Autor |
Wiadomość |
VlordiusPL
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Las Vegas, Nevada, United States Płeć:
|
Wysłany:
Śro 0:48, 16 Lis 2016 |
|
- TZAR - [Edition 2017]
Witam,
Chciałbym poinformować wszystkich o tym iż jestem w trakcje tworzenia pewnej modyfikacji do gry "Tzar". Aktualne prace są na bardzo wstępnym etapie a przede mną jest jeszcze bardzo długa droga bym mógł zrealizować wszystkie założone cele. Premierę modyfikacji planuję na 2017 rok jednak aktualnie nie jestem w stanie podać dokładnej daty. Z powodu iż prace są wciąż na bardzo wstępnym etapie nie chcę jeszcze zdradzać czego konkretniej dotyczy mój projekt, jest jednak kilka rzeczy o których chciałbym poinformować.
________________
* Planuję stworzyć rozbudowaną kampanię z ciekawą fabułą.
* Oprawa graficzna zostanie znacząco zmieniona.
* Poprawione zostaną niektóre dźwięki gry, odgłosy walk itp.
* Połączenie zimy i lata na jednej mapie.
* Mechanika gry, wygląd postaci, surowców itp zostaną bez zmian.
* Niedługo powstanie strona internetowa dotycząca projektu.
________________
Więcej szczegółowych podam już wkrótce dlatego zachęcam do częstego przeglądania forum. Zachęcam również do dyskusji i do głosowania w ankiecie.
//
Proszę o zagłosowanie w ankiecie. Interesuje mnie wasze zdanie dotyczące tego w jaki rodzaj kampanii najchętniej zagracie.
Kampania z otwartym światem:
Jedna ogromna mapa na której rozgrywa się cała fabuła. Mapa typu RPG z możliwością podróżowania do innych miast, kupowania przedmiotów, wykonywania questów itp.
Kampania z wieloma mapami:
Posiadamy główny wątek fabularny składający się z wielu map. Kampania typu RPG z możliwością wykonywania dodatkowych questów, kupowania przedmiotów itp jednak po zakończeniu głównego zadania, zostanie wczytana nam następna mapa.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez VlordiusPL dnia Śro 21:37, 30 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
VlordiusPL
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Las Vegas, Nevada, United States Płeć:
|
Wysłany:
Pon 23:08, 21 Lis 2016 |
|
Mam pewien pomysł a mianowicie chciałbym aby w grze znajdowały się zbroje. Aktualnie wygląda to tak jednak cały czas nad tym pracuję i chcę osiągnąć jak najlepszy efekt. W finalnej wersji tekstury mogą się różnić od tych podanych na powyższym zdjęciu.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez VlordiusPL dnia Śro 21:38, 30 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 19:07, 22 Lis 2016 |
|
Oprócz dodania takiej tekstury, istnieje możliwość zaaplikowania zbroi jako przedmiotu w grze? Rozumiem, że ten mod będzie polegać na zabawie z plikami w folderze "packs", ale nie wiem na ile istnieje możliwość modowania Tzara w ten sposó
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VlordiusPL
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Las Vegas, Nevada, United States Płeć:
|
Wysłany:
Wto 23:52, 22 Lis 2016 |
|
Przesiedziałem już naprawdę sporo godzin w plikach gry i niestety z tego co mi wiadomo to nie ma możliwości aby zaaplikować zbroję jako nowy przedmiot w grze. Aktualnie wygląda to tak że podmieniłem po prostu tekstury tarczy na zbroje widoczne na zdjęciu.
Masz rację mod będzie polegał na zabawie z plikami w folderze "packs". W ten sposób istnieje możliwość zmiany całej szaty graficznej gry. Wygląd terenu, menu, przedmioty itp. Zależy mi na tym aby nieco zmodyfikować grę i dostosować ją pod moją kampanię. Pragnę jednak aby klimat tzara pozostał taki sam dlatego nawet nie będę zabierał się za próby zmienienia wyglądu budynków, postaci itp. Chcę by gameplay pozostał w znaczącym stopniu taki sam, zmieniając ewentualnie kilka drobnych rzeczy.
Główne menu gry zostanie całkowicie zmienione i niedługo pokażę screeny jak będzie wyglądało.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hadzik
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów Płeć:
|
Wysłany:
Pią 10:20, 09 Gru 2016 |
|
a co ta zbroja by wnosiła do gry ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lolikusz
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 15:12, 14 Gru 2016 |
|
Gdzie znajdziemy screeny?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VlordiusPL
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Las Vegas, Nevada, United States Płeć:
|
Wysłany:
Czw 2:20, 15 Gru 2016 |
|
Hadzik napisał: |
a co ta zbroja by wnosiła do gry ? |
W założeniu zbroja miała zastąpić tarcze. Aktualnie porzuciłem jednak ten pomysł i nie rozwijam go dalej, nie wykluczone jest jednak to iż w finalnej wersji gry zbroje jednak będą się znajdować.
Lolikusz napisał: |
Gdzie znajdziemy screeny? |
- TZAR - [Edition 2017] była to wstępna nazwa projektu, aktualnie projekt nosi nazwę "TZAR: Game of Thrones" a wszystkie dotychczasowe informacje znajdują się w innym temacie.
Link do tematu:
Kod: |
http://www.tzar.fora.pl/kampanie-uzytkownikow,29/zapowiedz-tzar-game-of-thrones-mod,5663.html |
(Można również kliknąć w moją sygnaturkę aby zostać przeniesionym do tematu)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez VlordiusPL dnia Czw 2:21, 15 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
evolution
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:01, 10 Sty 2017 |
|
Otwarty świat to nieco zła nazwa bo mapy w grze z tego co pamiętam mają ograniczenie jeśli o rozmiar chodzi. Planujesz coś zmieniać w edytorze czy on pozostanie bez zmian? Powodzenia w projekcie, z pewnością będę go obserwować i oby nie skończył się tak jak większość jak nie wszystkie poprzednie czyli totalnym fiaskiem. Pozdrawiam.
Co do ankiety to osobiście uważam że kampanie z wieloma mapami są o wiele lepsze od tych na Prawdziwym Świecie choćby dlatego, że nie ma takiego ograniczenia w kształtowaniu i można dowolnie bawić się fabułą i terenem. Mapy na prawdziwym świecie niestety mają to do siebie, że raz stworzony teren później trudno jest zmodyfikować i dostosować pod już stworzone akcje lub też nie aby pasował do reszty zarysu. Sam dawno temu miałem parę takich map gdzie potrafiłem sam teren tworzyć miesiąc i później ciągle go modyfikować bo miałem inną wizję na takie miejsce.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VlordiusPL
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Las Vegas, Nevada, United States Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:17, 14 Sty 2017 |
|
Najprawdopodobniej będzie tak iż kampania będzie składała się z wielu map, natomiast mapa tworzona na prawdziwym świecie zostanie stworzona pod rozgrywkę multiplayer.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
evolution
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 21:51, 14 Sty 2017 |
|
Jeśli masz jakiś problem z edytorem lub potrzebujesz jakiejś pomocy z projektem, wskazówek, asystenta, testera możesz do mnie napisać na pw. Sam już od dawna nie tworzę (choć ostatnio do tego wróciłem i coś tam próbuję zrobić), ale z chęcią pomogę każdemu kto może tej pomocy potrzebować i robi coś w Tzarze, ta gra ma coś wyjątkowego i raczej nie chodzi tutaj o sam aspekt rozgrywki ale o edytor który "zjadł" naprawdę wiele lat mojego życia jak i pewnie nie jednemu użytkownikowi tego forum. Jeszcze raz powodzenia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VlordiusPL
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Las Vegas, Nevada, United States Płeć:
|
Wysłany:
Pon 17:07, 16 Sty 2017 |
|
Dziękuję za chęć pomocy, z pewnością będę o tym pamiętał.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 3:36, 03 Lut 2017 |
|
strasznym utrapieniem gry multiplayer są desynchronizacje gry, które potrafią wnerwić człowieka. Z pewnością gdyby udało Ci się ten problem rozwiązać to gra mogłaby jeszcze wrócić do łask. Nawet starzy wyjadacze mogliby wrócić do tej gry a co za tym idzie dalej ją w pewnym stopniu reklamować i rekomendować.
Oczywiście życzę powodzenia i wytrwałości w tworzeniu tego projektu. Z pewnością Ci się przyda.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 23:47, 05 Lut 2017 |
|
Raczej nie uda się zlikwidować problemu desynchronizacji poprzez modyfikacje plikami w folderze packs. Potrzeba zmian w kodzie gry obsługującym komunikacje pomiędzy graczami. Z desynchronizacją spotkałem się w kilku grach i występuje ona tam, gdzie gracze łącze się za pomocą programów VPN(np hamachi). Problem może też więc tkwić w samym połączeniu.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez King Paweł dnia Pon 14:20, 06 Lut 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:41, 07 Lut 2017 |
|
Fajnie by było zrobić remake Tzara, ale na to potrzeba chęci i masę wolnego czasu
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
salem malejo
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z miasta Płeć:
|
Wysłany:
Pią 11:13, 21 Kwi 2017 |
|
Największy problem to desynchronizacja w multiplayer.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|