Autor |
Wiadomość |
ReorXX
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Wto 21:44, 04 Mar 2008 |
|
Czesc mam pytanie jak sie robi konwersencje czytałem poradnik do edytora ale nie kumam pomuzcie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 21:54, 04 Mar 2008 |
|
Najpierw sobie robisz te rozmowy, to raczej wiesz jak. Jako akcję dajesz konwersacje.. Jak chcesz by się od razu pojawiło na początku gry to w "warunek do reguły" wpisujesz 1, jeśli chcesz by pojawiła się np. gdy chłop wejdzie w pole to dajesz wydarzenie "obiekt w obszarze" obiekt to chłop obszar to jakiś tam zaznaczasz, i potem nazwę tego wydarzenia wpisujesz w "wydarzenie do reguły" czy coś takiego. Tylko musisz dokładnie przepisac.
Pamiętaj by dawac kontynuacje rozmów i od kogo ona wychodzi.
Jak chcesz robic kampanie to pamiętaj jedno. Robisz sobie jakąś regułę, do tej reguły dodajesz różne akcje, albo przemiszczeania się, albo rozmowy. W warunek wpisujesz nazwe wydarzenia. Wydarzenie czyli to co musi się stać by akcja się zrobiła. Najczęściej wybierane wydarzenie to obiekt w obszarze.
Ja sam musiałem dojsc do tego jak obczaic edytor, ale to pomogło mi najbardziej zrozumiec, to co napisałem wyżej. Nie opisałem tego dokładniej bo mi się nie chciało.
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Lorys dnia Wto 22:01, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 22:44, 04 Mar 2008 |
|
Rany, czy ten poradnik jest napisany jakimś straszliwym językiem? Kurcze, aż spojrzę na ten jego podpunkt, bo aż mnie to uderza, że aż tyle osób nie może sobie poradzić z konwersacjami w Tzarze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 7:35, 05 Mar 2008 |
|
Dla mnie był dość trudny, trzeba to po prostu wytłumaczyć mniej skomplikowanie. W taki prosty sposób jak ja wyżej. W trakcie tłumaczenia najlepiej podać przykład rozmowy i co zrobić by jednostka poszła w dany punkt. Wtedy to inni gracze zaczną coś kapować o co chodzi
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lorys dnia Śro 7:37, 05 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
ReorXX
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Śro 13:30, 05 Mar 2008 |
|
Dzięki
Zrobiłem tak jak mówiłes Lorys ale nie gadają
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 16:02, 05 Mar 2008 |
|
Po pierwsze nie spamuj, napisz do mnie na gg pod 7288333, tam pogadamy, Ty wyślesz mi swoją mapkę a ja na nią looknę. Jak nie możesz otwierac map[ek to to też da się załatwić, usuń tamten nowy temat co zrobiłeś i napisz do mnie na gg, nauczę Cię co nie co.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ReorXX
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Czw 13:05, 06 Mar 2008 |
|
spoko konwersencje na początku mam załatwione troche posciągałem mapek z tąd i wiem co i jak ale za nic nie moge zrobic ze mówili np. 5 minut po rozpoczęciu gry i nie umiem zrobic zeby tez pojawili sie np.sprzymierzęcy po 7 minutach jak to zrobic ???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 15:27, 06 Mar 2008 |
|
Napisz dokładnie jak to ma być. Chcesz zrobić by mówili 5 min po rozpoczęciu gry, a nie możesz zrobić tego by rozmowa się pokazała jak jednostka wejdize w dany obszar ? Jesli tak bardzo potrzebujesz tego by gadali 5 min po, to dodaj do reguły akcje "opóźnij" i tam wpisz odpowiednią liczbę, w tej samej regule musi być ta konwersacja.
A nie może być tak że dany kolor będzie twoim sprzymierzeńcem jak wejdziesz w jakiś obszar albo wypełnisz misje ? możesz też tak to zrobić jak napisałem wyżej ale odradzam takie zastosowanie. Napisz dokładnie co chcesz to Ci pomogę.
Powiedz mi dokładnie jak to ma wyglądać, co się dzieje w tej kampanii, a ja Ci napiszę co najlepiej zrobić.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lorys dnia Czw 15:29, 06 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
ReorXX
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Czw 19:26, 06 Mar 2008 |
|
Jakie to jest skomplikowane kurcze niedługo dam mapke !!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jedrek33
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 11:43, 10 Mar 2008 |
|
Pomoc do wszystkich (jak ktoś chce żeby szybciej gra sie toczyła to naciśnij + lub * a jak wolniej to - lub znowu *
ale nieprzylaciel szybko sie rozbudowuje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Draco
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
|
Wysłany:
Pon 20:01, 10 Mar 2008 |
|
Poważnie ?? Znasz jeszcze inne sztuczki magiczne ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|