|
|
Autor |
Wiadomość |
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 15:03, 05 Lip 2009 |
|
Od pewnego czasu w Tzarowym świecie toczy się dyskusja na temat poprawek do wersji 1.13a w którym przydało by się kilka drobnych korekt między inni balisty i rusch rycerzy
Moim zdaniem koszt balisty powinien się wahać między 2 a 3k drewna
Co do samurajów tutaj sprawa jest poważniejsza wzmocnienie samuraja raczej nie ma sensu dlatego iż wtedy będziemy mieli powtórkę z 1.12a dlatego uważam iż bonus samuraja +50% do konnicy powinien względem rycerza i tylko rycerza wzrosnąć ale uważam że ten bonus powinien być nie większy niż 75%
Kolejnym problemem są baszty rakietowe czy w przypadku zwiększenia ceny balist nie powinniśmy zwiększyć również i tejże ceny?
Dyskusje uważam za otwarte każdego opinia się liczy mile widziane dowody i obliczenia przy podawaniu jakiejkolwiek wartości
Otwierając ten temat poprawki do patschu jak i dyskusje na temat tych poprawek uznaje za oficjalne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Nie 16:00, 05 Lip 2009 |
|
A wszystko po to żeby Medavoj miał lepiej, bo po co miałby wysilić ta swoją główke? Niech zostanie tak jak jest, jak ktoś jest mądry, to sobie poradzi z balistami, jak nie to niech gra sobie z Medavojem na jego patchu 1.13b. Po co tworzyć kolejnego patcha? żeby w Tzara grało mniej ludzi którzy uważają że patche to bezsensowny pomysł? Ile takich, udało się na kompromis i grają na patchu 1.13a, chociaż woleliby grać na 1.10? Poza tym Tzar to gra strategiczna. Chyba akcja dzieje się w średniowieczu? W średniowieczu, balista ostro jarała, a zniszczyć mogła ją katapulta. Tak samo jest teraz. Dwa strzały katapulty i po baliście (no może nie dokładnie 2). Ale skoro ty wolisz robic nowego patcha, i zmniejszać społeczeństwo Tzara to....
Chora Tzarowa społeczność najpierw zły był 1.10, to powstał 1.12, potem zły był 1.12 to powstał 1.12a, potem zły był 1.12a to powstał 1.13, potem nie pasował 1.13 to powstał 1.13a, teraz nie pasuje 1.13a to chcą 1.13b.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
NoobSaibotek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:19, 06 Lip 2009 |
|
Wszystko co napisałeś to stek bzdur I nie mówię tego dlatego, że cię nie lubię, bo cię nie znam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:45, 06 Lip 2009 |
|
NoobSaibotek napisał: |
Wszystko co napisałeś to stek bzdur I nie mówię tego dlatego, że cię nie lubię, bo cię nie znam |
Kolejna podobna wypowiedź i dostaniesz ostrzeżenie I nie mowię tego dla tego, że cię nie lubię, bo cię nie znam
Tak, nie znam i nie widziałem nigdy w grze online. Jeśli chcesz dyskutować, przytocz jakieś sensowne argumenty.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
NoobSaibotek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:49, 06 Lip 2009 |
|
Chodziło mi o to, że np chce za baliste 3k? Nie przesadzajmy. Do tego ze wszystkim co napisal to sie nie zgadzam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 17:27, 07 Lip 2009 |
|
Noobku otwórz edytor popatrz porób symulację pograj w sieci a nie z Lancelotem a potem krytykuj nasze działania
Spamu Rycerzy najprawdopodobniej Linear nie przewidział dlatego to trzeba poprawić. A co do ciebie Qarter to tak masz rację Ognisty deszcz Ognisty pocisk Zamrożenie Pioruny Golemy Smoki Dżiny Herosi po 200-300 ataku i przy tylu samo obrony tak przecież ich w średniowieczu było taki full że aż ich nazwisk się na historię nie zdołam nauczyć w każdej bitwie takich zjawisk było kilkaset nie mówiąc już o leczeniu na odległość przecież każdy wie że kapłańskie patyczki miały wtedy cudowne promieniowanie wpływające na cała armię a błogo sprawiało że bronie były ostrzejsze -.-
NIE MA TO JAK REALIZM!
Po za tym Sposoby obrony przed balistami są ale z jakiej racji wymieniać drewno na złoto?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Manolin
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z syberi
|
Wysłany:
Wto 18:19, 07 Lip 2009 |
|
Ja myśle że cena balichy powinna pujść razy dwa , nawet niecałe ,tak z 1400 Wtedy taki mizio dla przykładu , w 14.00 zamiast 20 balich miałby tylko 10 a to się jeszcze da jakoś konnymi rozwalić ;p.Reszta w pachu 1.13a uważam że jest ok i lepiej nie ruszać tego bo wykruszy sie za dużo graczy No chyba że masz jakieś zupełnie nowe pomysły,innowacyjne,(nie dodawanie kolejnych premii żeby coś zabijało coś)tylko takie które by przyciągneły do tzara nowych ludzi i znacznie umiliły gre
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Manolin dnia Śro 7:38, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
SOBD^Fugiel
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:36, 07 Lip 2009 |
|
LOL LOL LOL LOL LOL... Med znowu chcesz ludzi o bule brzucha przyprawić?
Realizm? A kto zaznaczył, że Tzar musi być grą REALISTYCZNĄ? Facet... nie rób obory, mówiąc coś o magii, czy potworach. Chcesz bardziej realistyczną grę strategiczną, to zagraj sobie w Twierdzę lub Medivala(polecam )...
Hmmm... spam rycerzy euro? Oczywiście da się go powstrzymać, nawet azją choć przyznam, że jest drażniący. A jak? A ja zadam pytanie, oczywiście za które mnie zgnoicie, ale już do tego przywykłem. Kto z was robi... baszty artyleryjskie? Skuteczność gwarantowana...
Zwiększyć koszt balist... hmmm... jestem za. Była kiedyś mowa o tym, zeby zrobić tak, aby balista kosztował również kamień(nie wiem czy się tak da). Z realistycznego punktu widzenia (hehe) to głupie, ale wtedy kamień byłby na pewno bardziej wymaganym surowcem.
Niemniej jednak ten patch już jest dość długo. Gramy na nim i jakoś szczególnych reklamacji nikt chyba nie zgłasza. Przyznam, że ja sam lubię też zagrać sobie na 1.10 czasem, by powspominać dawne czasy, gdy deszcz ognia niszczył połowę armii...
Swoją drogą teraz jest za mało rzeczy do poprawienia, aby robić nowe patche. Med, nie jesteś zbyt starym graczem... wątpię, żebyś wiedział dokładnie, z czym wiąże się stworzenie nowej wersji gry
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Śro 9:45, 08 Lip 2009 |
|
No proszę, a czy szanowny PAN Medavoj wie co to katapulta? Czy katapulta ma wiekszy zasięg od balisty? Czy katapulta może rozwalić balistę? Co jest droższe balista czy katapulta? Podobno S.P. Medavoj wie dużo o tzarze? Nie przyszło do głowy że 2-3 strzaly katapulty moga rozwalić balistę?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Manolin
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z syberi
|
Wysłany:
Śro 10:54, 08 Lip 2009 |
|
tak katapulta niby rozwala baliche , ale wystarczy dorobic baszy rakietowe i katapulty idą sie *****. Ciężkimi wcale łatwo się nie kosi balich , bo po pierwsze dużo kosztują , po drugie zajmują dużo miejsca i jeśli bunkier jest za lasem to katapulty ciężkie niestety nie przejdą , a po trzecie w grze nie koniecznie musi być ojro. I ogólnie holernie ciężko jest je użyć.
Cenzura by Qarter
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 11:17, 08 Lip 2009 |
|
Azja wykosi Katapulty Basztami Euros CK natomiast arab ma taki full sorki że wykosi ich nawet odziałem strasznie taniej 10 osobowej Ciężkiej kawalerii
Po za tym Inteligentny gracz zrobi front przed lasem co spowoduje że Katapulta nie przejdzie -.-
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Śro 11:18, 08 Lip 2009 |
|
wiele jest czynników to utrudniających~~ a Ci co najgłośniej piszą o katalutach nie użyli ich ani razu? przestańcie powtarzać po sobie i dajcie jakiś konkret z repkiem, z resztą nigdy nie widziałem czegoś takiego co zadaje straty dla balisty w większej liczbie niż 1 na cały mecz więc skończcie z tym
mógłbym o wiele rzeczach napisać ośmieszające te wasze argumenty ale po co skoro to nic nie zmieni? chyba żeby mieć więcej postów
bo to jest chore gdy 10-20balist + jakieś najtańsze mięcho zatrzymuje wytrenowany limit wroga za złoto
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Śro 11:20, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 12:21, 08 Lip 2009 |
|
Ni ja chce to zmienić i mamy reakcje bandy botów typu Qarter z którym już od bóg wie kiedy chce grać solo a on mnie unika i pisze na forum tylko jak to ja w grze nie myślę ale czego się spodziewać po 12 letnim dziecku...
Ardwin a twoim zdaniem ile powinna kosztować balista?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Śro 14:32, 08 Lip 2009 |
|
Med to nie ma sensu ponieważ:
-dla samych balist nie warto robić 1.13b
-wypadałoby także osłabić arabię której jest to patch tak jak 1.12a azji( ) a 1.10 euro
-araby będą jęczęc bo który chcę żeby osłabiać ich nację?
-jedna osoba lub grupa a już szczególnie z klanu nie może wydać patchu który nawet jeśli będzie idealny nie zostanie przyjęty przez resztę którzy będa bali się utracić swojej pozycji?
-brakuje kogoś takiego jak Linear ale wątpie by chciało mu się poprawiać swój patch bo ktoś inny tak chcę
-nawet jeśli to nie szanują go tak jak kiedyś bo nie gra
-ogólnie patch teraz nie przejdzie bo poprostu nie może, nie ważne ,że rycki(dobrego gracza nie bota) pocisną każdego azjatę czy arab ma takie wojsko jak reszta po treningu + wzbogacenie i herosów
więc nie ma co głowić się nad cenami/bonusami i resztą skoro to i tak nie ma żadnego celu, kto wie może kiedyś ~~
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 15:11, 08 Lip 2009 |
|
Linear, kiedy zrobił poprawki do patcha powiedział, że wali to i następnego patcha zrobi na wyraźną prośbę userów. Także można byłoby z nim porozmawiać, może będzie miał natchnienie, nie widzę w żaden sposób jego aktywności na forum, więc nie wiem czy zechce zrobić coś dla idei.
Nie godząc w twe umiejętności Medavoj, uważam, że nie masz najmniejszego pojęcia o zrobieniu tego patcha, nie wykonałeś setek testów, nie masz takiego rozeznania co do siły jednostek, premii, właściwości przedmiotów i wojska. Jedynym kto się nadaje do zrobienia tego patcha jest Linear.
Już trochę grająć na 1.13a mogę znaleźć przynajmniej 6 błędów jakie trzeba byłoby zniwelować, chociaż jest to i tak niemożliwe. Patch 1.13a to najlepszy patch, przekonałem się o tym grając na każdej wersji i porównując jednostki.
Pomyślcie też o tym, jak utrudni to grę może nie najbystrzejszym, ale i tak nielicznym nowym graczom, którzy nie mogą się połapać w spatchowaniu 1.13a i często psują gry za co są od razu karani przez społeczeństwo tzara. Nie jest żadnym argumentem, ze skoro nie potrafią spatchować to jacy z nich będą gracze. Jeżeli jesteście tacy zdolni, zróbcie patch który bedzie nakładał się tak łatwo jak 1.10, bez potrzeby podmienienia plików.
Pojawiły sie także pomysły by nakłonić naszych przyjaciół z zachodu do nowego patcha, nie wiem w jaki sposób chcecie to sprawić, z pewnością nie przemówi do nich fakt, podkokszenia euro, chyba, że bardziej zależy wam na zachęceniu ich do przejścia- oczywiście tylko na jakiś czas do nowego patcha, po czym powrócą do 1.11. Bariera językowa, i brak jakiegoś 'mentora' ktory świetnie orientowałby się w realiach polskiego- wyrównującego nacje patcha, sprawi, że do wymarcia tej gry będziemy grać na 1.13a zaś oni na 1.10.
I teraz moja ocena, chciałbym jeszcze większęgo wyrównania nacji, lecz jest to niemożliwe lub bardzo mało prawdopodobne, potrzeba do tego wiele czasu, testów i przede wszystkim kilku bardzo dobrze znajacych się na grze userów- programistów, testerów i oczywiście tych zdolnych poświecić masę czasu...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |