Autor |
Wiadomość |
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:26, 19 Sty 2006 |
|
Sa poszukaj nagłówka Akcje i wydarzenia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:47, 19 Sty 2006 |
|
My z Deadman'em robiliśmy podobnie do KrzysztofaZW. Była jednak jedna różnica, my dużo też sami wykombinowaliśmy, a z instrukcji nigdy nie skorzystaliśmy. Przyznam się szczerze, że ja nie wiem nawet jak ona od środka wygląda.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Pią 0:14, 20 Sty 2006 |
|
Tak to prawda najlepiej samemu dojsc (Za pomoca map z kampani) wtedy sie najlepiej rozumie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Davvvid
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 14:20, 20 Sty 2006 |
|
Ja również mało czytałem poradnika. Edytowałem kampanie tzara i się dużo nauczyłem. Jest tam jednak dużo "wyrażeń" (chodzi o akcje - wyrażenie) których nie rozumiem np:
$candelobjects = 0
@setai(2, 3)
@kingdomcanrescue(1, 0)
Mógłbym tak jeszcze wypisywać, ale to raczej nie ma sensu. Jeżeli ktoś rozumie te wyrażenia to niech mi wytłumaczy.
ps. Viltharis wiem już co zrobić aby dany gracz otrzymywał surowce. Jak chcesz wiedzieć to ci napisze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:38, 20 Sty 2006 |
|
To napisz na forum publicznie... No, chyba, że nie chcesz, a w takim razie napisz tylko mi. A co do wyrażeń, to muszę przyznać, że nigdy takowych nie używałem. Być może nie są one potrzebne. Możesz powiedzieć, w której planszy i gdzie one są (nie chce mi się szukać).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Davvvid
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 17:10, 20 Sty 2006 |
|
Oczywiście że moge to powiedzieć publicznie.
Żeby dany gracz dostał surowce trzeba w wyrażeniu wpisać to:
@setfood(1, @food(1) + 100
@setwood(1, @wood(1) + 100
@setgold(1, @gold(1) + 100
@setstone(1, @stone(1) + 100
Dwie pierwsze jedynki to numer gracza, a + 100 to ilość surowca.
Jeżeli chodzi o te wyrażenia które pisałem wyżej to są z mapy "Benas" z kampani Tzar.
Właśnie z tej mapy nauczyłem sie tego o surowcach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 17:33, 20 Sty 2006 |
|
Hmmm... Chwała nauce! Z pewnością Twe odkrycie przysłuży się wielu użytkownikom.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Davvvid
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 19:15, 20 Sty 2006 |
|
Heh mam taką nadzieje.
Skończyłem już pierwszą misje do swojej kampani. Pewnie sobie pomyślicie że mam zabójczą prędkość, ale robie je tak wolno ponieważ w tej misji i kampani bedzie dużo zdażeń.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:38, 20 Sty 2006 |
|
Ja tam robię jeszcze wolniej, ale to głównie z braku weny. Jak mam takową to zrobienie jednej mapy może trwać nawet 6-7 godzin.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Daernis
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z troszeczke innej bajki ;)
|
Wysłany:
Pią 21:43, 20 Sty 2006 |
|
Ja mam tak samo- moją kampanoie robie juz chyba z 2 miesiąc a mam z 8 map Powód- brak weny/czasu/chęci (ostatnie najbardziej prawdopodobne)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Davvvid
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 1:15, 21 Sty 2006 |
|
Mam kolejne pytanie do doświadczonych maporobów.
Wiem jak zrobić żeby w dialogu były możliwości wyboru, ale co zrobić by każda odpowiedz miała inne konsekwencje
Np. Ktoś zadaje nam zagadke. Gdy odpowiemy prawidłowo wygrywamy, a gdy źle przegrywamy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 9:28, 21 Sty 2006 |
|
Wpisujesz w "Wynik" w tym miejscu konwersacji, gdzie jest rozbicie na dwie opcje $(wpisujesz co chcesz) = 1, następnie w regule, w "warunek do reguły" wpisujesz $(to samo co wyżej). Teraz powinno działać. Nie zapomnij tego powtórzyć w wypadku obu opcji. Mam nadzieję, że jaśnie się wyraziłem. W razie czego postaram sie to łatwiej przekazać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Daernis
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z troszeczke innej bajki ;)
|
Wysłany:
Sob 11:22, 21 Sty 2006 |
|
A ja doprecyzuje, zeby nie zrobić błędu. Tam gdzie jest "warunek do reguły" nie wspisujesz już "= 1".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 11:43, 21 Sty 2006 |
|
A po co to precyzować? Przecież nie napisałem "= 1", więc jest to równoznaczne z tym, że nie trzeba tego pisać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Daernis
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z troszeczke innej bajki ;)
|
Wysłany:
Sob 13:24, 21 Sty 2006 |
|
Ale niektórzy mogą pomyśleć że "to samo co wyżej" może oznaczać to samo co wyżej czyli z "= 1" a tak nie będzie błędu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|