|
|
Autor |
Wiadomość |
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:49, 08 Sty 2014 |
|
Wszedłem na ich stronę, i po długim "translatorowaniu" przeczytałem stronę główną. Napisałem posta, który możecie przeczytać na ich stronie, oraz wysłałem im E-mail w którym zaznaczyłem, że jeżeli potrzebowali by jakiej kolwiek pomocy, to żeby zwrócili się do nas. Liczę, że "nasi" programiści są jeszcze aktywni
PS: czy Nigi zajmował się programistyką? bo tak mi się jakoś kojarzy xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
SiR ViT
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 301
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:59, 08 Sty 2014 |
|
Teraz mi sie przypomniało o maszynach kóre strzelają czymś na rodzaj "koktajli mołotova" (nei wiem jak sie to pisze), takie maszyny by mialy np bonus do drewnianych budowli np dom tartak czy pola. Fajną sprawą była by szybka mozliwość usuniecia lasu, np katpultmai albo właśnie tymi "mołotovami" wyżej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:15, 08 Sty 2014 |
|
landrynek napisał: |
Wszedłem na ich stronę, i po długim "translatorowaniu" przeczytałem stronę główną. Napisałem posta, który możecie przeczytać na ich stronie, oraz wysłałem im E-mail w którym zaznaczyłem, że jeżeli potrzebowali by jakiej kolwiek pomocy, to żeby zwrócili się do nas. Liczę, że "nasi" programiści są jeszcze aktywni
PS: czy Nigi zajmował się programistyką? bo tak mi się jakoś kojarzy xD |
Proszę Cię, nie udzielaj się za innych. Nigi z pewnością miał styczność z programowaniem, ale czy sie nim fachowo zajmuje, tego nie wiem.
W tzarze jest nie wielu programistów, znających się dobrze na rzeczy. Także nie wliczajmy osób, które sie tym interesują i są na etapie rozwoju.
Kolejna rzecz to czas, nie każdy tzarowy programista ma czas. Niektórzy pracują, mają rodziny, uczą się. Dlatego nie możesz tak po prostu mówić "napiszcie do nas a nasi programiści wesprzom wasz projekt", bo to, że osoba jest fanem gry Tzar nie oznacza, że poświęci dla niej wszystko.
Cieszę się, że macie tyle pomysłów. Możecie je wysyłać na email twórców projektu, ale jak mówiłem oni chcą głównie konkretów. Czyli np. pomysł z nowym czarem + dokładny jego opis, wymagań etc. Dlatego jak coś wymyślacie, przemyślcie sobie jak by to też wyglądało w grze, jaką mogło by mieć cenę i inne tego typu wartości.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bimbol dnia Śro 21:17, 08 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Azja
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:16, 08 Sty 2014 |
|
Kurcze Sir ale robisz teraz z tzara --- AOE
ta gra ma miec swoj własny styl ;d
AOE zostaw w spokoju XD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SiR ViT
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 301
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:50, 08 Sty 2014 |
|
To w aoe były smoki albo te koktajle całe xd?
A co do stylu to wszystko co najlepsze tzara czyli manekiny hero armie i inne taki9e pierdoły, a resztę czyli desynchro wywalić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:59, 08 Sty 2014 |
|
Skoro tak stawiasz sprawę Bimbol to zacytuję mój E-mail
If you will need any suggestions or ideas ( i have some ) Please write to me, and i'm quite sure that we will be able to help you.
Nie napisałem "napewno wam pomożemy", jeżeli ktoś nie wie, quite sure znaczy mniej więcej: w miarę pewny ergo. domyślam się, że znajdzie się pomoc
Konkrety?
Przedmiot Hełm dowódcy:
Dodaje jednostce noszącej odporność na pociski
Aktywuje dla tej jednostki technologię przywództwo (to co expi wszystkich dookoła)
Miejsce zdobycia:
Losowo wygenerowany na mapie, kupiony na azjatyckim targu lub stworzony w warsztacie magów za 300szt.-
przedmiot:
Zwój teleportacjii
użycie: 50 many (sprawia, że musimy mieć maga by to użyć)
Efekt: jednostka używająca, i 49 pobliskich jednostek bojowych teleportuje się dowskazanego ODKRYTEGO punktu na mapie ( nie może być w mgle wojny)
zdobycie: Jak wyżej, ale z inną ceną.
technologia dostępna w religii Azjatów.
Tai Czi
Jednostki kung fu walcząc generują tai czi, które po śmierci jednostkii leczy wszystkie żywe jednostki w pobliżu (tylko jednostki właściciela tej umierającej)
Wymagania: Leczenie + filozofia
Technologia dostępna w GW Europejczyków.
Falanga
Gdy 2 lub więcej pieszych żołnierzy tego samego rodzaju stoi koło siebie mają zwiększoną obronę, aż do rozpadnięcia się szyku.
Koszt: 600złt.
wymagania: Taktyka
Technologia do WM arabów
Lustro zagłądy
rzuca klątwę na jednostki przeciwnika, sprawiająć, że każde zadane obrażenia w 50% odbijają się z powrotem (dotyczy tylko jednostek walczących MELE, maksymalnie 10 jednostek zaczarowanych naraz, nie działa na jednostki magiczne.)
Koszt : 800 złt.
Użycie: 40 pkt. many odległość rzucania = zasięg strzału łucznika konnego
Wymagania: czarna magia
Zmiana sposobu sterowania armią:
Możliwość zaznaczenia do 100 jednostek
Po zaznaczeniu różnych jednostek, można "wykluczyć" jednostki bojowe, lub jednostki gospodarcze.
Zmiana czaru niewidzialność:
Od teraz jednostkę "niewidzialną" mogą wykryć ninja lub szpiedzy.
Technologia do religii
Poświęcenie:
działanie: po rzuceniu przez kapłana na max. 9 jednostek, gdy 1 z tych "wybranych" straci całe zdrowie, to wskaźnik zatrzyma się na 1 HP, a reszta obrażeń rozniesie się po innych trafionych, i będzie to trwało tak długo, jak którakolwiek jednostka będzie miałą wystarczająca zdrowia by przyjąć cios (gdy wszystkie jednostki będą miały 1hp następny cios zabija je wszystkie.) Jednostek objętych tym czarem nie da się leczyć.
Wymagania: EURO I ARAB: błogosławieństwo
wymagania: AZJA: Filozofia
Koszt: 800 złt.
użycie: odległość taka jak przy błogosławieństwyu, zużyta mana 100[/b]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Czw 12:51, 09 Sty 2014 |
|
No i możesz to posłać im na maila, chodź z tym hełmem to może być lekka przesada.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:27, 09 Sty 2014 |
|
Uwaga, zamieszczam E-mail którym odpisał mi "projekt Tzarean", razem z moim tłumaczeniem (liczę na sugestie, jeżeli gdzieś się pomyliłem)
Hello.
The game project is almost finished. 5% lack thereof. Now I'm doing it myself. I'm not getting much help. I work hard every day in Tzarean. I want to give it a finish Tzar 2 people. I would like to do us players, but it is very difficult. It takes a lot of commitment and hope. I'm going to patent and introduce first Haemimont Games. It is my goal. I am honored that want to help, but can not give information until it is patented. They are doing more than two years alone.
If you want to help, they can do more modern icons that already has tzar. Example: Keep pocisión, spells, build, repair ......
A Polish partner, can not remember his nick said to help make starting stats. Your username beginning with M.
They can help with the statistics for now and icons.
regards
Witaj!
projekt gry jest prawie skończony, brakuje tylko 5%. Aktualnie tworzę to samemu, nie dostaje zbyt dużo pomocy. Każdego dnia ciężko pracuję nad Tzareanem. (tu miałem problem z tłumaczeniem) Chciałbym dać ludziom gotowego Tzara II. (fragment tekstu, którego nie byłem w stanie przetłumaczyć, pomijam) Wymaga to wiele wyrzeczeń i nadziei. najpierw udam się do Haemimont games z pomysłem, i prośbą o opatentowanie, to mój cel. Jestem zaszczycony tą propozycją pomocy, ale nie mogę udzielać informacji przed opatentowaniem.
Jeżeli chcecie pomóc (to był zwrot to Polskich graczy), możecie przygotować unowocześnione ikony, będące aktualnie w Tzarze, na przykład "Utrzymaj pozycje" "naprawa" "czary" "buduj" ......
Polski gracz, którego loginu nie pamiętam, powiedział, że pomoże w tworzeniu statystyk początkowych.
Narazie możecie pomóc z statystykami i ikonami.
Pozdrowienia.
Zwroty they tłumaczyłem jako wy, gdyż były one użyte w stronę Polskich graczy Tzara (pisałem z nim sam, więc pisał o was w 3-ciej osobie)
Liczę, że Hiszpanie się nie zawiodą i damy rade zrobić kilka grafik.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Đrain
Naczelnik
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Asgard Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:29, 09 Sty 2014 |
|
teraz się zacznie branie rzeczy z innych strategi i zrobicie z tzara jedno wielkie gówno
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:38, 09 Sty 2014 |
|
Drain, wiesz co znaczy "zrobić"?
Sprawdź w słowniku, i bynajmniej nie jest synonimem do:
zapożyczyć, ukraść, wziąść itp.
Proszę o czytanie ze zrozumieniem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Azja
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:09, 09 Sty 2014 |
|
wlasnie drain ma racje ;d
teraz cwaniaki będą jakies podchwytliwe słowa dawać
JAK MA BYĆ TZAR 2 to dawajcie własne pomysły a nie z innych gier
np. wspomniane słonie ;d co do sloni spoko ale czy muszą spełniac taką sama funkcje jak w Aoe xd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:16, 09 Sty 2014 |
|
Proszę o posty na temat, gdyż jest on dosyć ważny... Jeżeli ktokolwiek tutaj ma coś wspólnego z grafiką, proszę o zareklamowanie się, i wykonanie wspomnianych w E-mailu kilku ulepszeń do aktualnej grafiki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Czw 16:27, 09 Sty 2014 |
|
Đrain napisał: |
teraz się zacznie branie rzeczy z innych strategi i zrobicie z tzara jedno wielkie gówno |
Azja napisał: |
wlasnie drain ma racje ;d
teraz cwaniaki będą jakies podchwytliwe słowa dawać
JAK MA BYĆ TZAR 2 to dawajcie własne pomysły a nie z innych gier
np. wspomniane słonie ;d co do sloni spoko ale czy muszą spełniac taką sama funkcje jak w Aoe xd |
Panowie, czy wy potraficie czytać? Twórca projektu nie chce by ktoś mu narzucał na tym etapie nowe idee, czy pomysły. Chce od nas tylko pomocy przy grafice oraz statystykach.
Osobiście nie jestem grafikiem i raczej sie na nic nie zdam, ale warto by było zapytać dokładnie o jakie statystyki chodzi. Podczas mojej rozmowy nie dowiedziałem się o szczegółach, a dokładnie nie wiem co mamy zrobić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 16:51, 09 Sty 2014 |
|
Narazie wiemy tyle:
Do przerobienia są ikonkiz Tzara
Budowa
Naprawa
Utrzymaj pozycję
Wszystkie czary jakie były
PS: Twórca projektu siedzi na hamaku jako Tzar II, można swobodnie zapytać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tzar 2
Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:50, 10 Sty 2014 |
|
Hello everyone.
Any questions you have to ask it of the project. There are things I can not say for safety. I hope to understand , but the main idea of the new tzar if I can explain it a little. Some ideas you who have commented are included. It's almost finished , which is why it is difficult to introduce more significant changes . The idea is a new tzar set in a magical world. The magic is not as strong as in tzar because there are ways to protect it. Every civilization has a magic workshop with various objects in each. Each unit will have skills that make you play in many ways. There are a total of 115 skills. There are many new magical and non-magical objects. The beasts are designed to guarantee you that you fight with them even having to face an enemy . There are a total of 17 animals , each with its own way of fighting .
I 'm currently designing templates for MOD with the editor, menu defeat, surrender, load game , and detailing all actions that can be performed in the game. The statistics , although not very valuable , players like to know as I was heading .
My intention is to present a company . The first will Haemimont games . But before all I pantentarlo or register to prevent theft of ideas .
If you want to help, what can be more important to present a business is the design of icons:
Technologies , icons shares skills. They must have gold color as tzar, but giving it a new, more modern style.
Units and technologies think it should be in color, as in other games .
Hope suggestions and ideas to improve what is already done.
Greetings to the people of the forum.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |