Autor |
Wiadomość |
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 19:38, 20 Gru 2010 |
|
Jestem głęboko rozczarowany polityką tej firmy, wobec jej fanów, jako uczciwy klient, który zakupił ich program razem z czasopismem ,,Play". Zero odpowiedzi na maile, nawet ,,Dziękujemy za Państwa sugestię, pocałujcie nas w dupę", a to forum to jest jakiś ochłap, żeby sobie fani mogli pogadać, natomiast kontakt z firmą (do czego przede wszystkim powinno służyć) jest na nim zerowy, moderatorami są tam osoby, które mają zero postów.
W związku z tym, chcę ponowić pytanie do osób doświadczonych w modowaniu tzara - zadałem je gdzie już gdzie indziej, ale chyba zostało przeoczone:
A teraz takie głupie pytanie... Pewnie bez sensu, nie ma pojęcia o programowaniu, nigdy nie grzebałem w tych plikach, ale na wszelki wypadek zapytam (nie bijcie). Rozumiem, że kiedy robicie moda, to edytujecie jakieś fragmenty, w których są zapisane staty jednostek (bo bo je zmieniacie). A zatem skoro macie dostęp do linii gdzie są zapisane dane jednostek... Nie możecie tam po prostu ,,dopisać" nowych, korzystając ze stałych jako szablonu?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pon 19:48, 20 Gru 2010 |
|
Cytat: |
Ja pierdzielę... Rick. Serio Ci to przesłali, czy jaja sobie robisz? |
No, jaja sobie robię. Oni po prostu nie odpowiadają..
Tak Hudy, "Never gonna give you up" to jest odpowiedź na próby porozumienia się z nimi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Pon 20:43, 20 Gru 2010 |
|
Jest odpowiedź [link widoczny dla zalogowanych]
czyli ta moderatorka jest tylko moderatorką forum.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Pon 20:44, 20 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 21:09, 20 Gru 2010 |
|
Acha, ludzie małej wiary Co prawda nie daje nam dużych nadziei... Ale przynajmniej coś się ruszyło! Proście, a będzie wam dane.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Wto 7:24, 21 Gru 2010 |
|
|
|
|
Minimalistix
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Śro 12:04, 22 Gru 2010 |
|
Address:
BIC IZOT, Hitech Park, Suite 409
Tsarigradsko Chaussee, 7th km.
Sofia 1784, Bulgaria
Phone: +359-2-809 0340
FAX: +359-2-971 8036
Site: [link widoczny dla zalogowanych]
Email: [link widoczny dla zalogowanych]
Webmaster: [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Śro 12:21, 22 Gru 2010 |
|
vesselin handjiev [link widoczny dla zalogowanych]
panayot yanazov [link widoczny dla zalogowanych] ??? nie jestem pewien czy to on?
Więcej nazwisk: [link widoczny dla zalogowanych]
Ten vesselin mi nie odpisał
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Śro 14:32, 22 Gru 2010 |
|
Do firmy już maila podałem, Minimalistix.
Ale z facebookiem to świetny pomysł! I sądzę, że to oni, ilu na świecie jest panayotów jakichśtam...
Piszcie, piszcie ludzie.
Tylko jedna rzecz... Ci ludzie na 100% nam tego nie dadzą. Dlaczego? Bo są tylko wyrobnikami od czarnej roboty, prawa autorskie należą do jakiegoś tłustego burżuja, który dzierży bat i konto firmy
Inna sprawa, że jest jakaś szansa, że dadzą nam jakieś informacje, co dalej.
Odpowiedż Veselina:
Hello Dominik, I left Haemimont Games soon after I completed TZAR in order to found new company - Black Sea Studios. Currently, it is Haemimont games that own TZAR source code and you should ask them to do that, not me. I am happy there are many TZAR players active in Poland.
Nazdrovie!
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Śro 15:21, 22 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:58, 22 Gru 2010 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] a to forum-apel do Haemimontu,może to nic nie da,ale powalczyć trzeba
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Śro 21:11, 22 Gru 2010 |
|
Tak, ale w sposoby, które dają jakąkolwiek, choćby 1% szansę na sukces.
Powyższe forum się do nich nie zalicza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pią 23:11, 31 Gru 2010 |
|
Yanatow też tam już nie pracuje. I jak twierdzi - cały team, który robił Tzara też nie.
Co wyjaśnie, czemu Haemimont leje na tą grę. To nie jest ich gra, tylko coś co zostalo po poprzedniej ekipie i jest przez tolerowane.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Pią 23:18, 31 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 14:14, 01 Sty 2011 |
|
Gedeon napisał: |
Yanatow też tam już nie pracuje. I jak twierdzi - cały team, który robił Tzara też nie.
Co wyjaśnie, czemu Haemimont leje na tą grę. To nie jest ich gra, tylko coś co zostalo po poprzedniej ekipie i jest przez tolerowane. |
No tak, ale chyba nadal mają do niej prawa, prawda?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Sob 22:13, 01 Sty 2011 |
|
Z jakiej racji? Prawa handlowe, patentowe z reguły przynależą przedsiębiorstwu (a program komputerowy jest traktowany raczej jak produkt techniczny, niż dzieło sztuki - zresztą nawet przy takich książkach często wydawcy wymagają przeniesienia na nich praw), które jest podmiotem niezależnym od swych właścicieli, a tym bardziej pracowników. Uważasz, że jeśli twórca gry odejdzie z firmy, to firma traci prawa autorskie do gry? Sądzę, że od razu w kontrakcie pracowników jest napisane, że prawa autorskie należą do firmy.
Poza tym przecież zacytowałem powyżej wypowiedź Veselina Handijeva - ,,Currently, it is Haemimont games that own TZAR source code".
Acha, jeszcze dodam, że moderator ich forum Anguille, którego/ą udało się zainteresować naszą sprawą, jeszcze nie dostał(a) odpowiedzi - no ale są święta, więc może jeszcze nie odczytali.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Sob 22:50, 01 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 9:24, 10 Sty 2011 |
|
Jakieś postępy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 11:38, 10 Sty 2011 |
|
Nie. Moderatora na swoim forum też olewają.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|