Autor |
Wiadomość |
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Czw 13:00, 10 Lip 2008 |
|
Często przed grą niektóre osoby nalegają na zmianę poziomu trudności upierając się, że dzięki temu będą mieli więcej drzew obok zamku. Grając Azją nie zauważyłem jakoś tych różnic...
Kilka screenów:
Poziom łatwy:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Poziom normalny:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Poziom trudny:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Dla sprytniejszych - należy kliknąć w miniaturkę, obraz się powiększy i można odczytać minimape na screenie.
Co sądzi o tym reszta ?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gaara dnia Wto 12:18, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:54, 10 Lip 2008 |
|
Mit i bujda. Poziom trudności nie ma najmniejszego wpływu na mapę. Screeny to potwierdzają.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Czw 14:54, 10 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:40, 10 Lip 2008 |
|
Oczywista bzdura, którą jeszcze do niedawna wciskali mi niektórzy gracze
Ilość surowców, zależy ale od ilości osób w danej grze, tylko i wyłącznie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 17:44, 10 Lip 2008 |
|
Kolejny mit obalony
Ogląda ktoś obalaczy mitów ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Czw 22:31, 10 Lip 2008 |
|
poziom trudnosci nie ma nic wspolnego z surowcami tak jak i lasami na mapie... poziom trudnosci jest tylko i wylacznie do kompa, jesli sie go uzywa w grze ;]
choc bardzo czesto ale to prawie w kazdej grze mozna przeczytac " zmien poziom na latwy bo nie bede mial lasu"
heh...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rekty dnia Czw 22:32, 10 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 15:50, 10 Kwi 2013 |
|
O.o nie wiedziałem, że kolega mi wciskał takie głupoty...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Sob 10:03, 01 Lut 2014 |
|
Ostatnio znalazlem ustawienia dotyczace generowania lasow. Dla kazdego terenu (lato, sawanna, zima, pustynia) dane sa takie same.
Kod: |
256 = 1,255,11,5,1,1,40,235 <- ogromna
384 = 1,255,20,5,1,1,30,223 <- gigantyczna |
Za duzo zmiennych i nie chcialo mi sie dokladnie sprawdzac za co kazda z nich jest odpowiedzialna. Dla maksymalnych wartosci (255 wszedzie) praktycznie cala mapa jest w drzewach, dla jedynek na calej mapie jest kilkanascie drzew z ogromnymi odstepami miedzy soba.
Do tego przy każdym zamku, ZAWSZE jest łącznie około 23 krzaków i drzew.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
|