|
|
Autor |
Wiadomość |
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Wto 18:27, 03 Lut 2009 |
|
Dandi
Ardwin
Xarabek
Mario
Rekty
Li Mu Bai
Tęcza mieniła się wieloma kolorami. z wśród wszystkich tych kolorów pozostał tylko jeden. Kolor gówna
|
Post został pochwalony 3 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Śro 22:08, 05 Wrz 2012, w całości zmieniany 20 razy
|
|
|
|
|
|
KajeK
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 0:06, 20 Kwi 2010 |
|
Jest dużo nowych graczy którzy nie wiedzą jak grać, a ja chciałbym ich zachęcić do Azji. Czas w nawiasach ułatwi im stosowanie tej taktyki.
Chcialbym przedstawić taktykę Azjacką, jest to taktyka którą mnie nauczyl grać "sundee" (Kule, KuleshoV) dawno dawno temu, jest ona troche zmodyfikowana przezemnie.
Azja – Patch 1.13b
1. Wynajdujemy feudalizm w zamku. – ( od razu na początku gry )
2. Budujemy farmę. - ( od razu na początku gry )
3. Wynajdujemy płodozmian w farmie - ( około 8 sek. )
4. Budujemy tartak, koło największej ilości odkrytych drzew - ( około 9 sek. )
5. Wynajdujemy ścinanie drzew w tartaku. - ( około 28 sek. )
6. Wynajdujemy irygację w farmie. - ( około 30 sek. )
7. Wynajduję nam się feudalizm i od tej pory nie przestajemy robić wieśniaków - ( około 32 sek. )
8. Pierwszego wieśniaka dajemy do eksploracji mapy ( można 2, 3 )
9. Kolejnych pięciu dajemy do naszego tartaku, tak aby przy drewnie było 8 wieśniaków.
10. Gdy będziemy mieli 1500 drewna budujemy drugi zamek. ( około 1:30 )
11. Po zbudowaniu drugiego zamku, budujemy magazyn do kamienia i do złota i dajemy tam po 6 ludzi (Przytrzymujemy SHIFT po zaznaczeniu wieśniaków, i klikamy PPM żeby ich ustawić)
12. Tworzymy 2 tartak i dajemy tam też 8 wieśniaków ( około 3:25 )
13. Robimy pola wokół zamków
14. Wynajdujemy naukę w zamku – najlepiej wtedy gdy nam zabraknie jedzenia na wieśniaków, żeby nie robić dużego przestoju ( około 5:30 )
15. Gdy brakuje nam drewna na pola, dajemy kolejnych 6-8 wieśniaków do drewna.
16. Budujemy magazyn przy drugim złożu złota, gdy nie odkryliśmy go, przy pierwszym złożu stawiamy 12 chłopów ( do 6:00 )
17. Budujemy Kuźnię ( około 6:40 )
18. Budujemy Gildię Wojowników. ( około 7:30 )
19. Wynajdujemy w GW kolejno Sztuka wojny, Taktyka, Księga Sun-Tzu, Najemnicy, Busido oraz Bohaterstwo.
20. Budujemy 4 farmy i dookoła nich pola.
21. Budujemy Stajnie
22. We farmie wynajdujemy jeździectwo.
23. Budujemy magazyn przy trzecim złożu złota. ( około 10:00 )
24. Budujemy koszary. ( najpóźniej w 10:00 )
24. Tworzymy Samurajów, potem Łuczników Konnych, a później Samurajów Konnych. Ronini i Łucznicy to jednostki z dupy, nie warto ich robić, chyba, że przeciwnik spamuje Pikinierami, lub Strzelcami wtedy polecam Ronina.
Czas który podaję w nawiasach jest najbardziej optymalnym czasem w którym daną czynność trzeba wykonać, oczywiście z powodu braku lasu, złego ukształtowania terenu itp. może on się troche różnić.
|
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez KajeK dnia Wto 0:15, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 18:59, 29 Sie 2010 PRZENIESIONY Nie 21:31, 29 Sie 2010 |
|
Wstęp euro do 14 min gry - duże surowce
Zanim zacznę, to chciałbym dodać, że w zamku euro robotnicy powinni się non stop do 14 min gry budować! Nie powinno być żadnych przestojów w ich budowie.
Dodatkowo dodam, że krowy powinny być bite do 14 min gry indywidualnie. Czyli ręcznie, bez użycia "sziftu". Jak krowa ma 550 - 600 jadła, to ją zabijamy przyciskiem "Delte". Jednak to już jest "wyższa szkoła jazdy". Z tego właśnie powodu napisze, w których minutach mniej więcej powinny one być bite masowo. Ogólnie to powinny być bite co 3 min max, a bije się je masowo za pomocą "szift + delte". W 3:50, 7:10, 9:40, 13:00 min gry itd.. Po kliknięciu "F4" w górny prawym rogu pojawi się czas gry, a także punktacja graczy.
1. W zamku badamy "Feudalizm". Następnie trzema robotnikami budujemy 4 farmy. Jak tylko pierwsza farma się wybuduje, to badamy w niej "udomowienie". W czasie kiedy robotniki stawiają pozostałe farmy, powinno się nam już zbadać badanie o nazwie "Feudalizm". Od razu po jego zbadaniu, badamy w zamku kolejne badanie, "Nauka". Po tych krokach przechodzimy znowu do farm. Jak tylko zbada nam się "udomowienie", to od razu budujemy w farmach krowy. W pierwszej farmie budujemy dwie krowy, a w pozostałych trzech po jednej krówce. Pod koniec budowy farm, szybko, a zarazem własnoręcznie nakierowujemy robotników do dojenia krów.
2. Pierwszy pkt mamy za sobą, więc powinniśmy już mieć z niego jakieś korzyści. Trzech pierwszych robotników dostarczyło nam 150 mleka (jedzenia). Za to jedzenie budujemy robotników, których wysyłamy do złoża złota położonego przy zamku. Jednak zanim zaczniemy kopać to złoto, będziemy potrzebowali ładnie ustawionego magazynu, do którego robotnicy będą zanosić owe "sztabki" ze złotem. Tak więc budujemy magazyn i ładnie rozmieszczamy sześciu pierwszych, wychodzących z zamku robotników - W magazynie badamy badanie o nazwie "Wydobycie złota". Do rozbudowy naszego królestwa, będziemy jednak potrzebowali w przyszłości więcej złóż ze złotem, czy też kamieniem. Właśnie głównie z tego powodu kolejnych robotników z zamku przeznaczamy do eksplortacji mapy - Przynajmniej czterech (zaznaczamy robotnika, a następnie klikamy "e" i wysyłamy go/ich lewym przyciskiem myszki w jakiś pkt na mapie, znajdujący się przy zamku).
3. Następnego robotnika przeznaczymy do budowy 2 domków, które postawimy za naszym królestwem. Potem wysyłamy 2 robotników do dojenia krów, a także zbierania po nich mięsa. Teraz w kolejce mamy takie surowce jak drzewo i kamień. Właśnie z tego powodu przeznaczamy teraz czterech robotników do drzewa. Budujemy tymi robotnikami tartak i jak tylko się nam on zbuduje, to badamy w nim takie badanie jak "ścinanie drzew" (1 tartak = 4 robotników). Następnie wysyłamy 6 robotników do kamienia. Zanim zaczniemy go jednak wydobywać, będzie nam potrzebny magazyn. Budujemy więc magazyn przy złożu kamienia i tak jak w przypadku złoża złota tak i tu musimy ładnie ustawić przy nim robotników. Jeszcze zanim magazyn się wybuduje, badamy "wydobycie kamienia" w magazynie od złota. Wysyłamy kolejnych robotników do drzewa (2 tartaki = 8 robotników). Zaznaczamy 2 robotników od złoża złota, bądź kamienia i stawiamy 2 domki.
4. Następnym krokiem jest wysłanie 2 robotników ponownie do jedzenia, a jednym z nich stawiamy ze trzy farmy. Potem wysyłamy 6 robotników do nowego złoża złota. Kolejnych robotników przeznaczamy do budowy naszych budynków. Właśnie z tego powodu wysyłamy 2 robotników gdzieś z tyłu naszego zamku i budujemy 2 domki, kuźnie, stajnie, GW(Gildie Wojowników - Akademie Wojskowa), xxx domków aż do uzyskania 200 populacji, i jeszcze więcej.. Od momentu jak wybuduje sie nam kuźnia, od tego momentu zaczynamy badać różne technologie militarne. Kolejność badań w kuźni jest następująca: "Zbroja płytkowa", "Hartowanie żelaza", "Halabarda", "Zbroja łuskowa", "Kolczuga" - Badania te badamy najszybciej jak możemy. W GW kolejność badań jest następująca : "Sztuka wojny", "Taktyka", "Kulturystyka", "Najemnicy". Pozostałe badania są już kwestią przekraczającą 14 min. Oczywiście badania w GW także staramy się badać jak najszybciej, jedno po drugim.
5. Wysyłamy ponownie ze 2 robotników do jedzenia. Następnie 6 robotników do kolejnego złoża złota. Znowu do jedzenia - tylko tym razem z 5. Dobudowujemy dodatkowo z kilka farm. Następnie wysyłamy 6 robotników w dobrze wybrane przez nas miejsce, w którym postawimy nasz front. Budujemy tymi 6 robotnikami koszary, a następnie kilka manekinów. W koszarach produkujemy wojsko i od razu trenujemy strzelców, a także pozostałe jednostki militarne.
6. Wysyłamy z 6 robotników do kolejnego złoża złota, bądź drzewa na nowy tartak (powinni iść do złota). Wysyłamy 4 robotników do jedzenia. Następnych 6 robotników wysyłamy do złoża złota, bądź drzewa (powinni iść do drewna). Dosyłamy z 6+ robotników do jedzenia. Budujemy we froncie kilka gospód i z trzy warsztaty. Dobudowujemy kilka koszar. Od 12 min przeznaczamy robotników z zamku do wydobywania surowców, których nam brakuje takich jak np kamień. Robotników, którzy wydobyli początkowe złoże kamienia najlepiej wysłać do krów, a ewentualnie do ścinania drzewa.
Jedno z demek jak to wygląda w praktyce znajdziecie [link widoczny dla zalogowanych].
Informacje dotyczące tego jak oglądać powtórki z gier znajdzie tu.
|
Post został pochwalony 4 razy
|
|
|
|
Đrain
Naczelnik
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Asgard Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:58, 18 Paź 2010 |
|
Polecam szczególnie nowym .. ;d
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Đrain dnia Nie 21:25, 29 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
DraYers
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany:
Nie 14:58, 14 Lis 2010 |
|
Polecam taktyke Hudego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qbek
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 7:44, 30 Mar 2011 |
|
Mam prośbę. Czy mógłby ktoś sprecyzować kiedy, gdzie, ile i jak poustawiane powinny być koszary/gospody we froncie oraz gdzie powinien być punkt zborny?
Poza tym te taktyki wreszczcie nauczyły mnie grać.
Dzięki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
aizen49
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 17:15, 03 Lip 2011 |
|
Dokładnie taktyka Hudego wymiata
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mafiozo19990
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie ;) Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:48, 13 Lip 2011 |
|
Ten poradnik online Li Mu Bai dla Araba rządzi Caly czas trenuje z tym poradnikiem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Sob 0:55, 16 Lip 2011 |
|
Nadszedł czas też na coś ode mnie w sprawie azji.
Na początek daje DEMO PACK który pozwoli przyjrzeć się z bliska temu co niżej nakreśle.
http://www.mediafire.com/?q62dfbof626ib4a
Najca: Azjaci
Etap pierwszy:
Zaczynamy od farmy płodozmianu i irygacji w niej nastepnie tartak ścinanie drzew. w zamku opracowywujemy feudalizm po czym kolejkujemy 30 wieśniaków. pierwszy idzie do tartaku (łacznie 4) nastepnymch 4 do zwiadu (przycisk 'e') nastepny do drewna i 10-ty wiesniak zaczyna budować drugi zamek który bedzie robil jako magazyn albo tartak. Ważna jest kolejność posyłania wiesniaków, ma to spore konsekwencje. Po zbudowaniu zamku z jedneog dosyłamy do kamienia i złota (po 6) a z drugiego do drewna. Jak osiągniemy 400 złota badamy wydobycie złota Do jednego tartaku należy dawać maksymalnie 4 wieśniaków (to też ważne) jak jest ubogi lasek to daje sie 2-3 do jednego tartaku. mIędzyczaise jak uzyskamy 200 drewna dostawiamy pole, i pilnujemy zeby nie stać z populacją - dostawiamy domy.
Etap drugi:
4 minuta jeśli mamy odkryte drugie złoże to ok 5 minuty (nie wczesniej) wysyłamy 6 nowych wiesniaków do złota. Jak nie mamy w 4 minucie drugiego zlota to już wtedy dosyłamy 3 nowych wieśniaków do zwiadu cały czas produkujemy nowych wieśniaków nowe pola i ok 6 minuty przestajemy dosyłać do drewna. Jak ok 4-5 minuty brakuje nam fooda na wieśniaków badamy w zamku nauke, jak nam fooda starcza to nauke odkrywamy ok minuty 7. w tej tez minucie powinniśmy zacząć budować kuźnie stajnie GW. Poświecamy do tego 6 wieśniaków.ok 8 minuty dosyłamy 4 wieśniaków do kamienia. Powinniśmy mieć wtedy ok 100 wieśniaków 12 w zlocie 10 w kamieniu zamek i 2 farmy obtoczone polami.
Etap trzeci:
Po zbudowaniu GW budowniczy zaczynają stawiać front. Powinien się skladać z ok 10-20 koszar przynjamniej 1 warsztatu (optymalnie 3) i 5-15 gospód. ok 8-9 minuty dosyłamy 6 wieśków do trzeciego złota. jak nie ma trzeciego to do drugiego idą. w dalszym ciągu zwiększamy ilość pól. na 10:30 powinniśmy mieć oprócz zamku 3-4 famry obtoczone farmami. Jak tak jest możemy gwaltownie zwiększyć wydobycie złota. dosłać 10-15 wiesaników do złota. Jeśli mamy mało fooda to uzupełniamy braki. Ok 12-13 minuty powinniśmy dosłać jeszcze 6 weiśniaków do drewna (do dwóch tartaków po 3) na 14 minute powinniśmy mieć 5 farm obtoczonych polami. to nie koniec startu. ok 15 minuty skończy nam sie początkowy kamień. stojące wieski ida do drewna. ok 16 minuty skończy nam się początkowe złota - te weiśki ida do szóstej farmy. ok 17 minuty powinno stać GK
Kolejności badań:
GW: najemnicy, sztuka wojny, taktyka, sun tzu, bohaterowie, bohaterstwo, przywództwo.
GK: owoce morza, chemia, baszty rakietowe,
Odnośnie wojska.
Standaroda mieszanka azji składa się z samurajów i rydwanów w stosunku 2:1 do tego w skład każdej armi 40-60% muszą stanowić łucznicy - konni lub piesi (na limit 250 mniej łuków na 300 zwiększamy znacząco ich ilość), zalezy jak pozwolą fundusze. Dodatkowo jak gramy przeci euro w armi musi znaleść się 10-20 roninów. Z gospód przydadzą nam sie dwie jednostki europejskie - Strzlecy i pikinierzy którzy wyśmienicie uzupełniaja armie azji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:46, 12 Paź 2011 |
|
gaara napisał: |
Nacja:Azjaci
Surowce początkowe: dużo
Próg ataku: 12:00 / 14:00
Zasady: nie atakujemy farm i domków
Autor: Gaara
Wszystko jest zaprezentowane na filmiku, widzicie nawet jak klikam.
Komentarz jest zbędny, wystarczy że będziecie podążać podobnym schematem i wynik nie powinien być gorszy.
Rush samków konnych:
część1 http://www.youtube.com/watch?v=Jy5xG87k3qQ
część2 http://www.youtube.com/watch?v=1HY6aX5A8WU
Taktyka zakłada szybki rush, ale gdy on się nie uda nie przekreśla szans na dalszą grę. |
Ty cuju czemu się nie chwalisz ześ filmik nakręcił.
druga minuta a ja właczam '*' ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Śro 23:18, 12 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:59, 12 Paź 2011 |
|
to już jakiś czas temu, sprawdź date na yt ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 23:19, 12 Paź 2011 |
|
Wczesny start moim zdaniem cujowy i ogólnie troche przekombinowane no ale dobra. Coś się z tego urodziło;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cukierkowy Napadacz
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 16:44, 03 Sty 2012 |
|
Ja to robie tak ze najpierw okolo 30 do drewna i buduje farme i 2 zamek a potem to sporo do pola a potem do zlota i kamienia, buduje Gildie Wojownikow i tam robie na Samurajow Konnych potem tylko zbierac zloto (produkuje wiecej wiesniakow i szukam kolejnych zloz) noi jak jest potrzeba to buduje koszary i bronie sie jezeli przeciwnik moze zaatakowac przede mna. Jak mam okolo 50 Samurajow to wtedy atakuje przeciwnika (czesto wystarczy 1 atak i juz wygrywam)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Wto 18:28, 03 Sty 2012 |
|
Ale grasz na normalnych surowcach początkowych ? Jeśli tak to inwestycja w drugi zamek mija się z celem. Powinieneś go zbudować jak najszybciej, najlepiej przed drugą minutą gry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:39, 03 Sty 2012 |
|
gaara napisał: |
Ale grasz na normalnych surowcach początkowych ? Jeśli tak to inwestycja w drugi zamek mija się z celem. Powinieneś go zbudować jak najszybciej, najlepiej przed drugą minutą gry. |
Jak przed 2 minutą postawisz 2 zamek na normalnych surowcach to będę Ci mówił per ,,boże"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |