Autor |
Wiadomość |
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Wto 14:00, 17 Cze 2008 |
|
Podobno nowy patch jest w trakcie przygotowywania.
Chciałbym żeby tutaj prowadzona była dyskusja na temat proponowanych zmian i osoby go przygotowujące na bieżąco informowały forumowiczów o postępach.
Ja słyszałem o premii dla satrapów i wekierników przeciwko samkom oraz skróceniu czasu powstawania golema.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Wto 14:12, 17 Cze 2008 |
|
he? co znowu? kto to tworzy? ocb?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tronk
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Wto 18:14, 17 Cze 2008 |
|
A ja bym proponował podatność wieśniaka na strzały +50%.
Mnisi +50% obrony przeciwko jednostkom walczącym w zwarciu oraz skrócony czas robienia o parę sekund . To narazie tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:08, 17 Cze 2008 |
|
Taak, ze znanych mi źrodeł to wiekernik i satrapa mają mie +100% dla samuraja. Mają by tez inne zmiany, których nie ujawnie. Ale będzie to poprawka poprawki patcha 1.12 wiec :d
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:06, 17 Cze 2008 |
|
jesli wyjdzie takowy i bedzie totalnie (PII )
to poprostu sami sobie grajcie na nim
ZzzzZzzZz < Lorysa Twoj post powienien dostac Warm za Spam ! ;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Virtual
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 20:08, 17 Cze 2008 |
|
a co? ahh.. no tak, Azjaci się buntują
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:44, 17 Cze 2008 |
|
I znów wszystko powróci do normy i euro bedzie dalej najlepsze" xD
Jeśli chodzi o tego patcha to chciałbym zeby wszystke jednostki były w uzyciu aby powróciła rola ninja i moze szpiedzy stali sie użyteczni, i aby stworzono nowe techniki a nie bez przerwy 5 farm albo 2 zamki... moze zaczniemy grac na planszach z wodą??? Ten rodzaj gry "przejadł mi się" a zmiany pobudzą klany do innej gry skuteczniejszej do tego patcha.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Wto 22:55, 17 Cze 2008 |
|
MZ^Dr. Mario napisał: |
I znów wszystko powróci do normy i euro bedzie dalej najlepsze" xD
Jeśli chodzi o tego patcha to chciałbym zeby wszystke jednostki były w uzyciu aby powróciła rola ninja i moze szpiedzy stali sie użyteczni, i aby stworzono nowe techniki a nie bez przerwy 5 farm albo 2 zamki... moze zaczniemy grac na planszach z wodą??? Ten rodzaj gry "przejadł mi się" a zmiany pobudzą klany do innej gry skuteczniejszej do tego patcha. |
nie tylko euro ;p arabowie też przykozaczą jak satrapi dostaną bonus a co do ninja - jak kiedyś linear wspomniał żadna jednostka nie nadaje sie do eliminacji magów tak jak oni.... ale hmm nie gramy na magie przynajmniej ja na nią nie grałem od jakiś 3 tygodni
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Śro 4:51, 18 Cze 2008 |
|
no to powrot do euro nawalanek:>
hmm wytlumaczcie mi racjonalnie czemu wakiernicy i satrapi maja miec taki bonus do opancerzonych po zeby smauraji? czemu maja specjalizowac sie w zabijaniu jednej jednostki? to bez sens...jesli juz to powinni miec podatnosc na strzaly...bo jak pewnie kazdy zauwazyl nie maja nic po za skorzana koszula...w przeciwienstwie do chocby piechura ktory ma zbroje+tarcze...tak wiec wedlug mnie zamist specjalizowac ich w biciu jednej jednostki zwiekszyc atak o 3-4 kosztem pkt obrony...
zazwyczaj w armii euro jest z 2/3 strzelcow...powiedzcie mi w ktorej normalnej strategi sie tak robi? ale z nich sa takie koksy ,ze nic wiecej nie trzeba...zyc maja praktycznie tyle co samuraj a po blogoslawienstwach robia z nich sieke...juz nie wspomne o treningu ktory jest o niebo latwiejszy...
dochodzi jeszcze nadal zabojcza wyprawa krzyzowa...ktora w olbrzymich ilosciach mozna powolac za grosze...
oslabiajcie sobie tych samuraji ale nie bez kulturystyki
to kto ma tworzyc ten patch? hmm ciekawe jak bardzo znowu podzieli nasze i tak juz ubogie spoleczenstwo...
ale jesli juz ma byc...to proponuje by wakiernicy i jesli sa jakies jednostki atakujace obuchem mialy premie do budynkow 400%
jednostki zadajace obrazenia siecznie/klute zadawaly 50% z normalnego ataku...
a jednostki strzelajace tylko 10%
mysle ,ze wiadomo dla czego ma tak byc? no bo jak mieczem zburzyc zamek ;d wtedy wreszcie moze zaczniemy uzywac praktycznie mitycznych katapult mozna im tez zwiekszyc jeszcze troche obrazenia...
a zostawic zostawic normalny atak dla wiez,baszt itp...tez wiadomo czemu:>
aha i co z arabskim pikinierem? czemu nie jest taki odporny na strzaly jak europejski? to tez trzeba wyrownac...albo w jedna albo w druga strone...
ponawiam pytanie...kto sie za to zabiera i po co? jakis sflustrowany euro?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Śro 5:26, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Śro 7:12, 18 Cze 2008 |
|
Macie problemy... Powrót do samej nawalanki EURO?! Bzdura...
Jak narazie to jest "prawie" sama nawalanka azja, ze względu na super-mega-wojsko samurai, a jak się da jakiś minus samurajowi to to jest szansa, by wreszcie zaczęto grać wszystkimi rasami po równo.
A tak wogóle...
Ardwin napisał: |
jednostki zadajace obrazenia siecznie/klute zadawaly 50% z normalnego ataku...
a jednostki strzelajace tylko 10% |
Chłopie, jednostki strzelajace zadają obrażenia kłute, które nie są tym samym co sieczne.... Czyli jak tak, to strzelcy, łucznicy itp. będą zadawać tylko 50% swoich obrażeń, ale równoczesnie też 10%
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hadzik
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów Płeć:
|
Wysłany:
Śro 7:17, 18 Cze 2008 |
|
Jak wrociłem do gry po 3 miesiacach nastopiluy duze zmniany
sadze ze teraz azjatycje jednostki sa mocno podrasowane i do tego duzo tansze
u arabów nieziemscy sa strzelcy na koniach
a Euro ma strasznie wolnych strzelcow... troche nie rowno.
Tylko ze jak wyjdze kolejny patch to znada sie osoby ktorym nie pasuje cos ta bo ich rasa zostala zjechana...
Nie chodzi mi o to zeby bylo jak na patchu 1.10 ze euro nie mnialo konkretnego rywala...
z tego cozauwarzylem azja ma strasznie duzo fooda a w euro trzeba pilnowac krow.
no ale coz narazie mozna grac ale ile ?
POZATYM
Ostatnio widzale repka 3vs3 i kazy w teame mnial azje tyle ze jeden azjata walczyl z euro ktory uzywal magi.... fakt azja z sojusznikami zajechal euro ale kazdy jej atak (bylo to wielkie nie powodzenie ) konczyl sie kleska... wystarczy zbudowac GM tylko ze sie dogadaj z azjatyckimi graczami :/
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hadzik dnia Śro 7:23, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Śro 7:24, 18 Cze 2008 |
|
pikinierzy zadaja klute...no chyba nie sieczne
faktycznie strzaly tez podchodza pod klute ale chyba kazdy zrozumie o co chodzi...
no rzeczywiscie...jesli ktos wybiera azje do razu jest pewne ,ze wsyzstkich rozpie...bo przeciez sukces zalezy od nacji !
zapewne jak gra azja vs azja to oboje wygraja...bo przeciez zawsze azja jest gora:> nie wazne kto jak gra...
grales przez ostatnie miesiace czy te swoje teorie bierzesz nie wiadomo skad? ostatnio w grach 4vs4 nie widzialem wiecej niz polowy azjatow...euro jest rownie liczne...tylko z arabami jest problem..albo nimi wymiatasz albo dotykasz najwyzej patykiem
moja wina ,ze wiekszosc euro nie szkoli jednostek? a tych noobowatych ma nie wiele wiecej od moich po upgrade samuraji...i sie dziwia ,ze z azja przegrywaja
ehh...czemu zawsze w waznych tematach najwiecej do powiedzenia maja osoby ktorych nigdy nie widac w grze...
edit up:
nie zgadzam sie ,ze strzelcy sa slabi...po treningu maja tyle hp co samuraj
spory atak + blogoslawienstwo...najwiekszy zasieg...jedyna ich wada jest taka ,ze sa strasznie oporni w strzleaniu oraz juz imi nie uciekniesz po pgrzegranej walce
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Śro 7:27, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Hadzik
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów Płeć:
|
Wysłany:
Śro 7:48, 18 Cze 2008 |
|
Nacja nie gra tylko gracz !!
CI łatwo powiedzec bo masz duzo drewna ! a ja biedny euro co mam powiedzeć ? nie jestem taki dobry jak martin:D co Ci dadzia strzelcy ???
jesli nie masz jakiegos konkretnego oporu dla samorajow ???????
gralismy przed chwila solo i jakos bylem bez szans :/
____________________________
TO ze ardvin nie gra codzinnie z Toba to nie znaczy że mnie nie ma !
denerwuje mnie to ze kazy chce fazoryzowac azje grajac bez magji przeciez.
kiedys jedynie co azja mniala to rush i smoki. teraz samorajow i tu jest porblem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Śro 7:55, 18 Cze 2008 |
|
Hadzik napisał: |
TO ze ardvin nie gra codzinnie z Toba to nie znaczy że mnie nie ma !
denerwuje mnie to ze kazy chce fazoryzowac azje grajac bez magji przeciez.
kiedys jedynie co azja mniala to rush i smoki. teraz samorajow i tu jest porblem |
to bylo do Danielosa
edit byl do Ciebie...akurat Ty jestes calkiem aktywny :>
o wlasnie rush...samuraje musieli dostac powera bo po 13.30 wszystko ich zmiecie...przy wczesniejszym ataku nawet ronini moga namieszac...ale teraz sa g***o warci...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Śro 7:58, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 8:01, 18 Cze 2008 |
|
Tak, w to w końcu będzie dziejowa niesprawiedliwość, że ktoś będzie miał premię na samurajów. Mało tego, to będzie złamanie praw fizyki. Jednostka za 40 złota i 100 żywności powinna pozostać z wielkim HP, wysoką obroną, atakiem i odpornością na strzały i niech dalej wymiata wszystko jak świat długi i szeroki. W końcu na tym właśnie polega siła każdej nacji, uniwersalnej napakowanej jednostce... zaraz zaraz... tylko Azjata ma w chwili obecnej taką jednostkę! Chyba coś jest tu nie w porządku.
Nie udzielam najmniejszej szczegółowej informacji co do zmian, bo niczego jeszcze nie przetestowałem. Ciekawi mnie natomiast, jakim prawem ktoś mówi w jaki sposób zmieni się gra po wprowadzeniu danej zmiany. Przeprowadziłeś testy, symulacje w edytorze? Podliczyłeś koszty i straty? Wyobraziłeś sobie szczegółowo nową sytuację w grze dla danej nacji? Rozegrałeś mecze testowe z innym graczem na nowych ustawieniach? Dam głowę, że nie. A zatem niech ci, którym perspektywa jednostki zdolnej dać jakikolwiek odpór samurajom, zamilkną.
Tak, zamierzam sprawić, żeby satrapa mógł gryźć samurajów i roznosić wściekliznę wśród ich populacji. Wekiernik natomiast beknięciem zwali samuraja pieszego z nóg. Bo taką siłę przypisujecie premii +100%, nie mając najbledszego pojęcia jak ona się przekłada na praktykę.
Planowane: tańszy ninja szybciej się robiący, szybciej się robiący mnich, tani kapłan dla Azjatów do leczenia, tańszy samuraj konny, słabszy rydwan, silniejszy dżihad(zapewne też janczar), silniejszy rycerz, dłużej się robiący magowie, krócej się robiący i tańszy golem, premia dla satrapów i wekierników przeciwko samurajom.
O ile atak zwiększony? Jaka premia? O ile mniejszy koszt? Nie wiem, bo nie policzyłem, nie sprawdziłem, nie zastanowiłem się, nie przetestowałem. Ale to w końcu dokładnie tak samo jak każdy wypowiadający się w tym temacie. Ani patch 1.12, ani jego poprawka nie wyszły po mniej niż tygodniu skrupulatnych testów i wyliczeń. Z tym nie będzie inaczej. Nie jestem głupcem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|