Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Patch 1.13b Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Lewy



Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 155 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:41, 27 Sie 2010 Powrót do góry

to wszystko zależy od taktyki obu graczy i dyspozycji
w grze wszystko sie moze zdarzyć,trzeba uwzględnic takie rzeczy jak położenie,sojusznicy,wrogowie,wspólne,złoża itd.
Nie jest powiedziane że niedoświadczony arab padnie od niedoświadczonego euro/azjaty bo to jest śmieszne
Piorun:to co piszesz jest śmieszne,przeczytaj mój post i pomyśl,w grze wygląda to całkiem inaczej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:59, 27 Sie 2010 Powrót do góry

Cytat:
Nie jest powiedziane że niedoświadczony arab padnie od niedoświadczonego euro/azjaty bo to jest śmieszne

Tylko prawdopodobieństwo oceniamy. Newbie, który nie panuje dobrze nad krowami, wystawi na czas na tyle duże wojsko żeby odeprzeć wytrenowane samy i łuki konne azjaty? A u Azjaty wystarczy tylko pól nawalić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:05, 27 Sie 2010 Powrót do góry

Jeśli chodzi o spore uproszczenie to zgadzam się z Piorunem, jeśli chodzi o gry solowe, bo jeśli chodzi o większe rozgrywki to np. team samych europejczyków lub samych azjatów ma spore problemy na równym poziomie, ale koniec konców jest ciekawie.

Jeśli chodzi o newbie arabów, to dlatego im najgorzej idzie gdyż zazwyczaj późno mają GW, budują GK bo inni tak robią a nie wiedzą o wzbogaceniu rudy, grają z łukami konnymi mającymi 6 ataku, jak robią magie to walną 20 deszczy w jedno miejsce i takie inne rzeczy które uczy się z czasem. Do tego arabem trza mieć jako takie micro mocne "eko-krowy" sporo róznych rzeczy które jest trudniejsze niż trenowanie armi na manekinach. Bez urazy dla pozostałych nacji;p

Fatk taknet takie było założenie arab nie dla newbie, możesz mnie za to nielubieć ale taka była koncepcja i nawet jakoś to wyszło. Jak kogoś treniuje to arab jest ostatnią nacją treningową, gdy widze że padawan już sporo umie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Pią 15:07, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Matello



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 15:23, 27 Sie 2010 Powrót do góry

Li Mu Bai napisał:

Fatk taknet takie było założenie arab nie dla newbie, możesz mnie za to nielubieć ale taka była koncepcja i nawet jakoś to wyszło. Jak kogoś treniuje to arab jest ostatnią nacją treningową

Czyli jak ktoś lubi arabów to musi zmienić na kogoś innego? Jak mówiłem - uważam to za "chore". Nie znoszę takich koncepcji jak "Graj X,Y,Z bo A i C są dla 'pro'", tym bardziej , że nie spotykam się z nią po raz pierwszy Evil or Very Mad Jak dla mnie "równowaga" jest wtedy, gdy każdym można wygrywać na początku, będąc "nowym", jak i "starym" wyjadaczem. Swoją drogą równowaga w tzarze istniała bez patchy, więc nie wiem po co one zostały wprowadzone, zmienił się tylko styl gry. To jest też minusem tzara MP - schematy. Gracze stosujący "mieszane" taktyki są skazani na klęskę. Przynajmniej kiedyś tak było, nie wiem jak jest teraz. No i podtrzymuje zdanie, że "początkowa słabość arabów" może odpychać ludzi od gry tą rasą, takie coś nie powinno mieć miejsca...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:35, 27 Sie 2010 Powrót do góry

Cytat:
No i podtrzymuje zdanie, że "początkowa słabość arabów" może odpychać ludzi od gry tą rasą, takie coś nie powinno mieć miejsca...


Nikt nikomu nic nie kazuje. Jeśli jakiś gracz od początku bedzie grał arabami i 20 razy przegra a potem wygra jedną partie to smak tego zwycięstwa będzie większy niż dziesięciu zwycięstw pozostałymi nacjami.
Według mnie jak ktoś ma jaja to się nie zniechęci "początkową słabością" tej nacji, tylko bedzie brał przyklad z najlepszych. na 1.12a arab był niemiłosiernie słaby a jednak pare ludzi nauczyło się nim grać. Do gry MP wole jednego gracza z jajami, niż 10 płaczacych dzieci neo .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Pią 15:37, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Matello



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 16:40, 27 Sie 2010 Powrót do góry

Li Mu Bai napisał:
Według mnie jak ktoś ma jaja to się nie zniechęci "początkową słabością" tej nacji, tylko bedzie brał przyklad z najlepszych.

Ja mam właśnie taki zamiar po powrocie do gry po dłuuugiej przerwie, jednak nie będzie to przyjemne, jednak spróbować można. Jak dla mnie koniec tematu, wszystko wyjaśnione, reszta "wyjdzie w praniu" ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:54, 27 Sie 2010 Powrót do góry

A ja ci powiem tak. Przestań żyć w świecie ciemnoty, chorych wspomnień i teorii spiskowych.
Jak można pieprzyć że "schematy" to zło, 1.10 był najlepsiejszym patchem w historii, a Arabów się udupia po to, żebyś ty nie umiał rozwalać Lancelota swoją najukochańszą nacją.

Gadanie z Tobą przypomina mi rozmowę z moją babcią, która sądzi, że Tusk to agent podesłany by zniszczyć Polskę, niczym Lenin podesłany by zniszczyć Rosję.

Zdejmij w końcu te klapki z oczu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:22, 27 Sie 2010 Powrót do góry

Według mnie zamiast nerfić magię, trzeba było po prostu dać na maga 20 jednostek populacji. Wtedy 10 magów = 200 popularcji i w ten sposób jest mała szansa by mag doszedł, chyba ze w rumorze walki albo pod osłoną kilku dzinów uda mu się zabić te pare-parenascie jednostek przeciwnika. W ten sposób nie można byłoby opierać całej taktyki na magii. Dla mnie taka koncepcja byłaby lepsza. Ewentualna kwestia do omówienia to jednostki populacji maga, może być 5-15.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lorys dnia Pią 18:25, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:00, 27 Sie 2010 Powrót do góry

Problem w tym, że coś takiego nie jest możliwe do zrobienia. Żadna jednostka w tzarze nie zajmuje więcej niż 1 populacji.

Po za tym, hero robiony arabskim warsztatem magów, zajmował by tylko 1 populacji, i by zamiatał wszystko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Reqin



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:45, 12 Paź 2010 Powrót do góry

Instalacja tzara powinna wyglądać tak?:
1. ściągnięcie i instalacja pełnej wersji z stron.
2. ściągnięcie instalacja i nadpisanie patcha 1,13b?

Pewna osoba ma problem z tzarem i po chwili gry wyskakuje brak synchronizacji gry. Nie wiemy jak temu zaradzić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:50, 12 Paź 2010 Powrót do góry

Przecież na każdym kroku masz tłuczone jak to trzeba zrobić. Wejdź sobie na moją stronkę [link widoczny dla zalogowanych] i sprawdź jak to się robi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:44, 08 Mar 2011 Powrót do góry

Ja wprawdzie nie gram przez neta, więc jestem totalnie początkującym, ale z kompem najlepiej mi się gra arabami (wbrew temu co mówicie). Szybki atak na wroga ciężką konnicą, zwłaszcza jak się na farmie obniży koszty produkcji, to fajna sprawa;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:56, 08 Mar 2011 Powrót do góry

Grając z zasadami Arab jest najtrudniejszą, ale i najsilniejszą nacją, gdyż oferuje największe możliwości. Mass ck to dobra i uniwersalna taktyka w grze bez zasad.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hadzik



Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:02, 22 Sie 2011 Powrót do góry

co do tego patcha :

Podoba mi się to :

Nie ma już masówek, każda masówka jest do obrony oczywiście każda weźmy w cudzysłów Smile. Mieszanie jednostek ma znaczenie i to bardzo wielkie

Co mi się nie podoba :

1. Azja zdecydowanie Azja, zawsze Azjaci kojarzyli się z szybkimi atakami- rushami, teraz jest to nie możliwe Azja w 14 minucie ma może limit ale jest to limit nie większy niż 100 jednostek bojowych Azja średnio do 14 minuty osiągnie 17-22 może 25 k żywności z czego Euro Arab - 30-50, wystarczy zbudować koszary w 10 minucie zrobić trochę woja 4-6 gospód pod frontem i Azja nie wyrobi w foodem. Myślę że jak by Azja miała z pola 14 bądź 15 fooda od 7,8 minuty mogła by się przeciwstawić a po 14 mogła by też powalczyć Smile. Takie gdybanie

2. Euro jest jedno co mi się nie podoba jednostki a dokładnie ich premie : Piechur ma premie do pikiniera, do łucznika, do strzelca jest to bardzo nie halo Euro zwalcza Euro rośnie tu znaczenie gospód, bodajże tylko piechur ma premie do dżichadu ,
i tak będę grać ojro co by sie nie działo Razz

3. Arab nie podoba mi się to Arab jest w stanie zrobić 200 w 15 minucie i mieć z 50 krów jak ma z nim walczyć Azjata? Nie da rady, w 14 minucie ma również 2 gildie i to jest normalnie u większości graczy rzadko kiedy Azja lub Euro ma 2 gildie w 14, do tego technologie obniżające koszt w farmie nie wiem jak to się nazywa jeździectwo z tego co pamiętam, usunąć to jeździectwo i będzie git Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Medavoj



Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:06, 22 Sie 2011 Powrót do góry

Ujeżdżanie koszt 500 obniża koszty produkcji konnych

Fakt jak by łuk konny był za 100fooda spowolniło by to początkowy rozwój araba ; )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)