Autor |
Wiadomość |
Krzesimir
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 17:05, 27 Wrz 2008 |
|
Witam. Od razu chciałbym przeprosić Viltharisa i DeadMana, że mimo prośby o nie ujawnienie programu ja go ujawniam. Robie to dlatego, że program został zrobiony na licencji GNU\GPL i każdy ma do niego prawo, czy to zastosowania komercyjne czy tylko tak dla zabawy czy do darmowych modów. Robię to też dlatego, iż twórca wolałby aby jego praca została ukazana.
Program jest dość prosty w obsłudze, wystarczy na początku wpisać katalog gdzie znajdują sie obrazki do prze konwertowania, później zaś podać katalog gdzie mają być zapisane po prze konwertowaniu. Reszta w "readme".
Jeszcze czuły list od twórcy-programisty czyli Skipiego:
Twórca napisał: |
Witam!
Widzę nie najświeższy temat, ale dopiero co tu wpadłem z google, a mam dla was coś co was może zainteresować ;]
Mianowicie programik otwierający pliki RLE, a konkretnie konwertujący je na zwykłe BMP. Napisałem go ja, na "zlecenie" można powiedzieć Bo sam w Tzara nawet nigdy nie grałem
Można pobrać tu:
Niech wam służy
A niedługo będzie też programik do przeróbki odwrotnej, bmp -> rle (konieczne wszędzie tam gdzie są jakieś animacje itp, bo choć gra odczyta przerabiane bmp to nie znajdzie w nich informacji np o liczbie sklejonych ze sobą klatek itp)
No i tak innego. |
I jeszcze jedna rzecz, czyli program konwersji z BMP do RLE, pobrać można go z linka na dole: ( w paczce zawarty również konwerter RLE>BMP)
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze info o plikach RLE, otóż w tych plikach mieszczą się grafiki:
-Budynków.
-Jednostek.
-Dodatków terenowych (cmentarz, skały itp.).
-Surowców złota i kamienia.
-Innych, pomniejszych rzeczy.
Powodzenia w modyfikowaniu życzę!
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzesimir dnia Sob 17:07, 27 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Skipi
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 17:17, 27 Wrz 2008 |
|
Witam wszystkich
Krzesimir->
"Jeszcze czuły list od twórcy-programisty czyli Skipiego:"
Tego mogłeś już nie wklejać...
Miałem sam taki post wysłać pare dni temu tu na forum ,ale powstrzymałem sie w ostatniej chwili, bo Krzesimir miał wątpliwości czy to ujawniać publicznie, a to program na jego zlecenie.
Gdyby jakieś problemy z programikami były to mogę pomóc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 23:54, 05 Paź 2008 |
|
Generalnie to słowo na temat samego projektu już wypowiedziałem, jest jak dla mnie naprawdę fajny, może się szczególnie przydać przy tworzeniu własnej, innowacyjnej kampanii, choć ja niestety za dobry w grafice nie jestem... :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzesimir
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:22, 06 Paź 2008 |
|
Vilth, obawiałeś się jakiejś rewolucji i podziału a tutaj nawet ewolucji nie ma xD
Ja dużo konwertowałem, tylko gorzej z czasem na zrobienie porządnej jednostki, budynku czy czegokolwiek :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Sob 15:10, 11 Paź 2008 |
|
A mi to jakoś nie wychodzi, wpisuje dobry adres czyli e:\Tzar-1.13\Packs\images.wdt i dalej w destination c:\folder i nic ;/ psize ze nie ma plikow do przekonwertowania ;/ probowalem tez dac samo e:\Tzar-1.13 i nic ;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzesimir
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 16:07, 11 Paź 2008 |
|
Słuchaj, musisz wypakować archiwum images.wdt programem Arch (dział mapy, patche chyba) po czym usunąć\przenieść oryginalny images.wdt i folder images w Packs nazwać images.wdt!
I dopiero wtedy Ci będzie konwertować :>
I wpisujesz e:\Tzar-1.13\Packs\images.wdt\
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Blademan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY Płeć:
|
Wysłany:
Wto 23:11, 02 Gru 2008 |
|
Słyszałem plotki , że ktoś tu planuje zrobic rewolucję w tzarze i stworzyc patch z prawdziwego zdarzenia (zmienic grafikę z 1.13a:P) ale najwyraźniej to tylko plotki
Jest temat o ożywieniu , a taki patch do doskonały do tego sposób , można by było jeszcze raz zareklamowac tzara na innych forach , powiedziec znajomym , że w tym starociu jest nowa grafika i może ktoś akurat się skusi.
A teraz bez owijania w bawełnę na forum jest kilku grafików , może by była jakaś nagroda dla nich za użyczenie swoich sił w tworzeniu nowego patcha
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
zeloslaw
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:55, 16 Wrz 2009 |
|
Witam, bardzo mi zależy na tym programie, niestety linki już są nieaktywne czy ktoś mógłby ponowić link lub wysłać mi na maila [link widoczny dla zalogowanych] ??? Będę bardzo wdzięczny. Dodam że tworzę moda do gry Nemesis Of The Roman Empire i tam również występują pliki RLE ... Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
zeloslaw
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 15:13, 11 Paź 2009 |
|
Dziękuje za pomoc Skipiemu który stworzył dla mnie konwerter do Nemesis of The Roman Empire i GBR. Jeśli ktoś chciałby uczestniczyć w tworzeniu moda do GBR zapraszam: [link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli ktoś chcę wyśle konwerter bo tu nie mogę umieścić linka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 7:42, 25 Maj 2010 |
|
Program zdobyłem, teraz się nim dzielę:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Czw 22:06, 27 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 13:31, 28 Mar 2013 |
|
Witam, chciałbym prosić o udostępnienie tego programu, bo stare linki już nie działają.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Czw 13:42, 28 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Đrain
Naczelnik
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Asgard Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:11, 28 Mar 2013 |
|
wątpię czy ktoś to jeszcze ma zobacz na rok
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:21, 28 Mar 2013 |
|
Wiem, ale być może ktoś ma to gdzieś na dysku.
Edit: Po długich oczekiwaniach znalazłem . Niestety nie mogę tu wkleić linku.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Pią 15:50, 29 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 11:53, 30 Mar 2013 |
|
Cześć, możesz mi podrzucić link na pw, to umieszczę program na dropboxie i już nie wygaśnie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 14:03, 31 Mar 2013 |
|
Ok. Jak trochę popracuję to może pojawi się jakiś mod (już coś mam), ale generalnie zajmuję się przerabianiem HoMM3, a Tzar to taka odskocznia, więc to może potrwać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|