|
|
Autor |
Wiadomość |
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 14:23, 01 Kwi 2008 |
|
Ciekawym paradoksem jest fakt, że to właśnie Linear był największym orędownikiem zmian jeśli chodzi o surowce początkowe.
Zanim przyszedł do Tzara praktycznie nie widywało się gier na surowcach początkowych normalnych, prócz wyjątków.
Uważano to za nielogiczną stratę czasu i surowców bez potrzeby.
Właśnie z powodu Lineara, później Hiszpan, zapomniano o grze na surowcach dużych początkowych, tak samo jak przebiega to obecnie(wtedy był mniejszych rozgłos). Gracze sfrustrowani po prostu wychodzili z gry "bo ja nie umiem grać na mało początkowych" zawieszając ją.
Ciekawe, co spowodowało odbicie w stronę dużych początkowych?
O zasadach/suchej mapie/schematach gry nie będę się wypowiadał. Napisałem o tym juz wystarczająco wiele postów, które kolejno są ignorowane.
|
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysztofZW dnia Wto 14:25, 01 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Wto 14:31, 01 Kwi 2008 |
|
Oh nie przez wszystkich KZW, ale fakt, kto cię słucha? Gracz, który może się podawać za 'lepszego', nie będzie chciał żadnych zmian i będzie nudziarzem. Boi się tylko pozycji.. trzeba się jakoś wybić w tą stronę, żeby ludzie grali inaczej. Na hamachi coraz mniej osób, a zauważyłem, że każda zmiana rodzaju gry czy gry przyciąga ludzi .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:59, 01 Kwi 2008 |
|
A proszę bardzo, mi nie zależy na rodzaju mapy, można się przyzwyczaić do innych.
Draco, pewnie nie wiesz ale od dawna postulowałem jakieś zmiany, niestety społ. tzara jest takie zacięte (patrz: zasady, ta dyskusja, patch) jeżeli chodzi o jakieś zmiany, że po prostu żal.
Nie wiem czy to wina hiszpanów czy nie, ale to obecnie nie ma większego znaczenia.
A zmiana gry na duże początkowe ją przyspiesza i o to nam chodziło, by grało się już w 15 minucie na maxa, a nie w 22...
Dlatego stały model surowców można ustalić, mimo wszystko, chociaż pewnie znajdą się nadal hodowcy krów z powołania, to proszę bardzo.
Zwłaszcza, że ostatnio w prawie każdej grze kogoś "wywala"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 17:10, 01 Kwi 2008 |
|
By grało się 15 min na maxa ? gra w 15 min to nie gra, zaatakujesz kogoś i go rozwalasz, dobra gra trwa przeważnie do 50 min
Ja osobiście jestem za tymi zmianami oraz nie chce mi się już grac na normalnych surkach i budowac polaaaaaa..........
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 22:04, 05 Kwi 2008 |
|
Nie ma sensu grać na mapach z wodą. Czas, który zużywam na ładowanie ludzi na statki itp. rzeczy które muszę zrobić aby mobilizować armię nie wymagają myślenia, lecz sprawności ruchowej ręki oraz dobrej optycznej myszki, a po co sobie zabierać czas.
Tak samo jest z surowcami początkowymi. Jeżeli mamy ich dużo to zyskujemy na czasie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 7:38, 06 Kwi 2008 |
|
Nie uwzględniłeś także, że gra na wodzie wymaga innej taktyki niż na lądzie - jeśli będziesz bezmyślnie kopiował ją z gry lądowej - przegrasz...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 9:19, 06 Kwi 2008 |
|
A kto powiedział, że od razu musimy grać na wyspach lub archipelagu? Można wziąć jeziora, gdzie woda prawie nigdy nie umożliwia przeprowadzenia wojsk drogą lądową, gdzie nie trzeba ładować wojsk na statki. A urozmaicają teren i pozwalają na zastosowanie zagrywek taktycznych w postaci ufortyfikowania jakiegoś przesmyku lub zaatakowania wroga z flanki niewielkim desantem jeziora. Poza tym woda umożliwia Azjacie handel, który na lądzie jest dla niego praktycznie niemożliwe(handel wieśniakami jest o jakieś 70% mniej efektywny niż karawanami), natomiast handel wodą jest wysoce wydajny i pozwoli Azjacie mieć złoto również w późnej fazie gry. Ja nigdy nie lubiłem grać ani na wyspach ani na archipelagu, a kiedy zaczynałem z Tzarem i jeszcze przez długi czas usiłowałem namówić hosta do ustawienia jezior lub kontynentu. Na tych dwóch typach mapy woda nie wadzi, a urozmaica.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 11:06, 06 Kwi 2008 |
|
Ja tam nie lubię grać na mapie gdzie jest woda, gram na takich zasadach by się fajnie grało, a nie by gra była urozmaicona.
Podobnie jest w Mediebalu 2, jest mnóstwo map, ale jakoś większość gra na "trawiastych równinach", a dlaczego ? by po prostu były "równe szanse"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Draco
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
|
Wysłany:
Nie 13:14, 06 Kwi 2008 |
|
Lorys ale ty jestes ograniczony, może twoje zasady nie wszystkim sie podobają, pomyslałes o tym ze może komuś sie fajnie gra jak jest woda ?
King, a kto powiedział że gre musimy skączyć w 30min, gdzie ci sie tak spieszy? terqz grałem ponad godzine i bylo bardzo fajnie
W pełni sie zgadzam z dwoma panami z IRC ( LIn i KZW ).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Czw 15:40, 22 Maj 2008 |
|
Ja bym chciał z powrotem mało na start, i jak mówiłeś czemu 3 graczy ma zmieniac grę kilkuset?
Linear napisał: |
A kto powiedział, że od razu musimy grać na wyspach lub archipelagu? Można wziąć jeziora, gdzie woda prawie nigdy nie umożliwia przeprowadzenia wojsk drogą lądową, gdzie nie trzeba ładować wojsk na statki. A urozmaicają teren i pozwalają na zastosowanie zagrywek taktycznych w postaci ufortyfikowania jakiegoś przesmyku lub zaatakowania wroga z flanki niewielkim desantem jeziora. Poza tym woda umożliwia Azjacie handel, który na lądzie jest dla niego praktycznie niemożliwe(handel wieśniakami jest o jakieś 70% mniej efektywny niż karawanami), natomiast handel wodą jest wysoce wydajny i pozwoli Azjacie mieć złoto również w późnej fazie gry. Ja nigdy nie lubiłem grać ani na wyspach ani na archipelagu, a kiedy zaczynałem z Tzarem i jeszcze przez długi czas usiłowałem namówić hosta do ustawienia jezior lub kontynentu. Na tych dwóch typach mapy woda nie wadzi, a urozmaica. |
Ale tu sie zgadzam, przyroda powinna byc..
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matello dnia Czw 15:42, 22 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Czw 16:51, 22 Maj 2008 |
|
A ja przedstawie jeszcze inny nurt. Kto powiedział, że należy grać na losowych?
Nie ciekawie by było zagrać czasem na mapie losowej, która właściwie każdy zna? Tak dla odmiany.
A co do surowców. Ja tam jestem bardzo elastyczny jeśli chodzi o surowce początkowe. Mogę grać nawet i na małych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 18:18, 22 Maj 2008 |
|
Matello napisał: |
Ja bym chciał z powrotem mało na start, i jak mówiłeś czemu 3 graczy ma zmieniac grę kilkuset?
|
I znowu pokazujesz jakim jesteś aktywnym graczem tzara. Wszystkie informacje zbierasz z forum i osądzasz, iż ja Kamil i Linear wprowadziliśmy jakąś dyktature co do surowców początkowcyh?
Przecież możecie sobie grać na normalnych początkowych, ale jakoś nikt nie wpadł na taki pomysł ostatnio.
Ja się przychyle do większości Mogę grać na surowcach początkowych normalnych lub dużych, względnie małych.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez King Paweł dnia Czw 18:19, 22 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Czw 18:55, 22 Maj 2008 |
|
No dobra już mnie powoli wkurzasz
Ciekawi mnie jak ty cudownie grasz? Solo z Lancelotem już było? ;o
@down
Nie, to pan @up za takiego chce uchodzic, poza tym mówię co myślę, a on sie przywalił do moich postów akurat
@edit
A to że robie z siebie pośmiewisko, to mi akurat zwisa
Poza tym z tego co wiem to chodzi wam o szybszą grę...no jak wy gracie dla jak najszybszego końca to rozumiem, ja se wolę pograc jak najdłużej, inaczej co bym robił przy kompie?
Aha, i gram trochę online, nie umie grac to prawda, ale oglądam replaye różne, więc trochę chodźby z nich wiem
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matello dnia Czw 20:01, 22 Maj 2008, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 19:10, 22 Maj 2008 |
|
No, Matello, robisz z siebie coraz większe pośmiewisko.
Skoro nie wiesz jak gra King, to znaczy, że z grą online masz tyle wspólnego co NIC.
Ciekawi mnie więc, bardzo ciekawi, po co zabierasz głos skoro NIC o grze online nie wiesz?
Wytłumaczysz mi to?
Ale nie textem typu: "Dopiero nie dawno zacząłem grać" Bo wychodzi na to samo, nie znasz realiów gry, nie znasz graczy, nie znasz reguł, nie wiesz nic jednym słowem, a chcesz uchodzić, za kogoś kto wie wszystko...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 20:28, 22 Maj 2008 |
|
Ja się nie przywaliłem do twoich postów. Denerwuje mnie tylko to, że komentujesz wszystko mimo, iż nie jesteś aktywnym graczem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |