Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Grafika Tzara, jak ją oceniasz? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Jak oceniasz grafike TZARA?

Gameboy ma lepszą....
0%
 0%  [ 0 ]
Gameboy ma podobną.
0%
 0%  [ 0 ]
Jak na pleystation 1
11%
 11%  [ 1 ]
Jak na pleystation 2
0%
 0%  [ 0 ]
PC'towa mierna...
11%
 11%  [ 1 ]
PC'towa średnia
33%
 33%  [ 3 ]
Nic dodać nic ująć.
44%
 44%  [ 4 ]
Wszystkich Głosów : 9


Autor Wiadomość
Black Wolf



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Lasu

PostWysłany: Śro 10:39, 24 Paź 2007 Powrót do góry

Jak oceniasz grafikę w Tzarze, czy wolał byś by była inna?

Jeśli wolisz inną to co jesteś wstanie zrobić by ją poprawić?

Celem tej ankiety jest sprawdzenie jak wiele z was graczy jest w stanie poświęcić kilkanaście wieczorów i wspomóc np. Mnie chciał bym dodać nową rasę bo jestem grafikiem i zajął bym się tym, ale jak się dopatrzyłem nie umiem edytować pliku animacji postaci... A nie chce tu wyskoczyć ze zmianą avatarów postaci...

Przyłącz się i zmień oblicze tej gry! <- To moje hasło ;)


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Haroun94



Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Ursynowa!!

PostWysłany: Śro 11:18, 24 Paź 2007 Powrót do góry

grafika w tzarze??
mi tam się podoba...ma swój klimacik Wink

a co do tej zmiany to niewiem czy to takie legalne jest Wink prawa autorskie i inne yyy...rzeczy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Black Wolf



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Lasu

PostWysłany: Śro 11:34, 24 Paź 2007 Powrót do góry

Co praw autorskich, jeżeli będziemy gotowi do pracy możemy je zdobyć zrzekając się np. dochodów. Na pewno się zgodzą na dorobienie dodatku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Śro 11:38, 24 Paź 2007 Powrót do góry

Zdobądź kod źródłowy Tzara, to można zacząć kombinować. W przeciwnym razie to obawiam się, że Tzar nie jest dostosowany do dalszej rozbudowy jedynie poprzez mieszanie w plikach danych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qarter



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:34, 24 Paź 2007 Powrót do góry

PC'towa średnia tak dałem głos Wink

Życzę Ci sukcesow w swojej pracy, jak coś to mogę drobno pomóc Wink

PS-Oceniasz się pisze Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szymon668



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Śro 15:02, 24 Paź 2007 Powrót do góry

też mnie ciekawi ten plik animacji... chyba jest zakodowany, albo coś, bo nawet Photoshop CS3 go nie czyta. A co do dodatku, to słyszałem, że ktoś już coś takiego robi Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Śro 17:41, 24 Paź 2007 Powrót do góry

Każdy plik nie-tekstowy jest w pewnym sensie "zakodowany" ;) To, że Photoshopem go nie otworzysz, jest naturalne. Analogicznie Tzarem nie otworzysz pliku .jpg (zresztą o ile mi wiadomo Photoshop chyba nie umożliwia tworzenia i edycji animacji?)

A na poważnie, to nie przyglądałem się tym plikom, ale najprawdopodobniej jest to jakiś autorski format Haemimontu, a jeśli tak to vide mój poprzedni post - bez kodu źródłowego lub dokumentacji ani rusz (no, chyba, że komuś chce się ślęczeć nad tym plikiem i próbować rozgryźć sposób zapisu danych).

Co do dodatku, to kilka osób już wysuwało takie propozycje, ale jak widać na propozycjach się zakończyło ;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KrzysztofZW



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 17:48, 24 Paź 2007 Powrót do góry

Taa... Deadman tworzy patch 1.12 do Tzara, tylko nie wie, jak cokolwiek zmodyfikować... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szymon668



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Śro 18:46, 24 Paź 2007 Powrót do góry

bez narzędzi od autorów, leżycie. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Quigo



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:08, 24 Paź 2007 Powrót do góry

Ta i jak myślicie czemu powstał patch 1.11 z rąk Hiszpanów? Myślicie że Haemimot zrobiło wyjątek i dało kod do gry? Myślę więc że mieli na to SPECJALNE programy itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Czw 5:34, 25 Paź 2007 Powrót do góry

Co innego patch, który coś zmienia w grze (skoro mamy programiki do grzebania w paczkach danych, to siłą rzeczy możemy te dane zmienić), a co innego przeróbka, która dodaje coś zupełnie nowego ;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Black Wolf



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Lasu

PostWysłany: Pią 9:16, 26 Paź 2007 Powrót do góry

Jeśli ktoś wie teoretycznie jak z dekompresować plik animacji ponieważ już wiem, że to skompresowany plik tekstury i animacji. Sądzę, że to zwykłym programem do grafiki i amiacji zapisane formaty w jakimś archiwum hexalnym jak sądzę. Może się mylę ponieważ nie jestem programistą. Jeśli tak to mnie poprawcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Pią 12:39, 26 Paź 2007 Powrót do góry

Naturalnie, że, ogólnie rzecz biorąc, w takim pliku musi być zapisana grafika i sposób jej zmiany (czyli albo poszczególne klatki animacji, albo, co mniej prawdopodobne patrząc na jakość Tzara, podstawowe klatki animacji oraz ich modyfikacje). Natomiast jak pisałem wcześniej, jeśli to autorski format Haemimontu, to żadnym programem graficznym tego nie otworzysz, a takie rozwiązanie wydaje mi się najbardziej prawdopodobne (lub może poszczególne klatki animacji w jakimś standardowym formacie, jpg, gif czy może nawet bmp, które po prostu są połączone w jeden plik i wstawione jedna po drugiej, ewentualnie z jakimiś własnymi nagłówkami). Jak chce ci się w tym grzebać, to możnaby spróbować wyszukać jakieś charakterystyczne ciągi znaków.

Przykładowo jeśli jest to format niekompresowany, zapisywany jako mapa bitowa pikseli to możnaby szukać serii takich samych bajtów, które oznaczałyby tło obrazka. Na tej podstawie przy odrobinie szczęścia możnaby wyznaczyć początek i koniec klatki animacji, a jeśli to by się udało, to przed samą klatką animacji byłby zapewne jakiś nagłówek, który też trzebaby zdekodować, po tym to w zasadzie wszystko byłoby już jasne :) Aha, możnaby próbować zmieniać bajty, które podejrzewamy o posiadanie jakiegoś konkretnego znaczenia i sprawdzać czy rezultat pokrywa się z oczekiwaniami. Pozostaje mi życzyc powodzenia w poszukiwaniu :)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Black Wolf



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Lasu

PostWysłany: Wto 22:11, 30 Paź 2007 Powrót do góry

To sporo ułatwi jak tylko wygrzebie chwile to posiedzę w tym, a odpalić to w Word pad? Czy w Total Commaner ? Bo notatnik odpada to już wiem Wink
PS: Dobrze mieć speca. Liczę że pomożesz mi jeśli na coś wpadnę, albo wyjaśnisz jak znajdziesz chwile Nigi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Śro 6:47, 31 Paź 2007 Powrót do góry

Otworzyć w Hexedit lub podobnym.

Jak zwykle, służę pomocą, w miarę moich możliwości i czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)