Autor |
Wiadomość |
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 14:59, 21 Mar 2007 |
|
Mam bardzo poważny problem podzczas robienia jednej z map. Pytałem już wielu osób ale niestety nadal nie udało mi się uzyskać rozwiązania, a mianowicie chodzi o regułę, w której gracz dopiero po zabiciu potworów i znalezieniu się w obszarze może rozpocząć konwersację.
Więc wpisuję taki warunek: marsiwobszarze && szkieletyzabite i nic się nie dzieje. Pomocy!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Torgar
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 15:07, 21 Mar 2007 |
|
a próbowałeś pisać regule na odwrót?? musisz podać w dobrej kolejności spróbuj a jak nie zadziała to nie wiem co to może być
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 16:09, 21 Mar 2007 |
|
Ja tam pisze jedno "&". Prócz tego czy szkielety żyją na początku splanszy? Sprawdź czy na pewno wszystkie obiekty poprawnie wprowadziłeś.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Śro 17:27, 21 Mar 2007 |
|
Samo sformułowanie warunku jest poprawne, więc problem musi leżeć w wydarzeniach "marsiwobszarze" i "szkieletyzabite". Możliwe, że niepoprawnie ustaliłeś obiekty do któregoś z nich lub też jakiś z szkieletów gdzieś się zapodział i go nie wybiłeś. Alternatywnie też może zrobiłeś literówkę w nazwach tych wydarzeń podczas wpisywania ich do warunku? :>
Albo może reguła wywołuje się, ale akcje przypisane jej nic nie robią? (np konwersacja nie ma zdefiniowanej pierwszej frazy?)
Co do && to w warunkach lepsza jest właśnie ta wersja, z podwójnym &. Pojedynczego używa się do binarnych operacji. Niby akurat w tym przypadku żadna różnica, bo efekt taki sam, ale po co łapać złe nawyki ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 21:52, 21 Mar 2007 |
|
ja to chyba musze iść do jakiegoś specjalisty, który będzie potrafił opanować moje "rotrzepanie", a jeśli mu się uda dam nu nobla.
Nie miałem zdefiniowanej pierszwj frazy. Przepraszam, że wam głowę zawracałem, ale będziecie się musieli przyzwyczaić heh
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Xillion
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Nie 17:16, 08 Kwi 2007 |
|
a nie mozesz po prostu dac zeby po zabiciu jego konwersacja sie zaczela czy musi byc ten obszar??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 17:25, 08 Kwi 2007 |
|
Nie musi, ale jak zabije te szkielety ktoś inny, to wtedy postać będzie gadać z drugiego końca mapy, to nie jest fajne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 17:30, 09 Kwi 2007 |
|
Xilion najpierw pomyśl dwa razy zanim cos napiszesz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:04, 09 Kwi 2007 |
|
Spokojnie, spokojnie, to młody padawan, jeszcze będziesz miał go okazję wyszkolić, missstrzu Obieżyświacie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 10:04, 10 Kwi 2007 |
|
Bez zbędnej ironi prosze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|