Autor |
Wiadomość |
MISTRZ_MIECZA
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 17:09, 27 Kwi 2006 |
|
Oto screeny z pierwszej misji. Jest ona tak krótka że nawet jak bym umiał to bym jej nie zamieścił. Ta misja żyje głównie dzięki KrzysztofowiZW, więc jeszcze raz mu dziękuję.
Na czerwono zamalowane jest imię króla bo brzmiała ona jakoś tak (przeraszam za spam): wakoissdas
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Jacops
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Debica Płeć:
|
Wysłany:
Czw 18:17, 27 Kwi 2006 |
|
Ale ladnie... Szkoda, ze ja tak nieumiem programowac edytora...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MISTRZ_MIECZA
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 18:34, 27 Kwi 2006 |
|
A myślisz że ja kiedyś umiałem. Musiałem 5 razy przeczytać rozdział Reguły, Akcje, Wydarzenia zanim coś załapałem. Ale nadal nie wiem o co chodzi z tymi warunkami. Wszystko inne to pestka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mihalo
Dołączył: 01 Sty 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 22:20, 27 Kwi 2006 |
|
Fajnie się w sumie zapowiada ; ładna okolica; fajne ikony, skąd takie masz?
Dla mnie generalnie warunki nie sa problemem, problemem jest odpowiednie ich zgranie ze sobą, jesli mapa zawiera ponad 20 reguł, niektóre pomieszane ze sobą a niektóre działające jedynie w kampanii jako całości to jest już ciężko. W dodatku testowanie tez jest żmudne i nudne, zwłaszcza, że by dojść do konkretnej reguły trzeba przebrnąc przez wiele innych. O i jeszcze żmudne są konwersacje, jeśli mozna je zakończyć na kilka sposobów.
Najgorsze jest to testowanie...ale za to jaka frajda jak wszystko zaczyna ze sobą działać! Edytor Tzara ma to do siebie że w dużej części jest ograniczony tylko przez wyobraźnię i wiedzę tworzącego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 6:47, 28 Kwi 2006 |
|
Ikonki pochodzą z gry Icewind Dale II, ale wiele z nich było już w pierwszej części.
Zgodzę się z przedmówcami, że teren zrobiony przepięknie (ja nie umiem takiego zrobić i bardzo z tego powodu żałuję), a i fabuła może być ciekawa.
Zamieść tą pierwszą mapkę, bo chcę mieć namiastkę tego co mnie czeka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MISTRZ_MIECZA
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 13:12, 28 Kwi 2006 |
|
Mam pytanie: Co zrobić żeby dwóch krzyżowców od początku jeździli od jednego punktu do drugiego?
Mogę Ci Viltharisie przesłać na email a Ty to opublikujesz, bo sam nie wiem jak to zrobić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mihalo
Dołączył: 01 Sty 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 13:38, 28 Kwi 2006 |
|
akcja rozkaz do obiektu -> patroluj
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MISTRZ_MIECZA
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 13:53, 28 Kwi 2006 |
|
Ano faktycznie. Musiałem to przeoczyć. Dzięki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:09, 28 Kwi 2006 |
|
Szkoda, że nie wysłałeś tego dziś MISTRZU. Mógłbym w tedy zamieścić, a tak to dopiero po przerwie, bo wyjeżdżam za dwie godziny. Jeżeli się wyrobisz, to ślij.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MISTRZ_MIECZA
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 16:17, 28 Kwi 2006 |
|
to podaj mi swój adres
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:26, 28 Kwi 2006 |
|
O rany... Przecież pod każdym moim postem jest!!
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MISTRZ_MIECZA
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 18:23, 28 Kwi 2006 |
|
No wiem ale jak na to klikam to się pojawia coś czego nie czaje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pawcio
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Nie 7:23, 14 Maj 2006 |
|
mihalo napisał: |
Najgorsze jest to testowanie...ale za to jaka frajda jak wszystko zaczyna ze sobą działać! Edytor Tzara ma to do siebie że w dużej części jest ograniczony tylko przez wyobraźnię i wiedzę tworzącego |
Czemu? Testowanie jest wlasnie fajne! Naj Naj Najgorsze to sa reguly, akcje i wydarzenia..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Nie 9:26, 14 Maj 2006 |
|
Bo jak kilkanaście razy trzeba testować ten sam element, to zupełnie się odechciewa tworzenia mapy. Szczególnie gdy do przetestowania tego elementu trzeba przejść 3/4 całej mapy
A reguły, akcje i wydarzenia to tylko kwestia wprawy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Śro 23:41, 30 Sie 2006 |
|
Dwie sprawy:
1. Nie pisz post pod postem.
2. Twoje posty nie wnosza nic do dyskusji.
Mam nadzieje ,ze kolejne Twoje posty wniosą o wiele więcej do tematu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|