Autor |
Wiadomość |
Turbo
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 718
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: się wziąłeś? Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:34, 15 Sie 2012 |
|
Hotkejee itp.
Ściagamy pliczek
[link widoczny dla zalogowanych]
Otwieramy go , wyszukujemy folder naszego tzara
wchodzimy do packs i wybieramy plik data, w nim wyszkujemy menu.ini i org menu , robimy tak by sie zgadzaly i włala mozemy zmienic skroty i lecimy z koksem dalej . uwagi i udoskonalenia.
dziekujemy za pomoc Li za plik
^^
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Turbo dnia Śro 20:22, 15 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:30, 15 Sie 2012 |
|
|
|
|
Turbo
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 718
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: się wziąłeś? Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:33, 15 Sie 2012 |
|
To dielejet topic
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:23, 15 Sie 2012 |
|
To może być streszczenie mojego poradnika
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 9:46, 06 Lis 2012 |
|
Pliki data.wdt należy utworzyć na nowo, tak, aby nie były możliwe do modyfikowania. Ciąg modyfikowalnego data.wdt w kolejnych "poprawkach" było błędem. Dlaczego o tym piszę? Bo normalnie powinieneś nie mieć możliwości grzebania w data.wdt w folderze głównym z grą, tylko musiałbyś utworzyć oddzielny plik org menu a tzar i tak go by uwzględnił. Ludzie grzebią w data a potem są desynchra.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rafael
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 13:51, 06 Lis 2012 |
|
Ta fakt częsta edycja tego pliku zwiększa to prawdopodobieństwo, szczególnie gdy się za dużo majstruje i nie poprzestaje na samych skrótach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Wto 17:03, 06 Lis 2012 |
|
Linear napisał: |
Pliki data.wdt należy utworzyć na nowo, tak, aby nie były możliwe do modyfikowania. Ciąg modyfikowalnego data.wdt w kolejnych "poprawkach" było błędem. Dlaczego o tym piszę? Bo normalnie powinieneś nie mieć możliwości grzebania w data.wdt w folderze głównym z grą, tylko musiałbyś utworzyć oddzielny plik org menu a tzar i tak go by uwzględnił. Ludzie grzebią w data a potem są desynchra. |
To akurat błąd tego który wypuścił 1.13b. Teraz nie widzę sensu wypuszczać jeszcze raz patcha 1.13b, read only bo i tak nikt go nie pobierze.
Jedynie można stworzyć inną wersje patcha.
Btw. Nawet jeśli patch jest read only to i tak można go zmodyfikować.
Ale to już nie jest takie łatwe jak było z datą z 1.13b.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|