Autor |
Wiadomość |
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 8:26, 18 Sie 2008 |
|
BEZWGLĘDNIE KONIECZNE I WYMAGANE JEST USUNIĘCIE PLIKU O NAZWIE DATA2.WDT
Instrukcja instalacji:
Podmieniamy plik data.wdt w folderze Packs w folderze Tzar
Usuwamy plik data2.wdt w folderze Packs w folderze Tzar
Podmieniamy plik Tzar.exe w folderze Tzar
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytat: |
Katapulty kontra Statki +400%
Katapulty kontra Budynki +400%
Katapulty kontra Wieże +600%
Katapulty kontra Katapulty i Balisty +400%
Katapulty kontra Mury +900%
Samurajowie kontra Jednostki konne +50%
Ronin kontra pikinierzy europejscy, łucznicy i strzelcy +225%
Ronin kontra wieśniacy +100%
Piechurzy(Euro i Arab) kontra pikinierzy europejscy, łucznicy i strzelcy +150%
Satrapa kontra samuraj +50%
Satrapa kontra wieśniak +200%
Pikinier(Euro i Arab) kontra jednostki konne +500%
Wekiernik kontra machiny oblężnicze +150%
Ataki strzeleckie kontra smoki +100%
Ataki strzeleckie kontra nietoperze +100%
Ataki strzeleckie kontra pikinier europejski -75%
Ataki strzeleckie kontra rydwan -25%
Ataki strzeleckie kontra ciężka kawaleria(krzyżowiec, janczar, samuraj konny) -40%
Ataki strzeleckie kontra samuraj -15%
Mag kontra kapłan +400%
Kapłan kontra mag +300%
Kapłan kontra magiczne potwory +100%
Jednostki walczące w zwarciu (oprócz kapłana azjatyckiego) kontra nietoperze -20%
Jednostki walczące w zwarciu (oprócz kapłana azjatyckiego) kontra smoki -50%
Golemy kontra budynki +100%
Krasnoludy kontra budynki +400%
Magiczne potwory kontra kapłan azjatycki -90%
Konnica walcząca w zwarciu kontra łucznik, strzelec +50%
Mnich kontra satrapa +50%
Samuraj konny kontra janczar +65%
Jednostki walczące mieczem kontra piechur europejski -20% |
Pełna lista zmian : patch 1.10 - 1.13a
Cytat: |
1. Czas wynajdywania irygacji przedłużony do 10min; premia w żywności z pola zwiększona z +4 do +12.
2. Skrócono czas wynajdywania technologii dżihadu do 1 minuty; koszt zmniejszono do 800 złota z 1200 złota.
3. Zmniejszono do 400 złota koszt wynajdywania następujących technologii ninja, mistrzostwo, medycyna, owoce morza.
4. Europejczykom odebrano technologia medycyny.
5. Arabom przyznano technologię medycyny.
6. Możliwe jest wynalezienie składowania zapasów w farmie Azjaty.
7. Zmniejszono koszt wynajdywania wyprawy do 800 złota.
8. Koszt domu zmniejszony do 50; czas budowy skrócony do 10 sekund.
9. Zmniejszono koszt klasztoru do 150 żywności i 100 kamienia.
10. Atak rydwanu zwiększony o 3; obrona zwiększona o 2; koszt zmniejszony do 125 żywności i 115 drewna. Uzyskali oni odporność na strzały 25%
11. Obrona ninja zmniejszona o 4 ilość żyć zmniejszona do 50. mana zwiększona do 140. Skrócono czas produkcji z 20s do 12. koszt zmniejszono z 120 złota do 90 złota
12. Skrócono czas produkcji mnicha do 14 sekund z 20 sekund; przyznano premię przeciwko satrapom +50%. Zmniejszono koszt do 120 żywności
13. Zmniejszono koszt kapłana azjatyckiego z 170 złota do 70 złota; atak zmniejszono do 6 z 12; manę zwiększono do 150 z 100; obrona zwiększone o 2.
14. Zwiększono ilość życia ronina o 15; koszt o 10 żywności. Zwiększono premię do pikinierów i pieszych jednostek strzeleckich do 225%.
15. Usunięto możliwość zamiany mnicha w kapłana. (aby uniknąć bugowania)
16. Zniwelowano podatność mnichów i kapłanów azjatyckich na strzały
17. Zwiększono obronę samuraja konnego o 2; koszt zmniejszono do 120 żywności 50 złota ; czas produkcji zmniejszono do 20 s z 22s; przyznano premię przeciwko janczarom +65%.
18. Koszt samuraja zmniejszony do 100 żywności i 40 złota. Ilość żyć podniesiono o 20, przyznano odporność na strzały 15% oraz premie na konnice 50%
19. Zmniejszono Koszt łucznika konnego azji do 90 żywności 40 złota. hp zwiększono o 45. czas produkcji skrócono z 20 do 17s.
20. Zmniejszono premię pikinierów i oszczepników przeciwko jednostkom konnym z +600% do +500%.
21. Zwiększono czas produkcji magów arabskiego i azjatyckiego z 30s do 36s.
22. Zwiększono HP janczara do 160; czas produkcji skrócono do 22s z 25s.
23. Satrapowie uzyskali premię przeciwko samurajom pieszym +50%. Koszt ich został zmniejszono do 100 żywności
24. Zmniejszono koszt wojownika dżihadu z 100 żywności do 70 żywności; obronę zwiększono o 1; HP zwiększono z 75 do 85. Zniwelowano premię piechurów przeciwko wojownikom dżihadu.
25. Zniwelowano podatność na strzały Satrapom i wiekiernikom. Zwiększono ich obronę o 1
26. Obrona arabskiego piechura podniesiona o 1; ilość żyć zwiększona o 10.
27. Zwiększono atak oszczepnika o 2, obrona zwiększona o 3, zlikwidowano podatność na ataki piechurów.
28. Zmniejszono koszt rycerza do 80 żywności i 35 złota; Atak i obrone zwiększono o 1: czas produkcji zmniejszono z 22s do 16s; HP zwiększono do 140 z 120.
29. Obrona piechura europejskiego zmniejszona o 1. Jednostki posługujące się mieczem uzyskały negatywną premię przeciwko piechurowi europejskiemu -20%
30. Zmniejszono koszt wekiernika do 80 żywności.
31. Ilość żyć krzyżowca o zmniejszona o 20, obrona zmniejszona o 2.
32. Czas wynajdywania zbroi płytowej skrócony o połowę.
33. Koszt strzelca zmniejszony do 40 złota i 70 żywności; atak zwiększony o 3: hp zwiększono o 25
34. Zwiększono negatywną premię ataków dystansowych przeciwko ciężkiej kawalerii(krzyżowiec, janczar, samuraj konny) z -25% do -40%.
35. Zmniejszono koszt kamiennego golema z 600 many do 300 many.
36. Zmniejszono koszt dżina z 50 złota do 40 złota.
37. Premia ataków dystansowych do smoków zwiększona do +100% z +75%.
38. Jednostki konne walczące wręcz uzyskały premię +50% przeciw pieszym jednostkom strzeleckim.
39. Wszystkie czary i ataki magicznych istot zadają kapłanowi azjatyckiemu 10% normalnych obrażeń.
40. Premia w ataku z rzuconego błogosławieństwa zmniejszona do +3 z +5.
41. Premia kapłanów do magicznych istot zmniejszona do +100% z +300%.
42. Koszt ciężkiej konnicy zmniejszony do 80 żywności i 20 złota.
43. Koszt zamrożenia zwiększono do 100 many; zadaje 20 obrażeń zamiast 40.
44. Czas trwania szału bitewnego skrócony do 7 sekund.
45. Obrażenia od pojedynczego uderzenia ognistego deszczu zmniejszone do 7(uderzeń jest 20). Zadaje 7-140 obrażeń zamiast 40-800.
|
Poprawka względem patcha 1.13, zmiany znikome:
1. Zmniejszono ilość HP janczara do 160.
2. Zwiększono koszt technologii janczara do 1200 złota; czas wynajdywania przedłużono do 2 minut.
3. Przedłużono czas wynajdywania bushido do 2 minut.
4. Zmniejszono koszt wynajdywania wyprawy do 800 złota.
5. Zwiększono premię pikinierów i oszczepników do jednostek konnych do 500%.
6. Zmniejszono premię ronina do pikinierów i pieszych jednostek strzeleckich do 225%.
7. Zmniejszono koszt wiekiernika do 80 żywności.
Koniec
[link widoczny dla zalogowanych]
Instrukcja instalacji:
Podmieniamy plik data.wdt w folderze Packs w folderze Tzar
Usuwamy plik data2.wdt w folderze Packs w folderze Tzar
Podmieniamy plik Tzar.exe w folderze Tzar
// drobna korekta postu, dodałem pełny changelog od patcha 1.10 do 1.13a. Li Mu Bai & Gaara
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Sob 10:38, 20 Wrz 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
Dandi
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pon 9:21, 18 Sie 2008 |
|
mam nadzieje, ze to juz koniec bawienia sie z patchami... i ze ten wystarczy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hadzik
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów Płeć:
|
Wysłany:
Pon 10:02, 18 Sie 2008 |
|
wątpię jeszcze sa samuraje, a wiekiernik ma jakies bonusy do samoraja?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Haos
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantow Płeć:
|
Wysłany:
Pon 10:26, 18 Sie 2008 |
|
wiekiernik niema ale satrapa ma wiec proponuje teraz taktyke samoraje + samoraje konni i dalej nikt szans niema xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 10:34, 18 Sie 2008 |
|
Ehhh... nie wiem czego sie czepiałes Linear tego Ronina.... ale chyba patch sie udał;
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dandi
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Pon 10:37, 18 Sie 2008 |
|
wgal juz go ktos?? Chodzi mu? Bo mi dalej pisze 1.13
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 10:42, 18 Sie 2008 |
|
Linear na jaką wersje nalezy go nałozyc? na 1.12a?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mazur3k
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: HollyŁódź Płeć:
|
Wysłany:
Pon 10:45, 18 Sie 2008 |
|
ja tez juz wgralem i takze nadal mi pisze 1.13 xD, ale poprawki dzialaja w grze ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 10:51, 18 Sie 2008 |
|
To dlatego ze zmieniona została tylko data;p Linear nie dał sie zgasic jakims niedopracowaniem; wszystko w jak najlepszym porządku;
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 12:47, 18 Sie 2008 |
|
Cytat: |
Bo mi dalej pisze 1.13 |
Cytat: |
ja tez juz wgralem i takze nadal mi pisze 1.13 xD, ale poprawki dzialaja w grze ... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Pon 17:09, 18 Sie 2008 |
|
No narezcie I oby ludzie juz nie popelniali błędow i nie wracali do 1.10 Ave 1.13a
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Blademan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:42, 18 Sie 2008 |
|
No niestety wyszedł kolejny , ja bym został przy 1.12a ale was samki rozwalały/
@Qarter
AVE 1.10
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
*Olo*
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 20:51, 18 Sie 2008 |
|
1.13a wszystko działa poprawnie... pisze 1.13 ale obok macie świeższą datę ;]
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
$0BĐ^Piotrek
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Wto 17:29, 19 Sie 2008 |
|
patch 1.13a to najlepszy patch ze wszystkich jestem bardzo z niego zadowolony (linear czemu nie zmieniłeś wersji tylko date ?)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 18:24, 19 Sie 2008 |
|
Bo za cholerę nie udawało mi się zrobić w menu 1.13a, więc już nie chciałem tracić czasu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|