Autor |
Wiadomość |
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 22:10, 08 Sie 2008 |
|
Li Mu Bai napisał: |
Blademan napisał:
Cytat: |
Aha i można grac na 1.10 wszystkimi rasami , i taki arab ma duze szanse z euro , tylko trzeba miec dobre chęci i cierpliwośc do wyćwiczenia taktyki |
To samo można powiedzieć o patchu 1.13... Euro ma szanse z arabem trzeba mieć dobre chęci...
Swoją drogą to trochę dziwne że linear stworzył patcha po czym zagrał kilka gier i wyjechał wiedząc, że pewnie potrzebne będą korekty... My sobie tu będziemy gadać co trza zrobić jakie zmiany a i tak ch*** z tym... delikatnie rzec ujmując to przynajmniej nieodpowiedzialnie i trochę "zlewkowe" wobec graczy zachowanie... |
Drogi Li Mu Bai'u . Nie czepiaj się człowieka, którego bardziej obchodzi tzw. "real" niż świat tzara...Linear mógł oczywiśćie wydać patch za 2 tygodnie, ale chciał widocznie abyśmy go sprawdzili.
Teraz co do patchy.
Ja już kiedyś wspominałem, iż ludzie nigdy nie przestaną się kłucić o to na którym patchu lepiej grać. Ciągle coś komuś nie będzie się podobać.
A czemu ma prawo protestować?
Bo ten patch jest zrobiony przez jednego z graczy tzara, a nie przez Heamimont, a niektórzy nie będą się poddawać władzy człowieka, który stworzył "nieoryginalnego" patcha.
Ja jestem za grą na patchu 1.10, ponieważ jest to oficjalny patch Heamimont'u. Trzeba tylko zastanowić się nad zasadami, bo prawda jest taka, że w grze na tzw. "Hiszpańskie zasady" arab i azja nie mają szans z euro.
Ja osobiście jestem za zniesieniem zasad oprócz dwóch:
- bez herosów
- bez bugów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 7:35, 09 Sie 2008 |
|
Bez herosów, a to dlaczego? :>
Takowego w zasadzie nawet łatwo zlikwidować, trzeba pomyśleć, zrobić, magów, lub azją ninja i heros wymięka, a czas jego stworzenia jest długi i kosztowny
No i obecnie wszyscy wiedzą jak takowego stworzyć.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Draco
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
|
Wysłany:
Wto 9:39, 12 Sie 2008 |
|
Akte ma całkowita racje, 1.10 i bez zasad. Oczywiście zabronić bugów, bo to w każdej grze online jest zabronione. Myślałem że umrę ze śmiechu jak po dłuższej przerwie wróciłem do Tzara (era zasad hiszpańskich) gram z Polakami i Hiszpanami, a tu nagle płaczą ze zrobiłem balistę, ze jest zabroniona, bo jest za silna. Krzyżowców zabrońmy bo są za silni na 1.10.
Kiedyś wszyscy grali na 1.10 i nikt nie płakał że Euro wymiata, bo nie było zasad. Zasady i patch’y zabijają Tzara. Ja nie grałem już z miesiąc i nie mam zamiaru grac z bezmózgowcami którzy zabraniają wszystkiego. A patch 1.13 to dno, popadanie z skrajności w skrajność w jednym patchu polepsza dana jednostkę w drugim osłabia i na odwrót. Gra jest teraz tak nudna ze mnie mdli.........
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
$0BĐ^Piotrek
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Wto 10:10, 12 Sie 2008 |
|
mam pytanie dotyczące patcha 1.13 :
miałem formata kompa i tzara nie miałem zainstalowałem od nowa zainstalowałem najpierw patcha 1.10 później patcha 1.12a a później miałem problem z zainstalowaniem patcha 1.13 gdyż :
ściągnołem patcha 1.13 podmieniłem plik tzar.exe usunołem data2.wdt podmieniłem data.wdt i nagle tzar nie chciał się włączyć pisze mi : ,,Incmpatible data pack file"
a jak znów włoże data2.wdt to działa i pisze wersja: 1.13
instalowałem tak 3 razy i ciągle to samo proszę o rade i o odpowiedź czy moge grać z data2.wdt
[niech zrobi ktoś coś z tym postem Tronka -.-]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez $0BĐ^Piotrek dnia Wto 10:11, 12 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 22:42, 15 Sie 2008 |
|
Witam po mojej nieobecności.
Zgodnie z moimi przewidywaniami gracze szybko wykryli błędy w patchu. Z treści powyższych postów wyczytałem: janczar za silny, euro za słabe.
A zatem zabierzmy się za poprawkę 1.13a i miejmy to już z głowy.
Moje propozycje
-janczar -30 HP
-zmniejszenie kosztu i czasu tworzenia wyprawy
-wekiera +30% na sama
-odporność piechura euro podnieść do -30%
-premia pik +500%
Nie grałem na 1.13a więc nie wiem.
Jestem otwarty na wszelkie sugestie, zwłaszcza te mówiące jak pomóc euro.
Osłabiamy janczarów, wzmacniamy euro, wydajemy poprawkę i mamy to z głowy. Nie chce mi się już robić ani jednego patcha więcej i na pewno nie zrobię bez wyraźnego żądania społeczności graczy.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Sob 8:15, 16 Sie 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Haos
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow Płeć:
|
Wysłany:
Sob 0:00, 16 Sie 2008 |
|
pisalem juz w innych postach i napisze tez tutaj! lini jezeli da sie to zrob odpornosc pikinierow przeciw atakom konnicy tylko bez przesady :] tak zeby mniej wiecej dawali rady kazdej jednostce konnej ale tez zeby nie byli za mocni (1 pikinier [win] vs wyprawa{16}) to by zalatwilo sprawe konnicy a co do reszty to raczej nie trzeba zmieniac chyba ze widzisz jeszcze jakies bledy to dopracuj to (ale bez fantazji) xD
Pozdro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 7:28, 16 Sie 2008 |
|
Mówisz, żeby konnica miała ujemną premię przeciwko pikinierom? Przeciwko oszczepnikom również? Jeśli tak, to by oznaczało, że konnica jest obecnie za silna. A może prościej przywrócić dawną premię pikiniera przeciwko konnicy?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Sob 7:28, 16 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
$0BĐ^Piotrek
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Sob 8:44, 16 Sie 2008 |
|
Lin a masz może jakąś rade co do mojego ostatniego postu??
teraz usunołem data2.wdt wkleiłem data.wdt zmieniłem nazwe data.wdt w folderze patch1.13 na data2.wdt i nie wiem czy tak może być (tzar się włącza)a usunołem data2.wdt przeczytaj też tamten post plz bo jak nie będe miał 1.13 to nie będe miał także 1.13a
no tak masz racje ale wtedy Arabowie znów spadną w dół tak jak na 1.12a więc znów będzie trzeba się natrudzić co do Arabów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Haos
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow Płeć:
|
Wysłany:
Sob 9:58, 16 Sie 2008 |
|
niewiem czy przyrwrocic :/ bo tamte jednoski (konnice i cala reszta) atakuja duzo szybciej niz pikinier/oszczepnik zreszta ja tylko podsunelem pomysl zrob jak uwazasz za sluszne. mialem jeszcze jeden pomysl ale nie za bardzo wiem jak go wyrazic w slowach hmm zbyt skomplikowane xD
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Haos dnia Sob 10:00, 16 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Dandi
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Sob 10:16, 16 Sie 2008 |
|
Lin tylko nie przesadz znowu z siła "euro" zrób w koncu idealny patch w ktorym kazda nacja ma szanse, w 1.12a przesadziles z azja, teraz z arabami, nie przesadz z euro.
podnies sile paru jednostkom z euro i gitara, a obniz troche janczarow.
jak poprawisz ten patch to bedzie mozna grac nawet bez zasad z magia i wogole.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
$0BĐ^Piotrek
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Sob 16:28, 16 Sie 2008 |
|
a będe mógł zainstalować z patcha 1.12a na 1.13a??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Virtual
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 17:20, 16 Sie 2008 |
|
Proponował bym przywrócić europejczykom technologie medycyny.
Co do innych aspektów patcha, tak jak Linear porponował, zwiększyć premie pikinierów, osłabić janczara.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Virtual dnia Sob 17:22, 16 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
$0BĐ^Piotrek
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Sob 17:42, 16 Sie 2008 |
|
mówiąc powiększyć premię pików macie też na myśli oszczepników?
zapraszam do mojego poprzedniego postu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 18:33, 16 Sie 2008 |
|
moim zdaniem wystarczy tylko premia pika; janczar jest wystarczający
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Haos
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow Płeć:
|
Wysłany:
Sob 20:17, 16 Sie 2008 |
|
ale janczar wtedy bedzie duzo slabszy od samuraja konnego ktory moze trenowac na wlasnych manekinach(wiecie o co chodzi xD) a oczszepnik to tez w swoim rodzaju pikinier czyli jak piszac pikinier to miejmy na mysli tez oszczepnika :]
co do medycyny to prawie nikt tego nie uzywa :/(grajac euro) wiec nie wiem po co wogole to usowales :]
PS. co do piotrka przeinstaluj tzara i wgraj sobie na nowo patcha 1.13 to nie jest trudne tylko trzeba przeczytac ze zrozumieniem :p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|