Autor |
Wiadomość |
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 8:15, 09 Lut 2011 |
|
Lista dotyczy wyłącznie bugów, które można wywołać umyślnie i nie są tylko szkodliwe dla tego, który je wywołał, czyli takich, które dają korzyści.
I
1. Budowanie bramy na murze przeciwnika.
2. Bugowanie z użyciem kopiowania przedmiotów(bug 65k ataku/obrony)
3. Blokowanie wyprawy szpiegiem.
4. Strzelanie niezbudowaną wieżą.
5. Zamawianie pola na polu podczas lagów.
6. Wydawanie komend mnichom przeciwnika.
7. Budowanie mostu na lądzie.
8. Leczenie jednostek magicznie bez użycia czaru uzdrawiania.
9. Zamawianie wyprawy w oddaleniu od wybudowanej katedry.
10. Przekraczanie limitu popa dzięki rzucaniu szału na fort itp.
II
Nie bugi, ale zakazane w grze online.
1. Trening eliksirowy.
2. "Pożyczanie" budynków sojusznikowi, tj zamówienie u niego gildii, farmy etc, wypowiedzenie mu wojny, potem znów sojusz.
Dopisywać.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Sob 11:11, 06 Sie 2011, w całości zmieniany 9 razy
|
|
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Śro 8:25, 09 Lut 2011 |
|
|
|
|
daniel_sk16
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 11:29, 09 Lut 2011 |
|
8. Bug z mnichami na 3+ poziom.
- każdy gracz może wydawać im komendy.
9. Bug z uzdrawianiem.
- każda jednostka która posiada mannę, może uzdrawiać (bez zaklęcia uzdrawianie).
10. Bug z katedrą.
- dzięki temu bugowi wyprawę krzyżową (znak) można postawić praktycznie wszędzie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Śro 11:33, 09 Lut 2011 |
|
8. Może to nie bug, ale jest coś takiego, że gracze komputerowi blokują sobie mosty. Po prostu stoją na moście wieśniacy i wojownicy. Nikt z nich nie może przejść.
9. Gdy mamy sojusz z np. królestwem 2 ( gdy mamy dowodzenie nad ludźmi króla 2) to można zrobić tak żeby ranny wojownik wejdzie do zamku króla 1, a potem jakoś da się pomieszać okno zamku z oknem wojownika ( chyba wyszedł bełkot).
Dopiszę jeszcze jakieś bugi jak sobie przypomnę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Śro 12:04, 09 Lut 2011 |
|
11. Bug z zacinającą się budowlą .
Szkodliwy jedynie dla gracza u którego występuje. Jest prawdopodobnie efektem szybkiego kliknięcia w dwa przyciski, możliwe że na lagu. Do udowodnienia jedynie za pomocą screena. Może całkowicie uniemozliwić grę - np mi raz zablokował się zamek euro w 5 minucie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 12:07, 09 Lut 2011 |
|
12. Niewidzialne góry
13. Przechodzenie przez zbudowany mur
14. Czasami niewiadomo czemu w jakimś miejscu powstają niewidzialne przeszkody
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:28, 09 Lut 2011 |
|
15. Może to nie bug, ale czasami jak jest za dużo obiektów wyskakuje jakaś informacja i przycina grę.
16. Czasami gdy chcemy zbudować most to jak klikamy stop (ręka) to nic się nie dzieje. Można dać delete lub zniszczyć (atak).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:36, 09 Lut 2011 |
|
17. W edytorze, czasami jak robimy teren lub urwiska, to nagle robią się one aż do rogu mapy. szczególnie dokuczliwe, gdy zrobi tak woda, i zniszczy wszystko po drodze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:38, 09 Lut 2011 |
|
17. to wiem o co chodzi. jak naciśniemy prawy przycisk myszy to tak się dzieje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:34, 09 Lut 2011 |
|
Może rozdzilcie na bugi edytora i bugi które wystepują w samej rozgrywce.
Cytat: |
14. Czasami niewiadomo czemu w jakimś miejscu powstają niewidzialne przeszkody |
Wydaje mi się że autorom chodzi o bugi które można zrobić, a bug terenu owszem powstaje w miejscu bitew, ale jest on niezamierzony i powstaje przez jakiś bład tzara.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 17:03, 09 Lut 2011 |
|
To jest lista wyłącznie bugów, które można aktywnie, z premedytacją wywołać w grze online i nie zaszkodzić nimi tylko sobie.
Cytat: |
9. Bug z uzdrawianiem.
- każda jednostka która posiada mannę, może uzdrawiać (bez zaklęcia uzdrawianie).
10. Bug z katedrą.
- dzięki temu bugowi wyprawę krzyżową (znak) można postawić praktycznie wszędzie. |
Wytłumacz, bo nie kojarzę takich bugów.
Trening eliksirowy nie jest bugiem.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Śro 17:05, 09 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 17:51, 09 Lut 2011 |
|
bugiem moze nie ale zakazany jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
salem malejo
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z miasta Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:45, 09 Lut 2011 |
|
kwadratowy chód - gdy wyślemy wieśka gdzieś przechodzi na około miejsca dzielącego go między tym pktm.
Zaznaczenie drzewa w grupe i wybranie tej grupy. obszar po zniszczonych koszarach, gopsodach moze innych bud.
Czasami będzie niezdatny do budowy nowych zabudowań.
Brak iksa przy wydaniu rozkazu poruszenia się tam.
W widoku własnych hero widać też sojuszniczych hero kmiotków.
Wyskakiwanie portretu krzyrzowca u sojuszka jak i wroga.
Budowanie mostów na lądzie.
W edytorze też można zrobic miejsce powodujące tzar off gdy na nie lookniemy.
Odkrycie pozycji wroga przy starcie gry.
(niewiem)-> słyszenie rozmów wroga po namieszaniu w sojuszach.
(blokowanie wyprawy szpiegiem- tylko autorzy mogą nam powiedziec czy to bug; strzelać mozna tylko niezbudowanymi basztami; wypowiedzenie wojny i przejecie przez byłego sojusznika bud to nie bug nawet powinno to być uznawane za czyste zagranie (królestwa mogą sie dzielić technologiami i innymi w normal live) ktoś kiedys też mówił o handlu z wrogiem to mozne nie być bug ). przydałby sie też screeny z bugów
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez salem malejo dnia Śro 20:54, 09 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:35, 09 Lut 2011 |
|
z tym leczeniem chodzi o to, że zaznaczasz np maga i kapłana, i dajesz prawym przyciskiem myszy na ranną jednostkę, i czasami się zdarza (albo od czegośto zależy), że mag też leczy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Śro 22:36, 09 Lut 2011 |
|
Działa też na ninję. Chyba na każdą jednostkę z maną.
Czemu budowanie mostu na ladzie to bug? Przecież można zrobić np. rozpadlinę w poprzek mapy i wtedy jest potrzebny taki most.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|