Autor |
Wiadomość |
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 21:34, 16 Sie 2008 |
|
W związku z nieznajomością bonusów wśród graczy zamieszczam ich listę:
[link widoczny dla zalogowanych]
Katapulty kontra Statki +400%
Katapulty kontra Budynki +400%
Katapulty kontra Wieże +600%
Katapulty kontra Katapulty i Balisty +400%
Katapulty kontra Mury +900%
Samurajowie kontra Jednoski konne +50%
Ronin kontra pikinierzy europejscy, łucznicy i strzelcy +300%
Ronin kontra wieśniacy +100%
Piechurzy(Euro i Arab) kontra pikinierzy europejscy, łucznicy i strzelcy +150%
Satrapa kontra samuraj +50%
Satrapa kontra wieśniak +200%
Pikinier(Euro i Arab) kontra jednostki konne +450%
Wekiernik kontra machiny oblężnicze +150%
Ataki strzeleckie kontra smoki +100%
Ataki strzeleckie kontra nietoperze +100%
Ataki strzeleckie kontra pikinier europejski -75%
Ataki strzeleckie kontra rydwan -25%
Ataki strzeleckie kontra ciężka kawaleria(krzyżowiec, janczar, samuraj konny) -40%
Ataki strzeleckie kontra samuraj -15%
Mag kontra kapłan +400%
Kapłan kontra mag +300%
Kapłan kontra magiczne potwory +100%
Jednoski walczące w zwarciu (oprócz kapłana azjatyckiego) kontra nietoperze -20%
Jednoski walczące w zwarciu (oprócz kapłana azjatyckiego) kontra smoki -50%
Golemy kontra budynki +100%
Krasnoludy kontra budynki +400%
Magiczne potwory kontra kapłan azjatycki -90%
Konnica walcząca w zwarciu kontra łucznik, strzelec +50%
Mnich kontra satrapa +50%
Samuraj konny kontra janczar +65%
Jednostki walczące mieczem kontra piechur europejski -20%
Radzę zwrócić uwagę na premię samuraja konnego do janczara i mnicha do satrapy oraz że rydwan obrywa tyle samo od pik co pozostała konnica.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Sob 21:37, 16 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Haos
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow Płeć:
|
Wysłany:
Nie 10:35, 17 Sie 2008 |
|
bedziesz mogl zainstalowac 1.13a bo zmieniasz tylko 2 pliki chyba ze lini znowu cos wymysli z glowna ikona :] ale to i tak nie powinno spawic problemu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Nie 12:49, 17 Sie 2008 |
|
Jak dla mnie to:
koszt technologi janczara 1200zł czas wynalezienia 2min
premia pikinier vs konnica +600%
krzyżowiec +2 do ataku
a tak to zgadzam się ze zmianami lineara...
zauważcie że koszt w złocie janczara to 80, rycerza 45, a samka konnego 50, a krzyżowca ok50, więc cena janczara jest adekwatna do jego mocy nie widzę wiec sensu zmniejszać jego siły, jak zwiększy się premie pikiniera to janczarzy nie będą już miażdżyć...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 13:59, 17 Sie 2008 |
|
Krzyżowiec i pikinier nie nie mogą siać takiego spustoszenia. Teraz jest dobrze. Jedyne, co ew. poprawić to zmniejszyć HP janczara trochę. Teraz jest prawie idealnie. Europejczycy w rękach doświadczonego gracza sieją spustoszenie. Strzelcy są potężni, wytrenowani pikinierzy bardzo mocni, konnica i piechurzy uniwersalni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
$0BĐ^Piotrek
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Pon 7:27, 18 Sie 2008 |
|
Li Mu Bai napisał: |
Jak dla mnie to:
koszt technologi janczara 1200zł czas wynalezienia 2min
premia pikinier vs konnica +600% |
teraz przesadziłeś 1200 zł do janczarów?! to już lepiej na następną gildie poczekać kilka min. dłużej janczar tak jak w 1.13 800 a jak już chcesz 1200 to buschido też wtedy 1200
przesadziłeś jeszcze troche z krzyżem
chcesz z pikiniera zrobić najlepszą jednostkę a z konnicy nic? koleś bez konnicy to Arabowie mogą się schować to tak samo jak Azja bez łuków konnych lub Euro bez strzelców
Piorun napisał: |
Krzyżowiec i pikinier nie nie mogą siać takiego spustoszenia. Teraz jest dobrze. Jedyne, co ew. poprawić to zmniejszyć HP janczara trochę. Teraz jest prawie idealnie. Europejczycy w rękach doświadczonego gracza sieją spustoszenie. Strzelcy są potężni, wytrenowani pikinierzy bardzo mocni, konnica i piechurzy uniwersalni. |
pominołeś wiekiernika xD
ja mówie żeby dodać:
to co mówił linear
i ja mwie żeby Satrapowi dać 100% premii do Samuraja
i Mnichowi 100% premii do Satrapy
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez $0BĐ^Piotrek dnia Pon 7:32, 18 Sie 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 16:07, 18 Sie 2008 |
|
I tak każdy będzie chciał coś zmienic dlatego ja jestem za jedynym oficjalnym patchem Heamimontu 1.10
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:42, 18 Sie 2008 |
|
Schowaj sie Piotrek masz tyle pojecia o tej grze co Doda o tancu na lodzie; patch 1.13a juz wyszedł zmiany są podobne jak podał Linear; chyba ze przeprowadziłes tysiące testów i wiesz co trzeba zmienić w innej sytuacji lepiej sie nie odzywaj; a patch 1.10 jest słaby jest w nim dużo błedów; jeśli twierdzisz King, że twórcy musieli o to zadbać to sprawdź np. ile jest bugów w grze niedokończeń itp. jesli gracze nie wezmą sie za naprawienie gry( czego jest wynikiem patch 1.13a) nie bedzie można grać normalnie;
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ravager
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 21:59, 21 Lis 2008 |
|
Linear napisał: |
1. Zmniejszono atak rydwanu o 1; zmniejszono odporność na strzały z -50% do - 25%.
2. Zwiększono premię pikinierów i oszczepników przeciwko rydwanom z +250% do +450%; zmniejszono premię pikinierów
i oszczepników przeciwko jednostkom konnym z +600% do +450%.
3. Zwiększono obronę samuraja konnego o 1; koszt zmniejszono z 70 złota do 50 złota; czas produkcji zmniejszono
do 20 s z 22s; przyznano premię przeciwko janczarom +65%.
4. Skrócono czas produkcji ninja z 20s do 12; koszt zmniejszono z 120 złota do 90 złota; zwiększono manę
do 140 z 100; HP zmniejszono do 50 z 90.
5. Zwiększono czas produkcji magów arabskiego i azjatyckiego z 30s do 36s.
6. Zmniejszono koszt rycerza z 100 żywności i 50 złota do 80 żywności i 35 złota; czas produkcji zmniejszono z 20s do 16s;
HP zwiększono do 140 z 120.
7. Zwiększono HP janczara do 180 z 150; czas produkcji skrócono do 22s z 25s.
8. Satrapowie uzyskali premię przeciwko samurajom pieszym +50%.
9. Zmniejszono koszt wojownika dżihadu z 100 żywności do 70 żywności; obronę zwiększono o 1; HP zwiększono z
75 do 85.
10. Skrócono czas produkcji mnicha do 14 sekund z 20 sekund; przyznano premię przeciwko satrapom +50%.
11. Zmniejszono koszt kapłana azjatyckiego z 150 złota do 70 złota; atak zmniejszono do 6 z 12; manę zwiększono do
150 z 100.
12. Zmniejszono koszt kamiennego golema z 600 many do 300 many.
13. Zmniejszono koszt dżina z 50 złota do 40 złota.
14. Zwiększono premię ronina przeciwko piknierom europejskim i pieszym jednostkom strzeleckim z +150% do +300%;
koszt zwiększony z 45 żywności do 50 żywności.
15. Zwiększono atak oszczepnika o 2.
16. Skrócono czas wynajdywania technologii dżihadu i janczarów do 1 minuty; koszt zmniejszono do 800 złota z 1200 złota.
17. Zmniejszono do 400 złota koszt wynajdywania następujących technologii
ninja, mistrzostwo, medycyna, owoce morza.
18. Skrócono czas wynajdywania technologii bushido do 1 minuty.
19. Skrócono czas produkcji azjatyckiego łucznika konnego z 20s do 17s.
20. Zwiększono negatywną premię ataków dystansowych przeciwko ciężkiej kawalerii(krzyżowiec, janczar, samuraj konny)
z -25% do -40%.
21. Zmniejszono koszt klasztoru do 150 żywności i 100 kamienia.
22. Możliwe jest wynalezienie składowania zapasów w farmie Azjaty.
23. Europejczykom odebrano technologia medycyny.
24. Arabom przyznano technologię medycyny.
25. Usunięto możliwość zamiany mnicha w kapłana.
26. Jednostki posługujące się mieczem uzyskały negatywną premię przeciwko piechurowi europejskiemu -20% |
can u translate it
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 22:18, 21 Lis 2008 |
|
Use this: [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ravager
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 22:46, 21 Lis 2008 |
|
2. Zwiększono premię pikinierów i oszczepników przeciwko rydwanom z +250% do +450%; zmniejszono premię pikinierów
i oszczepników przeciwko jednostkom konnym z +600% do +450%.
14. Zwiększono premię ronina przeciwko piknierom europejskim i pieszym jednostkom strzeleckim z +150% do +300%;
koszt zwiększony z 45 żywności do 50 żywności.
15. Zwiększono atak oszczepnika o 2.
20. Zwiększono negatywną premię ataków dystansowych przeciwko ciężkiej kawalerii(krzyżowiec, janczar, samuraj konny)
z -25% do -40%.
26. Jednostki posługujące się mieczem uzyskały negatywną premię przeciwko piechurowi europejskiemu -20%
Thanks, this ones left
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 23:31, 21 Lis 2008 |
|
2. Pikeman's and spearman's bonus against chariot increased from +250% to +450%; bonus against cavalry decreased from +600% to +450%.
14. Ronin's bonus against European pikeman and foot ranged units increased from +150% to +300%; cost increased from 45 to 50.
15. Spearman's attack increased by 2.
20. Heavy cavalry units' (crusader, enichar, horse samurai) arrow attacks resistance increased from +25% to +40%.
26. Sword units gained negative attack bonus against European footman -20%.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ravager
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 23:41, 21 Lis 2008 |
|
Thanks
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hubikusek
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: to pytanie ? Płeć:
|
Wysłany:
Czw 12:52, 18 Cze 2009 |
|
Patch trochę krzywdzi azje jak dla mnie większość mówi o arabi i euro ponieważ zaja ma szanse rozwinąć się militarnie o wiele później niz euro i arabia (ale to moje subiektywne odczyciatak jak ze arabia najszybciej twozy wojo potem euro i dopiero azja )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Margal
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane Płeć:
|
Wysłany:
Czw 13:08, 18 Cze 2009 |
|
Cytat: |
(ale to moje subiektywne odczyciatak jak ze arabia najszybciej twozy wojo potem euro i dopiero azja ) |
No to jest chyba bardzo dobrze ułożone ^^ od najsłabszego do najmocniejszego. Arab ma słabe wojo a euro i azja full wypas Doliczając jeszcze trening to jest to totalny pogrom
No i wcale Azja nie została pokrzywdzona moim zdaniem. Pewne jednostki typu rydwan czy samuraj na patchu 1.12(a) były wręcz nie do zatrzymania.
W sumie to trochę Cię rozumię bo jesteś nowym graczem i nie wiesz jak to wyglądało w praktyce, ale uwierz mi te zmiany jakie zaszły zajść musiały.
Przynajmniej w miare wyrównały się wszystkie nacje ^.-
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Margal dnia Czw 13:11, 18 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:33, 18 Cze 2009 |
|
|
|
|
|