupie. Instalacja na powrót 1.12 to 10 sekund. Ze zmianami wersji nie ma absolutnie żadnego problemu.
Bagero: skoro aż tak ci zależy, dopisałem z jakich wartości coś zmieniano. W przypadku "obrona zwiększona o 1" to już nie będę pisał z jakiej wartości, bo sensu to nie ma. Skoro została zwiększona o 1, to znaczy, że w 1.10 była o 1 mniejsza. Masz napisane "w skrócie" i masz napisane "uwagi i spotrzeżenia" i niczego więcej nie potrzeba, aby zrozumieć patcha.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 12:21, 13 Lut 2008 |
|
A, no to skoro tak, to nie mam więcej pytań, jak już mówiłem patcha robiły osoby, które mają doświadczenie w grze przez sieć, toteż jestem pewien, że do gry przez sieć wersja ta będzie bardzo w porządku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:40, 13 Lut 2008 |
|
Ekhm... nie wirem również po kiego grzyba długośc irygacji wynosi... 10 minut!
To jest katastrofa! Wg. mnie Może to wtedy wiecej daje, ale bez przesady irygacja to nie to co technologia Smoki czy Wyprawa Krzyżowa!
A czy Udomowienie chociaż też hjets takie długie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:55, 13 Lut 2008 |
|
Wyobrażasz sobie jaki byłby rush, gdyby irygację dającą 24 żarcia z pola można było mieć już w 6 minucie? A dzięki temu, że robi się 10 minut, rush jest mniej groźny niż w poprzednich wersjach. Same korzyści po prostu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 16:16, 13 Lut 2008 |
|
Viltharis napisał: |
A, no to skoro tak, to nie mam więcej pytań, jak już mówiłem patcha robiły osoby, które mają doświadczenie w grze przez sieć, toteż jestem pewien, że do gry przez sieć wersja ta będzie bardzo w porządku. |
No tak, ale nie wszystkie osoby w Tzarze są tak doświadczone jak Linear i grają trochę inaczej od niego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Śro 17:54, 13 Lut 2008 |
|
Linear napisał: |
Wyobrażasz sobie jaki byłby rush, gdyby irygację dającą 24 żarcia z pola można było mieć już w 6 minucie? A dzięki temu, że robi się 10 minut, rush jest mniej groźny niż w poprzednich wersjach. Same korzyści po prostu. |
Dobrzeee, ale po kiego żeś wogóle irygację zmieniał? Tak jak było, było ok wg. mnie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:55, 13 Lut 2008 |
|
Ale rush azjatów był za mocny, a w póniejszej fazie gry niektórym brakowło żarcia więc Linear rozwiązał 2 problemy 1 sosobem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:13, 13 Lut 2008 |
|
Lorys napisał: |
Viltharis napisał: |
A, no to skoro tak, to nie mam więcej pytań, jak już mówiłem patcha robiły osoby, które mają doświadczenie w grze przez sieć, toteż jestem pewien, że do gry przez sieć wersja ta będzie bardzo w porządku. |
No tak, ale nie wszystkie osoby w Tzarze są tak doświadczone jak Linear i grają trochę inaczej od niego. |
Tak Lorysie, przyznaję każdy patch tego typu będzie w pewnym stopniu robiony właśnie pod twórców i tylko im wszystko będzie odpowiadać. Dla mnie osobiście ten patch burzy unikalność każdej z ras, ale jeśli to ma nadać równowagę grze przez sieć to nie mam nic przeciwko, zwłaszcza, że tak łatwo to później zmienić z powrotem jeśli będzie się chciało pograć w jakąś kampanię. Od razu chciałbym coś sprostować to, że patch jest robiony pod twórców, jak to napisałem wcale nie świadczy dla mnie o tym, że będzie to patch zły, to po prostu fakt.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SOBD^Fugiel
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:38, 13 Lut 2008 |
|
Ja mam pytanko z trochę innej beczki....
A co z mapami które własnoręcznie się zrobiło? Czy zostaną one jakoś dopasowane do tego patcha i da się w nie grać? Dla mnie to ważna sprawa....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:41, 13 Lut 2008 |
|
Skoro replaye nie działają, to mapy raczej też nie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:11, 13 Lut 2008 |
|
No jeśli jakieś reguły są bardzo delikatne (np. żołnierz ma kogoś walnąć i zabić ledwo co) to mapka może się schrzanić. Jeśli jednak kampania miała 'solidne nogi' to nie powinno być za dużo problemów. A kampanię zawsze można otworzyć i dopracować błędy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:11, 13 Lut 2008 |
|
Mapy? Dlaczego nie? Mapy powinny działać, tylko jednostki będą miały inne statystyki, to wszystko.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:29, 13 Lut 2008 |
|
Logiczne, że mapy będą działać, przecież zostały zmienione wyłącznie staty jednostek i niektórych technologii, co to ma u licha do reguł?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|