Autor |
Wiadomość |
Eldia
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 18:43, 20 Mar 2007 |
|
Widzę, że tu na forum znawcy piszą, połapani w Tzarze. Ja gram sporo czasu, ale kilka spraw mnie dręczy.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
1. Gram w losową mapę. Niszczę wszystkich wrogów, jednak nie pojawia się komunikat o wygranej ani tekst typu: "Ktoś został pokonany!". Zostają tylko manekiny wrogów. Czy je też muszę zniszczyć?
2. Czasami, bez znaczenia na jakiej mapie gram, nie da się kliknąć na przycisk "Dyplomacja". Kiedy na niego klikam nie wyskakuje okienko z ustawieniami dyplomacji.
3. Na czym polega tryb gry Deamatch (nie wiem dokładnie jak to się pisze)?
4. Grając w gotową mapę "O jeden most za blisko" czasami gdy ją włączam pojawia się w pełni rozbudowane królestwo ze wwszystkimi budynkami, a czasami normalnie - tylko zamek. Mieliście tak? Da się to kontrolować?
Pozdrawiam
Eldia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Wto 18:54, 20 Mar 2007 |
|
Odpowiedzi
1. Możliwe że jest to błąd gry. Zaktualizuj sobie tzara do wersji 1.10
2. To dziwne. Okienko nie powinno wyskakiwać tylko w przypadku gdy mapa jest ustawiona na Kampanie lub historie. A czy ten błąd pojawia sie także w multiplayerze?
3.http://www.tzar.fora.pl/viewtopic.php?t=192&highlight=deathmatch Uzywaj funkcji szukaj
4. Mi się to nigdy nie zdarzyło wiec ci nie pomoge
Pozdro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Wto 18:59, 20 Mar 2007 |
|
Co do 4 tego. Zależne jest to czy zaznaczony jest punkt : Ustawienia mapy. Gdy go odznaczymy mamy sam zamek, zaś gdy jest zielony to jest wg scenariusza mapki czyli pełna rozbudowa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Eldia
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 19:06, 20 Mar 2007 |
|
Abrakadabra, jeszcze multiplayera nie próbowałam.
Dzięki za odpowiedzi .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:40, 20 Mar 2007 |
|
Tak jak wyżej napisano.
Moje uwagi:
ad. 1
Zależy jakie są warunki zwycięstwa. Limit punktów, Limit czasu? Może jednak jakaś mała jednostka została schowana w lesie? Przyczyn może być dużo. Wątpię, czy byłaby to wada gry. Jednak zalecam aktualizację do 1.10 - jest tam przycisk/ikonka, która określa czy komputer ma walczyć do upadłego - tło czerwone ze złotym mieczem, czy też gdy zostanie mu niewiele ale zawsze coś(np. kilka wieśniaków, magazyn, łucznik) ma się poddać(ikonka zielona z flagą).
ad. 2
W niektórych mapach(np. w mapach do kampanii) jest automatycznie wyłączona dyplomacja. Nie ma tego w mapach losowych.
Reszta została napisana
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kalein
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany:
Śro 8:06, 21 Mar 2007 |
|
ad.2 Co do ikonki dyplomacji to jak grałem w kampanie,a potem nie wyłanczając Tzara w multiplayer to nie mogłem wcisnąć.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Czw 12:32, 23 Sie 2007 |
|
1. nie wiem
2. Bo dyplomacja działa tylko w mapkach stworzonych przez ciebie i być może przez kogoś innego. A mapki z tzara mają to do siebie że jaka jest dyplomacja taka ma być!
3. nie wiem
4. jeszce raz nie wiem!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:27, 23 Sie 2007 |
|
Jak "nie wiesz", to NIE PISZ, wykasowałem już kilka Twoich bezsensownych postów, jeszcze trochę i dostaniesz ostrzeżenie - zostawiłem tylko ten, żebyś wiedział o co chodzi i reszta, żeby znała sytuację... o.o
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ender
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 16:32, 25 Wrz 2007 |
|
pytanie number 2: Co wy na to by stworzyc gre na podst wczesniejszego z temtow...hm nie pamietem ktorego... w kazdym abdz razie Quigo zamiescil tma opis jednej z gier w ktore byscie zrobili i grali... gra przedstawialaby sie mniej wiecej tak: jest sobie male panstwo podzielone na prwoincje... kazdy z graczy mialby jedna z prowincji kazda z prowincji, mialaby swoj atut i stolice nazwana przez posiadacza jej(gracza)... kazdy z graczy moglby podbic inne prowincje przylegajace do jego ziem... kazda nowa prowincja podbita(lub oddana) dawala by mu pewne korzysci(do ustalenia) podczas innych bitew z reszta graczy... oczywiscie byliby zdrajcy i bylyby sojusze... calym "administratorem" tej gry bylby cesarz:Np jaka wazna osobistosc(czyt.Deadman;), czy inni... i oni by ustalali terminy walk itp itd... mozna by blyo podbic prowincje raz na 3 dni... potem mozna by bylo znowu... oczywiscie jest to pytanie w dziale pytania tylko czy znajdzie sie odpowiedz? chcialby ktos zagrac w taka lub podobna gre? Wiem iz pewnie beda krytycy ale zawsze jestem otwarty na poprawki...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pią 17:30, 02 Lis 2007 |
|
Mam pytanie. Jak gra się z kompem i wybiera się deatchmatch to czasem jest nieograniczona liczba surowców, a czasem mamy po 5000 każdego surowca i nieograniczone złoża przy zamku. Od czego to zależy?
Новый год
ЕВРОВИДЕНИЕ
Бля ребята это пиздец
Позор России нах
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacops
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Debica Płeć:
|
Wysłany:
Sob 14:23, 03 Lis 2007 |
|
Cytat: |
Mam pytanie. Jak gra się z kompem i wybiera się deatchmatch to czasem jest nieograniczona liczba surowców, a czasem mamy po 5000 każdego surowca i nieograniczone złoża przy zamku. Od czego to zależy? |
Deadmatch na Mało Sur. Początkowych - Początkowo 0 surowcow zlota i kamienia, po 300 drewna i pożywienia, oraz niekączące się złoża przy zamku.
Deadmatch na Normalych Sur. Początkowych - Początkowo 5000 wszystkich surowców i niekączące się złoża przy zamku.
Deadmatch na Dużych Sur. Początkowych - Nieograniczona liczba surowców
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 14:16, 04 Lis 2007 |
|
Ahaaaaaa . Wiedziałem ze coś jest z tymi surowcami, i wybierałem Surowce na Mapie .
Dziękuję za odpowiedź .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ender
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 18:27, 04 Lis 2007 |
|
Dm jest dla treningu aby zobaczyc jak mozna zapalnowac szybko wioske... lae lepsza jest normal.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rychter
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Nie 20:19, 04 Lis 2007 |
|
Może trzeba kupić oryginalnego tzara.
Co do pioruna. Musisz ustawic żeby meic 5k surowców deathmatch i początkowe surowce dużo. A jak chcrsz nie ograniczone to surowce na mapie: mało. Chyba
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ender
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 14:05, 06 Lis 2007 |
|
Nikt za bardzo nie gra chyba na DM aby to swierdzic prawdilowo:/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|