|
|
Autor |
Wiadomość |
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Wto 18:54, 21 Lip 2009 |
|
Li poprawiał po mnie liczne błędy ^^ i tak powstał full changelog
Zmiany 1.10 - 1.13a
1. Czas wynajdywania irygacji przedłużony do 10min; premia w żywności z pola zwiększona z +4 do +12.
2. Skrócono czas wynajdywania technologii dżihadu do 1 minuty; koszt zmniejszono do 800 złota z 1200 złota.
3. Zmniejszono do 400 złota koszt wynajdywania następujących technologii ninja, mistrzostwo, medycyna, owoce morza.
4. Europejczykom odebrano technologia medycyny.
5. Arabom przyznano technologię medycyny.
6. Możliwe jest wynalezienie składowania zapasów w farmie Azjaty.
7. Zmniejszono koszt wynajdywania wyprawy do 800 złota.
8. Koszt domu zmniejszony do 50; czas budowy skrócony do 10 sekund.
9. Zmniejszono koszt klasztoru do 150 żywności i 100 kamienia.
10. Atak rydwanu zwiększony o 3; obrona zwiększona o 2; koszt zmniejszony do 125 żywności i 115 drewna. Uzyskali oni odporność na strzały 25%
11. Obrona ninja zmniejszona o 4 ilość żyć zmniejszona do 50. mana zwiększona do 140. Skrócono czas produkcji z 20s do 12. koszt zmniejszono z 120 złota do 90 złota
12. Skrócono czas produkcji mnicha do 14 sekund z 20 sekund; przyznano premię przeciwko satrapom +50%. Zmniejszono koszt do 120 żywności
13. Zmniejszono koszt kapłana azjatyckiego z 170 złota do 70 złota; atak zmniejszono do 6 z 12; manę zwiększono do 150 z 100; obrona zwiększone o 2.
14. Zwiększono ilość życia ronina o 15; koszt o 10 żywności. Zwiększono premię do pikinierów i pieszych jednostek strzeleckich do 225%.
15. Usunięto możliwość zamiany mnicha w kapłana. (aby uniknąć bugowania)
16. Zniwelowano podatność mnichów i kapłanów azjatyckich na strzały
17. Zwiększono obronę samuraja konnego o 2; koszt zmniejszono do 120 żywności 50 złota ; czas produkcji zmniejszono do 20 s z 22s; przyznano premię przeciwko janczarom +65%.
18. Koszt samuraja zmniejszony do 100 żywności i 40 złota. Ilość żyć podniesiono o 20, przyznano odporność na strzały 15% oraz premie na konnice 50%
19. Zmniejszono Koszt łucznika konnego azji do 90 żywności 40 złota. hp zwiększono o 45. czas produkcji skrócono z 20 do 17s.
20. Zmniejszono premię pikinierów i oszczepników przeciwko jednostkom konnym z +600% do +500%.
21. Zwiększono czas produkcji magów arabskiego i azjatyckiego z 30s do 36s.
22. Zwiększono HP janczara do 160; czas produkcji skrócono do 22s z 25s.
23. Satrapowie uzyskali premię przeciwko samurajom pieszym +50%. Koszt ich został zmniejszono do 100 żywności
24. Zmniejszono koszt wojownika dżihadu z 100 żywności do 70 żywności; obronę zwiększono o 1; HP zwiększono z 75 do 85. Zniwelowano premię piechurów przeciwko wojownikom dżihadu.
25. Zniwelowano podatność na strzały Satrapom i wiekiernikom. Zwiększono ich obronę o 1
26. Obrona arabskiego piechura podniesiona o 1; ilość żyć zwiększona o 10.
27. Zwiększono atak oszczepnika o 3, obrona zwiększona o 3, zlikwidowano podatność na ataki piechurów.
28. Zmniejszono koszt rycerza do 80 żywności i 35 złota; Atak i obrone zwiększono o 1: czas produkcji zmniejszono z 22s do 16s; HP zwiększono do 140 z 120.
29. Obrona piechura europejskiego zmniejszona o 1. Jednostki posługujące się mieczem uzyskały negatywną premię przeciwko piechurowi europejskiemu -20%
30. Zmniejszono koszt wekiernika do 80 żywności.
31. Ilość żyć krzyżowca o zmniejszona o 20, obrona zmniejszona o 2.
32. Czas wynajdywania zbroi płytowej skrócony o połowę.
33. Koszt strzelca zmniejszony do 40 złota i 70 żywności; atak zwiększony o 3: hp zwiększono o 25
34. Zwiększono negatywną premię ataków dystansowych przeciwko ciężkiej kawalerii(krzyżowiec, janczar, samuraj konny) z -25% do -40%.
35. Zmniejszono koszt kamiennego golema z 600 many do 300 many.
36. Zmniejszono koszt dżina z 50 złota do 40 złota.
37. Premia ataków dystansowych do smoków zwiększona do +100% z +75%.
38. Jednostki konne walczące wręcz uzyskały premię +50% przeciw pieszym jednostkom strzeleckim.
39. Wszystkie czary i ataki magicznych istot zadają kapłanowi azjatyckiemu 10% normalnych obrażeń.
40. Premia w ataku z rzuconego błogosławieństwa zmniejszona do +3 z +5.
41. Premia kapłanów do magicznych istot zmniejszona do +100% z +300%.
42. Koszt ciężkiej konnicy zmniejszony do 80 żywności i 20 złota.
43. Koszt zamrożenia zwiększono do 100 many; zadaje 20 obrażeń zamiast 40.
44. Czas trwania szału bitewnego skrócony do 7 sekund.
45. Obrażenia od pojedynczego uderzenia ognistego deszczu zmniejszone do 7(uderzeń jest 20). Zadaje 7-140 obrażeń zamiast 40-800.
Chcę to przetłumaczyć, ale wpierw upewnić się, że wszystko jest poprawnie. Czy ktoś dostrzega jakies błędy ^^ ?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gaara dnia Wto 18:55, 21 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Nie 13:39, 26 Lip 2009 |
|
Poszedł post na hiszpańskie forum [link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli ktoś ma chwile wolnego czasu i chęci może poprawić tłumaczenie i wkleić je na forum haemimontu [link widoczny dla zalogowanych] bo notatnik dobrym translatorem nie jest ;e.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tallos
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 14:18, 16 Wrz 2009 |
|
Czy słówko "wystarczy" w temacie oznacza, że można ten patch instalować na podstawową wersję gry, czy trzeba mieć wszystkie poprzednie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:23, 16 Wrz 2009 |
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |