|
|
Autor |
Wiadomość |
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Czw 11:29, 07 Sie 2008 |
|
1.10 jest do dupy, jak chcecie to się cofajcie, ja nie mam zamiaru tak grać. Powrót do średniowiecza.Tylko euro ma szanse na zwycięstwo, azja i arabowie mogą się schować pod ziemię. Samuraje drodzy i kiepscy, rydwany drogie i do kitu. Ronin nadaje się tylko do rusha, który zapewne powróci.. Arabobie - piechota do chrzanu, łucznicy konni gorsi. Trzeba będzie korzystać z herosów, których oczywiście hiszpańska śmietanka i pseudokozacy euro zabronią. Tak samo Azjaci, rush ninja, jedyna skuteczna forma walki na Azjatach, będzie zabroniona.
1.10 to będzie ciemność i powrót do ograniczania wszystkiego. No, ale cóż. Ja nie mam zamiaru raczej tak grać, no chyba że poćwiczę rush ninja. Wielkie batalie euro? Lepsze już batalie wszystkich ras!
Lepiej już zostańcie przy 1.12a, linear pojechał na wakacje, więc 1.13b pojawi się później.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Blademan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY Płeć:
|
Wysłany:
Czw 11:43, 07 Sie 2008 |
|
pans lord 3 napisał: |
wiec wyrzuccie te patch 1.13 i 1.12a i wgrajcie 1.10 i zacznijcie grac!
Jak wroci zrobi lepsza wersje 1.13 to zaczniemy grac na tej lepszej wersji. |
Ja już tak zrobiłem czekam na resztę graczy.
Aha i można grac na 1.10 wszystkimi rasami , i taki arab ma duze szanse z euro , tylko trzeba miec dobre chęci i cierpliwośc do wycwiczenia taktyki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dandi
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Czw 12:28, 07 Sie 2008 |
|
ja spokojnie moge grac azja na 1.10 i wiem ze moja taktyka bedzie dobra:D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Czw 13:33, 07 Sie 2008 |
|
Blademan napisał:
Cytat: |
Aha i można grac na 1.10 wszystkimi rasami , i taki arab ma duze szanse z euro , tylko trzeba miec dobre chęci i cierpliwośc do wyćwiczenia taktyki |
To samo można powiedzieć o patchu 1.13... Euro ma szanse z arabem trzeba mieć dobre chęci...
Swoją drogą to trochę dziwne że linear stworzył patcha po czym zagrał kilka gier i wyjechał wiedząc, że pewnie potrzebne będą korekty... My sobie tu będziemy gadać co trza zrobić jakie zmiany a i tak ch*** z tym... delikatnie rzec ujmując to przynajmniej nieodpowiedzialnie i trochę "zlewkowe" wobec graczy zachowanie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
$0BĐ^Piotrek
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Czw 16:09, 07 Sie 2008 |
|
ja uważam że patch 1.13 jest najlepszy i myśle że Arabowie są dobrzy ale nie najlepsi (no dla mnie są najlepsi najlepiej mi się nimi gra) bardzo jestem zadowolony z tego patchu
Piorun wspomniał o patchu 1.13b a tak jeki będą zmiany?? ;>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Blademan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY Płeć:
|
Wysłany:
Czw 17:37, 07 Sie 2008 |
|
Li Mu Bai napisał: |
Blademan napisał:
Cytat: |
Aha i można grac na 1.10 wszystkimi rasami , i taki arab ma duze szanse z euro , tylko trzeba miec dobre chęci i cierpliwośc do wyćwiczenia taktyki |
To samo można powiedzieć o patchu 1.13... Euro ma szanse z arabem trzeba mieć dobre chęci...
Swoją drogą to trochę dziwne że linear stworzył patcha po czym zagrał kilka gier i wyjechał wiedząc, że pewnie potrzebne będą korekty... My sobie tu będziemy gadać co trza zrobić jakie zmiany a i tak ch*** z tym... delikatnie rzec ujmując to przynajmniej nieodpowiedzialnie i trochę "zlewkowe" wobec graczy zachowanie... |
Po prostu nie podoba mi się ten patch i tyle. Tak samo 1.13b nie będzie mi sie podobał 1.14 , 1.15 aż do 1213123.12312382132163912.
a przy kolejnym z seri xxxxxxxx...xxxxxxxxxxxxxx będą mesjasze w domkach a jakieś nowe jednostki typu Avatar Lineara w Farmach Arabskich
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Akte
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 22:58, 07 Sie 2008 |
|
$0BĐ^Piotrek napisał: |
ja uważam że patch 1.13 jest najlepszy i myśle że Arabowie są dobrzy ale nie najlepsi (no dla mnie są najlepsi najlepiej mi się nimi gra) bardzo jestem zadowolony z tego patchu
Piorun wspomniał o patchu 1.13b a tak jeki będą zmiany?? ;> |
hehpowiem tyle kiedy ty piotrku miałes swoje zdanie??
No więć musze sie niestety wtrącić w ta duskusje.Jak wiadomo od samego początku byłam za powrotem do patcha 1.10 który jest najlepszy,niestety nigdy nikt mnie nie słucha i potem wychodzi co wychodzi ale nie o tym mowa.Chcecie nie nudnej i monotonnej gry w tzara przez siec? sprawa jest prosta patch 1.10 i ZERO zasd. Wszystkie rasy jakoś sie od siebie róznily i miały ze sobą szanse.Nie grjcie tylko na suchych mapach dajcie sobie jeziora archipelagi czy nawet wyspy jak bedziecie musieli myslec to uwiezcie że nie bedziecie sie nudzili Co do tego ja najeżdzacie na Lineara to nie macie prawa on was do niczego nie zmusza problem tkwi w was ze nie macie swojeo zdania i podporzatkowujecie się innym widocznie tak wam lepiej.Na temat patcha 1.10 już swoje powiedziałam więc nie bede sie powtarzać i kropka.
Ach była bym zapomniała do do patcha 1.13 hmmm?? jes jak to ktos powiedział nie puci puci a dlaczego ponieważ jest przesadzony np.u azjatów składowanie zapasów w farmie?? no to już jest spore przegiecie ktos tu musiał miec niezle w czubie jak to wymyslał no i wiele wiele tego typu ale co sie bede rozzpisywac i tak nikt tego nie czyta:| no to narazie tyle zobacze jakie tu głupoty jescze popiszecie i najwyżej znowu zareaguje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Pią 8:49, 08 Sie 2008 |
|
Akte powiedz mi grasz euro?? Jestes za powrotem do 1.10? W 1.10 jak juz miliony razzy było mówione euro było najlepsze. Krzyze rozwalaly, ponad polowe armi przeciwnika. Ty jestes za 1.10? czyz nie trufno wywnioskowac dlacxzego? bo grasz euro, i chcesz zeby bylo najsilniejsze. I jeszcze co do skaldowania zapasow w farmie. Euro ile ma wieskow srednio ? krowy+drewno+zloto=kamien = okolo 40 . Arab tyle samo co euro. A azja? drewno(musi miec b.duzo)+złoto+kamien+pola(1 pole=1 wieniak)=okolo 120. Czyli euro i arabowi na zolnierzy zostaje 210 populacji a azjacie? 180. Euro i arab, bez GK mogli zrobic okolo 160 żołnierzy a azja? mogla 60 zolnierzy. Czyż nie ma różnicy?? Dlaczego azja ma cierpiec? tworcy nie dali jej krow, ale dali wiekszy limit, choodz i tak moze miec mniej woja niz euro i arab. A do tego by zrobic wiecej woja musi miec GK?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 11:20, 08 Sie 2008 |
|
@Qarter
Cytat: |
Krzyze rozwalaly, ponad polowe armi przeciwnika. |
Szczególnie w starciu z pikinierami.
Cytat: |
Ty jestes za 1.10? czyz nie trufno wywnioskowac dlacxzego? bo grasz euro, i chcesz zeby bylo najsilniejsze. |
Ty jesteś za 1.13? Bo grasz arabami i chcesz żeby byli najsilniejsi. Czyt. podtekst z dupy wzięty.
W ten sposób, czyli zapomniałeś, że azjata nie musi pracować nad krowami, nie musi martwić się o pożywienie. Wystarczy, że zrobi dwa zamki, da 500 ludzi do drewna, zajmie jedną - może dwie kopalnie złota i ma ubaw na całą grę. Może sobie eksplorować mapkę łucznikami konnymi, bardzo łatwo przejmować złoża, a samemu budując tylko jedną gildię może wymiatać 3-gildiowe, powolne euro. Mając "drewniane i jedzeniowe" zaplecze bez problemu może tworzyć silne, konne jednostki.
O raszu kapłanami już nie wspominam. Te wypakowane po zęby kabany zmiotą z powierzchni ziemi wytrenowanych krzyżowców, a przecież jak wiadomo w 13:30 wytrenowanie krzyżowców jest mało prawdopodobne.
Mógłbym tak wymieniać, lecz tyle wystarczy póki co.
Teraz Arabowie - wystarczy zbudować sobie gildię wojowników i można bezproblemowo, szybko stworzyć rush wszechpotężnych jednostek konnych - janczarów. Pomimo tego, że nie trenują, bez problemu radzą sobie z przypakowanymi pikinierami. Nie zajmowałem się statystyką dotyczącą poziomu ataku na poszczególnym levelu, lecz śmiem twierdzić, że atak janczarów śmiało może stać na poziomie 30, do tego obrona.
A teraz wszystko o 1.10.
Nikt tak dobrze nie zbalansował nacji jak sami twórcy. Jednostki mają swoje dobre i słabe strony. Jeżeli tych pierwszych jest więcej, to oznacza, że aby takową jednostkę stworzyć, trzeba rozbić różową świnkę i co nieco na nią wyłożyć. Magia, golemy. Oczywiście ktoś wam zabronił grać używając tych o to udogodnień, a wy jak pozbawione węchu psy stuliliście paszczękę i przystosowaliście się do wszystkich zasad, jakie wam narzucono. Nie macie własnych mózgów. Ktoś z większym stażem mówi Wam, że tak jest dobrze - a Wy w to wierzycie.
Skończyło się umiejętne microwanie herosem arabskim, tworzenie jednostek na potrzeby dostosowania ich do jednostek przeciwnika, skończyły się też w waszym mniemaniu "massówki" euro. A nie przyszło Wam do głowy, że żaden z ówczesnych graczy nie zadał sobie trudu i nie wiedział, jak doskonale wykorzystywać możliwości i zalety wszystkich nacji? Najlepiej stworzyć patcha gdzie będą 3 równe nacje, te same technologie i zasady. Różnić się będą jedynie wyglądem. Po co wracać do czegoś, na czym nigdy nie graliście, a pomimo tego macie swoje niczym nie poparte zdanie - bo tak grają wszyscy, bo ja tak nie gram, bo Linear stworzył patcha i trzeba na nim grać.
Cytat: |
Akte powiedz mi grasz euro?? Jestes za powrotem do 1.10? W 1.10 jak juz miliony razzy było mówione euro było najlepsze. |
Euro było najlepsze bo Linear tak powiedział i Ty w to uwierzyłeś, nie inaczej.
Było tak mówione i tak jest, hahahaha.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KuleshoV dnia Pią 11:22, 08 Sie 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:02, 08 Sie 2008 |
|
Tylko twej wypowiedzi Kula mi tu brakowało...
Zapomniałeś tylko o kilku małych szkopułach...
Zapomniałeś że w 1.10 rydwany i samuraje to gówno których nikt nie używał... Zapomniałeś że Krzyzowiec był silniejszy od janczara i do tego mógł trenować a janczar był droższy... zapomniałeś że pikinier euro byl genialny a araba shitowy... zapomniałeś że azja musiała grać na shaolin bo inaczej nie miałaby dobrych jednostek...zapomniałeś że samymi samkami konnymi dużo się nie zdziała... zapomniałeś że euro i tak w większości gra na Katedre, więc gra araba na magie nic ci nie da... zapomniałeś też że azji żarcia brakuje... zapomniałeś też o wielu innych aspektach o których nie chce mi się już pisać...
na 1.13 jest o wiele wiele więcej możliwości gry ale kto by o nich myślał, komu by się chciało...
Jedyna słuszna gra na 1.10 to 3vs3 lub 4vs4
1vs1 to w większości euro vs euro co czyni takie solówki bardziej widowiskowe że aż chcę się grać...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:43, 08 Sie 2008 |
|
Powiedzmy sobie szczerze: na 1.10 dobre było tylko euro. Różnicy między arabami a resztą nacji nie ma aż takiej dużej na 1.12, 1.13. A między euro a np. azjatami na 1.10 różnica jest potężna. To, że każda nacja na 1.10 miała szanse z każdą to słowa noobka, który boi się powiedzieć prawdę. Li Mu Bai dobrze powiedział, samuraje do dupy, rydwany do dupy, ronini do dupy. A reszta? Droga jak cholera i nieskuteczna.
Jak wyjdzie patch 1.13a to radzę wszystkim na niego przejść. W przeciwnym razie znowu hiszpańskie zasady i dominacja euro.
A krzyże n 1.10 były cholernie przepakowane, rozwalały połowę armii wroga, więc nie rób sobie podniety Kuleshov. Arabowie też mieli gówno. Tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Blademan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY Płeć:
|
Wysłany:
Pią 18:01, 08 Sie 2008 |
|
A zapomnieliście jak Linear Arabami rozwalał Euro , i zapomnieliście jak Kamil rozwalał Azją najlepszych. Ty Li tego nie pamiętasz , nie grałeś online na patchu 1.10 , więc nic o tym nie wiesz.
I piorun my tu mówimy o grze na 1.10 bez zasad.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Blademan dnia Pią 18:01, 08 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pią 18:37, 08 Sie 2008 |
|
lol blademan. Tak, linear jechał, kamil rozwalał, tylko że zapomniałeś dodać - linear jechał ich głównie z pomocą herosa, kamil rozwalał ich ninja. I co? Wielcy kozacy? Wróg nie miał żadnych szans z masą deszczów meteorytów, podobnie jak z 50 ninja w 14 minucie. Tak, i to była jedyna alternatywa, jedyna szansa na zwycięstwo, z którą niestety wróg szans nie miał prawie żadnych. To cały patch 1.10, całkowita dominacja euro. Bez zasad mówisz - szanse na zwycięstwo reszty graczy już podałem, do tego jestem prawie pewien że zabronią tego wszystkiego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 18:40, 08 Sie 2008 |
|
KuleshoV napisał: |
Nikt tak dobrze nie zbalansował nacji jak sami twórcy. Jednostki mają swoje dobre i słabe strony. Jeżeli tych pierwszych jest więcej, to oznacza, że aby takową jednostkę stworzyć, trzeba rozbić różową świnkę i co nieco na nią wyłożyć. Magia, golemy. Oczywiście ktoś wam zabronił grać używając tych o to udogodnień, a wy jak pozbawione węchu psy stuliliście paszczękę i przystosowaliście się do wszystkich zasad, jakie wam narzucono. Nie macie własnych mózgów. Ktoś z większym stażem mówi Wam, że tak jest dobrze - a Wy w to wierzycie. |
A czy nie ta sama sytuacja zaistniała jakiś czas temu w związku z zasadami?
Czy przypadkiem nie powtarzasz, argumentów, z których ja korzystałem jakiś czas temu?
Szkoda jedynie, że w innym kontekście, hipokryzja?
Czy przypadkiem nie WY + hiszpanie zabroniliście używać tych udogodnień?
Czy to nie wam zawdzięczamy te zasady, które nam narzuciliście?
Czy to nie wy udowadnialiście nam, że nie mamy własnych mózgów?
Spójrzmy:
20 wrzesień 2007 roku, Abrakadabra zakłada temat: Poziom absurdu, krytykując zasady i wszystko co z nimi związane, jednak wątek spotyka się z większą krytyką niż poparciem, dlaczego?
W tym czasie zasady były urozmajceniem i dodatkiem do gry, nie chorą koniecznością, jednak, po pewnym czasie, okazało się, że to jednak absurd, bo jak to mówią, ludzie uczą się na błędach.
12 listopad 2007 roku, Hadzik zakłada temat: Słynny IRC nie ma honoru?, najeżdżając na moją osobę i mój klan, ale dlatego, że zagrałem ninja, dałem w dupę kilku graczom, zaczyna się dyskusja, która jednak, kończy się z przewagą dla Kuleshova i jego ziomków, na nic zdały się protesty moje i Lineara, na nic protesty części graczy, na nic sarkastyczne żarty abrakadabry, zmożono nas absurdem, niestety.
09 styczeń 2007 roku, Abra, niektórych uświadamia, a niektórym przypomina o istnieniu Archa, programu, który pozwala na modyfikację Tzara. Linear zaczyna pracować nad usprawnieniem gry tworząc pierwszy patch - 1.12.
Jednak, KAŻDY patch, który wyszedł był modulowany pod grę na zasady.
Osłabiano rush azji, ninja, deszcz ognia, wyprawę, po prostu, specjalne atuty nacji zostały całkowicie osłabione, ale przecież to w grze na zasady mało zmieniało, bo i tak był zakaz takiej gry.
Konkluzja jest nader prosta, patche wyszły poprzez wzajemne ograniczanie sposobu gry, patche wyszły po to by wyrównać nacje, ale nie CAŁKOWICIE, wyrównać je w grze na ZASADY.
Jednak jak widzę, część graczy tego nie zauważyła, a szkoda.
Szczerze powiedziawszy, nie spodziewałem się, po takich aktach oporu względem zniesienia zasad, że ktokolwiek, kiedykolwiek postanowi wrócić do 1.10 bez zasad.
KuleshoV napisał: |
Skończyło się umiejętne microwanie herosem arabskim, |
Tego zabroniono.
KuleshoV napisał: |
skończyły się też w waszym mniemaniu "massówki" euro. |
Faktycznie, tu przyznam rację, bo na zasadach na 1.10 coś innego niż massówka euro było nie możliwym do wykonania, na zasadach.
KuleshoV napisał: |
A nie przyszło Wam do głowy, że żaden z ówczesnych graczy nie zadał sobie trudu i nie wiedział, jak doskonale wykorzystywać możliwości i zalety wszystkich nacji? |
Wielu zdało sobie z tego możliwości, ale niestety, zasady podobnych w grze nie dawały.
KuleshoV napisał: |
Najlepiej stworzyć patcha gdzie będą 3 równe nacje, te same technologie i zasady. Różnić się będą jedynie wyglądem. |
Mhm, żeby można grać 3 nacjami na zasadach, to jedna opcja.
KuleshoV napisał: |
Po co wracać do czegoś, na czym nigdy nie graliście, a pomimo tego macie swoje niczym nie poparte zdanie |
Część grała, a część, nie bo jej na to nie pozwolono, więc trudno tej części wyrabiać sobie zdanie.
KuleshoV napisał: |
bo tak grają wszyscy, bo ja tak nie gram, bo Linear stworzył patcha i trzeba na nim grać. |
Bo Linear stworzył patcha, by tacy zwolennicy zasad jak ty mogli grać każdą nacją.
Moje zdanie na ten temat, które weryfikowało się od początku, a skończyło na tym właśnie poście.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Pią 18:45, 08 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Akte
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 20:52, 08 Sie 2008 |
|
dzięki kula za obrone.A więc Qarter tak gram euro ale tylko dla tego że najbardziej ich lubie ale równie dobrze moge grać inną nacją i jeśli by mi zależało na tym żeby grać najsilniejszą nacją to czy na 1.12a nie grała bym azją? A na 1.13 czy nie grała bym arabami? Więć nie piernicz głupot ok?brak ci argumentów to najeżdzasz na moją osobę tak? Mówię caly czas ze powrócmy na 1.10 ALE BEZ ZASAD wtedy kazda nacja moze wygrać bo zasada 13.30 zabrania azją rushu a przeciez z tego słyneli zasada bez magii ogranicza arabom deszcz ognia co był ich tez wielką przewagą.Mówicie że 1.10 to potęga euro moim zdanie stało sie tak przez te kretyńskie zasady ograniczyły one wam myślenie spróbujcie sobie teraz naprzykład zagrać z trudnym komuterem większośc z was nie wygra nawet z łatwym bo on przecież oszukuje ,wcześniej atakuje ,rushuje ,atakuje od tyłu a dlaczego? Bo on mysli w przeciwieństwie do was.Zaślepieni zasadami nie wiecie już co to prawdziwa strategia na czym polega niekiedy główkowanie jak tu pokonac przeciwnika. Zatraciliscie prawdziwe piękno tzara heh może nie teraz może nie jutro ale kiedys wspomnicie moje słowa.Nadejdzie patch 1.80... moze wtedy zrozumiecie ale mi sie napawde nie chc już dłużej kłucić bo do was i tak nic nie dociera więć szkoda strzępić języka.[/quote]
|
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Akte dnia Pią 20:55, 08 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |