Autor |
Wiadomość |
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Pon 17:40, 12 Lut 2007 |
|
Ciekawym aspektem gry Azjatów są ninja. Duża ich ilość może wyrządzić nie lada szkody. Dariuszu ? W której minucie zaczynasz działania strony militarnej ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dariusz I
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z krainy Tzara ;]
|
Wysłany:
Pon 18:32, 12 Lut 2007 |
|
W której? Po tym jak uzbieram surówki i dobrze się zabezpiecze wieżycznaki i basztami.
potem zajmuje się właśnie stroną militarną i wynalazkami (a zwłaszcza prochu i baszt rakietowych).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mattteo
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Krakow
|
Wysłany:
Pon 22:40, 12 Lut 2007 |
|
Ja tam wole sie zabezpieczyc sie potezna armia. 300 populacji robie okolo 30min i wszyscy oczywiscie 8 lvl :] Jesli chodzi o pierwsze dzialania wojenne to bedzie 16-17min i wtedy styknie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Draco
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
|
Wysłany:
Wto 17:48, 13 Lut 2007 |
|
Hmm... niektórzy maja odległe plany w swoich taktykach, tylko że czasem nie można ich zrealizować.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bagero
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z lasu..
|
Wysłany:
Sob 13:43, 17 Lut 2007 |
|
Obojętnie jaką nacją się gra – najlepszą obroną jest atak. Nie warto inwestować w umocnienia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 23:19, 23 Lut 2007 |
|
Grałem z pewnym gościem(jakiś hiszpan). Ja miałem baszty, a on nie. Była dziwna sytuacja. Okrążył mnie podczas gdy ja zaatakowałem jego wiochę to i on. Jego armia została zdziesiątkowana przez baszty(artyleryjskie też). Wróciłem i wybiłem mu to co pozostało. The End
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
EcoQ
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Toruń
|
Wysłany:
Pią 15:47, 13 Kwi 2007 |
|
dzisiaj jak zagrałem pierwszy raz azjatami nie wiedzialem co zrobić .. ale jak nauczyłem sie smoki robić to bez lipy .. moja taktyka zrobic na początku 10 do drewana 7 do zlota 5 do zarcia pozniej budowac do smoków i rasz tylko uważac na wieże u przeciwnika
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 14:26, 14 Kwi 2007 |
|
Kompa to oczywiście rozwali. Smoki są to potwory magiczne, które mają największą szansę z kapłanami wroga-mogą szybko podlecieć i PODLECIEĆ, a nie podejść.
Wystarczyło raz zagrać azjatami, a już uważam ich za cienką rasę. Jak puści się na nich szybkie następujące po sobie ataki, to nie wyrobią z produkcją pożywienia. Nawet jak okrążyłem polami 3 farmy i zamek to pierwszy raz widzę, żę brak mi pożywienia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RevaN
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nikąd
|
Wysłany:
Sob 15:15, 14 Kwi 2007 |
|
hahaha, bzdury gadasz, mimo, że nie mają krów, to upy z farm całkowicie wystarczą na 20 pól, to miinimum, a zalecany max to 30-40, bedziesz dosłownie robił setki roninów w ciągu minuty.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
EcoQ
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Toruń
|
Wysłany:
Sob 19:19, 14 Kwi 2007 |
|
też bez lipy sa ninja:D gdy atakujesz kolesia mozna nimi gdy sie jest niewidzialnym mozna zaskoczyć przeciwnika bo mozna wejs do srodka bazy i rozwalic wszystko
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 12:02, 15 Kwi 2007 |
|
Ninja to raczej kwalifijują się tylko do zadań specjalnych, a nie do niszczenia bazy wroga.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 12:37, 15 Kwi 2007 |
|
Gdyby tak zrobic z 50 ninja i ich wytrenować to sobie wyobraź Obieży zniszczenia, których byliby powodem
Szkoda że da sie je jedynie w zamku produkować
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 13:38, 15 Kwi 2007 |
|
nie marnowałbym złota na 50 ninja no chyba żebym miał go bardzo dużo. 50 ninja zmasakrowałoby miasto i oczywiście jeszcze nasza główna armia. Przeciwnik nie ma szans.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Pon 18:54, 21 Maj 2007 |
|
Linear napisał: |
Azjaci mają najlepszy początek wlaśnie, bo mają tanich wieśniaków. Ja zawsze na początku daje wszystek chłopów do drewna, żeby potem mieć dużo pól. Robie tak że stawiam farmę i otoczam ją polami, podobnie jak zamek. Szybko robię koszary i kuźnie i produkuję błyskawicznie całe masy tanich roninów ze wsparciem łuczników i zanim zaczniecie se słac dziesiątki konnnicy, magów i kapłanów to następujące w 5 minutowych odstępach hordy roninów i łuczników zamienią państwo każdej nacji w gruzy. |
Nie zamienią, jak arabowie sie postarają (euro też ale oni są "fanatycznymi krżyowcami") to w tej minucie co azjaci moga budować ciężką konnice i łuczników konnych, azjaci atakują przeważnie w ~12 minucie wtedy można mieć 20+ konnych i odeprzeć atak, i kontratak możę przynieś miłe skutki
Aha i smoki są dość słabe jak euro/arabowie sie odpowiednio przygotują, wystarczy 20 kapłanów w zamku z ochroną krzyży/janczarów
Nie gadaj żę azjaci żadzą
To Arabowie rulezz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Pon 19:36, 21 Maj 2007 |
|
Moj tato gra 2 taktykami
1 wchodzi na poczatku na teren wroga buduje niedaleko mur a za nim pelno baszt i gra gra gra nieraz z 4 godziny
To samo co w 1 tylko ze zneca sie jeszcze bardziej nad przeciwnikami i rozwala ich po protu chlopami przejmuje budowle bo nie ma zolnierzy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|