|
|
Autor |
Wiadomość |
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 19:22, 10 Lut 2008 |
|
Po miesiącu gry na finalnej wersji patcha wyszła poprawka do niego.
WSZYSTKIE OSOBY W GRZE MUSZĄ MIEĆ TĄ SAMĄ WERSJĘ GRY. W INNYM PRZYPADKU NASTĄPI DESYNCHRONIZACJA!!!
Link do pobrania:[link widoczny dla zalogowanych]
Lista zmian:
[link widoczny dla zalogowanych]
1. Obrona piechura europejskiego zmniejszona o 1.
2. Obrona arabskiego piechura podniesiona o 1; ilo�ć żyć zwiększona o 10.
3. Ilo�ć żyć ronina zwiększona o 15; obrona zwiększona o 1; koszt zwiększony do 45 żywno�ci.
4. Atak rydwanu zwiększony o 4; obrona zwiększona o 2; koszt zmniejszony do 125 żywno�ci i 115 drewna.
5. Koszt domu zmniejszony do 50; czas budowy skrócony do 10 sekund.
6. Koszt samuraja zmniejszony do 100 żywno�ci i 40 złota; ilo�ć żyć zwiększona do 110.
7. Koszt łucznika konnego Azjatów zmniejszony do 40 złota 90 żywno�ci; zdrowie zwiększone do 120.
8. Koszt mnicha zmniejszony do 120 żywno�ci.
9. Samuraje uzyskali premię +50% obrażeń przeciwko konnicy.
10. Obrona ninja zmniejszona o 4.
11. Atak oszczepnika zwiększony o 1; obrona zwiększona 3; zlikwidowano podatno�ć na ataki piechurów.
12. Zniwelowano podatno�ć wekierników i satrapów na strzały.
13. Koszt rycerza zmniejszony do 50 złota i 100 żywno�ci; atak i obrona zwiększone o 1; czas produkcji skrócony do 20s.
14. Czas wynajdywania zbroi płytowej skrócony o połowę.
15. Koszt strzelca zmniejszony do 40 złota i 70 żywno�ci; atak zwiększony o 3; życie zwiększone o 25.
16. Zniwelowano podatno�ć mnichów i kapłanów azjatyckich na strzały.
17. Koszt kapłana azjatyckiego zmniejszony do 150 złota; atak i obrona zwiększone o 2.
18. Obrona wekiernika i satrapy zwiększona o 1; koszt zmniejszony do 100 żywno�ci.
19. Czas wynajdywania irygacji przedłużony do 10min; premia w żywno�ci z pola zwiększona z +4 do +12.
20. Zniwelowano premię piechurów przeciwko wojownikom dżihadu.
21. Zmniejszono premię pikinierów i oszczepników przeciwko rydwanom do +250%.
22. Obrona samuraja konnego zwiększona o 1; koszt zmniejszony do 65 złota i 115 żywno�ci.
23. Premia ataków dystansowych do smoków zwiększona do +100% z +75%.
24. Jednostki konne walczšce wręcz uzyskały premię +50% przeciw pieszym jednostkom strzeleckim.
25. Wszystkie czary i ataki magicznych istot zadajš kapłanowi azjatyckiemu 10% normalnych obrażeń.
26. Premia w ataku z rzuconego błogosławieństwa zmniejszona do +3 z +5.
27. Premia kapłanów do magicznych istot zmniejszona do +100% z +300%.
28. Koszt dżinna w złocie zmniejszony do 50.
29. Koszt golema w złocie zmniejszony do 60.
30. Obrażenia od pojedynczego uderzenia ognistego deszczu zmniejszone do 7(uderzeń jest 20). Zadaje 7-140 obrażeń zamiast 40-800.
31. Koszt zamrożenia zwiększono do 100 many; zadaje 20 obrażeń zamiast 40.
32. Koszt ciężkiej konnicy zmniejszony do 80 żywno�ci i 20 złota.
33. Ciężka kawaleria(krzyżowcy, janczarzy, samuraje konni)otrzymuje -25% obrażeń od ataków dystansowych.
34. Zdrowie janczara zwiększone do 150.
35. Obrona krzyżowca zmniejszona o 2; zdrowie zmniejszone do 160.
36. Czas trwania szału bitewnego skrócony do 7 sekund.
CHANGELOG IN ENGLISH LANGUAGE: [link widoczny dla zalogowanych]
W skrócie:
(w porównaniu z 1.10)
Europejczycy:
Gorszy piechur, lepszy strzelec, lepszy wekiernik, gorsze zamrożenie, lepszy rycerz, lepszy golem, gorsze błogosławieństwo, gorszy kapłan.
Arabowie: lepszy piechur, lepszy oszczepnik, lepszy satrapa, lepsza ciężka konnica, lepszy wojownik dżihadu, gorsze błogosławieństwo, gorszy ognisty deszcz, gorszy kapłan, lepszy dżin.
Azjaci: więcej żywności, lepszy ronin, lepszy samuraj, lepszy samuraj konny, lepszy łucznik konny, lepszy rydwan, lepszy mnich, lepszy kapłan,
gorszy ninja, lepszy smok, gorszy szał bitewny.
Ogólnie i wspólne:
tańsze i szybciej budowane domy, konnica więcej zadaje pieszym jednostkom strzeleckim, słabsza magia, silniejsze zaawansowane jednostki, słabsi kapłani, ciężka konnica ma niewielką odporność na ataki dystansowe.
Uwagi i spostrzeżenia:
(w porównaniu z 1.10)
1. Europejczyk ma słabszego piechura, ale za to dużo silniejszego strzelca i rycerza oraz znacznie skuteczniejszego wekiernika. Używając osłabionych błogosławieństw pokonuje Azjatę, ale ich pozbawiony jego szanse drastycznie maleją. Armia arabska jest dla niego zupełnie równorzędnym przeciwnikiem.
2. Golemy są tańsze i wolniej giną od kapłanów, mogą zatem narobić niezłego bałaganu na polu bitwy. Tak samo dżinny.
3. Arab ma o wiele silniejszą piechotą oraz tańszą ciężką konnicę.
4. Wielkiemu osłabieniu uległ ognisty deszcz. Teraz rani on poważnie porażone nim wojska, a niektóre zabija.
5. Azjata nie może przeprowadzić tak skutecznego rusha jak wcześniej, ale od 15-16 minuty dostaje zastrzyku żywności. Od tego czasu posiada niewiele mniej żywności od pozostałych nacji.
6. Azjata uzyskał wzmocnienie niemal wszystkich swoich jednostek. Może bez większych problemów rozprawić się z armią Araba o ile nie posiada on janczarów, którzy są katem na Azjatów. Europejczykowi ustępują na polu bitwy, o ile używa on błogosławieństw. Pozbawiony ich Europejczyk ustępuje natomiast Azjacie.
7. Zamrożenie kosztuje 100 many i zadaje 20 obrażeń zamiast 40 - pozostawione bez zmian w porównaniu z ognistym deszczem byłoby nawet lepsze.
8. Konnica posiada dużą premią przeciwko pieszym jednostkom strzeleckim. Ciężka konnica uzyskała ponadto odporność na ataki dystansowe. To zwiększa znaczenie atakami kawalerii z flanki i od tyłu oraz podwyższa jej żywotność na polu bitwy.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Pon 15:56, 10 Mar 2008, w całości zmieniany 9 razy
|
|
|
|
|
|
SOBD^Fugiel
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:44, 10 Lut 2008 |
|
Linear, ten patch byłby po prostu genialny, wspaniały tak, że mógłby nawet być oficjalny, tylko po co do jasnej cholery TYKALES MAGIE?????!!!!
Nie dość, że prawie nikt nie korzystał z magii europy, to teraz już ich czary w ogóle są bezużyteczne. Magowie będą tylko po to, by przywoływać golemy. 100 many za zamrożenie to aż taka przesada, że strach bierze. Ognisty deszcze teraz nie zrobi za wiele, podczas gdy wcześniej praktycznie wszyscy bawili się tym czarem. Ciekawe czy ty w realu byłbyś zadowolony jakbyś dostał meteorem w łeb? Nie sądzę... w podstawowej wersji gry nikt nie był z tego zadowolony i każdy po tym ginął i tak powinno zostać....
Nie mniej jednak zapewne skusze się na ten patch z mym klanem, bo rzeczywiście nastąpiła renowacja, jaką jest wyrównanie wszystkich nacji.... Boleję tylko nad stratą, jaką otrzymała w Tzarze magia....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 23:40, 10 Lut 2008 |
|
Ognisty deszcz nie mógł dalej być taki zabójczy - wystarczył jeden czy dwa deszcze spuszczone na Azjatę i już przegrał bitwę. Zmiana kosztu many zamrożenia nie czyni różnicy - i tak można ten czar rzucić tylko raz. Zmniejszenie obrażeń z 40 do 20 to prawie żadna różnica, zrobiona tylko dla osłabienia względem ognistego deszczu. Golemy i dżinny mogą być łatwo zabijane przez zwykłą piechotę a smoki z obniżonym zdrowiem są nawet słabsze niż przed patchem. Gry pokażą dalsze niuanse.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 0:31, 11 Lut 2008 |
|
No, z tego co napisałeś Linearze wynika, że faktycznie magia otrzymała potężny cios w Tzarze. Ale ja nie o tym chciałem, ale o wiekiernikach i satrapach, uważam, że nie powinniście zwiększać im odporności na strzały, te jednostki nie są raczej dobrze uzbrojone, sądzę, że powinny być tańsze, a nie potężniejsze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:10, 11 Lut 2008 |
|
Wszystko jest super OK! Ale bardzooo wnerwia mnie jedna kwestia:
Po kiegooooo grzyba Smok ma teraz 200 życia? Przecież teraz jest już prawie praktycznie nieużyteczny No i te 100%?! Ranyyy boskie to jest wielki cios dla Magii :/ Ten patch byłby dobry gdyby nie te Smoki :/
Przecież tera SMok ma o 200 hp mniej od Golema O.o
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:22, 11 Lut 2008 |
|
Może napiszę coś ważnego: stwierdzić czy coś jest źle, można tylko i wyłącznie rozegrawszy wiele gier na tym patchu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Armstrong
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 14:13, 11 Lut 2008 |
|
Linearze, mam pytanie: czy kapłani dostali absolutne zniwelowanie atakowania jednostek magicznych? Czy też atakują tym swoim atakiem, jaki maja w swoich rangach, czyli 50?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:56, 11 Lut 2008 |
|
Cytat: |
27. Premia kapłanów do magicznych istot zmniejszona do +100% z +300%. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Armstrong
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 15:49, 11 Lut 2008 |
|
czyli, jednym slowem mowiac, ognisty deszcz zostal oslabiony: jest takze plusem, ze np. jednostki konne maja szanse uciec przed nim, jesli gracz w odpowiednim czasie zareagujesz. a przed zamrozeniem sie nie ucieknie. tj dobre rozwiązanie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Pon 17:42, 11 Lut 2008 |
|
Moim zdaniem stworzenie tak wielkich zmian jest ukierunkowaniem gry na czyste wojsko... Magia jest nieużyteczna... Religia jest teraz również ukierunkowana na militaria (Mnisi, Jihad).
Ogólnie to osłabienie Pikinierów jest dużym Ciosem...
Linear napisał: |
21. Zmniejszono premię pikinierów i oszczepników przeciwko rydwanom do +200%.
|
Co odczułem wczoraj podczas testów tego patcha.
Atak jest bardzo wolny i powinien być tak skuteczny jak w dawnych wersjach.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DeadMAN dnia Pon 18:07, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 17:57, 11 Lut 2008 |
|
Magia jest bardzo użyteczna, czary w dalszym ciągu mogą siać spustoszenia, tylko mniejsze.
Cytat: |
Ogólnie to osłabienie Pikinierów jest dużym Ciosem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:22, 11 Lut 2008 |
|
Zapomniałem wspomnieć, że ingerowanie w siłe Ognistego deszczu ingeruje w utworzone dotychczas kampanie.
Takie jak Dominos de la Magia czy choćby moja. Gdyż w założeniu obu tych kampanii jest moment, gdy trzeba wybić armie wroga, która nadchodzi na bohatera... A tu co. Połowa przeżyła ?? Po za tym już używanie tego zaklęcia nie będzie tak niebezpieczne ... Dojdzie do tego, że ktoś się zajmie patchem 1.13, który poprawi te karygodne błędy...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DeadMAN dnia Pon 18:23, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:41, 11 Lut 2008 |
|
Ciekawi mnie w takim razie jedna sprawa Deadmanie.
Skoro tak ci się to nie spodobało to dlaczego do cholery nie próbowałeś w to zaingerować przed wydaniem patcha, a robisz to już po fakcie?
Dlaczego narzekasz na to czego wcześniej nie chciałeś zmienić, a niestety milczenie jest powszechnie uważane za akceptację...
Zresztą odnoszę wrażenie, że większość pieprzy to totalne bzdety nie spróbując wcześniej gry ;]
I nie wiem czy ktoś tu tego nie widzi, nie zauważył, ale patch został stworzony na potrzeby gry online i to właśnie było powodem takich, a nie innych zmian...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Pon 18:46, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 18:45, 11 Lut 2008 |
|
No i co?? Nie mówiłem. Ci co niedawno narzekali na stronnictwo antypatcha teraz krytykują nowy patch(wersje finalną). Mi osłabienie magii sie podoba
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Pon 19:10, 11 Lut 2008 |
|
Hmmm, za bardzo zmniejszono siłę ognistego deszczu, trza było tylko troszkę, i za bardzo zamróżenie mniejszyliście. W euro teraz tylko, wojo, wojo i wojo, cyba że ktos golemy bedzie robil ;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |