Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nowe zasady i wyrównanie gildii Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Medavoj



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:05, 28 Kwi 2011 Powrót do góry

Ponieważ został zniesiony zakaz magii przeciwko Azji należy spodziewać zmiany układu sił o ile faktycznie magia Azji jest łatwa do powstrzymania przez kapłanów o tyle już jednostki z księgami stanowią spory problem.


Na starcie chce przytoczyć ceny poszczególnych Gildii tak aby nikt mi tu nie sypał z kapelusza możliwościami nacji których ekonomicznie nikt nie jest wstanie spełnić

GW

Euro 9700
Azja 8800
Arab 8000

GK

Euro 5500
Azja 6400
Arab 4900!!!

Religia

Euro 5200
Azja 5500
Arab 4800

Cena gildii (bez uwzględnienia GM)

Euro 20400
Azja 20700
Arab 17700


Wnioski i propozycje...

O ile militarnie nacje zostały jako tako wyrównane o tyle ekonomicznie i technologicznie jest po prostu bajzel!

W obecnej sytuacji złotnictwo na pewno nie powinno kosztować 400 golda moja propozycja to zbliżenie jej ceny i czasu wynajdywania do czarnej magii to samo się tyczy rakiet które powinny być drogą inwestycją (ostatnio są skargi o to że psują grę dlaczego CK europejska kosztuje 1200golda a rakiety azji 800? nie mówiąc o czasie badania)

W ten sposób najsilniejsza obecnie azjatycka gildia będzie droga i inwestowanie w nią będzie o tyle skuteczne o ile droższe

Gk Azji ma wszystko Zwiększenie popa (Bonus di militarnej części gry) Magie i Rakiety jest to najsilniejsza gildia kupiecka w grze więc powinna mieć swoją cenę.

Co do arabskiej GK mam 2 propozycje albo podnieść cenę/czas produkcji Wydobycia albo pozbawić Araba jako jedynej nacji lichwy! Arab pozbawiony 900 bonusowego golda w pierwszych minutach nie będzie wstanie stawiać jako pierwszy 2 gildii (nawet słaby arab postawi 2 gildie na 14 arabem a w euro tylko najlepsi)

Co do religii ja bym osobiście się skłaniał do pozostania bez zmian jedyne co mnie męczy to KOMPLETNA NIEPRZYDATNOŚĆ MNICHÓW!


Co do Euro to może Hudy będzie miał jakieś propozycje o to że jest to najsłabsza obecnie nacja najlepiej odda cytat Li mu baia gdy wybrał euro a później gdy zobaczył że jest w słabszym teamie napisał

,,Zmuszacie mnie do zagrania PRZYNAJMNIEJ Azją"


Post został pochwalony 2 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:11, 28 Kwi 2011 Powrót do góry

Sorry jeżeli się wtrącam, ale o co chodzi z tymi cenami gildii? Chodzi o cenę w złocie gildia + badania, czy jak?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Medavoj



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:12, 28 Kwi 2011 Powrót do góry

Wszystkie badania + 2000 za postawienie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vellocci



Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:59, 28 Kwi 2011 Powrót do góry

Dziwne, że euro jest słabe.Trzeba umieć nim grać.A to, że chcecie pozbawić Arabów lichwy, to już kpina.Zgodze się do podrożenia wydobywania rudy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hadzik



Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:17, 28 Kwi 2011 Powrót do góry

Bardzo fajny temat ja osobiście uważam że Euro to najtrudniejsza nacja czemu :

-ma strasznie wolne jednostki
-na rycerzy trzeba trochę poczekać długo się opracowują (dlatego przeważnie lecę na dwie kuźnie)

-dużo szybciej jest zrobić 50 łuków konnych niż 50 rycków
-jeżeli chodzi o tryki jakie można zastosować w grze to nie ma nic: Wyprawa stała się zwykłą konnicą, nie to co kiedyś Razz (oczywiście nie mam na myśli żeby ją koksować)

Co do tej lichwy to proponuję - tylko nie wiem czy się da że każda pożyczka musi być spłacona Smile
Faktycznie Arab jest koksem Smile

Co do rakietowych grałem z Markiem pewno solo zaczynałem prowadzić a tu nie wiadomo skąd koło mojego frontu powstało z 15 rakietowych niszcząc wszystko

ponoć ma wyjść patch 14 ktoś wie coś na ten temat:


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ma$ter



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:05, 28 Kwi 2011 Powrót do góry

Patch 1.13b jest na tyle zbalansowany ze kolejne modyfikacje nie są potrzebne. Każda nacja ma swoje słabe i mocne strony tych drugich jest o wiele więcej. Europejczycy mają możliwość treningu z kulturystyka, ciezkie katapulty, błogosławienstwo; arabowie wydobnictwo , janczary, miksturki; azjaci 300 popa, szybkie treningi, baszty samki konne. Sa to oczywiscie niektore zalety. Proponujesz Medavoj wyrownac nacje ale wiedz ze nie uda ci sie to nigdy, musilabys zmienic tzara w kazdym detalu. Praktycznie probujesz stworzyc jednolita nacje jest to totalny bezsens. Ja z checia wprowadzilbym kolejna nacje a ty probujesz je wszystkie zrownac, jak dla mnie to idiotyzm. Fakt, dosc ciekawa sprawa jest temat baszt rakietowych jednak nie powinno byc to przyczyna tworzenia nowego patcha.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:23, 28 Kwi 2011 Powrót do góry

Porównywanie licząc każdą technologie nie ma najmniejszego sensu, chociażby dlatego że arab wydaje 3100 (-1000 z lichwy=2100) na gk po czym robi druga gildie. Podobnie z innymi nacjami. Rzadko kiedy wybada sie cała gildie i dopiero stawia drugą. Rakietówki jakiś czas byłe używane rzadko z 'grzeczności' ale ostatnio to się zmieniło i osoba która potrafi grać azją robi nimi niezły bajzel.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SOBD^Chidori



Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:18, 28 Kwi 2011 Powrót do góry

Cytat:
KOMPLETNA NIEPRZYDATNOŚĆ MNICHÓW


No chyba ty jesteś kompletnie nie przydatny. Jeśli rozwinie się dobrze gospodarkę żywności u Azji to taki spam mnichami jest bardzo dobry.
Znacznie lepiej spamować Mnichami niż roninami. Roninów robi się tylko jak wrób ma spam pik.

Faktem jest że mnisi nie mają bonusów. Ale ich statystyki + ulepszenie do 2 LV każdego wyprodukowanego sprawia iż pokonują oni spam żywności innych nacji.

Od dawna z nich korzystam i jeszcze mnie nie zawiedli.


Co do samego tematu. Owszem podzielam zdanie Meda iż co do gospodarki na tym patchu to jest straszny bałagan.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Medavoj



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:27, 05 Maj 2011 Powrót do góry

Proponowane zmiany


Arabowie

Wzbogacenie: Cena podniesiona do 1500złota czas wynajdywania podniesiony do 120s


Azjaci

Złotnictwo cena podniesiona do 800 złota czas wynajdywania zwiększony do 120s
Rakiety cena podniesiona do 1200 złota czas wynajdywania zwiększony do 150s
Baszta Rakietowa Koszt budowy zwiększony do 1000 Kamienia i 2000 Drewna
Badanie Rydwanu czas wynajdywania zwiększony do 120s (zrównany z rycerzem)
Cena Rydwanu Zwiększona do 170 pożywienia i 150 drewna
(Lub odporność na strzały zmniejszona do 0)
Czar Ognisty pocisk koszt many podniesiony do 100


Europejczycy

Krucjata +4 do ataku +2 do obrony
Taktyka oblężnicza koszt zmniejszony do 1000 złota



Uwaga specjalna

Skoro zakazy magii przestają obowiązywać moją propozycją jest aby wszystkie badania w GM podrożyć i wydłużyć x2 to zapobiegnie szybkiemu graniu na magie a i użytkujący ją gracze będą musieli rozsądnie dobierać czary uważam też iż powinno się lekko zwiększyć cenę i czas produkcji magów 250 gold i 90s zmiany te spowodują że magia stanie się dodatkiem a nie głównym aspektem gry (Patrz np Arek Fugiel)



Zdaję sobie sprawę że to tylko podstawowe zmiany ale nad innymi balansami pozwolę podyskutować innym gdyż ja nie widzę tam konieczności poprawek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Medavoj dnia Czw 13:10, 05 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:55, 05 Maj 2011 Powrót do góry

Wystarczy strelający kapeć azji i po sprawie z magia. podnoszenie czasu technologii calkowicie zmiania sposób rozgrywki i wydluża juz i tak spory czas rozwoju azji. gdy arab może mieć 4 gildie do 16-17minuty, euro może mieć do tego czasu 3 a azja zazwyczaj wydala tylko z dwoma. 3 gildie dla azji to nie lada wydadatek i w nielicznych grach się coś takiego obserwuje. Zmiany te przy zniesieniu zakazu magii, mogą na tyle spowolnić azjate że nawet grając na pierwsze gk nie będzie wstanie zrównoważyć magii innych nacji. Oczywiście obecnie o wiele lepszą obroną przed magią jest dla azji GM czy GK niż Shaolin ale skoro uważacie że Shaolin nie powinien służyć do obrony przed magią to ok.
Co do krucjaty zmiana lekko przesadzona;p
Wydłużenie badań w GM i podniesienie ceny magów - bleee


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vellocci



Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:03, 06 Maj 2011 Powrót do góry

A moim zdaniem co do krucjaty to najlepszy pomysl.W przeszłości wyprawa krzyżacka była jedną z najgroźniejszych na świecie.Mozna by ja troche podrasowac, bo teraz nikomu sie nie oplaca wydawac 1000 golda na 24 zwyklych jednostek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)