|
|
Autor |
Wiadomość |
Mike
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 18:41, 16 Kwi 2008 |
|
Mój pomysł na patha 1.13 lub 1.12b ( jak chcecie):
- możliwość zaznaczenia nieskończonej ilość swoich jednostek ( teraz można tylko 50) , myślę że znacznie by to ułatwiło dowodzenie wojskiem.
- jeśli zaznaczę więcej niż 8 jednostek walczących wręcz to niech to wojsko chodzi do wszystkich zbudowanych manekinów w dość dużej odległośc , a nie tak jak teraz tylko w odległości jednego pola.
To takie podstawowe zmiany. myślę że ułatwią one gre. Dodatkowo chciałbym żeby path obniżał premię kapłanów do stworów magicznych ( np. golemy, smoki, dżiny), znacząco obniżał. np zeby premia była tylko 50%.
Filmik Lorysa udowodnił tylko co już wszystkich powszechnie wiadomo że np. golemami, smokami i dżinami się nie opłaca atakować ponieważ każdy obawia się kapłanów i utraty złota wydanego na te stwory. chcę to zmienić.
Sam oczywiście nie umiem tego patha zrobić ale zwracam się tu z prośbą do lineara. co o tym sądzicie?
Oczywiście najlepiej by było jakb ktoś naprawił błąd z desynchronizacją sieci
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:50, 16 Kwi 2008 |
|
-niewykonalne
-niewykonalne
Premia kapłanów do magicznych istot nie wymaga dalszych zmian.
Niewykonalne.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Śro 18:51, 16 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 19:29, 16 Kwi 2008 |
|
Co do pierwszego, to akurat nie wiem po co ta zmiana, w każdym RTS tak jest, jest to trochę utrudnienie dla graczy ale mi to nie przeszkadza jakby się tak wszystko upraszczało to tej gry nie można było by nazwac RTS-em
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:24, 16 Kwi 2008 |
|
Co do pierwszego, to ta zmiana byłaby zła. Po co ci więcej niż 50 jednostek? I tak nie sterujesz liczbą większą niż 200. W Tzarze są marne skrypty AI jednostek, więc jakby zaznaczyć 100 naraz nie sposób byłoby nimi dobrze sterować. Więcej niż 50 to byłoby za dużo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mike
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 7:05, 17 Kwi 2008 |
|
Premia do kapłanów nie wymaga dalszych zmian?? czyli rozumiem że wszycy muszą iść w wojo bo wystarczy 5 kapłanów aby po armi istot magicznych nic nie zostało? czy to nie będzie się robic nudne??
edit: to czy chociaż jest "wykonalne" naprawienie błędu z desynchronizacją sieci??
edit2: faktycznie została dużo zmniejszona premia kapłanów.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mike dnia Czw 12:22, 17 Kwi 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |