Autor |
Wiadomość |
Hadzik
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów Płeć:
|
Wysłany:
Sob 21:49, 02 Sie 2008 |
|
tylko teraz jest za slabe u arabow i azji podniesiono gospodarke i jednostki a u euro co? tansi rycerze... xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Sob 23:20, 02 Sie 2008 |
|
Nawet nieźle każda nacja otrzymała potężną ciężką konnice z czego arabowie najmocniejszą ale i najdroższą... A propos janczarów to zasłużenie jest najmocniejszy rekompensuje to brak treningu... ale skoro koszt wynalezienia janczara zmniejszono to również krucjata powinna być tańsza i szybsza w wynajdywaniu "żeby było wyrównane^^"
Składowanie zapasów w farmie?? po mojemu to beznadzieja wzmacnia tylko azje i to bardzo... teraz można nią grać tylko na GW zaoszczędzając kupę złota na jednostki...
Obniżenie parametrów kapłana azji mija się z celem... traci ta jednostka swą unikatowość i element zaskoczenia gdy przeciwnik widzi ich masówkę... I ta cena... jeśli chodzi oklasztor zmiana trafiona
podrasowani arabi podrasowani ajaci a euro??
polepszenie parametrów rycerza to trochę mało... dalej odparcie rushu samków będzie trudne dla euro... a jeszcze gorzej jak wpadnie 120 wyćwiczonych samków w 15min albo i więcej bo to jest możliwe dzięki składowaniu zapasów...
Ładnie się prezentuje pojedynek azja arab... wiele premi jedni do drugich... Ale są jeszcze euro. praktycznie brak premi jednostek euro i do jednostek euro... czyżbyś sobie o nich zapomniał Linearze i na końcu swego dzieła dałeś to żałosne 20% piechurowi "żeby nie było" mogłeś po prostu powrócić go do wersji 1.10 ale o to dajesz mu premie i to jeszcze nie dla niego ale dla miecznych jednostek kare do ataku... kurcze "sprytne"...
Niewątpliwą zaletą jest ja wcześniej powiedziałem duża różnorodność taktyk i gry na szczeblu arab azja i ku temu powinieneś zmierzać w pojedynkach tych nacji z euro...
ogólnie zmiany poszły w większości ku dobremu mam nadzieje że teraz nie będzie desynchro... nie jestem pewien czy pikinierzy nie osłabli zbytnio ale to czas i gry pokażą...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Sob 23:23, 02 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:03, 03 Sie 2008 |
|
Przeciez wiekiernicy mają premie do samurajów pieszych; teraz po prostu koniec z masowaniem jednostek... nom moze nie do konca bo dalej bedzie dużo strzelców.... trzeba w kazdym razie miec nową technike
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Pon 11:07, 04 Sie 2008 |
|
a wiec powstal kolejny patch...ubogie spoleczenstwo tzara zostalo jeszcze bardziej podzielone...zamiast zyskiwac to tylko sie traci graczy w taki sposob
wielu osobom(majacym wlasna wole) nie podoba sie ,ze jedna osoba + grono lizusow(ktore mysli ,ze ma jakis wplyw na zmiany) odpowiada za gre reszte graczy...dla tego rezygnuja...mimo ,ze patch mial przeciez ozywic gre
pogramy jakis czas, ktos wymysli jakies bardzo mocne ataki...banda noobkow poleci ze skarga do "gory" zamist brac przyklad z lepszych graczy i probowac wymyslic na to jakas taktyke...wiec po jakims czasie za pewne wyjdzie kolejny patch ktory znowu podzieli graczy etc...
moje wrazenia odnosnie samych zmian:
na pierwszy rzut oka patch ma wprowadzic duzo roznorodnosc jednostek dzieki dodanym poszczegolnym bonusom...
arabowie dostali niezlego kopa...lucznicy konni + janczarzy i satrapi raczej rozniosa azjatow...oczywisicie tez piki na rydwany(ale o tym pozniej)nie zapominajmy o najbardziej ofensywnej jednostce w grze: magu arabskim...patch byl za pewne robiony po to by wrocic do magii...bez niej azjata bedzie mial ciezko a co dopiero z...niby dostal tanszy shaolin ale jak to bedzie wygladalo w praktyce?
ale arabowie z euro nadal beda mieli problemy piki+strzelcy z nimi raczej bez problemu sobie poradza...
teraz azja vs euro:
tutaj mam mieszane odczucia... z jednej strony bardzo wzmocniony pierwszy atak samurajami dzieki skladowaniu zapasow w farmach z drugiej...w pozniejszym etpaie gry samuraje piesi to za malo...a rydwany zostaly wrzucone do jednego worka z jazda...chociaz na peirwszy rzut oka to zupelnie inny typ jednostki...do tego spadla im obrona na strzaly...
tak wiec: juz nie ma mowy o wojsku rydwany + lucznicy konni na euro...pikinierzy dostali znacznego kopa przeciwko nim a strzaly wiaodmo co robia dla piki euro...a no tak zapomnialem o roninach i ich bonusie na piki ciekawe ilu ich zdarzy dojsc do wroga przed rozstrzelaniem?
euro to piechota, arabowie jazda a azjaci troche tego troche tego...
tak wiec wniosek z tego taki: euro posiadajac dobrych pikinierow + strzelcow kladzie jazde arabow(tylko ,ze teraz bedzie trzeba zmienic proporcje) azjaci to aktorzy tylko peirwszego aktu...potem odstaja od reszty ale na poczatku moga zniszczyc kazdego...juz wczesniej tak bylo spowodowane zarciam ale teraz raczej srednio uzytecznej jazdy + ociezalych samuraji dobrych tylko na pierwszy etap chociaz poparci kaplanami moga cos wskorac...wydaje mi sie ,ze wbrew wielu placzom euro jest teraz jeszcze silniejsze niz w patchu 1.12a...z arabami moga miec torche trudniej ale nadal maja przewage...z azjata jest raczej inaczej...premia piechurow do obrony przeciwko min samurajom moze byc kluczowe na poczatku + takie hp jak wczensiej dorywnujace samurajowi...moga zatrzymac ich na tyle az strzelcy zrobia swoje...pozniej tylko obserwowac co produkuje przeciwnik i czekac jeszcze na kilka desperackich szturmow a potem zgniesc go foodem
ale tego nie wiem bo to jedynie teoretyczne rozwazania
cos wiecej napisze po tyg gry...teraz nie bardzo mam czas a jest jeszcze jedne forum do odwiedzenia
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Pon 11:08, 04 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Dandi
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pon 11:10, 04 Sie 2008 |
|
Cytat: |
tak wiec wniosek z tego taki: euro posiadajac dobrych pikinierow + strzelcow kladzie jazde arabow(tylko ,ze teraz bedzie trzeba zmienic |
Gwarabtuje Ci ze nei kladzie!
wiem bo gralem.
Euro jest teraz do d...y
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Pon 11:59, 04 Sie 2008 |
|
Nie siła janczarów jest problemem lecz szybkość i taniość ich wynajdywania... 800 złota i 1 minuta to śmieszne jak na najlepszą jednostkę... teraz można mieć już janczarów w 13:30...
Powinno się podnieść koszt przynajmniej do 1500 i czas do 3-5min wtedy miałoby to sens aby arab nie tracił w późniejszej fazie gry...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:19, 04 Sie 2008 |
|
Albo walnac premie na janczarów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hadzik
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:22, 04 Sie 2008 |
|
li bu robic szybki atak moze arab- janczarami i to nie jest wcale problem dla azji wystarczy robic camorajow konnych i locznikow arab mowi dziekuje i wychodzi a euro raczej nie bedze gral na powolnych pikow i strzelcow :/ ma robic rycerzy gdzie walka byla by rowna 1vs3 no nie bardzo a dotego 800 stowek golda :/ to troche duzo wiez ze zeby mniec arabow to trzeba zrobic gildie ale w GW ma gospody jesli euro pojdze na GW i samych rycerzy nawet trenowanych to i tak nie ma szans z janczarem i samsungiem wytrenowanym na koniu. z arabami jeszcze moze dac jakas rade ale z azja.... ktora ma takiego koma w zywnosci ze boze swiety na rowerz 8-O dotego jak gram euro nie wiem czego moge sie wystarczy ze azja zajedzie mnie konnica przecierz nie bede robil samych pikow i strzekcow jak wpadna mi zwykle samki z rydwanami to sabie moge..... jak arab mi wpadnie z konnica :p i dzichadem to moge sobie... w sapera pograc ... a nie w tzara euro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Wto 0:24, 05 Sie 2008 |
|
Mam takie pytanie odnośnie technologii... w 1.10 "turnieje" dawały co kilka minut awans o poziom jednostek kung fu o ile się nie mylę... jak jest w 1.13 i czy wogóle ta technologia coś daje bo sam już nie wiem (a kosztuje 800złota)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Wto 0:25, 05 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 16:30, 06 Sie 2008 |
|
sorak że post pod postem, ale powstało wiele kontrowersji odnośnie nowego patcha...
Szczególnie jeśli chodzi o ligę...
Wiele osób nie chce grać na tym patchu gdyż "janczarzy są za mocni a euro za słabe" szczerze to nie gram euro więc nie mogę powiedzieć wiele o nich, ale z moich obserwacji na grach to jednak prawda... Pikinier jest za słaby... Oczywiście nic mu nie zmieniono oprócz premii na konne... ale ulepszając masę innych jednostek on traci dużo na znaczeniu wyprawa krzyżowa wymięka w starciu z janczarami a piechurzy nie mogą stanowić trzonu armii... tak wiec gra euro jest teraz ciężka ale nie niemozliwa...
Janczarzy... o nich już pisałem dużo w tym patchu... czytajta a znajdzieta...Na razie jeśli chodzi o rush nimi to 2 razy odparłem a 2 nie... Tyle że jak już odparłem ich rush to szanse przeciwnika diametralnie malały... więc jest spore ryzyko takiej taktyki
Podochodziło sporo premii, ale nie tak sporo by nie można było się w tym połapać... większość co krytykuje patcha nie rozegrała pewnie nawet 10 gier na nim (może poza dandim) Gra przez nowego patcha stała się trudniejsza i bardziej ryzykancka...
Co do zmian w 1.13a (bo zgadzam się że są konieczne) to podwyższenie czasu i kosztu wynajdywania janczara lekkie wzmocnienie piki euro i krzyżowca oraz odebranie azji składowania zapasów w farmie...
Choć i ta wersja nie jest najgorsza a na pewno lepsza od poprzednich zdaniem skromnym mym...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:36, 06 Sie 2008 |
|
Zachęcam do wklejania demek z gier na 1.13 gdyż są bardziej przekonujące niż użalanie się nad zbyt dużą siła jakiejś jednostki.
W Tzarze jak w modzie, nowy patch nowe trendy ^^. Tak jak na 1.12a przez pewien okres wszyscy grali Azją i robili samki, tak teraz nadszedł czas na Arabów i Janczarów. Szkoda tylko że niektórzy odkryli ich dopiero teraz. Na wcześniejszym patchu robili taki sam wymiot, tyle że z racji na dłuższy czas badania nie dało się nimi rushować na 13:30. Drobne wzmocnienie konnicy spowodowało, że niektórzy dopiero odkryli jej siłę. W przeciwieństwie do samków konnica ma jednak słabe punkty - są nimi pikinierzy oraz cena takiego wojska.
Na nowym patchu nie rozegrałem nawet 10 porządnych gier, zresztą jak wiele innych osób.... i myślę, że należy pograć dłużej żeby przedstawić jakieś konkretne propozycje zmian.
edit: świeża 65 minutowa gra na patchu 1.13 - gram europą szybko kończy mi sie złoto, w momencie wyjścia z gry marka u husarz poddaje sie wbrew swojej woli (na samym koncie w momencie wyjscia killera podobny bład występuje u li) [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gaara dnia Śro 21:40, 06 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 7:55, 07 Sie 2008 |
|
Podobnie działo się w poprzednich wersjach bo sam tego doświadczyłem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dandi
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Czw 8:51, 07 Sie 2008 |
|
Niech llin zrobi w koncu tak, zeby oplacalo sie grac kazda azja.
Czyli zmniejszenie sily arabow (janaczry) i zwiekszenie sily jednostek euro, ale bez przesady bo znowu bedziemy grac tylko euro...
Ciezko jest zrobic tak zeby dalo sie grac wszystkimi rasami??!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 9:59, 07 Sie 2008 |
|
Przecież wyjechał, czyż nie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dandi
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Czw 10:41, 07 Sie 2008 |
|
wiec wyrzuccie te patch 1.13 i 1.12a i wgrajcie 1.10 i zacznijcie grac!
Jak wroci zrobi lepsza wersje 1.13 to zaczniemy grac na tej lepszej wersji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|