|
|
Autor |
Wiadomość |
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Wto 15:45, 16 Gru 2008 |
|
Adrwin powiem krótko pier****sz.
Miałem 2k jadła i 90 jednostek (wiedziałem ze Tobie to i tak nie bedzie odpowiadać) w 14 minucie więc jakbym sie sprężył to bym miał 80 samków i 20 łóków konnych. ale oczywiście łuk konny to dla Ciebie nie jednostka. tak samo zresztą jak ronin. Jak chyba dostrzegłeś miałem 120 wieśków i większość woja trenowanego do tego balisty. zrobiłem tak jak napisałem. Dokładnie Tak!! Oczywiście dla Ciebie ja również nie jestem w choć 5% tak wielkim azjatą jak ty. Uznajesz tylko kult samka tylko i wyłącznie. Twa ślepota mnie przeraża. widziłem może 2 3 gry kiedy od swego cudownego schematu odbiegłeś.
Ta dyskusja jest na temat zasad a obecnie na temat podniesienia limitu ataku. póki co tylko krytykujesz moje propozycje nie wysnuwając żadnej alternatywy. Jeśli patch Ci nie odpowiada pisz w temacie do tego przeznaczonym. I to Twoje cytowanie po kawałku całego posta jest dziecinne i "o ch*ja rozbic" Jak sie odnośisz to do całego postu. Nie napisałeś Nic odnosnie wad 14:00 Twoje argumęty są płytkie a niekiedy bez sensu i jedyne czego sie domagasz to solówki ze mną.
Czytanie Twoich postów już mnie wkurza tym bardziej że po raz kolejny musze Ci udowadniać to co pisze!! ale Ty i tak jesteś zbyt wielki by przyzanć mi racje.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Wto 15:47, 16 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:02, 16 Gru 2008 |
|
Cytat: |
chcialbym zobaczyc jak robisz te 100samuraji z taka swoboda jak piszesz o tym na forum...wczoraj mialem okazje 2 razy sie przekonac...jednak z powodu nazwalbym to nietolerancji 2 eurosow ktorzy zakladali server bylem zmuszony z niego wyjsc z powodu suchej mapy skazujacej azjate na uber tactical kombination rydwan+ronin |
A to dziwne, że taki uber-tactical-player v1.0 był zmuszony wyjść z powodu suchej mapy. Nie wiedziałem, że samurajowie łakną wody
Teraz co się okazuje. Na 1.12a królowałeś swoimi samurajami, ukazywałeś nam ile ich zrobiłeś i w jakim czasie. Non-stop się przechwalałeś. Świetnie.
Nadszedł czas na zmiany. Satrapowie otrzymali premię do samurajów, rycerze europejscy to doskonała alternatywa dla rushu samurajów, toż to nie do pomyślenia! I co ja teraz zrobię!
Przecież azja ma za mało pożywienia a euro strzelców i kukły i jeszcze kulturystyke! I może robić więcej jedzenia! Rydwan jest do bani, rycerz tani i lepszy!
Samuraja można już pocisnąć satrapami... aahhh! Zgroza!
Tym ironicznym akcentem kończę swojego posta.
I nie waż się na niego odpowiadać bez polskich znaków i odpowiedniej interpunkcji.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KuleshoV dnia Wto 16:03, 16 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Wto 16:46, 16 Gru 2008 |
|
Cytat: |
Adrwin powiem krótko pier****sz. |
sila argumentu...
Cytat: |
Miałem 2k jadła i 90 jednostek (wiedziałem ze Tobie to i tak nie bedzie odpowiadać) w 14 minucie więc jakbym sie sprężył to bym miał 80 samków i 20 łóków konnych. ale oczywiście łuk konny to dla Ciebie nie jednostka. tak samo zresztą jak ronin. Jak chyba dostrzegłeś miałem 120 wieśków i większość woja trenowanego do tego balisty. zrobiłem tak jak napisałem. Dokładnie Tak!! Oczywiście dla Ciebie ja również nie jestem w choć 5% tak wielkim azjatą jak ty. Uznajesz tylko kult samka tylko i wyłącznie. Twa ślepota mnie przeraża. widziłem może 2 3 gry kiedy od swego cudownego schematu odbiegłeś. |
i majac takie staty boisz sie ze mna zagrac mimo ,ze euro wybralem z 6 razy w ciagu pol roku?
pierd...glupoty Ty bo samki w moim wojsku przewazaja na starcie i tylko wtedy gdy gram przeciw europie pozniej dochodzi ciezka jazda ktora badam od razu po sun-tzu ...tam trzeba mniej lukow konnych bo piki i rycki dobrze scigaja strzaly a jazde na strzelcow...przeciw arabowi samurajow 50 styka reszta to jazda(glownie luki)...niestety wy wolicie podwazac moja wiedze o azji niz dac kontrargumenty
Cytat: |
Ta dyskusja jest na temat zasad a obecnie na temat podniesienia limitu ataku. póki co tylko krytykujesz moje propozycje nie wysnuwając żadnej alternatywy. Jeśli patch Ci nie odpowiada pisz w temacie do tego przeznaczonym. I to Twoje cytowanie po kawałku całego posta jest dziecinne i "o ch*ja rozbic" Jak sie odnośisz to do całego postu. Nie napisałeś Nic odnosnie wad 14:00 Twoje argumęty są płytkie a niekiedy bez sensu i jedyne czego sie domagasz to solówki ze mną. |
min sam zaczales ten temat...co to za problem? mod przenosi posty do innego tematu i tyle
Cytat: |
Czytanie Twoich postów już mnie wkurza tym bardziej że po raz kolejny musze Ci udowadniać to co pisze!! ale Ty i tak jesteś zbyt wielki by przyzanć mi racje. |
jak narazie ja Ci udowodnilem ,ze to nieprawda a Ty nie majac co odpisac przyjmujesz taka postawe...widac jednak to Cie obchodzi bo odpowiadasz...tylko tym razem ten post nie zawiera zadnego argumentu
Cytat: |
ale Ty i tak jesteś zbyt wielki by przyzanć mi racje. |
niach czekalem na te zdanie...zawsze swoj post po pewnym sporze i wymianei zdan konczysz czyms takim...rownie dobrze moge napisac to samo
[quote="KuleshoV"]
Cytat: |
chcialbym zobaczyc jak robisz te 100samuraji z taka swoboda jak piszesz o tym na forum...wczoraj mialem okazje 2 razy sie przekonac...jednak z powodu nazwalbym to nietolerancji 2 eurosow ktorzy zakladali server bylem zmuszony z niego wyjsc z powodu suchej mapy skazujacej azjate na uber tactical kombination rydwan+ronin |
Cytat: |
A to dziwne, że taki uber-tactical-player v1.0 był zmuszony wyjść z powodu suchej mapy. Nie wiedziałem, że samurajowie łakną wody
|
jak widac moja gra nie polega wbrew pozorom na tworzeniu samuraji przez cala gre...chcialem po 40min miec jakas alternatywe od ronina i rydwana ;e
Cytat: |
Nadszedł czas na zmiany. Satrapowie otrzymali premię do samurajów, rycerze europejscy to doskonała alternatywa dla rushu samurajów, toż to nie do pomyślenia! I co ja teraz zrobię! |
o kur...jakas pranoja...za pewne przeczytales wsyzstkie moje posty ale chyab tylko z tej strony... czy ja do ................. napisalem w ostatnim czasie cos na temat satrapow?
Cytat: |
Tym ironicznym akcentem kończę swojego posta.
I nie waż się na niego odpowiadać bez polskich znaków i odpowiedniej interpunkcji. |
nie wyszla Ci ta ironia... i chyba jako jedyny fargment nie jest godna cytowania;P
hah juz drugi raz zabraniasz mi napisac posta...ale wczesniejszy byl bardziej zabawny...jesli masz problem z czytaniem to nie moja wina bo nie robie wielkich bykow
zerwales sie z choinki i walnales tego posta chyba tylko po to by powiedziec iz gram tylko na samurajach...wiec naprawde zal mi tych ktorzy tak pisza i padaja od jednego stylu gry
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:50, 16 Gru 2008 |
|
Odnośnie tych wszystkich jedzeniowych wykresów. Europejczycy i Arabowie od stuleci mieli dużo więcej jedzenia od Azjatów i proszę nie mówić że Azjaci mogą przebić pozostałe nacje na pożywienie bo to jest po prostu niemożliwe. Oczywiście możemy postawić więcej pól, a spójrzmy prawdzie w oczy - pola kosztują niezwykle Azjatom cenne drewno, kiedy w tym czasie inne nacje stawiają sobie za nie manekiny i balisty. Wieśniak z krowy zabiera 50 pożywienia w 15 sekund, kiedy wieśniak zabiera 24 pożywienia w tym samym czasie. Ponad dwa razy mniej niż euro/arab . Euro/Arab nie dość że dostają sporo za samo dojenie, mogą mieć jeszcze w zanadrzu potężne rezerwy pożywienia. Gdy krowa już się "naładuje", zabijamy ją i natychmiast mamy 300 pożywienia zysku(bo wyciągamy 2 razy tyle ile krowa kosztuje). Gospodarka żywieniowa Europejczyków czy Arabów zabiera też dużo mniej limitu populacji. Przypuśćmy że krów mamy 60, więc wieśniaków będzie ok. 20. Dwadzieścia jednostek limitu populacji za tak porządne źródło pożywienia? A Azjata ile zużyje limitu żeby dorównać wtedy innym nacjom? Odpowiedź brzmi: 41,25. Spora różnica? Tak . Oczywiście nie uwzględniałem zbierania mięsa z krówek. Gdybym uwzględnił, plusy Azjaty wynikające z możliwości wynajdowania Składowania Zapasów w farmie zostały by zniwelowane kompletnie.
Więc nie chcę już słyszeć, że Azjata może się równać z innymi nacjami na pożywienie.
Co do propozycji odnośnie patcha - osłabić rycerzy, dać Azji trochę więcej żarcia z pól, wzmocnić troszkę rydwan i zwykłych łuczników. Mam jeszcze parę propozycji takich jak: tańsza Taktyka Oblężnicza, tańsi szpiedzy, mocniejszy Szał Bitewny i mniejsza odporność kapłanów Azji na ataki stworzeń magicznych.
Z kolei odczuwam pewien żal - znowu replaye nadają się na śmietnik. Na razie popróbujmy z przesunięciem limitu ataku ;/.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Wto 16:51, 16 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Wto 23:23, 16 Gru 2008 |
|
Kulesvie Adrwnie Piorunie spójrzcie raz jeszcze prosze na wasze posty potem na nazwe tematu, następnie jeszcze raz na swoje posty. Proponuje powtarzać ów czynność dopóki nie zauważycie iż piszecie nie na temat!! oczywiście wszyscy wraz jak jeden mąż możecie stwierdzić że to przez moje posty, lecz jeśli przedstawić głębszą analize ów tematu i spamu na nim uczynego to moge wam dowieść iż to nie ja jestem ów zboczenia z tematu przyczyną. Pewnie dowodu tego również niektórzy z was będą rządać. Ale tym razem mówie: walcie się
Nie widze aby ktoś przedstawiał jakieś argumęty iż 14:00 jest zasadą złą, tym bardziej, aby 14:00 było gorsze od 12:00 lub 13:00. Tezy odwrotnej nikt też nie udowodnił.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Wto 23:26, 16 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
michalbiel
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 16:59, 17 Gru 2008 |
|
Miałem się nie odzywać ale do k nędzy nie mogę milczeć w tej sprawie.
Strategia to 50% twojego rozbudowania 50% jak zaatakujesz
Czy Napoleon pytał gdzie ma atakować ? - Nie
Czy słyszeliście o wojnie partyzanckiej ? - "to chamskie a mi się nie chce robić przed tym obrony"
Czy słyszyeliście o patrolach/zwiadach ? - "no tak ale po co lepiej wprowadzić zasady i ograniczyć tzara"
Czy słyszeliście o murach ? "Nie chcę mi się ich budowac, zrobię zasadę bez ataku w tył"
Proszę przemyśleć co tu naskrobałem
p.s. Gram azjąta i nie narzekam na wjeżdżanie w farmy
Mick
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:15, 17 Gru 2008 |
|
Ale Napoleon Bonaparte czy Adolf Hitler nie dysponowali czymś takim jak magia!! Zakażmy tego, jak w tzarze może być takie nierealistycznie g*wno..!!!
A jeśli chodzi o atak w farmy, to na poważnie. Azjata nie może bronić swoich farm i koniec. Euros i Arab mogą. Na temat wjazdu w farmy było już wiele dyskusji i nadszedł argument nie do obalenia który wam właśnie przypomniałem. Skończmy tą kwestię raz na zawsze.
Wojna partyzancka jest jak najbardziej dozwolona! Ja tam chodziłem jednym magiem i atakowałem armię wroga i nic mi się za to nie dostało. A wrogowie już nie raz wbijali mi się kilkoma wieśniakami w tył miasta i przejmowali budynki(co powoduje niesamowite wk*rwienie), więc to jest jak najbardziej dozwolone .
A patrole/zwiady.. w tzarze nie możemy widzieć tego co robi przeciwnik bez eksplo/braku mgły.. Tak więc to wcale nie jest takie proste łatwe i przyjemne.. A mobilnej armii konnych też nic nie zdąży zatrzymać .
Co do murów to nie lepiej się po prostu umówić że tam nie atakujemy ;D? Kiedyś się tak grało, na obronę, teraz dominuje bardziej agresywny styl gry, ale też dlatego, że często po 45 minucie następuje niepowstrzymywalne desynchro i po prostu nie ma zbyt dużo czasu na tak długą i "taktyczną" grę.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Śro 18:16, 17 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Haos
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:17, 17 Gru 2008 |
|
ziomus to juz bylo miliard razy obgadywane poczytaj lepiej forum zamiast pisac kolejne bzdety tego typu. zasady zostaly stworzone przez grupe graczy dla ktorych gra jest przyjemniejsza i dluuzsza dzieki zasadom po co gry maja trwac 15 min bez zasad jak mozna pograc nawet 2h przyjemnie atakujac sie naprzemian zdobywajac doswiadczenie i dopiero zaczynajac myslec co mu zrobic zeby wreszcie przelamac jego obrone.
patrzac na ilosc zasad rok temu a dzis to jest praktycznie brak zasad w tamtym roku bylo o ile pamietam okolo 10-15 zasad(hiszpanskich) teraz sa 3 zasady! sam przemysl co naskrobales... ;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
michalbiel
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:21, 17 Gru 2008 |
|
mury obronią przed wjazdem na farmy azjaty
Haos twierdzisz że przez obalenie zasad gra bedzie krotsza ?
ludzie zaczna sie obmurowywac i bronic kazdej jednostki
wojna partyzancka tu chodzilo mi o wjazd 2-5 magow lub 5-15 konnicy jednostek w farmy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:50, 17 Gru 2008 |
|
Oczywiście, mury mogą bronić farm Azjaty. Ale niestety euro czy arab będą to robili kilka razy łatwiej i taniej. Azja będzie się nadawała do kosza. Jak pola dające mniej jedzenia niż krowy mogą być kilka razy trudniejsze w obronie od małych farm z krowami? Azjacie okrążenie pól murem zajmie mnóstwo czasu i będzie miało ogromne koszty!!!!!! A wróg może w każdej chwili nadejść z ekspedycją tłukącą wieśków próbujących osiągnąć ten szczytny cel. Problemu w strzelaniu za mury katapultami też nie widzę. Można też po prostu postawić dwie katapulty, obok gospodę i one już zrobią swoje. Wybudujesz bramę przez którą będziesz wysyłał wojo na nasze katapulty? Łatwo ją zburzyć i samemu się wedrzeć we wrogą gospodarkę. A wystarczy że źle coś rozplanujemy lub postanowimy dostawić pola i już musimy burzyć szeregi muru.
Nie patrz na wszystko tak sztucznie. Wiem, że łatwiej jest powiedzieć niż zrobić i bronić braku zasad do ostatniej kropli krwi - ale w tym przypadku poniesiemy bolesną klęskę. Nawet gdy rozwalimy euro/arabowi farmy ten zbierze mięso i je zrekonstruuje(a pewnie i tak nie ma gwarancji że zniszczymy, wystarczy im postawić 2 baszty i 60 jednostek muru żeby się skutecznie bronić ).
Haos ma rację. Gry będą krótsze, bo pewnie każdy będzie rushować roninami w 3 minucie - stąd cała filozofia. Klepanie "starych wygów" potrwa parę minut, bo co to za problem wbić się wyprawą w farmy, itp. zagrywki na poziomie.
Wjazdy w farmy partyzantką - wyżej napisałem o "Łobuzach w kapuście". To chyba tyle. Po za tym, moim zdaniem po prostu fajniej się gra jak nie musisz sobie zawracać dupy bo ktoś ci się wpieprzył paroma jednostkami w farmę ;].
Po za tym mogłeś napisać więcej o tym co ja tam nabazgrałem, ja z Haosem napisaliśmy łącznie 19 linijek, a ty tylko 4 .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 13:30, 31 Gru 2008 |
|
Więc jakie są w końcu te zasady? Według mnie powinno być:
1 - Bez ataku w farmy i domy
2 - Bez ataku w zamki
3 - Bez herosów, którzy potrafią używać magii
4 - Atak w 14:00
Jeżeli chodzi o magię, to faktycznie nie powinna być zabroniona domyślnie, jednak zgodą choćby 51 % graczy w grze może zostać zabroniona. Mimo wszystko nie robi ona aż tak tragicznych strat, a kapłanów można sobie zawsze pożyczyć.
A teraz co do zasad.
1. Słyszałem ostatnio, iż w domki można wjeżdżać. Muszę zauważyć, iż wjazd w domki rujnuje nas, ponieważ nagle braknie nam limitu na najemników i przez to przegrywamy przez armię, która idzie w nasz front.
Farmy to już chyba oczywistość dla wszystkich.
2. Atak w zamek też rujnuje naszą gospodarkę. Gdy brakuje nam zamku, nie możemy uzupełniać strat wieśniaków w tartakach i złożach.
3. Heros jest po prostu zbyt silny. Gromił nawet w patchu 1.10, a teraz kiedy Arabowie dorównują innym nacją jakością jednostek, to nie może być takiej sytuacji, że jakiś łucznik konny rzuca sobie na armię przeciwnika kilka ognistych deszczy
4. Atak od 14.00 został już oparty argumentami Li Mu Baia.
Jeżeli ktoś ma coś przeciwko lub chce coś dodać to proszę pisać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Blademan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:47, 31 Gru 2008 |
|
Heros to nieobowiązkowy dodatek do armii i mało kto i rzadko kiedy jest in używany:P, nawet jeżeli jest dobry to kosztuje sporo i długo się robi a jak zostanie zabity to wielka strata więc to sie wszystko wyrównuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Blademan dnia Śro 14:48, 31 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 15:08, 31 Gru 2008 |
|
Blademan napisał: |
Heros to nieobowiązkowy dodatek do armii i mało kto i rzadko kiedy jest on używany:P |
To żaden argument, bo to nie ma żadnego znaczenia czy ktoś takowego herosa używa. Jest tylko fakt, że jest zbyt silny i taki pozostanie.
Blademan napisał: |
nawet jeżeli jest dobry to kosztuje sporo i długo się robi a jak zostanie zabity to wielka strata więc to sie wszystko wyrównuje. |
Arab ma dosyć złota na wyprodukowanie takowego herosa, a zabić nie jest go zbyt łatwo, pod warunkiem, że ma dużo obrony. No i nie służy on do niszczenia swoją siłą ataku, lecz wchodzi w bitwę, rzuca czary i wynosi się Te kilka zamrożeń pozwoli na spokojnie zniszczenie armii każdej nacji z którą to arab może sobie poradzić nawet bez takowego herosa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Blademan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY Płeć:
|
Wysłany:
Śro 15:58, 31 Gru 2008 |
|
Azja nie ma obrony przed magią , krów , dobrego handlu oraz kulturystyki i jakoś sobie radzi , Arab nie ma manekinów , dobrego handlu. A euro ma wszystko i jeszcze same plusy Więc Arabowi też coś należy , żeby się milej i przyjemniej grało. Nie zapominaj , że Euro też ma zamrożenie + niewidzialnośc Więc się bardziej opłaca żucac zamrożonko magami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Śro 17:54, 31 Gru 2008 |
|
nie dawno dowiedzialem sie o dosc smiesznej zasadzie...mianowicie mozna walczyc o zloza przed ustalonym czasem O.o
najlepsze jest to ,ze dowiaduje sie zazwyczaj gdy mi wybija gornikow konnymi i jestem skazany na roninow...po takiej akcji wlasciwie nie ma co czekac na 13.30
taka walka odciaga od eko i ogolnie jest to takie glupie ,ze niektorym nawet na badania w kuzni moze zabraknac...jeszcze rozumiem wieza przekopywanie...ale zeby wysylac zgraje lukow przed czasem?
najglupsze jest to ,ze nie wiem czy tak sie gra czy nie wiec nie walcze o zloza przed...ale jednak niektorzy tak robia i wtedy juz jest zonk bo nie jstes przygotowany
ja osobiscie jestem przeciw czemus takiemu...i trzeba to zalatwic zeby w grze nie natknac sie na niespodzianki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |