Autor |
Wiadomość |
Quigo
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet Płeć:
|
Wysłany:
Wto 17:26, 08 Sty 2008 |
|
Bez przesady, jeśli chodzi o taki sam atak, Hp czy co innego. Przecież technologia każdej z ras powinna być choćby minimalnie odmienna, bo taka gra to będzie jakiś kiks. Skoro mają być wyrównane szanse - w takim razie co janczarzy i inne silne jednostki tu robią?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
nOizZ
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole/Gł-zy
|
Wysłany:
Wto 17:41, 08 Sty 2008 |
|
Jestem jak najbardziej za zmianami proponowanymi przez Lineara. Rozmawialem z nim na ircu i nawet zapoponowalem kilka swoich pomyslow, niestety wiekszosci sie nie da zrealizowac. Mam nadzieje, ze chociaz uda sie zwiekszyc bonus przeciwko konnicy u samurajow. Chcialbym, jeszcze jakos wzmocnic azje, ale jednoczesnie nie wzmacniajac rusha.
Pomysl jest swietny, skoro mamy mozliwosc ulepszenia gry, to czemu nie mielibysmy z niego korzystac? Zapewne nie uda nam sie stworzyc idealnej gry za 1 razem, ale moze po kilku probach zblizymy sie do perfekcji
@PaWeł21MaT:
Patch ten ma na celu zrownowazenie ras,a takze zwiekszenie grywalnosci podczas rozgrywki online, natomiast zwiekszanie realizmu czesto dziala wlasnie na niekorzysc grywalnosci. Tak wiec trzeba troche "olac" ten realizm bo nie jest on priorytetem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Quigo
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet Płeć:
|
Wysłany:
Wto 17:54, 08 Sty 2008 |
|
No to mam pytanie: Co zrobicie gdy dana rasa ma więcej jednostek od drugiej?
Zresztą czemu w takim razie mamy zachować atut janczara dla Arabów?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PaWeł21MaT
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI Płeć:
|
Wysłany:
Wto 17:58, 08 Sty 2008 |
|
tak to juz rozumiem ale jezeli juz to poczytajcie sobie teksty poprzednie:
"Chcialbym, jeszcze jakos wzmocnic azje, ale jednoczesnie nie wzmacniajac rusha. " - nOizZ
Chodzi mi tylko o to zebyscie z tym nie przesadzili bo kazdy bedzie chcial wprowadzic jakas zmiane do rasy którą on gra to logiczne.
"Odnoszę wrażenie, że ty jesteś jednym z tych, którzy czytają 30% posta.'' = Linearze masz troche z tym racji bo jak widze dugie wypowiedzi to je wklejam do Ivony i mi koleś czyta
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 18:25, 08 Sty 2008 |
|
Quigo napisał: |
No to mam pytanie: Co zrobicie gdy dana rasa ma więcej jednostek od drugiej?
Zresztą czemu w takim razie mamy zachować atut janczara dla Arabów? |
LOL
...
NC
Teraz zacznijmy normalną odpowiedź...
Przecież NAM chodzi jedynie o to by OGÓLNIE rasy były równe do cholery.
Może quigo zróbmy tak by każda jednostka była równa drugiej?
Usuńmy jakiekolwiek bonusy itd?
To masz na myśli?
Janczar jest elitarną jednostką arabów tak jak jest nią krzyżowiec dla euro, nie rozumiem więc problemów...
To samo tyczy się ilości jednostek, rasa ma być tak mocna by dała radę drugiej
Zresztą ty nawet nie grasz online...
PS.
Swoje propozycje przedyskutuję na IRCu
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Wto 18:28, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
nOizZ
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole/Gł-zy
|
Wysłany:
Wto 19:40, 08 Sty 2008 |
|
PaWeł21MaT napisał: |
tak to juz rozumiem ale jezeli juz to poczytajcie sobie teksty poprzednie:
"Chcialbym, jeszcze jakos wzmocnic azje, ale jednoczesnie nie wzmacniajac rusha. " - nOizZ
Chodzi mi tylko o to zebyscie z tym nie przesadzili bo kazdy bedzie chcial wprowadzic jakas zmiane do rasy którą on gra to logiczne. |
Nie gram, ani azja, ani euro, jedyne czym gram to arabki, zatkalo?
Pewnie nie pomyslales, ze ktos moglby popatrzec na to sprawiedliwym okiem, nie?
Uznalem, ze azja moze zostac za bardzo w tyle, wiec dalem Linearowi kilka pomyslow jak ja wzmocnic, ale nie da sie wiekszosci wykonac niestety :/
Nie chce tez, aby wszelkie ulepszenia tej rasy dotyczyly rusha, wole zeby mozna bylo nimi pograc tez i na inne sposoby
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Wto 19:45, 08 Sty 2008 |
|
Taa, sądze że moge zmienić izzy moda. Wyprodukować poprawke
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:00, 08 Sty 2008 |
|
Nie kłopocz się już zrobiłem patcha ze wszystkimi poprawkami oprócz zwiększenia limitu. No i zmniejszyłem koszt rycerza do 60 złota 100 żywności a koszt zbroi płytowej obniżono do 400 złota i czas wynajdywania o połowę. Tylko limitu jeszcze nie zwiększyłem.
Ah no i jeszcze przydałoby się zrobić dla samurajów bonus przeciwko konnicy +100%. Niech Azjaci mają coś mocnego na konnicę, a przy okazji na wszystko inne, bo koszt samuraja zmniejszyłem jak powiedziałem w pierwszym poście.
Póki co żadnych zmian w grafice. Patcha trzeba przetestować. Jeśli gra okaże się w porządku a nacje zrównoważone można będzie upowszechnić patcha. Zmiany grafiki nie są ani priorytetem ani nie są komukolwiek potrzebne.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Wto 20:01, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Wto 20:03, 08 Sty 2008 |
|
Bonus masz w pliku Bonus.ini
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:04, 08 Sty 2008 |
|
Wiem ale trzeba wiedzieć co napisać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Draco
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
|
Wysłany:
Wto 21:28, 08 Sty 2008 |
|
Linear, nie wiem czy jak dasz dla Euro mocniejszą i tanszą konnice to bedzie dobrze. I tak rycerze mają przewage w tym że nie jest wymagana do nich zadna gildia, wystarczy zbroja płytowa i stajnia. Inne nacje zas muszą zrobic gildie wojowników aby miec samuraja konnego czy janczara. Moim zdaniem nikt nie robi rycerzy bo są krzyzowcy, wiec jak ktos juz ma 36 krzyzowców to nie robi wiecej koni bo przeciwnik zniszczy go włóczniami.
Co do domow to wcale nie są drogie i sie wcale tak długo nie budują, a balista jest droga i łątwo ją zniszczyc wiec po co zmniejszac jej atak jak i tak nikt ich nie robi. Widac je może w 1 na 10 gier (bez zasad oczywiscie).
Popieram wzmocnienie samurajów bo Azji brak atutów. Można tez zmniejszyc koszt mnicha, bo 100 zarcia to masakra przy braku krow, zwłaszcza że nie jest to mocna jednostka i długo sie produkuje.
Moim zdaniem mozna by było cos zrobic żeby ludzie uzywali Golemy, Dziny, Smoki, itp, bo to zanikło (smoki nie do konca) poprzez zbyt silnych kapłanów, a gra stała by sie barcziej urozmaicona.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Wto 21:32, 08 Sty 2008 |
|
Linear, i któreś jednostki musza miec bonus do ninji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 22:24, 08 Sty 2008 |
|
Co do domów to wyjaśniałem i wyjaśniam: zbyt długo trwa ich odbudowa i zbyt drogo. Niczemu to nie zaszkodzi, tylko sprawi, że po utracie domów czas na odbudowę będzie krótszy. Co do balist to faktycznie nie jestem do końca pewny, po prostu wydaje mi się, że 60 to jednak za dużo. Rycerze powinni być silniejsi, z tej prostej przyczyny, że są za słabi Nikt nie robi rycerzy bo są drodzy i kiepscy. Mnich jest w miarę mocny, 100 żarcia to nie jest wygórowana cena.
O magicznych istotach później się pomyśli. Ninja mają teraz -4 do obrony i to w zupełności wystarczy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:40, 09 Sty 2008 |
|
Nie ruszaj żadnej balisty. W realu taki strzały potrafiły zabić batalion ludzi, a tutaj nie zabijają nawet piechura. Z resztą tak podatne na każdy cios, że weź przestań. Jeśli chcesz coś ruszać w baliście to chyba tylko zwiększ jej hp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Śro 14:52, 09 Sty 2008 |
|
Ewentualnie zmniejsz cene, ale o czym my mówimy, po gruntownych testach nie takich ze wszedlem i po minucie, stwierdzam ze działa. Gdy zagralismy na tym patchu, okazalo sie ze nie da sie grać. Następuje desynchro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|