|
|
Autor |
Wiadomość |
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Sob 16:52, 22 Wrz 2007 |
|
Używałes kiedyś opcji szukaj?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 20:19, 22 Wrz 2007 |
|
Ta. A co mam tam wpisać?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
michalbiel
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 6:43, 23 Wrz 2007 |
|
piorun napisał: |
1.Nie atakuj farm.
2. Nie atakuj domów.
3.Nie rushuj.
4.Nie używaj balist.
5.Nie możesz mieć więcej ninja niż 20.
|
czyli tak
1 nie atakujemy farm - do dupy roninowie w jakies 7:30 z premia do ataku na wiesniakow odbieraja azjatom
2 Nie atakuj domów - bezsensu nie ma zadnych zagrywek taktycznych typu lucznicy na wojo wroga a konni na tyly i oslabiaja gospodarke wroga gra sie kto zrobi wiecej zero taktyki odebrali wszystkim
3 Nie rushuj - odbieraja azjatom ktorzy w pozniejszej fazie gry traca z minuty na minute
4 Nie uzywaj balist - odebrali wszystkim skoro balisty kazdy moze miec to czemu nie mozna ich uzywac sa drogie 6000 drewna na 10 i wystarczy pare rycerzykow biegnacych obok i balisty nie ma
5 Nie mozesz miec wiecej niz 20 ninja - i co myslicie co zrobi azjat ktory gral na technice ninja ? co wy do nich macie koszt maja odpowiedni sa drodzy jak cholera albo co zrobi azjat budujac gildie wojownikow i robiacy samurajow konnych i lucznikow chcialby zrobic ninja zeby miec pseudo pikinierow ale kurde nie odebrali azjatom
5 rzeczy zabrano azjatom w jakims tam stopniu
2 rzeczy odebrali euro i arabom
to lekka przesada euro ma mocniejsze woja od azjatow i ten durny limit 300 nic nie daje jak azjat musi robic 100 wiesniakow a euro 50 i wychodzi na to samo plus jeszcze ze euro predzej odbuduje wojo po walce bo ma ciagly dostep do zarcia w
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 8:40, 23 Wrz 2007 |
|
Nie atakowanie farm jest moim zdaniem zdecydowanie słuszne. Są one jedynym źródłem pożywienia i po zabiciu wieśniaków Euro czy Arab jest już właściwie skończony, skoro o ile nie zdołał zgromadzić wcześniej zapasów, nie będzie mógł odnowić swojej armii. Zresztą dla Azjaty sprawa jest jeszcze gorsza, skoro on przy ataku na farmy traci też pola, czyli tysiące drewna, a nie tylko trochę żywności za wieśniaków
Jeśli chodzi o atakowanie domów sprawy mają się podobnie, rozwalisz wrogowi 10 domów i już przegrał. Budowa 10 domów trwa długo, dość długo, a armię trzeba zacząć odnawiać natychmiast.
Balisty zostały zakazane ze względu na zbyt potężną siłę ognię. 60 ataku, strzelają szybciej od łuczników i mają większy zasięg! 5 balist ustawionych z tyłu całkowicie masakruje, mają wysoce deprymujący wpływ na każdego kto je zobaczy. Niby są drogie, ale Hiszpanie zakazują wszystkiego, co wywołuje zdenerwowanie w czasie gry. A powyższe rzeczy się do takich zaliczają. Argument, że każdy może je robić, znajduje duże poparcie, gdy więc(jeśli) Hiszpanie nie będą już potrzebni, znowu będzie można je robić.
Rush jest nadal sprawą mocno dyskusyjną. W wykonaniu dobrego gracza jest niemal całkowicie nie do odparcia. A tu chodzi o to, żeby wygrał ten, co lepiej gra, a nie ten co wziął Azjatów.
Zakaz robienia nie więcej niż 20 ninja popieram w 100%. Rush ninja jest ABSOLUTNIE NIEMOŻLIWY do odparcia dla KAŻDEGO, kto sam go nie wykona. Nawet dla innego Azjaty! Więc co proponujesz? Mamy wszyscy grać rushem ninja? Jeszcze lepsze zmonopolizowanie gry niż na Europejczykach
Popieram zakaz tworzenia herosów na Arabach, ale tylko jednego typu. Mianowicie, nie wolno tworzyć jednostek, które mają więcej niż 100 many i potrafią rzucać ogniste deszcze, zamrożenia lub ogniste pociski. Niech w grze nie będzie jednostek zdolnych zmiatać całą armię! Wszelkie inne kombinacje za pomocą magicznych przedmiotów i eliksirów są dowzolone. No bo jak? Gdybyśmy mieli grać z herosami-niszczycielami, wszyscy graliby na Arabach! Znowu monopol!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:17, 23 Wrz 2007 |
|
Linear napisał: |
Balisty zostały zakazane ze względu na zbyt potężną siłę ognię. 60 ataku, strzelają szybciej od łuczników i mają większy zasięg! 5 balist ustawionych z tyłu całkowicie masakruje, mają wysoce deprymujący wpływ na każdego kto je zobaczy. Niby są drogie, ale Hiszpanie zakazują wszystkiego, co wywołuje zdenerwowanie w czasie gry. A powyższe rzeczy się do takich zaliczają. Argument, że każdy może je robić, znajduje duże poparcie, gdy więc(jeśli) Hiszpanie nie będą już potrzebni, znowu będzie można je robić. |
Ej wiecie co mnie teraz ciekawi? PO KIEGO GRZYBA W PATCHU PRZYSPIESZANO JESZCZE ICH SZYBKOSTRZELNOŚĆ?! Takie jakie były w wersji podstawojej były by teraz ok .
Linear napisał: |
Rush jest nadal sprawą mocno dyskusyjną. W wykonaniu dobrego gracza jest niemal całkowicie nie do odparcia. A tu chodzi o to, żeby wygrał ten, co lepiej gra, a nie ten co wziął Azjatów. |
Jest do odparcia . Tylko zależy z kim się gra. I najważniejsze kto gra! Jeśli gram kimś innym niż azjatem, a wiem, że niedaleko mnie jest jakiś azjat co agresywnie rushuje (np. Jacops) to nie pozostaje nic innego jak szybką budowę wież. Na koszary i wojsko to trochę za duży wydatek, a wieże są wytrzymałe i zadają stosunkowo duże obrażenia azjatyckiemu wojsku (przykład: ronin-45 życia). Zresztą każdy dobry gracz wie, że wieże otacza się murem . Wtedy nijak je zniszczyć w początkowej fazie gry.
I tak właściwie to się pomyliłem . Można rushować, tylko od 12:30 . A np. KrzysztofZW niedawno pobił rekord powołania wyprawy krzyżowej -- 12:28 .
Linear napisał: |
Popieram zakaz tworzenia herosów na Arabach, ale tylko jednego typu. Mianowicie, nie wolno tworzyć jednostek, które mają więcej niż 100 many i potrafią rzucać ogniste deszcze, zamrożenia lub ogniste pociski. Niech w grze nie będzie jednostek zdolnych zmiatać całą armię! Wszelkie inne kombinacje za pomocą magicznych przedmiotów i eliksirów są dowzolone. No bo jak? Gdybyśmy mieli grać z herosami-niszczycielami, wszyscy graliby na Arabach! Znowu monopol! |
No, z tymi herosami to trochę przegięcie, ale wiem co trzeba robić kiedy wróg cię nim zaatakuje.
1. Możesz go otoczyć bandą łuczników i zabić. Nie może mieć więcej niż 75 życia, a każdy strzał odbiera mu jeden. Czyli szybkostrzelni łucznicy mogą go zabić.
2.Nikt nie robi u Europejczyków Gildii Magów. I słusznie bo mag europejski jest kiepski. Ale w tym przypadku zamrożenie może się przydać. Bezwładnego herosa może wykończyć ktokolwiek, a w szczególności banda pikinierów.
3.Chyba najskuteczniejszy ze wszystkich sposobów: Takiego Herosa zawsze można przekupić !!!
Są jednak zawsze sposoby tradycyjne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
michalbiel
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 13:57, 23 Wrz 2007 |
|
kazdy rush jest do odparcia jesli dobry gracz odpiera ataki i balisty latwo mozna zrobic zajezdzajac z 5 rycerzykami je od tylu ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 14:58, 23 Wrz 2007 |
|
Właśnie mi się przypomniał Mino. On rushował- Arabami!! W 10 minucie ma już kilka ciężkich konnic. Europejczyk jest w stanie powołać wyprawe w 11 minucie. Takie ataki są bardzo trudne do odparcia, a wręcz niemożliwe. W takiej sytuacji nawet nagorszy gracz może pokonać najlepszego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Nie 17:06, 23 Wrz 2007 |
|
Jeśli nie spodziewasz się takiej ewentualności to nie możesz nazwać się najlepszym. Najlepszy jak nazwa wskazuje radzi sobie w każdej sytuacji obronna ręką.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 17:55, 23 Wrz 2007 |
|
DeadMAN napisał: |
Jeśli nie spodziewasz się takiej ewentualności to nie możesz nazwać się najlepszym. Najlepszy jak nazwa wskazuje radzi sobie w każdej sytuacji obronna ręką. |
O nie, z tym się nie zgodzę, niech europejczyk odeprze rush gracza, który doskonale gra ninja.
TO jest NIEmożliwe.
Niech azjata nie grający na ninja (99%) odeprze wyprawe euro w 13 min.
TO jest NIEmożliwe.
To samo tyczy się araba
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Nie 18:14, 23 Wrz 2007 |
|
Przepraszam, ale zanim była znana strategia z Ninja to jakoś sobie ludzie radzili.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 18:38, 23 Wrz 2007 |
|
A teraz już się nie da poradzić czegokolwiek na dobry rush ninja. Proste.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 19:30, 23 Wrz 2007 |
|
Da się . Balistami i herosami- łucznikami konnymi .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 21:09, 23 Wrz 2007 |
|
Bez komentarza...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Nie 21:17, 23 Wrz 2007 |
|
Widze że jest jeszcze wielu zwolleników gry bez zasad... można by zrobić "turniej bez zasad"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 7:49, 24 Wrz 2007 |
|
Wybudować kilka baszt otoczonych murem i ninja z krzyżowcami prędzej czy późnej padną. Sęk w tym, że dziś mało kto przekształci początkową wieżę na strażnicę i ogrodzi ją murem chociażby albo w ogóle wybuduje jakąkolwiek formacje obronną.
Jak wiemy, owe jednostki nic tym wieżyczkom nie zrobią, chyba że wróg przyszedł by z łucznikami...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |