Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Turniej no rules Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
LorD_M@rk



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:11, 31 Lip 2009 Powrót do góry

chciał bym zorganizować turniej no rules jednak potrzeba by mi kogoś do pomocy ktoś jest chętny nad systemem musiał bym się jeszcze zastanowić ale gry dzieliły by się na 1vs1 oraz klanowe kolejno 2vs2 3vs3 4vs4

system (zganiony z starego turnieju)
kazdy zaczyna z 100 punktami
1vs1
wygrana 10 pkt.
przegrana-10 pkt


2vs2 (klany)
wygrana 15 pkt.
przegrana-15 pkt



3vs3 (klany)
wygrana 25 pkt.
przegrana-25 pkt

4vs4 (Klany)

wygrana 35 pkt.
przegrana-35 pkt



to jest wstępna propozycja turnieju prosze o komentarze pozytywne oraz negatywne !!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LorD_M@rk dnia Sob 8:28, 01 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
SOBD^Fugiel



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:02, 31 Lip 2009 Powrót do góry

O! Wreszcie coś dla mnie!!!

Z największą przyjemnością pomogę w realizacji tego niezwykle zacnego i innego projektu.

Przedstawiony schemat jest bardzo dobry. Nad czym trzeba sie zastanowić, to tylko i wyłącznie nad ustawieniami mapy, by wszyscy grali na takich samych. Wiadomo, ze klanówki 4vs4 nie będą się odbywać przykładowo na mapach ogromnych. Razz

Ja się tylko zastanawiam, czy będą chętni, by grać no rulez? Szczerze w to wątpię...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hudy
Naczelnik


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:27, 31 Lip 2009 Powrót do góry

Pomysł mi się podoba. Jedyne co mi nie przypadło do gustu w tym "schemacie" to to ze jest ustalony jakiś czas w tym przypadku 90m. Ja osobiście lubię się pobawić i dlatego moje solówki trwają czasem nawet i 2h. Wczoraj grałem solo z BuBu 2,5h nawet. Dlatego ja jestem za tym aby znieść zasadę z limitem czasu, o ile ten pomysł wypali.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
LorD_M@rk



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:22, 31 Lip 2009 Powrót do góry

wydaje mi się że nie kazdy ma 2.5h na gre ^^ ale za zgodą 2 osób można by znieść ta zasadę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hudy
Naczelnik


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 1:49, 01 Sie 2009 Powrót do góry

wiesz niektóre osoby stosują w walce takie strategie jak zmęczenie wroga a potem jego całkowite unicestwienie. Jak ktoś niema w danej chwili tyle czasu to kogo to jest wina, że se go nie zorganizował godząc się na pojedynek w danym momencie? Przecież mógł przewidzieć, że pojedynek z kimś w miarę dobrym może mu zająć trochę więcej czasu.. Zazwyczaj dana kolejka trwa tydzień a skoro osoby "walczące" nie są w stanie w tym czasie ugadać się na pojedynek trwający "max 2,5h" to ja wymiękam..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
LorD_M@rk



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:27, 01 Sie 2009 Powrót do góry

heh zgodzę się z tobą zmienię tą zasadę

// choć i tak częściowo uważam np. na moim przykładzie że mało kiedy jestem całe 3h na kompie non stop


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SOBD^Fugiel



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:12, 01 Sie 2009 Powrót do góry

Co do ustawień mapy, skoro gra ma się odbywać całkowicie no rulez, w grach solowych proponuję: ogromna(duża?), sawanna(lato?), jeziora, z magicznymi przedmiotami, wrotami i zwierzętami XD Zróbmy coś całkowicie innego Very Happy

Surowce początkowe mogą być duże, lub normalne. Szczerze osobiście wolę tą drugą opcję, gdyż mało kto teraz potrafi grać na normalnych, hehe.

Hmm... mi się jednak wydaję, że na dłuższą metę trzeba ustalić jakiś najdłuższy czas gry. Nie wiem, czy to do końca prawidłowe, ale w sumie co jeśli ludzie będą się ciąć w nieskończoność, przez np. dobrze zorganizowany bunkier Very Happy ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:04, 01 Sie 2009 Powrót do góry

Nagradzanie punktami w taki sposób jaki proponujesz gwarantuje, że turniej nie wypali. Zwykły 1v1 rozgrywany w tradycyjny sposób (grupy i drabinka), lub 2v2 od razu rozlosowane na drabince. Po tydzień na każdą kolejkę i bezwzględne karanie tych, którzy unikają gry.

Zgłoszenia przyjmowane jedynie od osób posiadających na forum konto z uzupełnionym numerem gg.

Jeśli chodzi o zasady proponuje jak największą losowość za wyjątkiem rozmiaru mapy. Surowce początkowe normalne, patch 1.11, a limit czasu gry jest absurdem i w życiu nie przejdzie.

Co do chętnych zdziwisz się Fugiel bo wielcy, źli pro nudzą się standardem. Nie liczyłbym za to na zgłoszenia graczy średnich i newbie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
LorD_M@rk



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:19, 01 Sie 2009 Powrót do góry

Ustawienia mapy
• Rozmiar mapy: Ogromna
• Typ mapy: Losowa
• Teren: Losowy
• Surowce na mapie: Losowe
• Wieże: Nie
• Magiczne przedmioty: Tak*
• Zwierzęta: NIE
• Urwiska: NIE*
• Magiczne Wrota: TAK*
• Typ gry: Standardowy
• Surowce Początkowe: Normalne
• Warunek zwycięstwa: Standardowy
• Limit populacji: 200
• Brak mgły: NIE
• Eksploracja: NIE
• Pomoc SI: NIE
• Wlicz wieże do limitu populacji: TAK
* - możliwość zmiany za zgodą obu graczy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
A.l.e.x



Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:20, 01 Sie 2009 Powrót do góry

dobra pomysł :0 mam nadzieje że dojdzie do skutku i się zbiorą uczestnicy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SOBD^Fugiel



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:01, 01 Sie 2009 Powrót do góry

Hehe... ciekawe czemu Mark chcesz wliczyć wieże do limitu? Przecież to gra bez zasad....

Patch 1.11 to tragedia w tym wypadku. PO co na nim? Żeby 90% graczy brało azję, bo szybko się rozwija? Zagrajmy na 1.13a(lub 1.14, w zależności, kiedy to wypali)... tam nacje mają bardziej równy poziom rozwoju, dlatego będzie ciekawiej. Niczego nie będzie można się spodziewać...

Skoro pr0 nudzą się standardem, to niech zagrają na DM na dużo początkowych... rozrywka na wiele godzin gwarantowana...

Z limitu czasu gry można zrezygnować. Hmmm... mile mnie zaskoczyliście proponowaniem całkowitej losowości... tylko wtedy należy się spodziewać pretensji typu:"Eeee... były wyspy, on miał azje i smoki, ja chcę rewanżu..." wcale bym się nie zdziwił...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
LorD_M@rk



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:06, 01 Sie 2009 Powrót do góry

Zasady Turnieju

1. Zgłoszenie.
Do turnieju może przystąpić każdy kto gra w tzara online. Członkowie Klanów (DW nn BF HW SG SOBD eS) i ich akademii mogą się zgłaszać bez przeszkód, zaś osoby spoza klanów muszą wykazać że grają online. Mogą albo przesłać 3 repy z ich udziałem, albo postarać się o rekomedacje osób z Knanów (nie akademii) aby ich dopisać. Zapisy trwają wstepnie do 10 sierpnia 2009 godziny 22:00

2. Organizacja
a)Ogólnie
System turnieju jest zalezny od ilości graczy kturzy się zgłoszą `

b)Potwierdzenie wyników
Grę zamieszcza zwycięzca w postaci screenu lub powtórki na "stałym serwerze" przegrany ma obowiązek tą grę potwierdzić.


3. Zasady rozgrywki
Zasada nadrzędna: Należy grać nacją którą się zdeklarowało.

a) Zasady ogólne
• Wszystkie pytania i problemy należy zgłaszać do Modad Turnieju (M@RK)
• Wersja gry – wszystkie turniejowe gry rozgrywane są na patchu 1.11
• Zasady rozgrywki:
- Gra z użyciem kodów jest niedozwolona, pojedynek taki jest unieważniany.
- Zakazane w grze jest używanie bugów.
UWAGA!
Podczas pojedynku proszę starać się nie pauzować gry. Jeżeli przeciwnik wyłączy pauzę, nie można tego udowodnić.

b) Ustawienia mapy
• Rozmiar mapy: Ogromna
• Typ mapy: Losowa
• Teren: Losowy
• Surowce na mapie: Losowe
• Wieże: Nie
• Magiczne przedmioty: Tak*
• Zwierzęta: NIE
• Urwiska: NIE*
• Magiczne Wrota: TAK*
• Typ gry: Standardowy
• Surowce Początkowe: Normalne
• Warunek zwycięstwa: Standardowy
• Limit populacji: 200
• Brak mgły: NIE
• Eksploracja: NIE
• Pomoc SI: NIE
• Wlicz wieże do limitu populacji: TAK
* - możliwość zmiany za zgodą obu graczy



c) Warunki zwycięstwa
• Zwycięzca pojedynku zobowiązany jest do umieszczenia na forum dowodu potwierdzającego jego wygraną.
Może być do zrzut z ekranu końcowego gry, bądź demo gry. W obu przypadkach przegrany zobowiązany jest do potwierdzenia wyniku rozegranej partii. Dema mają być umieszczane na serwerach nieusuwających plików po określonym czasie.
• Próby wywołania desynchronizacji karane są przegraną meczu, a w kolejnych przypadkach wydaleniem z ligi.
• W przypadku sytuacji spornych ostatecznego zwycięzcę wyłania Komisja Turniejowa, a jej decyzja jest niepodważalna i nieodwołalna.

4. Ostrzeżenia Turniejowe.
Ostrzeżenia ligowe są ostrzeżeniami wewnętrznymi nie mają żadnego wpływu na działalność na forum. 3 ostrzeżenia skutkują natychmiastowym wydaleniem z turnieju
Ostrzeżenie Ligowe można otrzymać za:
-Łamanie regulaminu turnieju
-spam w tym dziale (spam w dziale innym niż "Dyskusja o turnieju")
-niekulturalne zachowanie
-celowe wywoływanie desynchronizacji
-utrudnianie rozgrywania gier ligowych
-nierozegranie gry ligowej w wyznaczonym terminie



///


zgapiłem 95% od li mam nadzieje że się nie gniewa ale nie miałem czasu zapytać Gdyby nie zgodził się z moją podróbką Post jest nie ważny ...



ps. SOBD^Fugiel

To nie jest temat do dyskusji czy Pr0 mają grać DM czy nie ...
1.13a odpada właśnie dlatego że Azja ma irygacje w 10 min...

a na 1.11 gwarantuje ci że azja nie jest taka zajebista ...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LorD_M@rk dnia Sob 12:11, 01 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Turbo



Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 718 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: się wziąłeś?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:19, 01 Sie 2009 Powrót do góry

LorD_M@rk napisał:
Zasady Turnieju

1. Zgłoszenie.
Do turnieju może przystąpić każdy kto gra w tzara online. Członkowie Klanów (DW nn BF HW SG SOBD eS) i ich akademii mogą się zgłaszać bez przeszkód, zaś osoby spoza klanów muszą wykazać że grają online.
.


Jednak jeśli chodzi o eS to myśle że jednak Ci z akademi to powinni jednak dać te repki ponieważ skład akademi zmienia się z dnia na dzień ;d.


Jeśli chodzi o turniej, zgłaszam się.
Jeżeli gramy bez zasad to może i z wodą, którą bardzo lubie, co o tym myślicie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
LorD_M@rk



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:29, 01 Sie 2009 Powrót do góry

b) Ustawienia mapy
• Rozmiar mapy: Ogromna
• Typ mapy: Losowa
• Teren: Losowy

• Surowce na mapie: Losowe
• Wieże: Nie
• Magiczne przedmioty: Tak*
• Zwierzęta: NIE
• Urwiska: NIE*
• Magiczne Wrota: TAK*
• Typ gry: Standardowy
• Surowce Początkowe: Normalne
• Warunek zwycięstwa: Standardowy
• Limit populacji: 200
• Brak mgły: NIE
• Eksploracja: NIE
• Pomoc SI: NIE
• Wlicz wieże do limitu populacji: TAK
* - możliwość zmiany za zgodą obu graczy


a to ci psikus ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hudy
Naczelnik


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:06, 01 Sie 2009 Powrót do góry

Moim zdaniem lepiej będzie grac na pathu 1.13a ze względu na to iż path 1.11 ma jakieś 40% społeczeństwa tzarowego. Co z tego że Azja ma irygacje ? Jak nie gramy na zasady to taki Europejczyk może zacząć kosić i w 4 czy w 5min gry, uniemożliwiając Azjacie rozwój. Osobiście sądzę, że path 1.11 jest nudny i dlatego mam zastrzeżenia co do gry na nim. Jedna, dwie partie można co jakiś czas na nim zagrać ale żeby całą ligę/turniej ?Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)