Autor |
Wiadomość |
PaWeł21MaT
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI Płeć:
|
Wysłany:
Pon 11:59, 31 Gru 2007 |
|
Powiedzcie mi prosze czy ktoś juz miał ten problem czy tylko ja go mam...
W edytorze stawiam góry i tam jeszcze inne obiekty na mapie wszystko jest budowle i postacie... Zapisuję mape wlaczam ja i co... Gór nie widac nie wiem dlaczego. No to sprawdzam czy zniknely ale widze ze moja postac je omija tak jakby góry istniały ale nie bylo ich widac...
Prosze o szybką odpowiedz... Czy jest to spowodowane moze dużą iloscia obiektów na mapie??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 12:02, 31 Gru 2007 |
|
Hmm z tego co się orientuję to po prostu bug w grze. Czasami Tzar sam ukrywa góry, zwłaszcza jeden typ góry, a w rzeczywistości istnieje. Nic nie można na to poradzić, polecam po prostu użyć innych typów góry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Quigo
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet Płeć:
|
Wysłany:
Pon 12:14, 31 Gru 2007 |
|
Heh, raz sobie tworzę mapę do kampanii, bohaterowie podchodzą pod górę...
No i brak.
Ostatnio miałem taki bug: gram sobie, a tu nagle wszystkie postacie znikają wraz z budynkami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Yasiek
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 14:09, 31 Gru 2007 |
|
Ja Dzisiaj zobaczyłem jak moi strzelcy tak po prostu przechodzą przez mur
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:00, 31 Gru 2007 |
|
j, przechodzenie przez budowle.. . Z górami tego bugu to nie znam, ale czasem jak stawiam mur, to przez niezbudowany wieśniacy przechodzą. Potem, bo zbudowaniu przez tą jednostkę muru przejść może każdy! Albo że wieśniacy przechodzą przez azjatyckie domy i magazyny! Oj, w tzarze jest kupa błędów, które poważnie zniechencają do tej gry.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Pon 15:00, 31 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
PaWeł21MaT
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:51, 31 Gru 2007 |
|
no wlasnie ale wedlug mnie najgorsze jest tro ze postawie ta górę ale ci co beda grac w moja kampanie to jej nie beda widziec i poyem bedzie ze mapa jakas "niedokonczona"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
=Crash=
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera Płeć:
|
Wysłany:
Pon 19:25, 31 Gru 2007 |
|
Wiele rzeczy w edytorze znika. Ja zrobiłem sobie dzisiaj planszę, wstawiłem dwa galeony i dwa fregaty, a podczas rozgrywki nie było jednej fregaty ;o
Tylko ja jakoś z przechodzeniem przez mury tylko raz się spotkałem, ale to daaaawno. Wtedy zapisałem grę, a savu nie było Co do gór, to mi czasem znikają te góry z lawą, potem moi żołnierze omijają "nic".
W tą grę da się jeszcze grać, tak dużo bugów jeszcze nie ma...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Armstrong
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 9:38, 03 Sty 2008 |
|
taa, wczoraj grałem w Tzara na tak zwane "jaja"(sorki za wyrazenie )no i mnie gościu obmurował do okoła murem i... nic z tego, bo wieśniacy i wojo spokojnie przez ten mur przechodzili, więc jednak kilka... kilkanaście błędów jest.
Zastanawia mnie też to, że jak czasem wojo walczy na manekinach, to czasem niektórzy piechórzy albo pikinierzy dostają od łuczników. why?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:45, 03 Sty 2008 |
|
Armstrong napisał: |
Zastanawia mnie też to, że jak czasem wojo walczy na manekinach, to czasem niektórzy piechórzy albo pikinierzy dostają od łuczników. why? |
Manekin zostaje zniszczony i strzały wystrzelone przez łuczników rozlatują się w różnych kierunkach przy okazji raniąc pozostałe jednostki ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
=Crash=
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:38, 03 Sty 2008 |
|
Ja mam tak że po zniszczeniu manekina jednostki walczące wręcz idą przez pole gdzie stał manekin, a w te pole leciały strzały i tak najczęściej obrywa u mnie jedna jednostka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PaWeł21MaT
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI Płeć:
|
Wysłany:
Czw 16:07, 03 Sty 2008 |
|
.... ....... o ile pamiętam to działo mi sie tak także z innymi górami.... a z tym może być problem.... Nie wie ktoś jak to zmienić i czy wogóle da sie coś z tym zrobić bo jednak te góry są mi potrzebne w kampanii.....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 18:46, 03 Sty 2008 |
|
Pod górą musi być w takim razie urwisko Ja też tak miałem, jego usunięcie pomaga
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 20:40, 03 Sty 2008 |
|
W ogóle Tzar jest taką dziwną grą, że łucznik zawsze trafia w cel Ciekawy wariant i rozwiązanie, szkoda że nie było tak naprawdę. Naprawdę łucznicy w bitwach głównie ranili wrogów lecz także i swoich żołnierzy.
Ja bym to zaliczył to bugów gry
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 21:09, 03 Sty 2008 |
|
Och, czy zawsze ranili głównie wrogów to bym się spierał. xD W ogóle, kiedy już doszło do starcia linia strzelecka przestawała w ogóle działać, chyba, że wojsko wroga było tak rozległe, że dało się strzelać nie raniąc własnych żołnierzy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 22:06, 03 Sty 2008 |
|
KZW... bugiem nie jest to, co jest niezgodne z rzeczywistością, ale to, co jest niezgodne z zamierzeniami twórców gry. A w większości RTSów łucznik zawsze trafia w cel, gdyż zmiana tej możliwości komplikuje rozgrywkę, a skomplikowanie gry w tak błahej sprawie często prowadzi do spadku grywalności i dynamiki, które i tak w Tzarze są na niskim poziomie. Znam oczywiście gry, w których strzały nie zawsze trafiały, ale też zawsze były to gry, w których stawiało się na taktykę pola walki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|